Maar dat gebeurd niet vanavondquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:47 schreef Sperma het volgende:
Het zou echt typisch Ajax zijn als ze een 3-0 voorsprong weggeven.
Reden onbekend.quote:
Dat dacht ik ook met tegen Roda.quote:
Ja, maar kijk wie er allemaal, waarschijnlijk, niet meedoen met Anderlecht. Daarbij speelt Ajax thuis dus dat is altijd net iets anders.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:53 schreef Sperma het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook met tegen Roda.
Ik hoop dat alle NLse clubs vandaag gewoon doorgaan.
Weet iemand wie de volgende tegenstanders dan gaan worden?
Dat van Twente na verlenging?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:09 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Alle 3 de Nederlandse ploegen gaan verliezen vanavond.
Ajax-Anderlecht 1-2
Twente-Kazan 1-2 na verlenging.
PSV-Lille 1-2
Wat dacht je van 0-2 na 90 minuten?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:11 schreef Creeg het volgende:
[..]
Dat van Twente na verlenging?
Hoe kan dat nou..
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Wat dacht je van 0-2 na 90 minuten?
Pefect moment om het goed te maken met Jordiiquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:14 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb nog een kaartje over, iemand interesse
Ga gewoonquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:22 schreef Smoofie het volgende:
Tering, fuck, nog ene paar uur en ik heb een kaartje over =(
Oh zo.. hmm, geen andere vrienden?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ga ook, met iemand anders, maar ik heb nóg 1 kaartje over.
Zijn of op vakantie, of geen voetbalsupporters of ze hebben al kaartjes. Maar iemand reageerde net via marktplaats, er is hoopquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:30 schreef Creeg het volgende:
[..]
Oh zo.. hmm, geen andere vrienden?
In ieder geval veel plezier vanavondquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zijn of op vakantie, of geen voetbalsupporters of ze hebben al kaartjes. Maar iemand reageerde net via marktplaats, er is hoop
Dit, Via twitter Twente volgenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
Hoi!
De eerste Nederlandse ploeg is door. Nu Ajax en Twente nog
Oh, oké.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:52 schreef Jojoortje het volgende:
Als ik buiten zou zitten, zou ik het kunnen horen als Twente zou scoren. Het is me net iets te koud.
RTL Voetbalquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:01 schreef Schanulleke het volgende:
Weet iemand een stream? Ik het eerste half uurtje geen tv-beeld.
RTL site was dacht ik live stream op hun sitequote:Op donderdag 24 februari 2011 21:01 schreef Schanulleke het volgende:
Weet iemand een stream? Ik het eerste half uurtje geen tv-beeld.
Twente ook niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:01 schreef Geo3kant het volgende:
1/3, nu Ajax en Twente nogAjax mag het niet meer weggeven.
slijmerds omdat het van den stock 8duizend man herbergtquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:02 schreef wdn het volgende:
Meneer de belgische commentator noemt de Arena een pareltje.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
slijmerds omdat het van den stock 8duizend man herbergt²
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Lukaku kan toch geen 17 zijn man, kijk die kaakstructuur en de volle boxer eens.²
Ja viel me ook al opquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:04 schreef Saekerhett het volgende:
Haha, een van die officials is drie koppen kleiner dan Steek
Maar vruchtbaar als de nete, hoeft dus geen probleem te zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja viel me ook al opDie is kleeeeeeeein
Op 10 zijn die Belgische man..quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:04 schreef StijnDa het volgende:
Op welke positie speelde De Jong nou? Rechts (verdedigend) midden of zag ik dat verkeerd?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar vruchtbaar als de nete, hoeft dus geen probleem te zijn.²
Ik ben Ajax - Kopenhagen en Ajax - Dinamo Zagreb ook nog niet vergeten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Godver, ik ben nog steeds nerveus.
Kom op man. Als dit weggegeven wordtquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik Ajax - Roda jc nog niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:07 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik ben Ajax - Kopenhagen en Ajax - Dinamo Zagreb ook nog niet vergeten.
niks mis met Leo Driessenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:07 schreef LWD-Godius het volgende:
Commentaar op sporza is veel beter, voor degene die zich ergeren aan de commentator van rtl.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik Ajax - Roda jc nog niet.
Overigens is het niet uitverkocht? Ik dacht dat werd gezegd dat het uitverkocht was. Nou zit er ook niet echt veel spanning meer aan zo'n wedstrijd.
Op sporza zei'ie net dat het goed vol zat maar niet uitverkocht.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik Ajax - Roda jc nog niet.
Overigens is het niet uitverkocht? Ik dacht dat werd gezegd dat het uitverkocht was. Nou zit er ook niet echt veel spanning meer aan zo'n wedstrijd.
In de rust wel zappen voor René en Johan op RTLquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:07 schreef LWD-Godius het volgende:
Commentaar op sporza is veel beter, voor degene die zich ergeren aan de commentator van rtl.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:08 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
In de rust wel zappen voor René en Johan op RTL
100%quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:08 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
In de rust wel zappen voor René en Johan op RTL
Erg vroeg en als hij een 2de pakt kan het gaan spokenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:08 schreef jepperdeprep het volgende:
Bullshit! Hij stond op de bal en die negert schoot de bal onder hem weg waardoor hij op zn teen kwam te staan. Belachelijke gele kaart dus.
Kijk nu is nubreektmijnklomp NOG nerveuzerquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:09 schreef Jojoortje het volgende:
FC Twente - Roebin KazanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
FC Twente - Roebin KazanJe meent hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
FC Twente - Roebin KazanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
FC Twente - Roebin KazanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussenstanden, ban!
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
Ik zei toch dat hij slecht was, al die ajaxien waren het niet met mij eensquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Enoh de bal alweer kwijt, en weer.
damn weer iemand met me eensquote:
Hij kan de vader van Erikson wel zijn man..quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoe kan die nou 17 jaar zijn![]()
[ afbeelding ]
Ik zeg het al maanden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:12 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik zei toch dat hij slecht was, al die ajaxien waren het niet met mij eens![]()
Ze mogen niet vroeg op voorsprong komen dan wordt het nog spannend.
Hangt vanaf z'n 14e in de sportschool en negers zijn sowieso wat sneller volgroeid.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Het zit in de genen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Herinneringstopic: Afellay, Aissati en Ebecilioquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat is dat nou weer voor bal van Ebicilio.
Idd. Zet Ozbiliz er maar in in de rust. Ben bang dat ie rood krijgt.quote:
Ben nooit goed geweest in namen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Herinneringstopic: Afellay, Aissati en Ebecilio
"Enoh loopt op zondagen waarop niet hoeft te worden gespeeld met een bijbel door Amsterdam om mensen het geloof bij te brengen."quote:
Je maakt een grapje, toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:16 schreef wdn het volgende:
[..]
"Enoh loopt op zondagen waarop niet hoeft te worden gespeeld met een bijbel door Amsterdam om mensen het geloof bij te brengen."
Belgische commentator net.
Niet volgens de belgische commentator. Verteld ook nog dat hij het absoluut niet had verzonnen,.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je maakt een grapje, toch?
Dat werd serieus gezegd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je maakt een grapje, toch?
Was toch zo'n programma over van de kro?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet volgens de belgische commentator. Verteld ook nog dat hij het absoluut niet had verzonnen,.
Geeeeeen idee.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:18 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Was toch zo'n programma over van de kro?
Nou, god heeft hem in ieder geval niet gezegend met een uitstekend voetbaltalentquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet volgens de belgische commentator. Verteld ook nog dat hij het absoluut niet had verzonnen,.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:18 schreef Doublepain het volgende:
Weet iemand een leuk belgisch forum?
Nee man, helaas.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:18 schreef Doublepain het volgende:
Weet iemand een leuk belgisch forum?
forum.fok.bequote:Op donderdag 24 februari 2011 21:18 schreef Doublepain het volgende:
Weet iemand een leuk Belgisch forum?
fok.bequote:Op donderdag 24 februari 2011 21:18 schreef Doublepain het volgende:
Weet iemand een leuk Belgisch forum?
Klopt! Hij is erg gelovig. Hij doet ook mee aan van die genees sessies door dominees waar mensen bij gaan gillen en over de grond rollen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:18 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Was toch zo'n programma over van de kro?
Die is niet zo actief..quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
mensen!
http://forum.anderlecht-online.be/phpbb/viewtopic.php?f=1&t=7201
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
mensen!
Als ze voorstaan wel jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
"amsterdam amsterdam amsterdaam!"
Goeie sfeer hangt er.
Sinterklaas duurt nog even hoorquote:
Ze zijn wel realistischquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
mensen!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
El Hamdaoui, 2de assist vanavond.²
van belgie forumquote:Wa is da tegenwoordig met onze "super" verdediging? Slechte passes, slechte mandekking en dan krijg je dit...
Volgens de Snor is hij net niet goed genoeg voor Ajax.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:23 schreef Halcon het volgende:
Toch apart dat die Blind van Jol nooit een serieuze kans kreeg. Best een goede voetballer.
Link?quote:
Geweldig he. Vooral verdedigend is het een ster.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:23 schreef Halcon het volgende:
Toch apart dat die Blind van Jol nooit een serieuze kans kreeg. Best een goede voetballer.
Zolang we goed spelenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:23 schreef Swomp het volgende:
Mensen die zeggen dat er bij ajax geen sfeer tijdens de wedstrijd is
Bij PSV net was er uberhaupt geen sfeer, en daar werd het 3-1!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Zolang we goed spelen
Maar dat geld voor elke club. Als er slecht gespeeld wordt moet die sfeer er ook zijn he.
Hij speelt zeker goed. Jol is gewoon een eikel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:23 schreef Halcon het volgende:
Die is nogal dood.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Tegen die Fransman van Utrecht vond ik hem een beetje tegenvallen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Hij speelt zeker goed. Jol is gewoon een eikel.
We hadden het over een voetbalclub en sfeer hequote:Op donderdag 24 februari 2011 21:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Bij PSV net was er uberhaupt geen sfeer, en daar werd het 3-1!
Voor dit soort wedstrijden en wedstrijden in de Eredivisie is het gewoon een goede. Uitblinken in de EPL zie ik hem nog niet doen, maar dat geldt ook voor het gros van zijn medespelers.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Geweldig he. Vooral verdedigend is het een ster.
Geen sfeer.. dan had je je geluid van je tv aan moeten zetten droplulquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dit telt toch niet zo zwaar? Tenzij je het tournooi wint.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:26 schreef Evertjan het volgende:
is goed voor de punten dit voor de nederlandse clubs
Ja!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:26 schreef Eenskijken het volgende:
zullen we wat accountjes maken op anderlecht forum
Ja en dan daar lekker trollenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:26 schreef Eenskijken het volgende:
Maakt geen fluit uit. Krijg je over 'n paar jaar weer dat clubs als NEC en Heerenveen mee mogen doen en er direct uitvliegen tegen de nummer 3 uit Letland of de bekerwinnaar van Azerbaidzjan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:26 schreef Evertjan het volgende:
is goed voor de punten dit voor de nederlandse clubs
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:26 schreef jepperdeprep het volgende:
Vertonghen schiet 'm in de kruising!
En dan liedjes typen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:26 schreef Eenskijken het volgende:
trollololol...quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja die is Ajax fan volgens mijquote:
quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
En dan liedjes typen?
Onbesneden, dat wel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik vind El ham nog steeds een lul.
quote:kan er iemand aan de spelers van ajax duidelijk maken dat het een voetbalmatch is, en geen rugby?
stelletje houthakkers
Ajax past zich aan aan het niveau van de tegenstanderquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:29 schreef BB-King het volgende:
VVV is gewoon beter dan Anderlecht eigenlijk... had Ajax het moeilijker tegen.
Het Belgisch voetbal stelt ook echt niets voor, zowel in clubverband als nationaal gezien. Een ploeg als Anderlecht zou in de Nederlands competitie vechten tegen degradatie, net als Feyenoord bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:29 schreef BB-King het volgende:
VVV is gewoon beter dan Anderlecht eigenlijk... had Ajax het moeilijker tegen.
nee maar misschien krijgen we dan wel weer een 2e directe startplaats in de CLquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maakt geen fluit uit. Krijg je over 'n paar jaar weer dat clubs als NEC en Heerenveen mee mogen doen en er direct uitvliegen tegen de nummer 3 uit Letland of de bekerwinnaar van Azerbaidzjan.
Daarom is het sinds 5 jaar dat ze weer een keer verder zijn in CL/EL ..quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ajax past zich aan aan het niveau van de tegenstander. tot op zekere hoogte.
Gek hè..quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:30 schreef Morendo het volgende:
Lukaku ziet er echt niet als een 23-jarige.
Is toch 17/18?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:30 schreef Morendo het volgende:
Lukaku ziet er echt niet als een 23-jarige.
Als je daar echt iets te zoeken hebt, dan kom je de voorronde ook wel door. Clubs als Willem II en Heerenveen in de CL schiet NL sowieso niets mee op.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee maar misschien krijgen we dan wel weer een 2e directe startplaats in de CL
quote:Ik wil niet vervelend doen maar het lijkt wel of ik naar Barcelona zit te kijken.
Of is Anderlecht zo zwak?
Ga jij nou maar weg met je PSVquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:30 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Daarom is het sinds 5 jaar dat ze weer een keer verder zijn in CL/EL ..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |