Ja, die ibru is slecht voor je LAPO skills.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Ja kut, mooi geen papperige hondendrollen TT dus he
Ja, kutzooiquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:09 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ja, die ibru is slecht voor je LAPO skills.
Nonquote:
Nee, wil ik nog weleens doen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Strega, heb je die boeken van Chabot over Herman Brood gelezen?
Vlaggetjesdag?quote:
Die heb ik ook allemaalquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:11 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, wil ik nog weleens doen.
Vroeger Groningen nog weleens onveilig gemaakt met dhr. Brood.
Toenmalig vriendje was roadie bij hem.
quote:
nee joh das in juni pasquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:11 schreef Pagan het volgende:
[..]
Vlaggetjesdag?
*zin in haring krijgt*
Bij Qwea is de haringstal het hele jaar door geopendquote:
Ja, als ik niet van lezen hield waren de laatste twee en half jaar veel slechter geweest.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die heb ik ook allemaal![]()
Zijn grandioos, lezen echt geweldig weg
ROFL!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij Qwea is de haringstal het hele jaar door geopend
Naja en je mag ze lenen zo lang je wil hoor, ze staan nu ook maar wat lullig te staanquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, als ik niet van lezen hield waren de laatste twee en half jaar veel slechter geweest.
Misschien moet je nu Grieks gaan lezen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Zal ik gewoon 1 doos maken, en dan hopen dat ie onder de 10 kilo weegt?
Heb ik volgens mij een half lege boekenkast maar soit
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Misschien moet je nu Grieks gaan lezen?
Nou, graag!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja en je mag ze lenen zo lang je wil hoor, ze staan nu ook maar wat lullig te staan
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij Qwea is de haringstal het hele jaar door geopend
Doe ik volgende week wel ergens, als ik weer boodschappen ga doen, kan de doos in de kar mee naar het postagentschapquote:
Dat zijn wel vaak de mooisten!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat kan ie zelf ook niet , tis maar een halve
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |