Ik ken de cultuur, sommige dingen vind ik gewoon minder prettig.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:15 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Zijn emotionele mensen, of ze nu fundamentalisisch zijn of niet.
Dat kan niet!! Ze zat in het vliegtuig! echt waar!! (wat is je bron van die laatste zin?)quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:20 schreef yavanna het volgende:
How To Stage A DIY Mass Protest
Aisha Gadhafi: 5 Facts on Moammar Gadhafi's Only Daughter
5mins interview: Aisha said on her dad's TV, I didn't leave the country, this is an act of western channels media "Aljazeera".
Het is ook niet je buurmn gelukkig.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:16 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik ken de cultuur, sommige dingen vind ik gewoon minder prettig.
*unfollowedquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:28 schreef -jos- het volgende:
Yavanna, zie ff mn vorige post nog
Ik heb trouwens een lijstje voor mezelf gemaakt van hoaxers/geruchtenverspreiders.
@iyad_elbaghdadi
@libyansrevolt
@ShababLibya
@LibyaFeb17_com
@Oya_libya
@UnitedFight
@FreeLibyan
mja, het probleem is dat hun wel voor het merendeel van de informatie die naar buiten komt zorgen. de internationale pers neemt veel van hun berichten wel over... dus imo zijn het geruchtenverspreiders maar anderen zullen er anders over denken. maar goed. dat moet men maar voor zichzelf bepalen.quote:
quote:
"The streets within the walled Old City were quiet on Friday afternoon without a protester in sight. "quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:55 schreef Aloulou het volgende:
Wel waar, waren paar protesten in Syrie ook op youtube terug te vinden. Ongekend overigens.
Zie Egypte. Men gaat zich uiteindelijk verplaatsen naar belangrijke plaatsen: Media-gebouwen, overheidsgebouwen etc.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:02 schreef Lagrinta het volgende:
Zat net te denken. Als mensen vreedzaam protesteren, 1000, 10.000 een miljoen of meer en als regime grijp je niet in dan gebeurt er wat?
Ik neem aan dat als dat hier in de EU gebeurt, in groot genoege aantallen, dat de regering wel inwilligt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:02 schreef Lagrinta het volgende:
Zat net te denken. Als mensen vreedzaam protesteren, 1000, 10.000 een miljoen of meer en als regime grijp je niet in dan gebeurt er wat?
Ja maar dan gaat het dus mis. Dan mag een regime ook ingrijpn vind ik als ik eerlijk ben.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:06 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Zie Egypte. Men gaat zich uiteindelijk verplaatsen naar belangrijke plaatsen: Media-gebouwen, overheidsgebouwen etc.
Zou goed kunnen hier in de EU, maar ik denk toch dat wanneer het regime niks doet, de demonstraten wel moeten provoceren. Ik weet dat het meestal het regime is dat provoceert en denkt dat neerslaan het beste is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:06 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als dat hier in de EU gebeurt, in groot genoege aantallen, dat de regering wel inwilligt.
Als het echt alleen maar vreedzaam zou zijn, en genoeg mensen doen mee dan is het gewoon een vraag van wie het eerste zoveel honger zou krijgen dat hij toegeeft en naar huis gaat.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:02 schreef Lagrinta het volgende:
Als ze geweldloos blijven? Wat valt er dan in te grijpen? Als je geweld gebruik heb je als regime/regering verloren. Dan roep je ellende over je af.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:06 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ja maar dan gaat het dus mis. Dan mag een regime ook ingrijpn vind ik als ik eerlijk ben.
Het antwoord wat ik wilde horen. Hulde daarvoor. Maar er hoeft er maar een te beginnen en de tegenpatij zal meer geweld reageen en dat is in feite hoopvol voor het volk. Tegen echte rebellen en opstande met gangsters mag je wel keihard optreden wat mij betreft. Als Frieze rebellen Leeuwarden bezetten wat doet Rutte dan? Dan wordt het oorlog.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:16 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Als het echt alleen maar vreedzaam zou zijn, en genoeg mensen doen mee dan is het gewoon een vraag van wie het eerste zoveel honger zou krijgen dat hij toegeeft en naar huis gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |