quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:58 schreef Chai het volgende:
Ik ben gewoon nog zo jong en onschuldig dat ik zo'n verband niet zo gauw leg. [ afbeelding ]
Had ook niet anders van hem verwacht. Convenient wel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:58 schreef Chai het volgende:
Ik ben gewoon nog zo jong en onschuldig dat ik zo'n verband niet zo gauw leg. [ afbeelding ]
Dat mag je helaas niet meer zeggen als je meerderjarig bent.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:58 schreef Chai het volgende:
Ik heb gewoon nog niet zoveel levenservaring, daar heeft leeftijd niet zoveel mee te maken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat mag je helaas niet meer zeggen als je meerderjarig bent.
Dag loser.
Je hebt ook een ervaren man nodig, niet zo'n knulletje als Mozyquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nog niet zoveel levenservaring, daar heeft leeftijd niet zoveel mee te maken.
Wtf.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:50 schreef secondewijzer het volgende:
Ik heb via hyves vernomen dat WD met spoed is opgenomen in het ziekenhuis
Je lult, ik zie nergens een www van haar ofzo.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:50 schreef secondewijzer het volgende:
Smaakvolle grap.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:50 schreef secondewijzer het volgende:
haha grappig ben jij zeg hahahah je maakt de hele dag al van die leuke grappenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:50 schreef secondewijzer het volgende:
Ik heb haar niet eens op hyves.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je lult, ik zie nergens een www van haar ofzo.
Sok die scharrelt met een meisje? Voel jij je wel lekker?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:53 schreef Chai het volgende:
Jongens misschien scharrelt hij wel met haar beste vriendin ofzo en weet hij het daardoor.
Mijn beste vriendin heeft wel smaak hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:53 schreef Chai het volgende:
Jongens misschien scharrelt hij wel met haar beste vriendin ofzo en weet hij het daardoor.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Sok die scharrelt met een meisje? Voel jij je wel lekker?
Je scharrelt misschien met een foto van haar beste vriendin die jij op een stuk karton hebt geplakt ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:54 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Tijdje al.
Maar daar vertel ik jou niks over
Hij doet het best goed bij 10-jarige chicks, hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Sok die scharrelt met een meisje? Voel jij je wel lekker?
Laki noemde haar 'nice'.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je scharrelt misschien met een foto van haar beste vriendin die jij op een stuk karton hebt geplakt ja.
Jaloers mijn jong?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij doet het best goed bij 10-jarige chicks, hoor!
wtfquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:50 schreef secondewijzer het volgende:
Laki vindt alles met een kut nice volgens mij.quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laki vindt alles met een kut nice volgens mij.
Ah, vandaar die positieve woorden over jouquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laki vindt alles met een kut nice volgens mij.
Ik heb inderdaad ook een kut.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:58 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Ah, vandaar die positieve woorden over jou
Als ik lamon moet geloven wel ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ook een kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:59 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Als ik lamon moet geloven wel ja.haha. ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:
BOHOHOHOquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:04 schreef BobbyB het volgende:
Ik zag dat Chris postte, dus ik kom ook maar weer eens kijken
...quote:
quote:
Dit wordt me net eventjes te gay.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:04 schreef BobbyB het volgende:
Ik zag dat Chris postte, dus ik kom ook maar weer eens kijken
geeft niet sgatjuh.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]
Dit wordt me net eventjes te gay.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]
Dit wordt me net eventjes te gay.
Waarom heb je Chai dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:09 schreef Mozy het volgende:
Eww jonge meisjes.
Ik geef de voorkeur aan een meer ontwikkelde vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom heb je Chai dan?haha leuke grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ok sorryquote:
Zucht.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
geeft niet sgatjuh.Die foto is een afknapper :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interessant achterwerk.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat vind jij wel lekkere he, vieze psychopaat.
hier moet ze even over nadenken hoorquote:
neequote:Op woensdag 23 februari 2011 19:15 schreef BobbyB het volgende:
ben ik de enige die nog niet doorheeft wie Prolapse is?
Die tietjes die subtiel tegen haar shirt aan priemenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
hier moet ze even over nadenken hoor![]()
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:15 schreef BobbyB het volgende:
ben ik de enige die nog niet doorheeft wie Prolapse is?
quote:
ok duidelijkquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:16 schreef Prolapse het volgende:
Nu goed dan. Speciaal voor 2-kilo-Chris:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat vind jij wel lekkere he, vieze psychopaat.
Terug van nooit weggeweest en nog altijd even aseksueel.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die tietjes die subtiel tegen haar shirt aan priemen![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Terug van nooit weggeweest en nog altijd even aseksueel.
We'r cool broquote:
PV blijkt een psychopaat te zijn. Dan te bedenken dat hij gewoon los mag lopen zonder riem.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:20 schreef Prolapse het volgende:
Mozy blijkt een haatmannetje. Dan te bedenken dat hij voor de klas van basisschool gaat staan. Het is rare shit....
Ken er nog 1...quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hahaha, hoe fugly was ze vroeger![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ken er nog 1...Valt wel mee tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ik vind haar cute in ieder geval.
Ja, ook wel cute, maar ook wel een beetje lelijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Ik vind haar cute in ieder geval.
Wie is dat ook alweerquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ook wel cute, maar ook wel een beetje lelijk
Deze dame is wel lief.
[ afbeelding ]
Odette Yustman.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wie is dat ook alweer?
Ik zou duidelijk geven als ze ouder is.
Ja, ze staat bij mij op 1.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Oh, ja, die staat wel in mijn top 20, denk ik zo!
Nee, alleen als ze donkere haren heeft staat ze op 1.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wacht, wat? Ik dacht dat dat Taylor was.
En Dqod op een goede dag.
lololquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, alleen als ze donkere haren heeft staat ze op 1.
2 Taylor
3 Lyndsy
4 Dqod
5 WD
6 Tliciouz
7 BT
8 Allure
9 Salatrel
10 Mijn vriendin.
Vanmiddag wist je d'r naam niet eens.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:43 schreef secondewijzer het volgende:
Mwah op 1, misschien niet. Maar die niet in je top 5 hebben
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, alleen als ze donkere haren heeft staat ze op 1.
2 Taylor
3 Lyndsy
4 Dqod
5 WD
6 Tliciouz
7 BT
8 Allure
9 Salatrel
10 Mijn vriendin.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vanmiddag wist je d'r naam niet eens.
Maar nee Dianna vind ik daar net niet leuk genoeg voor
Dr naam en dr gezicht hebben vrij weinig met elkaar te maken ±'quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vanmiddag wist je d'r naam niet eens.
Maar nee Dianna vind ik daar net niet leuk genoeg voor
Ok jij mag op 9quote:
Sneeuwpop maken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:47 schreef secondewijzer het volgende:
Ik voel mij nutteloos. Wat kan ik gaan doen.
2 dan?quote:
Die nu valt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |