Dronken vrouwen gebruiken is zo........................quote:
Van een afstandje zijn ze redelijk inwisselbaar in die little black dresses idd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:46 schreef snetje het volgende:
vind het knap van Maik dat hij wel steeds de goede blonde pakt
"Ik ben vergeten waar ik dit liedje heb gehoord, in de zomerzon"quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
Wat toevallig, dat liedje heb ik de hele dag in mijn hoofd gehad gister. Ik was het net kwijt.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
"Ik ben vergeten waar ik dit liedje heb gehoord, in de zomerzon"
Zo opgelost.
Slaap lekker verder..quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:48 schreef versabommie het volgende:
Maik is echt een mongoll. Als ik vrijgezel was en ik had in dat hok gezeten met deze drankverdeling dan had de regie keiard kunnen gaan streamlocken want ik had monique alle hoeken van de "liefde" laten voelen!
Ik hoorde Servio op een gegeven moment zeggen dat als Guido zin in ervaring met een man dat hij maar langs moest komen. (of iets in die zin)quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou het wel meesterlijk vinden als Guido vanavond nog bij Servio in bed eindigt... en dan lekker inzoomen op Laura's gezicht
dat gaat straks allemaal zo brak in bed liggen en morgen wakker worden met OMG ...KUT!!!!!quote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:48 schreef versabommie het volgende:
Maik is echt een mongoll. Als ik vrijgezel was en ik had in dat hok gezeten met deze drankverdeling dan had de regie keiard kunnen gaan streamlocken want ik had monique alle hoeken van de "liefde" laten voelen!
Jep.. dit is haar laatste avondquote:
Serieus?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee maar wel zijn piemol latem zien
En dan nog 11 weken in 1 huis moeten zitten samenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:49 schreef snetje het volgende:
[..]
dat gaat straks allemaal zo brak in bed liggen en morgen wakker worden met OMG ...KUT!!!!!![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:49 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Op de wc bezig met de bobbel in zijn broek
Kurt Karimquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:50 schreef Stability het volgende:
die zwerver gaat er met de minuut enger uitzien...en maar in de camera loeren, bah
Tsja mixdranken is wat anders dan goedkope blikken schultenbrauerquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:50 schreef tuintegel het volgende:
Karim heeft ook meer op dan goed voor zijn hoofd is...
jaquote:
terecht.. ik ben eigenlijk heel preuts getuige mijn 3 kinderen en 2e huwelijk!quote:
jahquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:51 schreef Robbiedd het volgende:
Mijn god, hij gaat gewoon mee de wc in?
Tegen Mo's wil, want zo duwde hem eruit.quote:
cappen dan ik mis alles!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |