Ja, die ibru is slecht voor je LAPO skills.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Ja kut, mooi geen papperige hondendrollen TT dus he
Ja, kutzooiquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:09 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ja, die ibru is slecht voor je LAPO skills.
Nonquote:
Nee, wil ik nog weleens doen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Strega, heb je die boeken van Chabot over Herman Brood gelezen?
Vlaggetjesdag?quote:
Die heb ik ook allemaalquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:11 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, wil ik nog weleens doen.
Vroeger Groningen nog weleens onveilig gemaakt met dhr. Brood.
Toenmalig vriendje was roadie bij hem.
quote:
nee joh das in juni pasquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:11 schreef Pagan het volgende:
[..]
Vlaggetjesdag?
*zin in haring krijgt*
Bij Qwea is de haringstal het hele jaar door geopendquote:
Ja, als ik niet van lezen hield waren de laatste twee en half jaar veel slechter geweest.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die heb ik ook allemaal![]()
Zijn grandioos, lezen echt geweldig weg
ROFL!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij Qwea is de haringstal het hele jaar door geopend
Naja en je mag ze lenen zo lang je wil hoor, ze staan nu ook maar wat lullig te staanquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, als ik niet van lezen hield waren de laatste twee en half jaar veel slechter geweest.
Misschien moet je nu Grieks gaan lezen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Zal ik gewoon 1 doos maken, en dan hopen dat ie onder de 10 kilo weegt?
Heb ik volgens mij een half lege boekenkast maar soit
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Misschien moet je nu Grieks gaan lezen?
Nou, graag!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja en je mag ze lenen zo lang je wil hoor, ze staan nu ook maar wat lullig te staan
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij Qwea is de haringstal het hele jaar door geopend
Doe ik volgende week wel ergens, als ik weer boodschappen ga doen, kan de doos in de kar mee naar het postagentschapquote:
Dat zijn wel vaak de mooisten!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat kan ie zelf ook niet , tis maar een halve
Je bent een schatquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doe ik volgende week wel ergens, als ik weer boodschappen ga doen, kan de doos in de kar mee naar het postagentschap
Hai oognip!quote:
Nou, dan zouden de Griek en ik toch nog een kind moeten knutselen, dan heb je dr een met Chinees, Moluks, Grieks en NL bloed, komt het mss toch nog goed met al die gekke genen van onsquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat zijn wel vaak de mooisten!![]()
Voorbeeld "Lisa Bonnet" volgens mij bloed van 4 rassen en zo'n mooie vrouw!
I knowquote:
Ja, dat word een mooi kind dan!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dan zouden de Griek en ik toch nog een kind moeten knutselen, dan heb je dr een met Chinees, Moluks, Grieks en NL bloed, komt het mss toch nog goed met al die gekke genen van ons
Ja, ik ga ook even koffiedrinkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga ff een blokje om manken, de uitlaatservice komt wat later vandaag, en ik was vroeg vanmorgen, vrees dat we het anders niet droog houden hier
Alive and kicking! AB staat aan, met wat paracetamol is de koorts weg, voel me stukken lekkerder. Gisteren alleen bij een stomme move mijn linkerringvinger heftig gekneusd.quote:
Ja dag, op mijn leeftijd is de kans op mankementen aan het kind me te groot, ik heb Sjon al hequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat word een mooi kind dan!![]()
Dat kind van Nok heeft dat ook.
Leuke dag op stage gehadquote:
Das waar en Sjon telt voor twee!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dag, op mijn leeftijd is de kans op mankementen aan het kind me te groot, ik heb Sjon al he
Nou das nog steeds een mongool hoor, dat gaat niet meer over, 1 mongool per huishouden is plenty imoquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:24 schreef Lottekoekkie het volgende:
Maar Sjon is geen direct product van jou, genetisch dan, qua gebruik dan weer wel, en sjon is ook goed opgedroogd
Fijn is dat! Ook erg goed voor je zelfvertrouwenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Leuke dag op stage gehadHeb nu helemaal in mijn uppie een stoma- en wondverzorging gedaan. En gewoon heel veel alleen en nu voel ik me heel nuttig
Een beetje haarspray ofzo erin werkt niet?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:33 schreef Greys het volgende:
Jezus fuck wat zit mijn haar belabberd.
Ik ga heel hoog achterin zitten vanavond
Duh!quote:
Half negen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:32 schreef Goodbye het volgende:
Wanneer begint die liveshow van SST eigenlijk, Greys?
Nee, niets helpt vandaagquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een beetje haarspray ofzo erin werkt niet?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Half negen.
En om half acht is er nog een 'gewone' uitzending waarin denk ik de drankorgie van gister te zien is. Ik heb nog nooit zo gelachen bij streams als gisteravond
Je kan het altijd proberenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:15 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zég, Elies, ben ik te laat om jou nog te adopteren
Zit je aan de pillen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:36 schreef oh-oh het volgende:
Weet je wat Billy Holliday?
Die Ray Charles aan !
Hier in elk geval een flits-samenvatting van gisteravondquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eens kijken of je te vinden bent vanavond
OMFGquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier in elk geval een flits-samenvatting van gisteravond
Stel saaie mensen, gooi er wat drank in en dan krijg je...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
(had me vergist, heb nog een uur voor we daarheen moeten)quote:
Jurkje?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:39 schreef Greys het volgende:
Die griet met dat zwarte jurkje is wel 7 keer over de grond gesodemieterd met haar jurkje onder haar oksels. Hoi kijkers thuis, hoi mam!
En een ander meisje (die zoenende op de bovenste foto) ging daarna heel hard huilen omdat haar ouders haar dan zoenend op tv hadden gezien.quote:
Dank je!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:44 schreef Strega het volgende:
[..]
Jurkje?![]()
Veel plezier i.i.g vanavond!
Je maakt het wel woest aantrekkelijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:43 schreef Lottekoekkie het volgende:
(had me vergist, heb nog een uur voor we daarheen moeten)
Maar Elies, we eten niet veel, dementie in de famile leidt enkel tot lieve mensjes die niet lastig zijn maar wél hun rollator dagelijks voortgestuwdt willen hebbeb, bijten niet en áls dan erf je ook die sportbak, hoef je niet te glijen over die Opel![]()
(tegen die tijd is het een bonk schroot)
Maar gètver, het duurt nog zo lang hè![]()
Kijk eens een aflevering Spartacus, dan valt jouw mond denk ik ook wel open.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:45 schreef Lottekoekkie het volgende:
kánonne, had heel die serie nog niet gezien maar oh, Gerso is er weke troep bij vergeleken. Als ik een dochter had en die zat dáárbij werd ze terstond vanavond onterfd![]()
Hoezo vulgair
Ja maar, wij zijn beiden ook al woest aantrekkelijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je maakt het wel woest aantrekkelijk
Oh mijn godquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
nee, dank u, ben al zo'n bezadigde meut.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:49 schreef Pagan het volgende:
[..]
Kijk eens een aflevering Spartacus, dan valt jouw mond denk ik ook wel open.
Daar vind ik nooit een reet aan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, zondagnacht live de Oscars kijken is wel een voordeel van ziek zijn
quote:Dave Grohl crowned Godlike Genius at Shockwaves NME Awards
Foo Fighters and Nirvana man accepts honour
February 23, 2011 | 0 Comments
Dave Grohl has been awarded the Godlike Genius award at this year's Shockwaves NME Awards.
The Foo Fighters frontman was handed the trophy at the O2 Academy Brixton in London.
A host of musicians and stars including Paul McCartney, Jack Black, Josh Homme and John Paul Jones paid tribute in a video montage that played as he took to the stage.
The crowd gave Grohl a standing ovation as he accepted his award, and he was clearly overawed by the reception. He stood smiling for a few seconds, before stating: "You guys realise they gave this one to a drummer, right? This one's for the drummers!"
He then spoke about a time he snuck into the O2 Academy Brixton to see Pixies with his Nirvana bandmates, stating: "This one's for Kurt."
Grohl added: "Oh, and by the way, the asked us to play tonight and we thought, 'Yeah, ok sure'. And they said, 'Why don't you do four or five songs?' and I said, 'Fuck that, why don't we play for two fuckin' hours!' And I also said, 'Why don't we play a song with an actual godlike genius, Mr Roger Daltrey?'"
With that, Daltrey then joined Foo Fighters for a version of Mose Allison's 'Young Man Blues', popularised by The Who, before the US band launched into a set of their own.
Their set brought this year's Shockwaves NME Awards 2011 ceremony to a close.
Previous recipients of the Godlike Genius award include The Clash, New Order and Paul Weller, who was honoured last year.
The NME Awards Big Gig takes place on Friday (25). Godlike Genius Dave Grohl's band Foo Fighters headline, with Cee Lo Green, Band Of Horses and No Age also on the bill.
Neeee, Natalie Portman FTWquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:24 schreef APK het volgende:
[..]
Daar vind ik nooit een reet aan.
Die stotterende koning gaat anyway alles winnen, toch?
Die film wil ik wel heel graag zien.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:24 schreef APK het volgende:
[..]
The Social Networkquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:24 schreef APK het volgende:
[..]
En je had drank, seks, vrouwen en schieten verwacht in een film over de oprichting van Facebook?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:31 schreef APK het volgende:
The Social Network vond ik een behoorlijke nerd-film
Klopt, maar hoorde iemand op de radio van de week dat hij het in de VS vooral goed doet omdat het zeg maar echt The American Dream is, zo'n selfmade knulletje die dan miljardair wordtquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:30 schreef Goodbye het volgende:
The Social Network was leuk, maar oscarmateriaal? Neh.
Zat er wel inquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:32 schreef Loveless85 het volgende:
En je had drank, seks, vrouwen en schieten verwacht in een film over de oprichting van Facebook?
Nouhouuuuu, niet hele erge.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:34 schreef Loveless85 het volgende:
Ja nee, er zitten toch spoilers in![]()
Ik ken maar één van die filmsquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:34 schreef Goodbye het volgende:
Heeft iemand nou mijn link al gezien?Echt geniaal
Maar je hebt vast wel van de anderen gehoord?quote:
Ja!quote:
Nauwelijks.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:35 schreef Goodbye het volgende:
Maar je hebt vast wel van de anderen gehoord?
Download eens wat, zou ik zeggenquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:38 schreef APK het volgende:
[..]
Nauwelijks.
De filmbijlage zit altijd in de krant op een van de dagen dat ik uitzendwerk doe dus die lees ik niet.
Ze hebben vandaag onze tweede middagpauze geschrapt![]()
Alsof die 10 minuten de productiviteit omhoog zullen stuwen
Had ik al gedaan met The Social Networkquote:
Dat is de eerste pauze na de middagpauze alquote:En wat een onzin zeg. Volgens mij heb je ook wettelijk recht op die pauze (een kwartier zelfs).
Succes LKquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:43 schreef Lottekoekkie het volgende:
Lees straks bij, tijd voor de notaris, de belangrijkste erftoestand is mooi gekamd en zit al te gillen dat ze méé mag![]()
Ben best beetje nerveus
Nee, maar serieus. Als je zittend werk doet (bijv. achter de computer) heb je naast je half uur lunchpauze recht op één kwartier 's ochtends en één kwartier 's middags. Voor zowel je houding als je ogen is het gewoon niet goed om zo lang te zitten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:44 schreef APK het volgende:
[..]
Had ik al gedaan met The Social Network
[..]
Dat is de eerste pauze na de middagpauze al
Het is gewoon dom van ze, het is zittend werk en vrijwel iedereen heeft nu al last van rug en schouders dus dan wil je gewoon even 10 minuten extra buiten uitblazen.
Of inhaleren
Project is toch al een dikke failure, het had vorig jaar op 1 december af moeten zijn en nu is het verlengd tot half augustus
Wij hadden 5 pauzes, dus zowel 's morgens als 's middags 10 minuten extraquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:46 schreef Goodbye het volgende:
Nee, maar serieus. Als je zittend werk doet (bijv. achter de computer) heb je naast je half uur lunchpauze recht op één kwartier 's ochtends en één kwartier 's middags. Voor zowel je houding als je ogen is het gewoon niet goed om zo lang te zitten.
Oh, en vertel me niet van die projecten
Oh, dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:51 schreef APK het volgende:
[..]
Wij hadden 5 pauzes, dus zowel 's morgens als 's middags 10 minuten extra
Dat kwam omdat we we zijn ingehuurd om het werk van moeilijk plaatsbare mensen over te nemen die het toch niet konden.
Daar zaten ook ADHD-ers enzo tussen die gewoon niet stil kunnen zitten
Vanmiddag kwam er ook weer een of ander figuur voor het eerst werken, na 10 minuten wilde hij weten hoe je patience op de computer kon spelen![]()
Die gast was niet helemaal goed bij zijn hoofd, hij ging ook rondjes lopen en aan iedereen in onze groep vragen wat we aan het doen waren terwijl we allemaal hetzelfde werk doen daar.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:52 schreef Goodbye het volgende:
En wat een baas zeg, ik durfde de eerste vier maanden nog niet eens mijn mail te checken
Dat doe ik na ruim 4 jaar nog steeds stiekemquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik niks gezegd![]()
En wat een baas zeg, ik durfde de eerste vier maanden nog niet eens mijn mail te checken
Wel zoiets ja, maar die mensen hebben het dus verknald waarna ze 'studenten' ingehuurd hebben om het af te maken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:00 schreef Loveless85 het volgende:
Zeggeh APK... je werkt niet toevallig op de sociale werkplaats?
Alle wegen zijn $@_*!@$)_@*$+ en alle Belgen in auto's ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:41 schreef Lottekoekkie het volgende:
Rewimo, zeker binnendoor gereden over die kutweg met al die stoplichten..............
maar, Belgen zijn aardig maar rijden kunnen ze niet en van logisch wegbeheer hebben ze nog nooit gehoord![]()
Maar, hoe was het er verder, hadden ze je meer te melden voor/over jezelf?
Zet hem op straks. De notaris bijt niet (het zijn net mensenquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:43 schreef Lottekoekkie het volgende:
Lees straks bij, tijd voor de notaris, de belangrijkste erftoestand is mooi gekamd en zit al te gillen dat ze méé mag![]()
Ben best beetje nerveus
Al iets te melden?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:35 schreef Rewimo het volgende:
HalloThuis en afgepeigerd
Wat is dat België toch een %(&!+%()!+% land om te rijden
Geen edit, gewoon nog een postquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:20 schreef ElisaB het volgende:
Al iets te melden?
Ah, een edit
Nou, ben benieuwd
Deze had ik net gemist, helaas waren de stokstaartjes ook niet bereid buiten te spelenquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:16 schreef oh-oh het volgende:
Baaf, Sjon en Bil vragen stokstaartjesfoto's
Will do! Fijn dat ie 'm leuk vindtquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:19 schreef Rewimo het volgende:
Elies, wil je namens Christan de Beeb bedanken? Hij is helemaal in de wolken oceaan met zijn visjesEn het bandje past precies
Dit waren de foto's van jullie Landal-weekendje?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
'U had hier rechtsaf moeten slaan'quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:35 schreef Rewimo het volgende:
HalloThuis en afgepeigerd
Wat is dat België toch een %(&!+%()!+% land om te rijden
Welk voetbal moet je in de gaten houden dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat is er met je andere gebeurd dan APK?
Vriend is naar fotocursus en ik word geacht hem op de hoogte te houden van voetbal maar ik wil ook GTST kijken.
Hahahaha dies goed gek!quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:01 schreef ferrari_rood het volgende:
psv-lille.
Ik zap in de pauze wel een keer. Maar hij verwacht bij elke doelpunt dat ik sms
Ja dag in de pauze kijk ik wel een keer
teletekst p.815 op je PC? Lille staat trouwens 1-0 voorquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:01 schreef ferrari_rood het volgende:
psv-lille.
Smssen dan maar hequote:
Plemp zijn 06 hier ff neer, dan SMSsen we hem allemaal even, weet hij zeker dat hij niets mist.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:01 schreef ferrari_rood het volgende:
psv-lille.
Merk? Type? Hoe kom je in Wolvega zonder scooter?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:20 schreef asfalthooligan het volgende:
Zo doen we dat na goed onderhandelen misch een hele nette jonge scooter in 4 takt gevonden
Oude voor een meer dan goede prijs verkocht
Dus morgen vroeg op en door naar wolvega
Wat een stomme shitbeesten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:45 schreef Barbaaf het volgende:
Kastje en muur Rewimo, sterkte ermee
[..]
Deze had ik net gemist, helaas waren de stokstaartjes ook niet bereid buiten te spelen![]()
Nu nog uitzoeken welke van de 517 foto's postwaardig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |