Maar dat gebeurd niet vanavondquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:47 schreef Sperma het volgende:
Het zou echt typisch Ajax zijn als ze een 3-0 voorsprong weggeven.
Reden onbekend.quote:
Dat dacht ik ook met tegen Roda.quote:
Ja, maar kijk wie er allemaal, waarschijnlijk, niet meedoen met Anderlecht. Daarbij speelt Ajax thuis dus dat is altijd net iets anders.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:53 schreef Sperma het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook met tegen Roda.
Ik hoop dat alle NLse clubs vandaag gewoon doorgaan.
Weet iemand wie de volgende tegenstanders dan gaan worden?
Dat van Twente na verlenging?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:09 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Alle 3 de Nederlandse ploegen gaan verliezen vanavond.
Ajax-Anderlecht 1-2
Twente-Kazan 1-2 na verlenging.
PSV-Lille 1-2
Wat dacht je van 0-2 na 90 minuten?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:11 schreef Creeg het volgende:
[..]
Dat van Twente na verlenging?
Hoe kan dat nou..
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Wat dacht je van 0-2 na 90 minuten?
Pefect moment om het goed te maken met Jordiiquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:14 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb nog een kaartje over, iemand interesse
Ga gewoonquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:22 schreef Smoofie het volgende:
Tering, fuck, nog ene paar uur en ik heb een kaartje over =(
Oh zo.. hmm, geen andere vrienden?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ga ook, met iemand anders, maar ik heb nóg 1 kaartje over.
Zijn of op vakantie, of geen voetbalsupporters of ze hebben al kaartjes. Maar iemand reageerde net via marktplaats, er is hoopquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:30 schreef Creeg het volgende:
[..]
Oh zo.. hmm, geen andere vrienden?
In ieder geval veel plezier vanavondquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zijn of op vakantie, of geen voetbalsupporters of ze hebben al kaartjes. Maar iemand reageerde net via marktplaats, er is hoop
Dit, Via twitter Twente volgenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
Hoi!
De eerste Nederlandse ploeg is door. Nu Ajax en Twente nog
Oh, oké.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:52 schreef Jojoortje het volgende:
Als ik buiten zou zitten, zou ik het kunnen horen als Twente zou scoren. Het is me net iets te koud.
RTL Voetbalquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:01 schreef Schanulleke het volgende:
Weet iemand een stream? Ik het eerste half uurtje geen tv-beeld.
RTL site was dacht ik live stream op hun sitequote:Op donderdag 24 februari 2011 21:01 schreef Schanulleke het volgende:
Weet iemand een stream? Ik het eerste half uurtje geen tv-beeld.
Twente ook niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:01 schreef Geo3kant het volgende:
1/3, nu Ajax en Twente nogAjax mag het niet meer weggeven.
slijmerds omdat het van den stock 8duizend man herbergtquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:02 schreef wdn het volgende:
Meneer de belgische commentator noemt de Arena een pareltje.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
slijmerds omdat het van den stock 8duizend man herbergt²
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Lukaku kan toch geen 17 zijn man, kijk die kaakstructuur en de volle boxer eens.²
Ja viel me ook al opquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:04 schreef Saekerhett het volgende:
Haha, een van die officials is drie koppen kleiner dan Steek
Maar vruchtbaar als de nete, hoeft dus geen probleem te zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja viel me ook al opDie is kleeeeeeeein
Op 10 zijn die Belgische man..quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:04 schreef StijnDa het volgende:
Op welke positie speelde De Jong nou? Rechts (verdedigend) midden of zag ik dat verkeerd?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar vruchtbaar als de nete, hoeft dus geen probleem te zijn.²
Ik ben Ajax - Kopenhagen en Ajax - Dinamo Zagreb ook nog niet vergeten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Godver, ik ben nog steeds nerveus.
Kom op man. Als dit weggegeven wordtquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik Ajax - Roda jc nog niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:07 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik ben Ajax - Kopenhagen en Ajax - Dinamo Zagreb ook nog niet vergeten.
niks mis met Leo Driessenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:07 schreef LWD-Godius het volgende:
Commentaar op sporza is veel beter, voor degene die zich ergeren aan de commentator van rtl.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik Ajax - Roda jc nog niet.
Overigens is het niet uitverkocht? Ik dacht dat werd gezegd dat het uitverkocht was. Nou zit er ook niet echt veel spanning meer aan zo'n wedstrijd.
Op sporza zei'ie net dat het goed vol zat maar niet uitverkocht.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik Ajax - Roda jc nog niet.
Overigens is het niet uitverkocht? Ik dacht dat werd gezegd dat het uitverkocht was. Nou zit er ook niet echt veel spanning meer aan zo'n wedstrijd.
In de rust wel zappen voor René en Johan op RTLquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:07 schreef LWD-Godius het volgende:
Commentaar op sporza is veel beter, voor degene die zich ergeren aan de commentator van rtl.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:08 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
In de rust wel zappen voor René en Johan op RTL
100%quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:08 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
In de rust wel zappen voor René en Johan op RTL
Erg vroeg en als hij een 2de pakt kan het gaan spokenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:08 schreef jepperdeprep het volgende:
Bullshit! Hij stond op de bal en die negert schoot de bal onder hem weg waardoor hij op zn teen kwam te staan. Belachelijke gele kaart dus.
Kijk nu is nubreektmijnklomp NOG nerveuzerquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:09 schreef Jojoortje het volgende:
FC Twente - Roebin KazanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
FC Twente - Roebin KazanJe meent hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
FC Twente - Roebin KazanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
FC Twente - Roebin KazanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussenstanden, ban!
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |