SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:49 schreef DutchErrorist het volgende:
Er zijn hier vast wel Fok!kers die een kleine online webshop hebben en iets meer advertenties online willen hebben. Dus wie wil er mijn ¤75,00 Adwords tegoed?
Oh ik geef het alleen weg aan Fok!kers die ik regelmatig tegenkomen of die geen newbies zijn.Graag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik gooi ze normaal ook weg maar nu moest ik ineens denken aan Fok!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:00 schreef UncleSam het volgende:
Die krijg je elke maand bij het KVK boekje, ik pleur ze altijd bij het oud papier. Volgende keer zal ik ze bewaren.
Verstuurdquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:57 schreef _GdR_ het volgende:
ik ben een fukking oldbie. hierrr met die kaart.
Dat was ik. En naar aanleiding van dit topic heb ik van een bekende die las dat ik er 1 zocht al een code gekregen. Dus heb ik TS via PM gemeld dat ik er geen meer nodig had.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:45 schreef loecje het volgende:
waarom niet de eerste die reageert? ik vraag het maar ff misschien heb je er wel een goede rede voor...
Agh en anders had ik zelf wel de keuze gemaakt.. Als ik iemand ken en hij heeft een goed idee zou ik het toch eerder kiezen.quote:
Wil niemand hem? Doe mij dan maar. Handig voor als ik door m'n huidige tegoed heen ben..quote:Op maandag 28 februari 2011 20:41 schreef Qaox het volgende:
Ik heb er ook nog 1, de eerste die dit bericht quote krijgt hem
PM-tje gestuurdquote:Op donderdag 1 september 2011 09:36 schreef DJMO het volgende:
ik heb er weer één in de aanbieding. bij interesse pm graag.
Ja, dat kan. Ik had een tijdje adwords geprobeerd. Het deed vrij weinig. Toen hebben ze me een paar maanden later als incentive een voucher opgestuurd om weer te beginnen. Inmiddels had ik dat ook weer stopgezet. Nu dat de hele site weer vernieuwd was wilde ik weer gaan beginnen. Kijken of het nu meer doet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:33 schreef Inlognaam het volgende:
Zijn er dan van die vouchers die op een reeds bestaand account kunnen? Dan is het wel interessant.
Ik heb wel interesse in eentje van 75 euro, voor een nieuw account
Je zou me er een groot plezier mee doen. Dank je wel!quote:Op zondag 4 september 2011 19:14 schreef GimmeGore het volgende:
Hier in de oudpapierbak ligt ook nog wel een voucher, moet ik alleen even kijken hoe het zit met bestaande accounts of niet.
Ik gooi ze altijd ongeopend weer weg
Op mijn voucher staat anders dat ik ¤100 krijg en dat dit 'zonder beperkingen en voorwaarden is'. Mocht iemand er dus ook eentje gekregen hebben, dan kan die hem prima aan mij overdoen.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:09 schreef PeuRac het volgende:
Wel schijnen er nu mensen met bestaande accounts vouchers te ontvangen, maar die zijn account gebonden.
Overigens staat dit ook gewoon op de voucher zelf.
Klopt, maar die voucher is wel op naam meen ik? Ik heb ze nog niet zelf gezien, vandaar.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:11 schreef kahlie het volgende:
[..]
Op mijn voucher staat anders dat ik ¤100 krijg en dat dit 'zonder beperkingen en voorwaarden is'. Mocht iemand er dus ook eentje gekregen hebben, dan kan die hem prima aan mij overdoen.
Een voucher voor een beginnend/startend account kan ik inderdaad niet gebruiken.
Geen beperkende voorwaarden is geen beperkende voorwaarden. Dus mag je er 200 van op je account zetten als mensen ze aan je wil geven. Op de voucher zelf staat geen naam. Enige naam die in de brief staat is die van het postadres, anders was hij nooit aangekomenquote:Op woensdag 14 september 2011 23:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar die voucher is wel op naam meen ik? Ik heb ze nog niet zelf gezien, vandaar.
Als je je account een tijdje niet gebruikt kan je misschien een "herstart" coupon krijgen als je geluk hebt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:50 schreef kahlie het volgende:
Jammer dat die bonnen allemaal voor startende accounts zijn *kijkt sip*
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:43 schreef Miniem het volgende:
50 euro adwords tegoed hier.
PM maar.
Krijg het elke maand bij Computer Totaal.
Gratis ja.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:16 schreef Hypocryte het volgende:
[..]
Graties? zozo die KvK&Computer Totaal.
in FHF word geen geld gevraagd voor zaken. daarvoor kun je in V&A terecht.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:48 schreef johandebom het volgende:
Mochten er mensen opzoek zijn, ik heb ze van 100 euro.
Per stuk 12,50 je hoeft zelf geen geld te storten bij adwords voor deze.
Vergevenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:51 schreef Miniem het volgende:
Heb er vandaag weer een gekregen van 50 euro.
1e krijgt hem.
Het zijn codes te gebruiken bij google om je site te promoten, en te adverterenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:31 schreef LOVESPACESHIP het volgende:
Hele domme vraag.. wat is het uberhoudt?
Vergeven aan blester.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:09 schreef Miniem het volgende:
Heb weer een bon van 50 euro.
Wie het eerst komt...
Dat is maandelijks op te zeggen, he?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:19 schreef Miniem het volgende:
[..]
Gratis ja.
Computer Totaal is verder een kutblad.
Wilde geen abbo, was vergeten op tijd op te zeggen.
Nu zit ik er dus weer aan vast.
Ja, dat bedoel ik. Ik heb een klein bedrijfje, waar ik dus af en toe voor adverteer via Adwords. Een tegoedbon voor nieuwe klanten, daar heb ik dus niets aan. Eentje voor bestaande accounts, die je krijgt bijv. als je een tijdje niets hebt gedaan, die kan ik gewoon gebruikenquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:02 schreef rebel-angel het volgende:
Ik heb er ook 1 gehad van 100 euro die tot 5 maart geldig is
Erg handig als je pas gister hebt gehad![]()
Wij gebruiken ze zelf ook maar op het moment zit er wel genoeg in de adword pot om er 1 weg te kunnen geven.
@kahlie is dit dan wat je bedoelt met tegoed voor een bestaande account ?
Zit daar verschil in? ik krijg ze zo eens in de zoveel tijd omdat ik ooit eens adsense gebruikt heb, maar ik weet dus niet wie ik hier gelukkig mee kan makenquote:Op zondag 11 maart 2012 09:22 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Ik heb een klein bedrijfje, waar ik dus af en toe voor adverteer via Adwords. Een tegoedbon voor nieuwe klanten, daar heb ik dus niets aan. Eentje voor bestaande accounts, die je krijgt bijv. als je een tijdje niets hebt gedaan, die kan ik gewoon gebruiken![]()
De code is welkom bij mij, indien jij hem niet gebruiktquote:Op zondag 11 maart 2012 21:55 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Zit daar verschil in? ik krijg ze zo eens in de zoveel tijd omdat ik ooit eens adsense gebruikt heb, maar ik weet dus niet wie ik hier gelukkig mee kan maken
Ja, daar zit verschil in. Als je een bon krijgt met een brief met de strekking: "Kom weer terug bij Adwords", dan staat er in de kleine lettertjes dat het voor bestaande accounts is. Vaak zijn deze bonnen ¤100quote:Op zondag 11 maart 2012 21:55 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Zit daar verschil in? ik krijg ze zo eens in de zoveel tijd omdat ik ooit eens adsense gebruikt heb, maar ik weet dus niet wie ik hier gelukkig mee kan maken
Als er op de coupon niet staat: "Alleen voor nieuwe accounts", dan kan ik hem gebruiken. Ik heb zelf nooit Adsense gebruikt, dus ik weet niet of ze proberen te promoten met nieuwe Adwords accounts of niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:59 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb een brief met: bedankt voor het gebruiken van Adsense (geen idee hoe lang ik dat al niet meer gebruikt heb btw) met adwords bereikt u nog meer mensen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |