Hihihi hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:03 schreef JanPiraat het volgende:
wist je dat er snachts een oude vent met een waterhoofd bij jou naar binnen gluurt ?
Zou jij niet de dorpsgek titel in huis slepen met de FOK!verkiezingen? Mislukt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:13 schreef Snaavel het volgende:
Meme faalt, User faalt, de maan heeft helemaal geen stekeltjes! dat hebben alleen maar zonnen! Kijk bijvoorbeeld naar de Teletubbie zon! ben jij dom ofzo?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihihi hoe weet jij dat?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihihi hoe weet jij dat?
Dat is juist positief lijkt me.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:16 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Zou jij niet de dorpsgek titel in huis slepen met de FOK!verkiezingen? Mislukt.
Oh... Promotie praatjesquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:18 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dat is juist positief lijkt me.Dat jij alle negatieve awards als positief ervaart is jouw handicap... naja jij hebt heel veel handicappen. Spijtig voor je ouders. Als je die hebt. Volgens mij kom je uit een reageerbuisje.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:24 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Oh... Promotie praatjes
Jij hebt ook niet gewonnen zo te zien.Ga in de foetushouding liggen huilen kneus.
Klopt, maar ik maak me daar geen zorgen om. Was gewoon leuk als ik iets had gewonnen. Wel leuk dat ik jou zo interesseer dat je zelfs mijn oude topics opzoekt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:24 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Oh... Promotie praatjes
Jij hebt ook niet gewonnen zo te zien.Ga in de foetushouding liggen huilen kneus.
Vrijgelaten? Wie? Wat? Waar? Nee Sjonnie, ik ben niet gebanned geweest. Even een FOK!pauze. Je kan het vergelijken met de menopauze waarin je moeder nu zit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:27 schreef NrTH het volgende:
Wie heeft deze mongool weer vrijgelaten dan?
Dan wordt het weer hoog tijd voor een nieuwe ban.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:29 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Vrijgelaten? Wie? Wat? Waar? Nee Sjonnie, ik ben niet gebanned geweest. Even een FOK!pauze. Je kan het vergelijken met de menopauze waarin je moeder nu zit.
Helpt niet, hij heeft danny onder de duim. Blijkbaar heeft hij iets bezwarends tegen danny waardoor Danny hem niet kan vasthouden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:29 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dan wordt het weer hoog tijd voor een nieuwe ban.
Nee, je haat en woede hebben zich opgekropt tegen mij, omdat ik de award in de wacht sleepte en niet jij. Oh, wat ben je weer grappig! Ha-ha-ha! Ik ga kapot. Raap me op!quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:27 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik maak me daar geen zorgen om. Was gewoon leuk als ik iets had gewonnen. Wel leuk dat ik jou zo interesseer dat je zelfs mijn oude topics opzoekt.
En ik kan tenminste in een foetushouding liggen. Meneer reageerbuisje.
Je begint wat zwak te worden in je beledigingen. Wel een bekend effect bij reageerbuisbaby's. Je hersen beginnen langzaam aan te desintegreren. Terwijl je al zo weinig had.
Danny is een goede kerel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:30 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Helpt niet, hij heeft danny onder de duim. Blijkbaar heeft hij iets bezwarends tegen danny waardoor Danny hem niet kan vasthouden.
Ja klopt, pure jaloezie omdat ik niet uitgekotst wordt door 90% van de users.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:32 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, je haat en woede hebben zich opgekropt tegen mij, omdat ik de award in de wacht sleepte en niet jij. Oh, wat ben je weer grappig! Ha-ha-ha! Ik ga kapot. Raap me op!
Voor jou is FOK! blijkbaar een medium om de leegte op te vullen in je sociale leven. Voor zover je het een sociaal leven kunt noemen... TC1, Hyvesvrienden zijn geen echte vrienden. Mensen die op FOK! aardig tegen je doen zijn geen echte vrienden. Het is virtueel. Nep. Het is niks, noppes, nada. Je hebt er niks aan en je zal er ook nooit wat aan hebben. Probeer eens echte vrienden te zoeken. Waarmee je echt lol kan maken. Die je steunen in goede en slechte tijd. Waar je ECHT wat aan hebt. Hoop niet dat ik nu een gevoelige snaar bij je raak.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:33 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ja klopt, pure jaloezie omdat ik niet uitgekotst wordt door 90% van de users.En ik raap je binnenkort wel bij elkaar als je uit elkaar bent gevallen.
Klopt ik gebruik Fok! om een beste leegte te vullen, voordat je begint dat dit mijn vervanging voor een sociaal leven is dan moet je mijn posthistory even bekijken. Want aan inhoudsloze beschuldigingen hebben we niets natuurlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:37 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Voor jou is FOK! blijkbaar een medium om de leegte op te vullen in je sociale leven. Voor zover je het een sociaal leven kunt noemen... TC1, Hyvesvrienden zijn geen echte vrienden. Mensen die op FOK! aardig tegen je doen zijn geen echte vrienden. Het is virtueel. Nep. Het is niks, noppes, nada. Je hebt er niks aan en je zal er ook nooit wat aan hebben. Probeer eens echte vrienden te zoeken. Waarmee je echt lol kan maken. Die je steunen in goede en slechte tijd. Waar je ECHT wat aan hebt. Hoop niet dat ik nu een gevoelige snaar bij je raak.
Voor iemand met een sociaal leven ben je wel heel erg ongeduldig als het op Fok! reacties aankomt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:40 schreef AdvancedPower het volgende:
1, 2, 3, 4, komt er nog wat van? 5, 6, 7, we wachten al zo lang!
Dat was je aanleiding ook van mijn beschuldigingen: je posthistory. Je kan alles heel erg mooi opschrijven. Je kan jezelf de hemel inprijzen, je kan zeggen dat je een piemel van 17 centimer hebt, een mooie vrouw en een goede baan. Maar dat is alleen maar opgeschreven. Wie zegt dat het waar is? Volgens mij worden mensen die in hun gedachten in een andere wereld leven ook wel dissociatieve identiteitsstoornispatienten genoemd. Ze hebben dus eigenlijk 2 persoonlijkheden, snap je?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:41 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Klopt ik gebruik Fok! om een beste leegte te vullen, voordat je begint dat dit mijn vervanging voor een sociaal leven is dan moet je mijn posthistory even bekijken. Want aan inhoudsloze beschuldigingen hebben we niets natuurlijk.
Want de jongen die naar Hege Bokko wilde gaan, vervolgens halverwege afhaakt, het filmt en ook nog op Fok! post is heel erg geloofwaardig als hij begint over een sociaal leven.
Nee. Eigenlijk zouden ze in een FOK!header komen. Ken de feiten, kneus.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:43 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Tevens dezelfde jongen die speciaal naar een straatnaambordje gaat met de naam Fok! om zijn ban ongedaan te laten maken door danny.
Verkeerd antwoord. Moet zo meteen weg. Maar ik wil je diss niet missen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:42 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Voor iemand met een sociaal leven ben je wel heel erg ongeduldig als het op Fok! reacties aankomt.
Je weet hopelijk dat 17 centimeter rond het gemiddelde ligt?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:48 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dat was je aanleiding ook van mijn beschuldigingen: je posthistory. Je kan alles heel erg mooi opschrijven. Je kan jezelf de hemel inprijzen, je kan zeggen dat je een piemel van 17 centimer hebt, een mooie vrouw en een goede baan. Maar dat is alleen maar opgeschreven. Wie zegt dat het waar is? Volgens mij worden mensen die in hun gedachten in een andere wereld leven ook wel dissociatieve identiteitsstoornispatienten genoemd. Ze hebben dus eigenlijk 2 persoonlijkheden, snap je?
Ach, en zeg nou zelf: van die filmpjes heb jij alleen meer kunnen genieten.
Is goed, dan gaan we vanavond verder.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:54 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Verkeerd antwoord. Moet zo meteen weg. Maar ik wil je diss niet missen.
Maar je ontkent niet dat het je een unban heeft opgeleverd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:49 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk zouden ze in een FOK!header komen. Ken de feiten, kneus.
Dat gaat vanavond weer verder. AP en ik lasten even een pauze in.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:15 schreef naatje_1 het volgende:
uit betrouwbare bron vernomen dat hier een relletje is, vandaar een tvp
eigenlijk moeten we wel een tijd hebben zodat we niet goede tijden missen enzo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:18 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Dat gaat vanavond weer verder. AP en ik lasten even een pauze in.
Dat laatste vooral.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:20 schreef Henk_Spermatank het volgende:
Wat probeert AP te compenseren met zijn onnodig gebruik van dure woorden? Of wil hij hiermee zijn autisme benadrukken?
Hee, jou heb ik lang niet gezienquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:30 schreef Snaavel het volgende:
Shit man, is deze hele rel nu uitgebroken door die reactie van mij (en natuurlijk de reactie die AP daar op gaf)
Ik kan nog maar 1 ding zeggen en dat is: GO THE_CHOSEN1 !!!!!!!!!
Ja klopt, Ik had (zoals AP het zo 'mooi' verwoorddequote:
Ahh, ok, het is hier kut geworden he?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:36 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ja klopt, Ik had (zoals AP het zo 'mooi' verwoordde) een 'Fok-pauze'.
Heb namelijk een drukke tijd gehad met school
Inderdaad. Sinds dinsdag 29 juni 2010 is het hier kut geworden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:40 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ahh, ok, het is hier kut geworden he?
Hihi, dat is precies de dag dat ik me registreerde, wat een toevalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Inderdaad. Sinds dinsdag 29 juni 2010 is het hier kut geworden.
Jep, maarja, het zei zo!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:40 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ahh, ok, het is hier kut geworden he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |