Je zou me er een groot plezier mee doen. Dank je wel!quote:Op zondag 4 september 2011 19:14 schreef GimmeGore het volgende:
Hier in de oudpapierbak ligt ook nog wel een voucher, moet ik alleen even kijken hoe het zit met bestaande accounts of niet.
Ik gooi ze altijd ongeopend weer weg
Op mijn voucher staat anders dat ik ¤100 krijg en dat dit 'zonder beperkingen en voorwaarden is'. Mocht iemand er dus ook eentje gekregen hebben, dan kan die hem prima aan mij overdoen.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:09 schreef PeuRac het volgende:
Wel schijnen er nu mensen met bestaande accounts vouchers te ontvangen, maar die zijn account gebonden.
Overigens staat dit ook gewoon op de voucher zelf.
Klopt, maar die voucher is wel op naam meen ik? Ik heb ze nog niet zelf gezien, vandaar.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:11 schreef kahlie het volgende:
[..]
Op mijn voucher staat anders dat ik ¤100 krijg en dat dit 'zonder beperkingen en voorwaarden is'. Mocht iemand er dus ook eentje gekregen hebben, dan kan die hem prima aan mij overdoen.
Een voucher voor een beginnend/startend account kan ik inderdaad niet gebruiken.
Geen beperkende voorwaarden is geen beperkende voorwaarden. Dus mag je er 200 van op je account zetten als mensen ze aan je wil geven. Op de voucher zelf staat geen naam. Enige naam die in de brief staat is die van het postadres, anders was hij nooit aangekomenquote:Op woensdag 14 september 2011 23:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar die voucher is wel op naam meen ik? Ik heb ze nog niet zelf gezien, vandaar.
Als je je account een tijdje niet gebruikt kan je misschien een "herstart" coupon krijgen als je geluk hebt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:50 schreef kahlie het volgende:
Jammer dat die bonnen allemaal voor startende accounts zijn *kijkt sip*
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |