Volgens mij mis ik dat op xboxquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Moet je secondary fire instellen.
Nope, staat er wel tussen als laatste bij je wapen keuze etc.quote:
Ohja die perk! Helemaal vergetenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nope, staat er wel tussen als laatste bij je wapen keuze etc.
Klinkt niet al te best... "Lagere treshold om de game door meer mensen te kunnen laten spelen" komt mij te vaak voor... Maar we wachten af...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:42 schreef mash_ het volgende:
Executive Producer @Patrickbach talks Multiplayer for #BF3 in #Gameinformer http://tinyurl.com/4z2f6fg
lolol eigen site spammerdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:42 schreef mash_ het volgende:
Executive Producer @Patrickbach talks Multiplayer for #BF3 in #Gameinformer http://tinyurl.com/4z2f6fg
Nee hoor gewoon blijven posten, voor als we iets missenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou dan post ik toch wel niks meer. Als iedereen bij elk nieuw ding gaat zeuren.
Niets van aantrekken en gewoon posten. Haters gaan haten, ik post ook video's van mijn eigen website.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou dan post ik toch wel niks meer. Als iedereen bij elk nieuw ding gaat zeuren.
haha is maar een grapje hoor :p maar waarom probeer je jouw eigen site te verbergen dan met een tinyurl, doe gewoon normaal posten :pquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik kopieerde mijn twitter bericht daarom stond het in een tinyurlquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:00 schreef Roces18 het volgende:
[..]
haha is maar een grapje hoor :p maar waarom probeer je jouw eigen site te verbergen dan met een tinyurl, doe gewoon normaal posten :p
Hoeft ook niet, die paintballers willen we nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:46 schreef ElmoFan het volgende:
Ik zeg dde hele tijd tegen mijn vrienden dat battlefield 3 CoD helemaal kapot gaat maken, maar ze geloven me niet
EJ! ik ben paintballer, maar ik verkies toch zeker wel BF boven COD!quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:52 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, die paintballers willen we niet
quote:
Kan nog erger....quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wat ziet het er allemaal verdomd mooi uit.
Jammer dat het wachten altijd zo verdomd kut is.
:p
Ik bedoel meer het type spel... :p Lopen alsof je 20 kilo weegt en gear meedraagt...quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
EJ! ik ben paintballer, maar ik verkies toch zeker wel BF boven COD!
Goed voor de Destruction kills!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:59 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik hoop dat als een flat kapot geknald wordt ook echt zo plat gaat zoals je in deel 1 zag. Dan zie je gewoon vijanden en teammates verpletterd worden.
Was voornamelijk glas schat ik.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:17 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Goed voor de Destruction kills!![]()
Maar niemand die het ook ietwat overdreven vond, dat door 1 rocket dat hele hotel aan diggelen ging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |