laat eens een post zien waar je positief bent over ietsquote:
Vaker tussen de regels lezen, zit er veel positiefs in. Maar ik ben idd geen hail-n-praise Amerikaan...quote:Op maandag 7 maart 2011 22:23 schreef Sharpdressedman het volgende:
oh wacht, hij kan uit dus bij deze ben je eens positief
Moet je secondary fire instellen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:40 schreef fyah het volgende:
Hoe schiet je kogels met de UAV in BC2? Ik kan alleen missiles vuren, toch zie ik regelmatig een UAV kogel spuwen.
Volgens mij mis ik dat op xboxquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Moet je secondary fire instellen.
Nope, staat er wel tussen als laatste bij je wapen keuze etc.quote:
Ohja die perk! Helemaal vergetenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nope, staat er wel tussen als laatste bij je wapen keuze etc.
Klinkt niet al te best... "Lagere treshold om de game door meer mensen te kunnen laten spelen" komt mij te vaak voor... Maar we wachten af...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:42 schreef mash_ het volgende:
Executive Producer @Patrickbach talks Multiplayer for #BF3 in #Gameinformer http://tinyurl.com/4z2f6fg
lolol eigen site spammerdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:42 schreef mash_ het volgende:
Executive Producer @Patrickbach talks Multiplayer for #BF3 in #Gameinformer http://tinyurl.com/4z2f6fg
Nee hoor gewoon blijven posten, voor als we iets missenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou dan post ik toch wel niks meer. Als iedereen bij elk nieuw ding gaat zeuren.
Niets van aantrekken en gewoon posten. Haters gaan haten, ik post ook video's van mijn eigen website.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou dan post ik toch wel niks meer. Als iedereen bij elk nieuw ding gaat zeuren.
haha is maar een grapje hoor :p maar waarom probeer je jouw eigen site te verbergen dan met een tinyurl, doe gewoon normaal posten :pquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik kopieerde mijn twitter bericht daarom stond het in een tinyurlquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:00 schreef Roces18 het volgende:
[..]
haha is maar een grapje hoor :p maar waarom probeer je jouw eigen site te verbergen dan met een tinyurl, doe gewoon normaal posten :p
Hoeft ook niet, die paintballers willen we nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:46 schreef ElmoFan het volgende:
Ik zeg dde hele tijd tegen mijn vrienden dat battlefield 3 CoD helemaal kapot gaat maken, maar ze geloven me niet
EJ! ik ben paintballer, maar ik verkies toch zeker wel BF boven COD!quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:52 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, die paintballers willen we niet
quote:
Kan nog erger....quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wat ziet het er allemaal verdomd mooi uit.
Jammer dat het wachten altijd zo verdomd kut is.
:p
Ik bedoel meer het type spel... :p Lopen alsof je 20 kilo weegt en gear meedraagt...quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
EJ! ik ben paintballer, maar ik verkies toch zeker wel BF boven COD!
Goed voor de Destruction kills!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:59 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik hoop dat als een flat kapot geknald wordt ook echt zo plat gaat zoals je in deel 1 zag. Dan zie je gewoon vijanden en teammates verpletterd worden.
Was voornamelijk glas schat ik.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:17 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Goed voor de Destruction kills!![]()
Maar niemand die het ook ietwat overdreven vond, dat door 1 rocket dat hele hotel aan diggelen ging?
Jij kan sowieso niks anders dan zeiken en negatief doen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Piss off. BO is leuk om in SP doorheen te rennen, MP is ouderwets arena knallen, en dat werd in 2002 al vervelend.
Hij heeft wel gelijk, als je van cod houd kan je net zo goed UT spelen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jij kan sowieso niks anders dan zeiken en negatief doen.Black ops word het meest gespeeld online op dit moment. Dus dan vind het merendeel het leuk. Dus dat jij daar niet bijhoort zegt meer over je zelf dan over black ops.
Of gewoon kuddevolk die het speelt omdat Jantje en Pietje het ook spelen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
Black ops word het meest gespeeld online op dit moment. Dus dan vind het merendeel het leuk. Dus dat jij daar niet bijhoort zegt meer over je zelf dan over black ops.
Ik kan de de hele serie er wel weer eens opknallen ja, ff me stats checken wanneer het laats wasquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:05 schreef rubje het volgende:
vandaag weer eens even een tijdje BF2 gespeeld en het beviel wel.Meer liefhebbers of intussen allemaal afgehaakt?
Wat piss off ? , Ik mag het toch leuk vinden of niet dan? ik zeg helemaal niet of het goed is ofniet. Ik zeg alleen dat ik het leuk vind om te spelen. Ga lekker ergens anders lopen zeiken. Fanboy.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Piss off. BO is leuk om in SP doorheen te rennen, MP is ouderwets arena knallen, en dat werd in 2002 al vervelend.
You kicked the hornet's nest, zoiets moet je gewoon niet zeggen in een BF topic. Gek. Ik ga toch ook niet naar een COD topic om daar enkel te verkondigen dat BF tof is?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:43 schreef Xblister het volgende:
[..]
Wat piss off ? , Ik mag het toch leuk vinden of niet dan? ik zeg helemaal niet of het goed is ofniet. Ik zeg alleen dat ik het leuk vind om te spelen. Ga lekker ergens anders lopen zeiken. Fanboy.
Zoooo ontzettend herkenbaar... Niet alleen bij andere militaire shooters, maar alle shooters.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:06 schreef fyah het volgende:
Ik spot echt alles terwijl ik aim, vingervlugge gewoonte. Wanneer ik Black Ops speel betrap ik mezelf er ook wel eens op om iemand proberen te spotten voor ik schiet.
Ik spot zelfs soms terwijl ik schietquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:06 schreef fyah het volgende:
Ik spot echt alles terwijl ik aim, vingervlugge gewoonte. Wanneer ik Black Ops speel betrap ik mezelf er ook wel eens op om iemand proberen te spotten voor ik schiet.
Stiekem vind ik die toffer dab de normale BC2quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:18 schreef fyah het volgende:
Spelen jullie ook wel eens de Vietnam DLC van BC2?
Supervette DLC inderdaad. Zeker zijn geld waard! 5 levels, vette wapens, alleen jammer van die soundtrack op het menuquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:20 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Stiekem vind ik die toffer dab de normale BC2
Vietnam is ckers tof! En die soundtrack is juist geniaalquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:25 schreef fyah het volgende:
[..]
Supervette DLC inderdaad. Zeker zijn geld waard! 5 levels, vette wapens, alleen jammer van die soundtrack op het menu
Ik ben er gewoon niet goed inquote:
Faalhaas..quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
You kicked the hornet's nest, zoiets moet je gewoon niet zeggen in een BF topic. Gek. Ik ga toch ook niet naar een COD topic om daar enkel te verkondigen dat BF tof is?
.
Hmmm zal dat in BF3 dat niet anders worden dan? Met al die (waarschijnlijke) stadsmappenquote:Op zondag 27 maart 2011 13:07 schreef RickoKun het volgende:
Tevens wil ik melden dat ik het zeer spijtig vind dat ik betaald heb voor Vietnam, heb het 3x gespeeld en vind het echt pure camp kanker.
Dat is dan wel weer baas, want in een stad weet je waar ramen etc. zijn. In die kut jungle hebben snipers vrij spel als ze stil staan. En iedereen weet dat snipers niks toevoegen aan de teamplay.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:09 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hmmm zal dat in BF3 dat niet anders worden dan? Met al die (waarschijnlijke) stadsmappen
Dat is een mening, want mits snipers goed worden gebruikt (wat vaak helaas niet het geval is) voegt het zeker wel bij aan teamplay.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
En iedereen weet dat snipers niks toevoegen aan de teamplay.
Ah zo.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer baas, want in een stad weet je waar ramen etc. zijn. In die kut jungle hebben snipers vrij spel als ze stil staan. En iedereen weet dat snipers niks toevoegen aan de teamplay.
Ik vind de accuracy van de wapens gewoon waardeloos. Waar ik redelijk kan raken, ook zonder aim in BC2, raak ik in vietnam meer bos dan poppetjes. Dan ben ik er snel klaar mee.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:07 schreef RickoKun het volgende:
Tevens wil ik melden dat ik het zeer spijtig vind dat ik betaald heb voor Vietnam, heb het 3x gespeeld en vind het echt pure camp kanker.
ik heb het juist andersomquote:Op zondag 27 maart 2011 13:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik vind de accuracy van de wapens gewoon waardeloos. Waar ik redelijk kan raken, ook zonder aim in BC2, raak ik in vietnam meer bos dan poppetjes. Dan ben ik er snel klaar mee.
Nee dat heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:42 schreef rubje het volgende:
Je kan die handel toch updaten of tenminste de nieuwe versie herinstalleren?
Bijna iedere dag, ben bijna level 45 in bc2quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:18 schreef fyah het volgende:
Spelen jullie ook wel eens de Vietnam DLC van BC2?
ALS je problemen krijgt met PB idd gewoon eerst handmatig updaten.quote:
Strak opgemerkt mattie, wazzup met crysis2 dan?quote:
Omdat iedereen weet dat ik hun keihard ga ownen natuurlijk.quote:
Hahha wat een onzin. Ik snipe vaak ook genoeg en naast iedereen afknallen, blaas ik ook genoeg tanks op, ik capture allerlei dingen. Ligt er maar aan wie een sniper is. Maar zo zijn er ook zat kneusjes die campen in een tank of allemaal andere domme dingen doen..quote:Op zondag 27 maart 2011 13:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer baas, want in een stad weet je waar ramen etc. zijn. In die kut jungle hebben snipers vrij spel als ze stil staan. En iedereen weet dat snipers niks toevoegen aan de teamplay.
Socom was dan ook bazig als hell toenquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:08 schreef mash_ het volgende:
Enige shooter waar iedereen mee deed aan tactiek was socom 2 op de ps2. Bf2 deed iedereen ook maar wat. Behalve dan als je in een clan zat. Bij socom had iedereen een headset en luisterde je niet werd je uit de room gegooid.
Ja blijft voor mij het leukste spel ooitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:20 schreef Sickert het volgende:
[..]
Socom was dan ook bazig als hell toen
sorry homes, maar die doekoe hou ik lekker in m'n broekzak! Lees nu al slechte dingen erover en ben toch blij dat ik geen man van de impulsaankopen ben!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:50 schreef Xblister het volgende:
[..]
Strak opgemerkt mattie, wazzup met crysis2 dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |