En nu ik daaraan denk:morgen wordt de stagiare op de sportschool hier 18.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dan zou je opgepakt worden, je psych heeft gelijk
Hup, ten strijde met de blanke sabelquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En nu ik daaraan denk:morgen wordt de stagiare op de sportschool hier 18.Dan is ze legaal.
![]()
Dan moet ik het maar proberen:quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]Ik heb wel voor minder een note gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Jep thats me... kieskeurigquote:
Nee want jij wacht op je date die faaltquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:01 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan moet ik het maar proberen:
Hoi, neuken?
Ik lieg, ik ben 30quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep thats me... kieskeurig
[..]
Nee want jij wacht op je date die faalt
nķg minderquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb wel voor minder een note gekregen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan nog ben je mijn type niet
Bye Flesquote:
Ik zit er mooi tussenin. Dus. Neuken?quote:
Nope sorry ook mijn tiep nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zit er mooi tussenin. Dus. Neuken?
laters flesquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar jij bent de batsbaas![]()
![]()
![]()
![]()
Sandwich.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zit er mooi tussenin. Dus. Neuken?
Ik denk wel dat de presentatoren het warm hadden: die bomen op de achtergrond zijn met iets te groen voor de winter.quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
Als ze zou willen zou ik geen nee zeggenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hup, ten strijde met de blanke sabel
Sorryquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:09 schreef Panda72 het volgende:
Ach hoe schattig stagair noemt mij mevrouw en zegt u tegen mij. Dat ik dat nog mag meemaken.
wen er alvast maar aanquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:09 schreef Panda72 het volgende:
Ach hoe schattig stagair noemt mij mevrouw en zegt u tegen mij. Dat ik dat nog mag meemaken.
Ik zei ook neuken, niet daten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Nee want jij wacht op je date die faalt
Nou ja, als je grijs bent zit dat er in natuurlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:09 schreef Panda72 het volgende:
Je bedoeld een echte sandwich?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik werd even afgeleid
ik moest even aan een plaatje denken die ik laatst gezien had
Lekker tactischquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou ja, als je grijs bent zit dat er in natuurlijk.
Hee jaaaaaaah ik zie het positief jaaaaaah. Stagiair is gewoon goed opgevoed.quote:
Zeg een beetje respect voor oudere dames he. Anders beuk je zo in elkaar hoor. *neemt vast kungfu panda vechthouding aan*quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou ja, als je grijs bent zit dat er in natuurlijk.
Ik weet niet hoe oud jij bent.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zeg een beetje respect voor oudere dames he. Anders beuk je zo in elkaar hoor. *neemt vast kungfu panda vechthouding aan*
Neee johquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je bedoeld een echte sandwich?
uhm neequote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud jij bent.
Watvoor plaatjequote:Op donderdag 24 februari 2011 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik werd even afgeleid
ik moest even aan een plaatje denken die ik laatst gezien had
Hoe oud ben jij dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ow, dan ben je niet veel ouder dan ik.
Je wordt ouder mamaquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:09 schreef Panda72 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |