Ja, die ibru is slecht voor je LAPO skills.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Ja kut, mooi geen papperige hondendrollen TT dus he
Ja, kutzooiquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:09 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ja, die ibru is slecht voor je LAPO skills.
Nonquote:
Nee, wil ik nog weleens doen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Strega, heb je die boeken van Chabot over Herman Brood gelezen?
Vlaggetjesdag?quote:
Die heb ik ook allemaalquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:11 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, wil ik nog weleens doen.
Vroeger Groningen nog weleens onveilig gemaakt met dhr. Brood.
Toenmalig vriendje was roadie bij hem.
quote:
nee joh das in juni pasquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:11 schreef Pagan het volgende:
[..]
Vlaggetjesdag?
*zin in haring krijgt*
Bij Qwea is de haringstal het hele jaar door geopendquote:
Ja, als ik niet van lezen hield waren de laatste twee en half jaar veel slechter geweest.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die heb ik ook allemaal![]()
Zijn grandioos, lezen echt geweldig weg
ROFL!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij Qwea is de haringstal het hele jaar door geopend
Naja en je mag ze lenen zo lang je wil hoor, ze staan nu ook maar wat lullig te staanquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, als ik niet van lezen hield waren de laatste twee en half jaar veel slechter geweest.
Misschien moet je nu Grieks gaan lezen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Zal ik gewoon 1 doos maken, en dan hopen dat ie onder de 10 kilo weegt?
Heb ik volgens mij een half lege boekenkast maar soit
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Misschien moet je nu Grieks gaan lezen?
Nou, graag!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja en je mag ze lenen zo lang je wil hoor, ze staan nu ook maar wat lullig te staan
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij Qwea is de haringstal het hele jaar door geopend
Doe ik volgende week wel ergens, als ik weer boodschappen ga doen, kan de doos in de kar mee naar het postagentschapquote:
Dat zijn wel vaak de mooisten!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat kan ie zelf ook niet , tis maar een halve
Je bent een schatquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doe ik volgende week wel ergens, als ik weer boodschappen ga doen, kan de doos in de kar mee naar het postagentschap
Hai oognip!quote:
Nou, dan zouden de Griek en ik toch nog een kind moeten knutselen, dan heb je dr een met Chinees, Moluks, Grieks en NL bloed, komt het mss toch nog goed met al die gekke genen van onsquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat zijn wel vaak de mooisten!![]()
Voorbeeld "Lisa Bonnet" volgens mij bloed van 4 rassen en zo'n mooie vrouw!
I knowquote:
Ja, dat word een mooi kind dan!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dan zouden de Griek en ik toch nog een kind moeten knutselen, dan heb je dr een met Chinees, Moluks, Grieks en NL bloed, komt het mss toch nog goed met al die gekke genen van ons
Ja, ik ga ook even koffiedrinkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga ff een blokje om manken, de uitlaatservice komt wat later vandaag, en ik was vroeg vanmorgen, vrees dat we het anders niet droog houden hier
Alive and kicking! AB staat aan, met wat paracetamol is de koorts weg, voel me stukken lekkerder. Gisteren alleen bij een stomme move mijn linkerringvinger heftig gekneusd.quote:
Ja dag, op mijn leeftijd is de kans op mankementen aan het kind me te groot, ik heb Sjon al hequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat word een mooi kind dan!![]()
Dat kind van Nok heeft dat ook.
Leuke dag op stage gehadquote:
Das waar en Sjon telt voor twee!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dag, op mijn leeftijd is de kans op mankementen aan het kind me te groot, ik heb Sjon al he
Nou das nog steeds een mongool hoor, dat gaat niet meer over, 1 mongool per huishouden is plenty imoquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:24 schreef Lottekoekkie het volgende:
Maar Sjon is geen direct product van jou, genetisch dan, qua gebruik dan weer wel, en sjon is ook goed opgedroogd
Fijn is dat! Ook erg goed voor je zelfvertrouwenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Leuke dag op stage gehadHeb nu helemaal in mijn uppie een stoma- en wondverzorging gedaan. En gewoon heel veel alleen en nu voel ik me heel nuttig
Een beetje haarspray ofzo erin werkt niet?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:33 schreef Greys het volgende:
Jezus fuck wat zit mijn haar belabberd.
Ik ga heel hoog achterin zitten vanavond
Duh!quote:
Half negen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:32 schreef Goodbye het volgende:
Wanneer begint die liveshow van SST eigenlijk, Greys?
Nee, niets helpt vandaagquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een beetje haarspray ofzo erin werkt niet?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Half negen.
En om half acht is er nog een 'gewone' uitzending waarin denk ik de drankorgie van gister te zien is. Ik heb nog nooit zo gelachen bij streams als gisteravond
Je kan het altijd proberenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:15 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zég, Elies, ben ik te laat om jou nog te adopteren
Zit je aan de pillen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:36 schreef oh-oh het volgende:
Weet je wat Billy Holliday?
Die Ray Charles aan !
Hier in elk geval een flits-samenvatting van gisteravondquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eens kijken of je te vinden bent vanavond
OMFGquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier in elk geval een flits-samenvatting van gisteravond
Stel saaie mensen, gooi er wat drank in en dan krijg je...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
(had me vergist, heb nog een uur voor we daarheen moeten)quote:
Jurkje?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:39 schreef Greys het volgende:
Die griet met dat zwarte jurkje is wel 7 keer over de grond gesodemieterd met haar jurkje onder haar oksels. Hoi kijkers thuis, hoi mam!
En een ander meisje (die zoenende op de bovenste foto) ging daarna heel hard huilen omdat haar ouders haar dan zoenend op tv hadden gezien.quote:
Dank je!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:44 schreef Strega het volgende:
[..]
Jurkje?![]()
Veel plezier i.i.g vanavond!
Je maakt het wel woest aantrekkelijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:43 schreef Lottekoekkie het volgende:
(had me vergist, heb nog een uur voor we daarheen moeten)
Maar Elies, we eten niet veel, dementie in de famile leidt enkel tot lieve mensjes die niet lastig zijn maar wél hun rollator dagelijks voortgestuwdt willen hebbeb, bijten niet en áls dan erf je ook die sportbak, hoef je niet te glijen over die Opel![]()
(tegen die tijd is het een bonk schroot)
Maar gètver, het duurt nog zo lang hè![]()
Kijk eens een aflevering Spartacus, dan valt jouw mond denk ik ook wel open.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:45 schreef Lottekoekkie het volgende:
kánonne, had heel die serie nog niet gezien maar oh, Gerso is er weke troep bij vergeleken. Als ik een dochter had en die zat dáárbij werd ze terstond vanavond onterfd![]()
Hoezo vulgair
Ja maar, wij zijn beiden ook al woest aantrekkelijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je maakt het wel woest aantrekkelijk
Oh mijn godquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
nee, dank u, ben al zo'n bezadigde meut.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:49 schreef Pagan het volgende:
[..]
Kijk eens een aflevering Spartacus, dan valt jouw mond denk ik ook wel open.
Daar vind ik nooit een reet aan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, zondagnacht live de Oscars kijken is wel een voordeel van ziek zijn
quote:Dave Grohl crowned Godlike Genius at Shockwaves NME Awards
Foo Fighters and Nirvana man accepts honour
February 23, 2011 | 0 Comments
Dave Grohl has been awarded the Godlike Genius award at this year's Shockwaves NME Awards.
The Foo Fighters frontman was handed the trophy at the O2 Academy Brixton in London.
A host of musicians and stars including Paul McCartney, Jack Black, Josh Homme and John Paul Jones paid tribute in a video montage that played as he took to the stage.
The crowd gave Grohl a standing ovation as he accepted his award, and he was clearly overawed by the reception. He stood smiling for a few seconds, before stating: "You guys realise they gave this one to a drummer, right? This one's for the drummers!"
He then spoke about a time he snuck into the O2 Academy Brixton to see Pixies with his Nirvana bandmates, stating: "This one's for Kurt."
Grohl added: "Oh, and by the way, the asked us to play tonight and we thought, 'Yeah, ok sure'. And they said, 'Why don't you do four or five songs?' and I said, 'Fuck that, why don't we play for two fuckin' hours!' And I also said, 'Why don't we play a song with an actual godlike genius, Mr Roger Daltrey?'"
With that, Daltrey then joined Foo Fighters for a version of Mose Allison's 'Young Man Blues', popularised by The Who, before the US band launched into a set of their own.
Their set brought this year's Shockwaves NME Awards 2011 ceremony to a close.
Previous recipients of the Godlike Genius award include The Clash, New Order and Paul Weller, who was honoured last year.
The NME Awards Big Gig takes place on Friday (25). Godlike Genius Dave Grohl's band Foo Fighters headline, with Cee Lo Green, Band Of Horses and No Age also on the bill.
Neeee, Natalie Portman FTWquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:24 schreef APK het volgende:
[..]
Daar vind ik nooit een reet aan.
Die stotterende koning gaat anyway alles winnen, toch?
Die film wil ik wel heel graag zien.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:24 schreef APK het volgende:
[..]
The Social Networkquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:24 schreef APK het volgende:
[..]
En je had drank, seks, vrouwen en schieten verwacht in een film over de oprichting van Facebook?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:31 schreef APK het volgende:
The Social Network vond ik een behoorlijke nerd-film
Klopt, maar hoorde iemand op de radio van de week dat hij het in de VS vooral goed doet omdat het zeg maar echt The American Dream is, zo'n selfmade knulletje die dan miljardair wordtquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:30 schreef Goodbye het volgende:
The Social Network was leuk, maar oscarmateriaal? Neh.
Zat er wel inquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:32 schreef Loveless85 het volgende:
En je had drank, seks, vrouwen en schieten verwacht in een film over de oprichting van Facebook?
Nouhouuuuu, niet hele erge.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:34 schreef Loveless85 het volgende:
Ja nee, er zitten toch spoilers in![]()
Ik ken maar één van die filmsquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:34 schreef Goodbye het volgende:
Heeft iemand nou mijn link al gezien?Echt geniaal
Maar je hebt vast wel van de anderen gehoord?quote:
Ja!quote:
Nauwelijks.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:35 schreef Goodbye het volgende:
Maar je hebt vast wel van de anderen gehoord?
Download eens wat, zou ik zeggenquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:38 schreef APK het volgende:
[..]
Nauwelijks.
De filmbijlage zit altijd in de krant op een van de dagen dat ik uitzendwerk doe dus die lees ik niet.
Ze hebben vandaag onze tweede middagpauze geschrapt![]()
Alsof die 10 minuten de productiviteit omhoog zullen stuwen
Had ik al gedaan met The Social Networkquote:
Dat is de eerste pauze na de middagpauze alquote:En wat een onzin zeg. Volgens mij heb je ook wettelijk recht op die pauze (een kwartier zelfs).
Succes LKquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:43 schreef Lottekoekkie het volgende:
Lees straks bij, tijd voor de notaris, de belangrijkste erftoestand is mooi gekamd en zit al te gillen dat ze méé mag![]()
Ben best beetje nerveus
Nee, maar serieus. Als je zittend werk doet (bijv. achter de computer) heb je naast je half uur lunchpauze recht op één kwartier 's ochtends en één kwartier 's middags. Voor zowel je houding als je ogen is het gewoon niet goed om zo lang te zitten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:44 schreef APK het volgende:
[..]
Had ik al gedaan met The Social Network
[..]
Dat is de eerste pauze na de middagpauze al
Het is gewoon dom van ze, het is zittend werk en vrijwel iedereen heeft nu al last van rug en schouders dus dan wil je gewoon even 10 minuten extra buiten uitblazen.
Of inhaleren
Project is toch al een dikke failure, het had vorig jaar op 1 december af moeten zijn en nu is het verlengd tot half augustus
Wij hadden 5 pauzes, dus zowel 's morgens als 's middags 10 minuten extraquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:46 schreef Goodbye het volgende:
Nee, maar serieus. Als je zittend werk doet (bijv. achter de computer) heb je naast je half uur lunchpauze recht op één kwartier 's ochtends en één kwartier 's middags. Voor zowel je houding als je ogen is het gewoon niet goed om zo lang te zitten.
Oh, en vertel me niet van die projecten
Oh, dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:51 schreef APK het volgende:
[..]
Wij hadden 5 pauzes, dus zowel 's morgens als 's middags 10 minuten extra
Dat kwam omdat we we zijn ingehuurd om het werk van moeilijk plaatsbare mensen over te nemen die het toch niet konden.
Daar zaten ook ADHD-ers enzo tussen die gewoon niet stil kunnen zitten
Vanmiddag kwam er ook weer een of ander figuur voor het eerst werken, na 10 minuten wilde hij weten hoe je patience op de computer kon spelen![]()
Die gast was niet helemaal goed bij zijn hoofd, hij ging ook rondjes lopen en aan iedereen in onze groep vragen wat we aan het doen waren terwijl we allemaal hetzelfde werk doen daar.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:52 schreef Goodbye het volgende:
En wat een baas zeg, ik durfde de eerste vier maanden nog niet eens mijn mail te checken
Dat doe ik na ruim 4 jaar nog steeds stiekemquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik niks gezegd![]()
En wat een baas zeg, ik durfde de eerste vier maanden nog niet eens mijn mail te checken
Wel zoiets ja, maar die mensen hebben het dus verknald waarna ze 'studenten' ingehuurd hebben om het af te maken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:00 schreef Loveless85 het volgende:
Zeggeh APK... je werkt niet toevallig op de sociale werkplaats?
Alle wegen zijn $@_*!@$)_@*$+ en alle Belgen in auto's ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:41 schreef Lottekoekkie het volgende:
Rewimo, zeker binnendoor gereden over die kutweg met al die stoplichten..............
maar, Belgen zijn aardig maar rijden kunnen ze niet en van logisch wegbeheer hebben ze nog nooit gehoord![]()
Maar, hoe was het er verder, hadden ze je meer te melden voor/over jezelf?
Zet hem op straks. De notaris bijt niet (het zijn net mensenquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:43 schreef Lottekoekkie het volgende:
Lees straks bij, tijd voor de notaris, de belangrijkste erftoestand is mooi gekamd en zit al te gillen dat ze méé mag![]()
Ben best beetje nerveus
Al iets te melden?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:35 schreef Rewimo het volgende:
HalloThuis en afgepeigerd
Wat is dat België toch een %(&!+%()!+% land om te rijden
Geen edit, gewoon nog een postquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:20 schreef ElisaB het volgende:
Al iets te melden?
Ah, een edit
Nou, ben benieuwd
Deze had ik net gemist, helaas waren de stokstaartjes ook niet bereid buiten te spelenquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:16 schreef oh-oh het volgende:
Baaf, Sjon en Bil vragen stokstaartjesfoto's
Will do! Fijn dat ie 'm leuk vindtquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:19 schreef Rewimo het volgende:
Elies, wil je namens Christan de Beeb bedanken? Hij is helemaal in de wolken oceaan met zijn visjesEn het bandje past precies
Dit waren de foto's van jullie Landal-weekendje?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
'U had hier rechtsaf moeten slaan'quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:35 schreef Rewimo het volgende:
HalloThuis en afgepeigerd
Wat is dat België toch een %(&!+%()!+% land om te rijden
Welk voetbal moet je in de gaten houden dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat is er met je andere gebeurd dan APK?
Vriend is naar fotocursus en ik word geacht hem op de hoogte te houden van voetbal maar ik wil ook GTST kijken.
Hahahaha dies goed gek!quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:01 schreef ferrari_rood het volgende:
psv-lille.
Ik zap in de pauze wel een keer. Maar hij verwacht bij elke doelpunt dat ik sms
Ja dag in de pauze kijk ik wel een keer
teletekst p.815 op je PC? Lille staat trouwens 1-0 voorquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:01 schreef ferrari_rood het volgende:
psv-lille.
Smssen dan maar hequote:
Plemp zijn 06 hier ff neer, dan SMSsen we hem allemaal even, weet hij zeker dat hij niets mist.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:01 schreef ferrari_rood het volgende:
psv-lille.
Merk? Type? Hoe kom je in Wolvega zonder scooter?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:20 schreef asfalthooligan het volgende:
Zo doen we dat na goed onderhandelen misch een hele nette jonge scooter in 4 takt gevonden
Oude voor een meer dan goede prijs verkocht
Dus morgen vroeg op en door naar wolvega
Wat een stomme shitbeesten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:45 schreef Barbaaf het volgende:
Kastje en muur Rewimo, sterkte ermee
[..]
Deze had ik net gemist, helaas waren de stokstaartjes ook niet bereid buiten te spelen![]()
Nu nog uitzoeken welke van de 517 foto's postwaardig zijn
Zijn het geen lekkere naakte mannen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind die homo scenes het toch net niet
Het is GTST dus verder dan een zoentje zal het toch niet gaan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Nou gewoon 2 mannen er zijn dingen die ik gewoon niet wil weten en waar ik ook niet bij na moet denken
Ik heb vandaag ondanks het boodschappen doen voor het eerst een paar uur geen pijn gehad ( toen ben ik dus in slaap gevallen ) , echt voor het eerst in al die weken dat ik niks voeldequote:Op donderdag 24 februari 2011 20:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb een fles ranje boven staan maar geen beker.
Wat een faal he? En nu heb ik natuurlijk dorst maar dat heb ik al de hele dag alleen heb ik geen zin er vannacht weer tig keer uit te moeten.
Ik ben wel vermoeiend als ik het zo lees
Hoe is het met de pijn oh-oh?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er netjes uit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:27 schreef asfalthooligan het volgende:
Dat word een trein denk ik pagan
En het word waarschijnlijk deze
kymco people s uit 2006 met nog geen 9000 km
[ afbeelding ]
Ik heb een pak erwten in de diepvries liggen dus dat komt wel goedquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik had een pil beker maar die heb ik niet meer nodig. Als ik het echt niet uithou ga ik wel naar beneden maar ik wil eigenlijk wachten tot ik mijn laatst medicatie in moet nemen.
En je gaat nu toch niet vertellen dat het ineens over is he. Komt die fysio morgen voor niets.
Als je een koelelement hebt zou ik die vast koud leggen die kun je morgen wel nodig hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:33 schreef tombolafan het volgende:
Mooie foto's BarbaafEven ter volledigheid:
[ afbeelding ]
Serval
[ afbeelding ]
Driekleurglansspreeuw
[ afbeelding ]
KlipspringerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wijsneus
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Ik ookquote:
Kom opquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet echt geen ene zak van vogels eigenlijk![]()
Is dit ook een spreeuw?
[ afbeelding ]
Da's een spreeuw iddquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet echt geen ene zak van vogels eigenlijk![]()
Is dit ook een spreeuw?
[ afbeelding ]
Mooi kunnen ze dat he, zou je niet verwachten als je ze meestal hoort schreeuwen en schelden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef oh-oh het volgende:
Die zat keimooi te zingen naast onze auto toen we in den Helder op de boot naar Texel aan het wachten waren
Nee joh!quote:
Spreeuwen kunnen heel goed nabootsenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef oh-oh het volgende:
Die zat keimooi te zingen naast onze auto toen we in den Helder op de boot naar Texel aan het wachten waren
Ja deze zat echt schitterend te fluiten, vandaar dat ik dacht dat t dr geen was, omdat ze normaal zo een heerlijke takkeherrie makenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Spreeuwen kunnen heel goed nabootsen![]()
Liedjes ook, soms doen ze merels na bij mn ouders in de tuin
Ik gok tapuitquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh, en wat is dit dan?
[ afbeelding ]
Die zaten daar bij ons huisje met de massa, zulke leuke beestjes![]()
Ik herken echt alleen maar kraaien, kautjes, eksters , duiven, mussen, merels en roodborstjes en vlaamse gaaien
quote:
Koop Petersons Vogelgids. Geweldig boek voor determinatie.quote:
Had wel een erg korte staart andersquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh!Ja, wel een spreeuw, maar geen jong
Dit is een jong:
[ afbeelding ]
Ik heb al zoveel boeken op mn verlanglijstje staanquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:07 schreef Pagan het volgende:
[..]
Koop Petersons Vogelgids. Geweldig boek voor determinatie.
http://www.bol.com/nl/p/n(...)666806099/index.html
Valt wel mee, zn vleugel hangt laag waardoor ie kort lijktquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:07 schreef APK het volgende:
[..]
Had wel een erg korte staart anders
Hij had me toch een dikke jonguhquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Valt wel mee, zn vleugel hangt laag waardoor ie kort lijkt
En heej, lengte zegt ook niet alles hoor
Do tellquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:10 schreef tombolafan het volgende:
En heej, lengte zegt ook niet alles hoor
Maar hoe moet tombo dat nou weten, die is toch nog maagd?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:18 schreef asfalthooligan het volgende:
Ach het gaat vaak om de eerste 3 centimeter de rest is om aan te douwen
Het gaat er om wat je ermee doetquote:
Whut?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:19 schreef APK het volgende:
[..]
Maar hoe moet tombo dat nou weten, die is toch nog maagd?
Je moet wel opschieten hoor, anders groeit je maagdenvlies weer dichtquote:
Waar moet ik dan precies mee opschieten?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:32 schreef APK het volgende:
[..]
Je moet wel opschieten hoor, anders groeit je maagdenvlies weer dicht
quote:
Ingquote:
Oh, ik zat er ook over te denken om het aan te schaffenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Onze poesjes hebben een waterfontein![]()
Ik geloof alleen dat wij het leuker vinden dan de katten
Ja, heerlijk geslapen...alleen iets te langquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ing![]()
Lekker geslapen?
[..]
Oh, ik zat er ook over te denken om het aan te schaffen
700 euro voor een testament?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:06 schreef Lottekoekkie het volgende:
nou, de tt is wel toepasselijk hoor![]()
Notaris vind alles best,familie uitsluiten, prima, heel ons hebben en houden naar 10 goede doelen (die dus geen belasting hoeven te betalen) is no problem maar een legaat naar ons dinnetje die lotje dan wil opvangen, forget it, dat wordt een uitkeringsdrama voor dinnetje (dus een dikke vlop verstoppen bij een vertrouwd iemand) en je eigen levenseinde regelen ook niet te regelen, dat moet weer via andere wegen.
Mag dus niet eens degene welke Lot wil adopteren een som verzorgingsgeld nalaten want dat wordt diegene nogal aangerekend door meneer de belasting en zo.
En onszelf beschermen als we gezamelijk per ongeluk de pijp uit gaan moet dus via heel andere wegen geregeld worden.
Het zij zo dus even poosje bezig om een executeur testamentair te zoeken (klinkt net als een ophanger) maar heb ff geen vergrootglaasje
Enm daar moet ik dadelijk 700 euri aan uitgeven...... hij keek niet eens naar onze versgekamde hond en de koffie was ook niet te zuipen
En dan kun je ook nog een groot gedeelte aftrekken bij de belasting volgend jaarquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
700 euro voor een testament?wordt jij ff flink in je reet genomen
![]()
Kom vanmorgen net bij de notaris vandaan.
Akte hypotheek, akte levering, samenlevingscontract en 2 gelijkluidende testamenten die ook nog eens echt helemaal getweakt zijn met een tweetraps e.d voor 1195
Psies!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan kun je ook nog een groot gedeelte aftrekken bij de belasting volgend jaar
Wat denk je zelluf?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:19 schreef oh-oh het volgende:
Waaaaaarom moest die man interesse hebben in je hond?
Nou zeg, had dat schaap extra bruine bonen gevoederd, in de hoop die notaris beetje week te krijgen maar helaas.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap echt niet dat je van een notaris verwacht dat ie interesse toont in je ruftende hond, versgekamd of niet
Maar hij ruft toch ook net zo hardquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:30 schreef oh-oh het volgende:
Sjon is in elk geval weer heerlijk geschoren en gewassen![]()
Hij ruikt nu naar cocos, mango en banaan
Maakt voor Lot geen reet uit wat ze eet, die ruft uit gewoonte........quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:32 schreef oh-oh het volgende:
Nee hoor, mijnes ruften niet zo vaak , die krijgen geen bruine bonen, alleen rauw vlees
Jezus fuck jij sensatiezoekster, nee!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej oh oh, zijn er al es lichaamssappen uitgewisseld met die Griekse God van je?
Oh, ik dacht dat ie er gisteravond ook wasquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck jij sensatiezoekster, nee!
Laatste keer dat ik m zag was zondag, met kindEn zere heup
Gisteravond was de zus van zijn vrouw hierquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ie er gisteravond ook was![]()
Nou ja, morgen fysio en dan kun je vanaf zaterdag losssss
Schup dat wief deruit en schup em er bij oh oh inquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gisteravond was de zus van zijn vrouw hier![]()
En dit weekend zijn ze druk met de verhuizing van de vrouw
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:47 schreef oh-oh het volgende:
Ze gaat al vrijwillig, en ik kan heul nie schoppen nie op t moment
Ik werd pas 22.15 uur wakker op de bank met Bones op repeatquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:50 schreef oh-oh het volgende:
Hier niet in elk geval, en ik kijk echt niet naar die pulp dus daar ook niet, was ze in beeld?
Ik sliep van half 6 tot een uur of 7 vanavondquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik werd pas 22.15 uur wakker op de bank met Bones op repeat
Greysquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:56 schreef Greys het volgende:
![]()
Was leuk!
Behalve de heenwegGing om 17.15 uur weg, moest er om 19.00 uur zijn. Tijd zat, zou je denken, ritje van drie kwartier. Ik was er om half acht
Maar ik mocht nog naar binnen, hoezee!
Pagan, 40 graden koorts????? en hoest? zou je dan niet even de dokter bellen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:00 schreef Strega het volgende:
Nou, bij Pagan zal de koorts denk ik niet van de operatie komen.
Ondertussen heb ik 40 graden en een hoest die niet los wil komen.
Zo maar naar bed.
2 paracetamolletjes en lekker slapen iddquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:00 schreef Strega het volgende:
Nou, bij Pagan zal de koorts denk ik niet van de operatie komen.
Ondertussen heb ik 40 graden en een hoest die niet los wil komen.
Zo maar naar bed.
Strega heeft volgens mij koorts nu, dus Pagan heeft haar aangestoken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Pagan, 40 graden koorts????? en hoest? zou je dan niet even de dokter bellen?
Je leest niet goed. Pagan had 40 graden koorts en moet hoesten. Hij krijgt AB en voelt zich alweer een stuk beter.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Pagan, 40 graden koorts????? en hoest? zou je dan niet even de dokter bellen?
Ja, ik neem er zo weer twee.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
2 paracetamolletjes en lekker slapen idd![]()
Beterschap
Daarom voor jullie beiden, beterschapquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:04 schreef Lottekoekkie het volgende:
Of, Strega heeft 40 graden koorts? (ze posten soms op zelfde naam dus ben niet zeker)
Nou, we posten normaal niet onder dezelfde naam hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:04 schreef Lottekoekkie het volgende:
Of, Strega heeft 40 graden koorts? (ze posten soms op zelfde naam dus ben niet zeker)
Das meestal nogal vrij duidelijk ja, als Pagan onder jouw naam postquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:09 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, we posten normaal niet onder dezelfde naam hoor.
Ik vergat nog wel eens uit te loggen. (Zwabber heeft dat altijd gelijk door.)
Wat leuk, stond je in de file heen dat je zo laat was?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:05 schreef Greys het volgende:
Ja leuk, na de eerste stress van het een half uur te laat komen
Leuke mensen ontmoet, de mods van RLS zijn tof. En een dame van Endemol me wie ik eerder mailcontact heb gehad voor FOK! daar even gesproken. Klein studiootje, maar het ging allemaal snel voorbij en het was leuk om al die zenuwlijende familie te zien van de kandidaten
Zei ik toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:05 schreef Greys het volgende:
Leuke mensen ontmoet, de mods van RLS zijn tof.
Vast niet zo tof als bij ons in de SC!quote:
Dus met ingestort haar en klotsoksels in de studio?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:05 schreef Greys het volgende:
Ja leuk, na de eerste stress van het een half uur te laat komen
Leuke mensen ontmoet, de mods van RLS zijn tof. En een dame van Endemol me wie ik eerder mailcontact heb gehad voor FOK! daar even gesproken. Klein studiootje, maar het ging allemaal snel voorbij en het was leuk om al die zenuwlijende familie te zien van de kandidaten
Da's idd lastig; je lichaam gaat sowieso al heel anders reageren op suikers en medicatie.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ik neem er zo weer twee.
Vandaag ook maar even niet gegeten, veel thee met honing en sapjes, (moet de suikers toch een beetje goed houden.)
Tuulk nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Vast niet zo tof als bij ons in de SC!
Ingestort haar echt, allejezusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus met ingestort haar en klotsoksels in de studio?
Ja, koorts ontregeld snel. Maar wat vaker prikken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's idd lastig; je lichaam gaat sowieso al heel anders reageren op suikers en medicatie.
Als meneer I. ziekig is, is ie altijd wat ontregelt qua suikers.
Hij is zelfs al es op de IC terecht gekomen met een buikgriep, dus hou het idd goed in de gaten
We willen details!quote:
Zo te zien wel, dit stond in een topic in SSTquote:
Ik vind dat best meevallen. Je haar zit heel normaal en je kijkt heel wijs!quote:
Volgens mij hebben ze minder kwaaltjesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:13 schreef Strega het volgende:
Vast niet zo tof als bij ons in de SC!
Tja das ook waar, maar wij hebben en ElisaB en Greys en Senesta!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:24 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze minder kwaaltjes
Jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:24 schreef oh-oh het volgende:
Die twee naast je kijken ook niet blij, is dat omdat ze naast jou moesten zitten?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Nee hoor, die waren heel lief en onderhoudend, we hebben erg gelachen.
Ik kijk zelf ook niet blij, was vast een saai moment ofzo
Ben jij ook twee meter?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:26 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ehhh, ik zeg iets heel ergs maar je lijkt op mij toen ik nog 10 kilo lichter was, echt wel.......
Is het normaal alleen voor familie of zo?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:27 schreef APK het volgende:
Maar hoeveel toeschouwers zaten daar nou?
Door die spiegels leek het wel groot, maar volgens mij konden er maximaal 100 mensen in ofzo
Nee, maar was ook geen 10 kilo, eerder 20quote:
Het waren vier vakken. En ongeveer ehm... 20-25 man per vak ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:27 schreef APK het volgende:
Maar hoeveel toeschouwers zaten daar nou?
Door die spiegels leek het wel groot, maar volgens mij konden er maximaal 100 mensen in ofzo
Het is bijna allemaal familie en kennissen idd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Is het normaal alleen voor familie of zo?
De drie fans van de showquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is bijna allemaal familie en kennissen idd.
En wij
Dat maakt het dan wel weer heel speciaal hé!quote:
Was bij Big Brother niet zo, maar dit is dus blijkbaar iets kleiner.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:28 schreef Strega het volgende:
Is het normaal alleen voor familie of zo?
Ja, dat zag er zo wie zo erg "bijzonder" uit.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:31 schreef APK het volgende:
[..]
Was bij Big Brother niet zo, maar dit is dus blijkbaar iets kleiner.
Ik zag gisteren bij RTL boulevard het decor van The Voice of Ukraine en daar hingen de virtuele tribunes gewoon in de lucht
Wat slik jij nou nog es allemaal psies?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:31 schreef Lottekoekkie het volgende:
Die meiskes op dat plaatje lijken idd wel allemaal beetje op elkaar, zelfde haar en zo
maar veel meiskes lijken ueberhaupt tegenwoordig allemaal op elkaar, zelfde haar en zo
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is bijna allemaal familie en kennissen idd.
En wij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
Neem een ibuquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:40 schreef oh-oh het volgende:
Blugh,alles doet zeer en ik moet nog een rondje en ik wil naar bed want morgen moet ik er op tijd uit om mn huis toonbaar te maken voor de fysio
Ja joh, jij gaat nog je huis poetsen als de werkster komtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:40 schreef oh-oh het volgende:
Blugh,alles doet zeer en ik moet nog een rondje en ik wil naar bed want morgen moet ik er op tijd uit om mn huis toonbaar te maken voor de fysio
Heb ik net gedaanquote:
Had ik dr maar een, dan had ik het morgen niet hoeven doenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:41 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Ja joh, jij gaat nog je huis poetsen als de werkster komt
Waarom zat je er eigenlijk?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo te zien wel, dit stond in een topic in SSTJézus fuck, ik lijk wel een lijk.
Een chagrijnig lijk. Met ingestort haar
De rest van de tijd heb ik echt wel gelachen en zag ik er best goed uit hoor!![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |