Oke, ik dacht dat hij de eerste sp'er was die nog een beetje fatsoen in zijn rakker heeft.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee hij zei het een keer letterlijk
De VVD'er is idd te herkennen aan een wat conservatieve opvatting van stijlquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:27 schreef Voorschrift het volgende:
Zo hoort het gewoon:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:18 schreef kingmob het volgende:
[..]
De VVD'er is idd te herkennen aan een wat conservatieve opvatting van stijl
Even serieus, alleen bejaarden dragen nog een das.
Zijn intense mannelijkheid kan slechts bij elkaar worden gehouden door het dragen van een das, duidelijk een uitzondering.quote:
Dat is Hans Spekmanquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:16 schreef mlg het volgende:
[..]
Oke, ik dacht dat hij de eerste sp'er was die nog een beetje fatsoen in zijn rakker heeft.
De grootste loser is nog die PvdA'er die weigert een pak te dragen. Ik ben zijn naam even vergeten.
Niet helemaal mee eens. Een beetje representativiteit mag wel vind ik. Ik hoef geen 50 cent of ozzy osbourne in de kamer te zien.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is Hans Spekman
Overigens vind ik het geen probleem. Men moet er zo uitzien als men zich er goed bij voelt. Ik mis nog een vrouwelijk kamerlid met piercings of een kamerlid met hiphopkleren.
Gesproken als een ware lelijkerd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:07 schreef Boldface het volgende:
Fijn voor ze... Ik dacht dat we volgende capabele politici gingen kiezen, in plaats van modellen die het leuk doen op de catwalk.
Ik ben verre van bejaard, maar ik vind een overhemd zonder das gewoon niet af.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:18 schreef kingmob het volgende:
[..]
De VVD'er is idd te herkennen aan een wat conservatieve opvatting van stijl
Even serieus, alleen bejaarden dragen nog een das.
Dat hij de kamer heeft gehaald, een en al uiterlijke schijn daar (Kamer)...quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee hij zei het een keer letterlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |