quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:58 schreef Chai het volgende:
Ik ben gewoon nog zo jong en onschuldig dat ik zo'n verband niet zo gauw leg. [ afbeelding ]
Had ook niet anders van hem verwacht. Convenient wel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:58 schreef Chai het volgende:
Ik ben gewoon nog zo jong en onschuldig dat ik zo'n verband niet zo gauw leg. [ afbeelding ]
Dat mag je helaas niet meer zeggen als je meerderjarig bent.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:58 schreef Chai het volgende:
Ik heb gewoon nog niet zoveel levenservaring, daar heeft leeftijd niet zoveel mee te maken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat mag je helaas niet meer zeggen als je meerderjarig bent.
Dag loser.
Je hebt ook een ervaren man nodig, niet zo'n knulletje als Mozyquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nog niet zoveel levenservaring, daar heeft leeftijd niet zoveel mee te maken.
Wtf.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:50 schreef secondewijzer het volgende:
Ik heb via hyves vernomen dat WD met spoed is opgenomen in het ziekenhuis
Je lult, ik zie nergens een www van haar ofzo.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:50 schreef secondewijzer het volgende:
Smaakvolle grap.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:50 schreef secondewijzer het volgende:
haha grappig ben jij zeg hahahah je maakt de hele dag al van die leuke grappenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:50 schreef secondewijzer het volgende:
Ik heb haar niet eens op hyves.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je lult, ik zie nergens een www van haar ofzo.
Sok die scharrelt met een meisje? Voel jij je wel lekker?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:53 schreef Chai het volgende:
Jongens misschien scharrelt hij wel met haar beste vriendin ofzo en weet hij het daardoor.
Mijn beste vriendin heeft wel smaak hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:53 schreef Chai het volgende:
Jongens misschien scharrelt hij wel met haar beste vriendin ofzo en weet hij het daardoor.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Sok die scharrelt met een meisje? Voel jij je wel lekker?
Je scharrelt misschien met een foto van haar beste vriendin die jij op een stuk karton hebt geplakt ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:54 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Tijdje al.
Maar daar vertel ik jou niks over
Hij doet het best goed bij 10-jarige chicks, hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Sok die scharrelt met een meisje? Voel jij je wel lekker?
Laki noemde haar 'nice'.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je scharrelt misschien met een foto van haar beste vriendin die jij op een stuk karton hebt geplakt ja.
Jaloers mijn jong?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij doet het best goed bij 10-jarige chicks, hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |