En als je de gebreken van de ander weet zijn ze imo lang zo storend niet. Omdat je dan denkt: oh ja, trekje.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, iedere gek zijn gebrek
Ik denk best zwart wit en dat is mijn valkuil. Of ik zie het heel somber in of het wordt een sprookje. En dat is verneukeratief, daar maak ik het mezelf moeilijk mee.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PreciesJezelf behoeden voor iets wat je erg kwetst ok, maar meteen zo pessimistisch is niet gezond
google? er zullen genoeg brieven zijn die als voorbeeld kunnen dienenquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:44 schreef pgrferrari het volgende:
Heeft iemand een sollicitatiebrief voor me als voorbeeld?
Ja, ik ook. Mijn psychologe heeft wel eens gezegd:"Zoals jij over jezelf denkt, dat is pure mishandeling. Als je dat bij iemand anders zou doen zou je opgepakt worden."quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet mezelf ook een schop onder mijn hol verkopen als het op zelfvertrouwen aankomt hoor... Ik denk dat iedereen dat wel heeft
Zo niet dan ben je gewoon arrogant
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:44 schreef Solique het volgende:
Kom geloof ik weer op een goed moment binnen vallen.
Hoiquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:44 schreef Solique het volgende:
Hai ontzettend lekker dingquote:
dan moet je op z'n minst weten voor wat voor functie bij wat voor bedrijfquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:44 schreef pgrferrari het volgende:
Heeft iemand een sollicitatiebrief voor me als voorbeeld?
Hoiquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:44 schreef Solique het volgende:
Solquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:44 schreef Solique het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:49 schreef friemelaar het volgende:
Ik zit me net te bedenken .........
Waarschijnlijk heeft Sara tóch koffie gepakt
quote:
Nou ja, iets met ze zei dat ze dan de hele dag op de wc zou zittenquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Wat is er TMI aan iemand die koffie pakt?
Dan ben je al te laat, toch.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet over seks.
Dan is Sara vast niet zijn vrouw.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, iets met ze zei dat ze dan de hele dag op de wc zou zitten![]()
ik hoop het ook meisje, fijne reisquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik ga spulletjes pakken, ik ga zo richting treinTot strakjes hopelijk, want dat heb ik weer wifi in de trein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |