Ik kan de de hele serie er wel weer eens opknallen ja, ff me stats checken wanneer het laats wasquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:05 schreef rubje het volgende:
vandaag weer eens even een tijdje BF2 gespeeld en het beviel wel.Meer liefhebbers of intussen allemaal afgehaakt?
Wat piss off ? , Ik mag het toch leuk vinden of niet dan? ik zeg helemaal niet of het goed is ofniet. Ik zeg alleen dat ik het leuk vind om te spelen. Ga lekker ergens anders lopen zeiken. Fanboy.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Piss off. BO is leuk om in SP doorheen te rennen, MP is ouderwets arena knallen, en dat werd in 2002 al vervelend.
You kicked the hornet's nest, zoiets moet je gewoon niet zeggen in een BF topic. Gek. Ik ga toch ook niet naar een COD topic om daar enkel te verkondigen dat BF tof is?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:43 schreef Xblister het volgende:
[..]
Wat piss off ? , Ik mag het toch leuk vinden of niet dan? ik zeg helemaal niet of het goed is ofniet. Ik zeg alleen dat ik het leuk vind om te spelen. Ga lekker ergens anders lopen zeiken. Fanboy.
Zoooo ontzettend herkenbaar... Niet alleen bij andere militaire shooters, maar alle shooters.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:06 schreef fyah het volgende:
Ik spot echt alles terwijl ik aim, vingervlugge gewoonte. Wanneer ik Black Ops speel betrap ik mezelf er ook wel eens op om iemand proberen te spotten voor ik schiet.
Ik spot zelfs soms terwijl ik schietquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:06 schreef fyah het volgende:
Ik spot echt alles terwijl ik aim, vingervlugge gewoonte. Wanneer ik Black Ops speel betrap ik mezelf er ook wel eens op om iemand proberen te spotten voor ik schiet.
Stiekem vind ik die toffer dab de normale BC2quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:18 schreef fyah het volgende:
Spelen jullie ook wel eens de Vietnam DLC van BC2?
Supervette DLC inderdaad. Zeker zijn geld waard! 5 levels, vette wapens, alleen jammer van die soundtrack op het menuquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:20 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Stiekem vind ik die toffer dab de normale BC2
Vietnam is ckers tof! En die soundtrack is juist geniaalquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:25 schreef fyah het volgende:
[..]
Supervette DLC inderdaad. Zeker zijn geld waard! 5 levels, vette wapens, alleen jammer van die soundtrack op het menu
Ik ben er gewoon niet goed inquote:
Faalhaas..quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
You kicked the hornet's nest, zoiets moet je gewoon niet zeggen in een BF topic. Gek. Ik ga toch ook niet naar een COD topic om daar enkel te verkondigen dat BF tof is?
.
Hmmm zal dat in BF3 dat niet anders worden dan? Met al die (waarschijnlijke) stadsmappenquote:Op zondag 27 maart 2011 13:07 schreef RickoKun het volgende:
Tevens wil ik melden dat ik het zeer spijtig vind dat ik betaald heb voor Vietnam, heb het 3x gespeeld en vind het echt pure camp kanker.
Dat is dan wel weer baas, want in een stad weet je waar ramen etc. zijn. In die kut jungle hebben snipers vrij spel als ze stil staan. En iedereen weet dat snipers niks toevoegen aan de teamplay.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:09 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hmmm zal dat in BF3 dat niet anders worden dan? Met al die (waarschijnlijke) stadsmappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |