quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:43 schreef Miniem het volgende:
50 euro adwords tegoed hier.
PM maar.
Krijg het elke maand bij Computer Totaal.
Gratis ja.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:16 schreef Hypocryte het volgende:
[..]
Graties? zozo die KvK&Computer Totaal.
in FHF word geen geld gevraagd voor zaken. daarvoor kun je in V&A terecht.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:48 schreef johandebom het volgende:
Mochten er mensen opzoek zijn, ik heb ze van 100 euro.
Per stuk 12,50 je hoeft zelf geen geld te storten bij adwords voor deze.
Vergevenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:51 schreef Miniem het volgende:
Heb er vandaag weer een gekregen van 50 euro.
1e krijgt hem.
Het zijn codes te gebruiken bij google om je site te promoten, en te adverterenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:31 schreef LOVESPACESHIP het volgende:
Hele domme vraag.. wat is het uberhoudt?
Vergeven aan blester.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:09 schreef Miniem het volgende:
Heb weer een bon van 50 euro.
Wie het eerst komt...
Dat is maandelijks op te zeggen, he?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:19 schreef Miniem het volgende:
[..]
Gratis ja.
Computer Totaal is verder een kutblad.
Wilde geen abbo, was vergeten op tijd op te zeggen.
Nu zit ik er dus weer aan vast.
Ja, dat bedoel ik. Ik heb een klein bedrijfje, waar ik dus af en toe voor adverteer via Adwords. Een tegoedbon voor nieuwe klanten, daar heb ik dus niets aan. Eentje voor bestaande accounts, die je krijgt bijv. als je een tijdje niets hebt gedaan, die kan ik gewoon gebruikenquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:02 schreef rebel-angel het volgende:
Ik heb er ook 1 gehad van 100 euro die tot 5 maart geldig is
Erg handig als je pas gister hebt gehad![]()
Wij gebruiken ze zelf ook maar op het moment zit er wel genoeg in de adword pot om er 1 weg te kunnen geven.
@kahlie is dit dan wat je bedoelt met tegoed voor een bestaande account ?
Zit daar verschil in? ik krijg ze zo eens in de zoveel tijd omdat ik ooit eens adsense gebruikt heb, maar ik weet dus niet wie ik hier gelukkig mee kan makenquote:Op zondag 11 maart 2012 09:22 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Ik heb een klein bedrijfje, waar ik dus af en toe voor adverteer via Adwords. Een tegoedbon voor nieuwe klanten, daar heb ik dus niets aan. Eentje voor bestaande accounts, die je krijgt bijv. als je een tijdje niets hebt gedaan, die kan ik gewoon gebruiken![]()
De code is welkom bij mij, indien jij hem niet gebruiktquote:Op zondag 11 maart 2012 21:55 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Zit daar verschil in? ik krijg ze zo eens in de zoveel tijd omdat ik ooit eens adsense gebruikt heb, maar ik weet dus niet wie ik hier gelukkig mee kan maken
Ja, daar zit verschil in. Als je een bon krijgt met een brief met de strekking: "Kom weer terug bij Adwords", dan staat er in de kleine lettertjes dat het voor bestaande accounts is. Vaak zijn deze bonnen ¤100quote:Op zondag 11 maart 2012 21:55 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Zit daar verschil in? ik krijg ze zo eens in de zoveel tijd omdat ik ooit eens adsense gebruikt heb, maar ik weet dus niet wie ik hier gelukkig mee kan maken
Als er op de coupon niet staat: "Alleen voor nieuwe accounts", dan kan ik hem gebruiken. Ik heb zelf nooit Adsense gebruikt, dus ik weet niet of ze proberen te promoten met nieuwe Adwords accounts of niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:59 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb een brief met: bedankt voor het gebruiken van Adsense (geen idee hoe lang ik dat al niet meer gebruikt heb btw) met adwords bereikt u nog meer mensen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |