Hihihi hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:03 schreef JanPiraat het volgende:
wist je dat er snachts een oude vent met een waterhoofd bij jou naar binnen gluurt ?
Zou jij niet de dorpsgek titel in huis slepen met de FOK!verkiezingen? Mislukt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:13 schreef Snaavel het volgende:
Meme faalt, User faalt, de maan heeft helemaal geen stekeltjes! dat hebben alleen maar zonnen! Kijk bijvoorbeeld naar de Teletubbie zon! ben jij dom ofzo?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihihi hoe weet jij dat?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihihi hoe weet jij dat?
Dat is juist positief lijkt me.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:16 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Zou jij niet de dorpsgek titel in huis slepen met de FOK!verkiezingen? Mislukt.
Oh... Promotie praatjesquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:18 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dat is juist positief lijkt me.Dat jij alle negatieve awards als positief ervaart is jouw handicap... naja jij hebt heel veel handicappen. Spijtig voor je ouders. Als je die hebt. Volgens mij kom je uit een reageerbuisje.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:24 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Oh... Promotie praatjes
Jij hebt ook niet gewonnen zo te zien.Ga in de foetushouding liggen huilen kneus.
Klopt, maar ik maak me daar geen zorgen om. Was gewoon leuk als ik iets had gewonnen. Wel leuk dat ik jou zo interesseer dat je zelfs mijn oude topics opzoekt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:24 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Oh... Promotie praatjes
Jij hebt ook niet gewonnen zo te zien.Ga in de foetushouding liggen huilen kneus.
Vrijgelaten? Wie? Wat? Waar? Nee Sjonnie, ik ben niet gebanned geweest. Even een FOK!pauze. Je kan het vergelijken met de menopauze waarin je moeder nu zit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:27 schreef NrTH het volgende:
Wie heeft deze mongool weer vrijgelaten dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |