Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
dat zit er vandaag niet inquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn trouwens dat je heet was geworden in de zon![]()
Jaquote:
quote:
Neequote:
Die zijn voor gebruik eldersquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:04 schreef Koen66 het volgende:
???? ik zie geen andere smilies?
ofsnapikhetweereensniet?
Friemel heeft een projectje wat we testenquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:04 schreef Koen66 het volgende:
ofsnapikhetweereensniet?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, waar hij eigenlijk gewoon werk had kunnen besparen door de achtergrond wit te maken.
alleen voor intimiquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:04 schreef Koen66 het volgende:
ofsnapikhetweereensniet?
Past niet bij de rest van het design, dus nee, zo zwart/wit ligt het nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, waar hij eigenlijk gewoon werk had kunnen besparen door de achtergrond wit te maken.
quote:
Rest van het design aanpassen dus!quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Past niet bij de rest van het design, dus nee, zo zwart/wit ligt het niet.
Al zou ik de chatfunctie wel wat zwart witter makenquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Past niet bij de rest van het design, dus nee, zo zwart/wit ligt het niet.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Al zou ik de chatfunctie wel wat zwart witter maken
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Al zou ik de chatfunctie wel wat zwart witter maken
Yes pleasequote:
Ah, je bent bezigquote:
Smakelijk!quote:
pick me!quote:
ja mevrouw, even geduld aub. Jij en Muck worden al voorzien.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Yes please
[..]
Ah, je bent bezig![]()
[..]
Smakelijk!
Prik prik prikquote:
U he? U!quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja mevrouw, even geduld aub. Jij en Muck worden al voorzien.
Wat een onopgevoede rekel is het ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
U he? U!maar weet ik toch
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Yes please
[..]
Ah, je bent Klaar![]()
[..]
Smakelijk!
Nou nee. Je moet wel een totaal hersenloze gasdebiel zijn om over zoiets een topic te openen. Denk er eens een tel over na:quote:
én het is niet eens een kilometertellertjequote:Op donderdag 24 februari 2011 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee. Je moet wel een totaal hersenloze gasdebiel zijn om over zoiets een topic te openen. Denk er eens een tel over na:
Een Feedbacktopic omdat een Mod is gaan slapen. Omdat je die een vraag wou stellen over een slotje. Een ONZ slotje. En alleen maar omdat er eoa tellertje scheefloopt
Nee. Ook dat nog.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
én het is niet eens een kilometertellertje
Oh zou dat het zijn?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jouw pand ook ingepakt met folie?
Hoi meneer met intimiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi meneer met intimi
Ik ben een beetje bang voor jouw tere kinderzieltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als ik je die link geef
Open deuren, onweerstaanbaar !
jij kent st dus nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor jouw tere kinderzieltjeals ik je die link geef
En aan Marijke geef je hem welquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:36 schreef friemelaar het volgende:
Ik ben een beetje bang voor jouw tere kinderzieltjeals ik je die link geef
3 uur?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig wel, ben blij als het 3 uur is en ik naar huis kan
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig wel, ben blij als het 3 uur is en ik naar huis kan
ST is lief en onschuldig... Of is ze een stil water met diepe grondenquote:
bijten met verzachtende likjesquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:39 schreef MPG het volgende:
[..]
ST is lief en onschuldig... Of is ze een stil water met diepe gronden?
ach, als het maar lekker isquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:43 schreef Koen66 het volgende:
mijn ogen waren weer eens groter dan m'n mond
ik wil geen foto van jou zien danquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:43 schreef Koen66 het volgende:
mijn ogen waren weer eens groter dan m'n mond
Ik heb hier ook nog geen normale werkdag gehad deze week, alle dagen meer uren als normaalquote:
Werk ze Trevquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog geen normale werkdag gehad deze week, alle dagen meer uren als normaal
en helaas weer aan het werk![]()
Bis Later Lui![]()
heb alleen een broodje met satesalade meegenomen terug, dat kon er niet mee rin...quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ach, als het maar lekker is
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
k wil geen foto van jou zien dan
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:50 schreef Barretje80 het volgende:
Eendeborst filet was weer lekker!
Barreltjequote:Op donderdag 24 februari 2011 12:50 schreef Barretje80 het volgende:
ach ja, het is precies de reden waarom ik meestal trouw mijn boterhammetjes smeer..te veel verleidingen hier in de buurtquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]![]()
het zag er weer te lekker uit allemaal
ik ben zwak
Ik doe persoonlijk liever rookworst door mijn snert, maar hé, als jij met kroket lekkerder vindt....quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:52 schreef MPG het volgende:
Whaoh! Snert. Kroket
. En boterhammetjes...
Betere werkquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:52 schreef MPG het volgende:
Whaoh! Snert. Kroket
. En boterhammetjes...
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
AAAARGHHHH!!!!!
Wat kan ik er ook slecht tegen als ik dingen niet onder controle heb. Ik moet die sturingsdrang echt eens afleren.
Heb je nog terugkoppeling gehad na gisteren avond ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
AAAARGHHHH!!!!!
Wat kan ik er ook slecht tegen als ik dingen niet onder controle heb. Ik moet die sturingsdrang echt eens afleren.
normaal haal ik meestal trouw hier wat verse saladequote:Op donderdag 24 februari 2011 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach ja, het is precies de reden waarom ik meestal trouw mijn boterhammetjes smeer..te veel verleidingen hier in de buurt
Ok, ok, jij wint.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:50 schreef Barretje80 het volgende:
Ik zie een gat in de marktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie een gat in de markt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
nee, vergadering daar in de buurtquote:
je hebt mijn nummerquote:
Ja, over 3 en een half uur alquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:58 schreef pgrferrari het volgende:
Heb je al bijna weekend snoetje?
Ik geef er gewoon aan toequote:Op donderdag 24 februari 2011 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach ja, het is precies de reden waarom ik meestal trouw mijn boterhammetjes smeer..te veel verleidingen hier in de buurt
ik nog 2.5 uur hier, dan naar datacenter en naar huisquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, over 3 en een half uur al
ja, ik zal je wel even bellen tijdens je vergaderingenquote:
Ja, dat weet ik. Ik heb er denk ik al heel veel mee verpest.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is namelijk heel belemmerend voor jezelf en je omgeving
Ja, en bij jou zie je er aan de buitenkant niets vanquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik geef er gewoon aan toe. Het vlees is zwak
...
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Heb je nog terugkoppeling gehad na gisteren avond ?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie een gat in de markt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
jajaja, dan kan ik weglopen want belangrijk telefoontjequote:Op donderdag 24 februari 2011 13:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ik zal je wel even bellen tijdens je vergaderingen
was dat bij mij ook maar zoquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en bij jou zie je er aan de buitenkant niets van
Nou, ik heb deze week ook een dag extra gewerkt, vorige week al extra door vergadering, volgende week een vrije ochtend op aan computercursus en dan nog een keer een training zodat ik websitebeheer kan gaan doen (ook op een vrije dag)quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:00 schreef Koen66 het volgende:
ik nog 2.5 uur hier, dan naar datacenter en naar huis
maar morgen weer werken uiteraard
Is dat alles? Das maar een tussendoortjequote:Op donderdag 24 februari 2011 12:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
normaal haal ik meestal trouw hier wat verse salade
maar nu verleid door een broodje satesalade en een gehaktstaaf![]()
Soms maakt het het te hard niet willen het alleen maar ergerquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ja, dat weet ik. Ik heb er denk ik al heel veel mee verpest.En als ik niet oppas gebeurt dat weer en dat wil ik niet.
Daar is ze te leuk voor
![]()
Zag je er maar wat vanquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en bij jou zie je er aan de buitenkant niets van
quote:
Of je bericht gehad had hoe ze het gevonden had en of je een nieuwe date hebtquote:
Fijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, over 3 en een half uur al
Hai mopquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Soms maakt het het te hard niet willen het alleen maar erger![]()
Doe je er al iets mee/ tegen?
jij zekerquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik heb deze week ook een dag extra gewerkt, vorige week al extra door vergadering, volgende week een vrije ochtend op aan computercursus en dan nog een keer een training zodat ik websitebeheer kan gaan doen (ook op een vrije dag)
Dus.
Ik verdien weekend
friemelquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
Of je bericht gehad had hoe ze het gevonden had en of je een nieuwe date hebt
Nee, ze heeft vanmiddag een date met een andere gozer in het kader van de kansenspreiding.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
Of je bericht gehad had hoe ze het gevonden had en of je een nieuwe date hebt
ow, sorry dan was ik een dag abuisquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:07 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
.....
Daarom zit ik nu ook niet lekker nu want dat leuke meisje heeft vanmiddag dus een date met een ander.En ik kan dus niks meer dan hopen dat hij niet op komt dagen of dat het een lul is.
Ik had ook liever dat het gisteren was, dan was ik nu van die onrust af.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ow, sorry dan was ik een dag abuis
Oh. Wat een "leuke" meid zegquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, ze heeft vanmiddag een date met een andere gozer in het kader van de kansenspreiding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh. Wat een "leuke" meid zegIk was ook verbaasd maar ik begreep al van diverse mensen dat dit best normaal schijnt te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat , ook al voelt men een klik, men toch nog met anderen date.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
Wat wil je dan dat ik zeg?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg overdrijf je niet een beetje? Hai Fles
Heb je dat dan alleen met relaties, of met alles waar je zelf geen volledige controle over hebt?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:07 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Psychologe. Het is iets wat echt zo vast in me zit. Ik heb altijd het idee dat ik wat MOET doen om iemand wat voor mij te laten voelen, maar zo werkt dat helemaal niet.
Alleen op de één of andere manier overwint die storende sturingsdrang heel vaak mijn verstand. En als ik niks (kan) doe(n) word ik ontzettend rusteloos. Daarom zit ik nu ook niet lekker nu want dat leuke meisje heeft vanmiddag dus een date met een ander.
En ik kan dus niks meer dan hopen dat hij niet op komt dagen of dat het een lul is.
Morgen kleertjes brengen naar een vriendin, zaterdag Marijke en LL, zondag nog niets en maandag nog niets en dinsdag cursusochtend en 's middags nog nietsquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:07 schreef Koen66 het volgende:
jij zeker
Nog leuke plannetjes voor het weekend?
Oehquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zullen wij anders gewoon intiem doen zonder de rest?.
morgen werken, zaterdag heb ik de kids weer alleen (nog geen plannen), zondag vieren we schoonvader's 70 jarige verjaardag met een feessie (hij was al eerder jarig).quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Morgen kleertjes brengen naar een vriendin, zaterdag Marijke en LL, zondag nog niets en maandag nog niets en dinsdag cursusochtend en 's middags nog nietsWaarschijnlijk nog wel weer zus helpen...
Jij?
Mwoah, met alles wel. Ik was ook altijd degene die weekendjes weg regelde enzo omdat ik dan zeker wist dat het goed kwam. Maar in dat geval is het niet echt storend: in dit geval is er niks te regelen, hoe graag ik het ook wil. Ik moet me gewoon aan de gebeurtenissen overgeven.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je dat dan alleen met relaties, of met alles waar je zelf geen volledige controle over hebt?
Hmhm. Nou, dat is knap lastig inderdaad..ik ben met net zo eentje getrouwdquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:23 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mwoah, met alles wel. Ik was ook altijd degene die weekendjes weg regelde enzo omdat ik dan zeker wist dat het goed kwam. Maar in dat geval is het niet echt storend: in dit geval is er niks te regelen, hoe graag ik het ook wil. Ik moet me gewoon aan de gebeurtenissen overgeven.
Want ja, er zit een kans in dat ze hem leuker gaat vinden dan mij, maar goed, het kan ook zijn dat ze mij leuker vindt dan hem. Alleen doordat ik niet zo handig in de liefde ben ben ik nu al bang dat het het eerste gaat worden.En dat is zo irritant: ik kan niet denken:"Oh, nou ja, leuk voor haar. We zien wel wat het wordt.". Ik heb altijd het gevoel dat iets een once in a lifetime opportunity is.
Dat is natuurlijk niet zo, maar dat gevoel heb ik dan op dat moment.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm. Nou, dat is knap lastig inderdaad..ik ben met net zo eentje getrouwd
Ik ga dat nooit meer doen, zo'n partner hebbenquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
echt nuut, ik ben vet relaxed hoorquote:
Ja das tofquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga dat nooit meer doen, zo'n partner hebbenIk wil er eentje met initiatief enzo
![]()
Dat heeft de mijne ook best, gekkie, maar als het iets anders gaat dan anders, nou, DAN!quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga dat nooit meer doen, zo'n partner hebbenIk wil er eentje met initiatief enzo
![]()
ja die ging over mij eigenlijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
echt nuut, ik ben vet relaxed hoor
Als gewoon liefste vriendinnetje welquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
echt nuut, ik ben vet relaxed hoor
Ja hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja das tof
Mag ik er ook zo een?
Het was ook een grapjequote:Op donderdag 24 februari 2011 13:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat heeft de mijne ook best, gekkie, maar als het iets anders gaat dan anders, nou, DAN!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als gewoon liefste vriendinnetje welAls partner weet ik niet, want dat is toch anders
Maar ik denk dat als ik een mannetje was geweest dat ik dan met je getrouwd was
ohquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die ging over mij eigenlijk
Zelfkennis ftwquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die ging over mij eigenlijk
Weet je hoe lief ze isquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zelfkennis ftw![]()
Ik zou echt geen relatie met mezelf willen, ik kan echt vreselijk zijn![]()
Als partner haat ik rommel die de ander maakt en wil ik de taken eerlijk verdelen..da's alles eigenlijk wat anders is danquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als gewoon liefste vriendinnetje welAls partner weet ik niet, want dat is toch anders
Maar ik denk dat als ik een mannetje was geweest dat ik dan met je getrouwd was
Ja nee nou echtquote:
Ja, ik weet het zeker, trouwen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als partner haat ik rommel die de ander maakt en wil ik de taken eerlijk verdelen..da's alles eigenlijk wat anders is dan![]()
![]()
![]()
Oh, ik heb het niet altijd hoor. Als ik merk dat het goed zit vind ik het prima.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou kom op, een beetje zelfvertrouwen mag bestquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Oh, ik heb het niet altijd hoor. Als ik merk dat het goed zit vind ik het prima.Dan kan ik me best ergens aan overgeven. Maar nu vind ik het nog eng, zeker omdat er nog een andere gozer in het spel is en dat is normaalgesproken redelijk fataal voor mijn kansen.
![]()
Ik word ook wel eens moe van mezelf, ik kan soms ook behoorlijk onredelijk zijn.. ik vind het nogal knap dat ik al zo lang samen ben met J. of eerlijk gezegd hij met mijquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nee nou echtik word ook moe van mezelf
Dus ik heb medelijden met een eventuele toekomstige partner
Ik denk wel dat ik een goede partner zou zijn, maar de ander moet me wel de kans geven omdat ik in het begin nog best voorzichtig ben.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zelfkennis ftw![]()
Ik zou echt geen relatie met mezelf willen, ik kan echt vreselijk zijn![]()
Ach, ik houd me er altijd maar aan vast dat iedereen zulke trekjes heeftquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik word ook wel eens moe van mezelf, ik kan soms ook behoorlijk onredelijk zijn.. ik vind het nogal knap dat ik al zo lang samen ben met J. of eerlijk gezegd hij met mij
Ja dat denk ik ook, iedere gek zijn gebrekquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, ik houd me er altijd maar aan vast dat iedereen zulke trekjes heeftEn dat zolang je met elkaars trekjes over weg kunt je gewoon bij elkaar hoort
![]()
Ik heb ook wel leuke kanten hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik een goede partner zou zijn, maar de ander moet me wel de kans geven omdat ik in het begin nog best voorzichtig ben.
Ja, dat klopt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou kom op, een beetje zelfvertrouwen mag best
Preciesquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.Zeker omdat ze gezegd heeft dat er een klik is en dat ze me aantrekkelijk vindt. Maar het is ontzettend lastig omdat te hebben als het nog nooit goed gegaan is dus ik moet mezelf nu ook zeer regelmatig een schop onder mijn hol verkopen en mezelf vertellen dat ik helemaal niet weet hoe het afloopt. Want ja, het is altijd fout gegaan, maar het kan voor de verandering ook eens mee zitten natuurlijk.
En als je de gebreken van de ander weet zijn ze imo lang zo storend niet. Omdat je dan denkt: oh ja, trekje.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, iedere gek zijn gebrek
Ik denk best zwart wit en dat is mijn valkuil. Of ik zie het heel somber in of het wordt een sprookje. En dat is verneukeratief, daar maak ik het mezelf moeilijk mee.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PreciesJezelf behoeden voor iets wat je erg kwetst ok, maar meteen zo pessimistisch is niet gezond
google? er zullen genoeg brieven zijn die als voorbeeld kunnen dienenquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:44 schreef pgrferrari het volgende:
Heeft iemand een sollicitatiebrief voor me als voorbeeld?
Ja, ik ook. Mijn psychologe heeft wel eens gezegd:"Zoals jij over jezelf denkt, dat is pure mishandeling. Als je dat bij iemand anders zou doen zou je opgepakt worden."quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet mezelf ook een schop onder mijn hol verkopen als het op zelfvertrouwen aankomt hoor... Ik denk dat iedereen dat wel heeft
Zo niet dan ben je gewoon arrogant
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:44 schreef Solique het volgende:
Kom geloof ik weer op een goed moment binnen vallen.
Hoiquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:44 schreef Solique het volgende:
Hai ontzettend lekker dingquote:
dan moet je op z'n minst weten voor wat voor functie bij wat voor bedrijfquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:44 schreef pgrferrari het volgende:
Heeft iemand een sollicitatiebrief voor me als voorbeeld?
Hoiquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:44 schreef Solique het volgende:
Solquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:44 schreef Solique het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:49 schreef friemelaar het volgende:
Ik zit me net te bedenken .........
Waarschijnlijk heeft Sara tķch koffie gepakt
quote:
Nou ja, iets met ze zei dat ze dan de hele dag op de wc zou zittenquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Wat is er TMI aan iemand die koffie pakt?
Dan ben je al te laat, toch.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet over seks.
Dan is Sara vast niet zijn vrouw.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, iets met ze zei dat ze dan de hele dag op de wc zou zitten![]()
ik hoop het ook meisje, fijne reisquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik ga spulletjes pakken, ik ga zo richting treinTot strakjes hopelijk, want dat heb ik weer wifi in de trein
Mag ik even zet bepalen wat ik lekker vind, ja?quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan is Sara vast niet zijn vrouw.
Maar dat kunnen we wel veranderenquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet over seks.
Misschien moest ze dan naar de winkel omdat de koffie op was?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
andere KSC user die vanmorgen even binnenkwam, die melding deed en vervolgens niet meer gepost heeft
Neuken ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar dat kunnen we wel veranderen![]()
![]()
Nee.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Goede reis Liebchenquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik ga spulletjes pakken, ik ga zo richting treinTot strakjes hopelijk, want dat heb ik weer wifi in de trein
Ok. Neuken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Nee je bent te oudquote:
oh ...quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee.Pas als ik weer seks in het vooruitzicht heb, dan mag het.
Welke sportschool?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zodalek maar weer eens naar de sportschool. Mijn bloedmooie fysiotherapeute zien![]()
Die moet je niet zien, die moet je aanraken onder het motto van: het hoeft niet altijd van 1 kant te komen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zodalek maar weer eens naar de sportschool. Mijn bloedmooie fysiotherapeute zien![]()
Oh, neuken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee je bent te oud![]()
[..]
oh ...
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:57 schreef Barretje80 het volgende:
6g sd 4u890rok7yrs46yo
* Barretje80 bonkt met d'r hoofd tegen het toetsenbord..
En als de date van dat leuke meisje nou faalt, dan zit er een kans in dat we het er binnenkort weer over kunnen hebben.quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:57 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Die moet je niet zien, die moet je aanraken onder het motto van: het hoeft niet altijd van 1 kant te komen.
En waar kan ik met deze code inloggen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:57 schreef Barretje80 het volgende:
6g sd 4u890rok7yrs46yo
* Barretje80 bonkt met d'r hoofd tegen het toetsenbord..
Ja, dan zou je opgepakt worden, je psych heeft gelijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:57 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Die moet je niet zien, die moet je aanraken onder het motto van: het hoeft niet altijd van 1 kant te komen.
En nu ik daaraan denk:morgen wordt de stagiare op de sportschool hier 18.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dan zou je opgepakt worden, je psych heeft gelijk
Hup, ten strijde met de blanke sabelquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En nu ik daaraan denk:morgen wordt de stagiare op de sportschool hier 18.Dan is ze legaal.
![]()
Dan moet ik het maar proberen:quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]Ik heb wel voor minder een note gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Jep thats me... kieskeurigquote:
Nee want jij wacht op je date die faaltquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:01 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan moet ik het maar proberen:
Hoi, neuken?
Ik lieg, ik ben 30quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep thats me... kieskeurig
[..]
Nee want jij wacht op je date die faalt
nķg minderquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb wel voor minder een note gekregen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan nog ben je mijn type niet
Bye Flesquote:
Ik zit er mooi tussenin. Dus. Neuken?quote:
Nope sorry ook mijn tiep nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zit er mooi tussenin. Dus. Neuken?
laters flesquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar jij bent de batsbaas![]()
![]()
![]()
![]()
Sandwich.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zit er mooi tussenin. Dus. Neuken?
Ik denk wel dat de presentatoren het warm hadden: die bomen op de achtergrond zijn met iets te groen voor de winter.quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
Als ze zou willen zou ik geen nee zeggenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hup, ten strijde met de blanke sabel
Sorryquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:09 schreef Panda72 het volgende:
Ach hoe schattig stagair noemt mij mevrouw en zegt u tegen mij. Dat ik dat nog mag meemaken.
wen er alvast maar aanquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:09 schreef Panda72 het volgende:
Ach hoe schattig stagair noemt mij mevrouw en zegt u tegen mij. Dat ik dat nog mag meemaken.
Ik zei ook neuken, niet daten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Nee want jij wacht op je date die faalt
Nou ja, als je grijs bent zit dat er in natuurlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:09 schreef Panda72 het volgende:
Je bedoeld een echte sandwich?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik werd even afgeleid
ik moest even aan een plaatje denken die ik laatst gezien had
Lekker tactischquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou ja, als je grijs bent zit dat er in natuurlijk.
Hee jaaaaaaah ik zie het positief jaaaaaah. Stagiair is gewoon goed opgevoed.quote:
Zeg een beetje respect voor oudere dames he. Anders beuk je zo in elkaar hoor. *neemt vast kungfu panda vechthouding aan*quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou ja, als je grijs bent zit dat er in natuurlijk.
Ik weet niet hoe oud jij bent.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zeg een beetje respect voor oudere dames he. Anders beuk je zo in elkaar hoor. *neemt vast kungfu panda vechthouding aan*
Neee johquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je bedoeld een echte sandwich?
uhm neequote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud jij bent.
Watvoor plaatjequote:Op donderdag 24 februari 2011 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik werd even afgeleid
ik moest even aan een plaatje denken die ik laatst gezien had
Hoe oud ben jij dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ow, dan ben je niet veel ouder dan ik.
Je wordt ouder mamaquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:09 schreef Panda72 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |