Onbesneden, dat wel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik vind El ham nog steeds een lul.
quote:kan er iemand aan de spelers van ajax duidelijk maken dat het een voetbalmatch is, en geen rugby?
stelletje houthakkers
Ajax past zich aan aan het niveau van de tegenstanderquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:29 schreef BB-King het volgende:
VVV is gewoon beter dan Anderlecht eigenlijk... had Ajax het moeilijker tegen.
Het Belgisch voetbal stelt ook echt niets voor, zowel in clubverband als nationaal gezien. Een ploeg als Anderlecht zou in de Nederlands competitie vechten tegen degradatie, net als Feyenoord bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:29 schreef BB-King het volgende:
VVV is gewoon beter dan Anderlecht eigenlijk... had Ajax het moeilijker tegen.
nee maar misschien krijgen we dan wel weer een 2e directe startplaats in de CLquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maakt geen fluit uit. Krijg je over 'n paar jaar weer dat clubs als NEC en Heerenveen mee mogen doen en er direct uitvliegen tegen de nummer 3 uit Letland of de bekerwinnaar van Azerbaidzjan.
Daarom is het sinds 5 jaar dat ze weer een keer verder zijn in CL/EL ..quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ajax past zich aan aan het niveau van de tegenstander. tot op zekere hoogte.
Gek hè..quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:30 schreef Morendo het volgende:
Lukaku ziet er echt niet als een 23-jarige.
Is toch 17/18?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:30 schreef Morendo het volgende:
Lukaku ziet er echt niet als een 23-jarige.
Als je daar echt iets te zoeken hebt, dan kom je de voorronde ook wel door. Clubs als Willem II en Heerenveen in de CL schiet NL sowieso niets mee op.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee maar misschien krijgen we dan wel weer een 2e directe startplaats in de CL
quote:Ik wil niet vervelend doen maar het lijkt wel of ik naar Barcelona zit te kijken.
Of is Anderlecht zo zwak?
Ga jij nou maar weg met je PSVquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:30 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Daarom is het sinds 5 jaar dat ze weer een keer verder zijn in CL/EL ..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |