wtfquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:50 schreef secondewijzer het volgende:
Ik heb via hyves vernomen dat WD met spoed is opgenomen in het ziekenhuis
Laki vindt alles met een kut nice volgens mij.quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laki vindt alles met een kut nice volgens mij.
Ah, vandaar die positieve woorden over jouquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laki vindt alles met een kut nice volgens mij.
Ik heb inderdaad ook een kut.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:58 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Ah, vandaar die positieve woorden over jou
Als ik lamon moet geloven wel ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ook een kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:59 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Als ik lamon moet geloven wel ja.haha. ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:
BOHOHOHOquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:04 schreef BobbyB het volgende:
Ik zag dat Chris postte, dus ik kom ook maar weer eens kijken
...quote:
quote:
Dit wordt me net eventjes te gay.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:04 schreef BobbyB het volgende:
Ik zag dat Chris postte, dus ik kom ook maar weer eens kijken
geeft niet sgatjuh.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]
Dit wordt me net eventjes te gay.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]
Dit wordt me net eventjes te gay.
Waarom heb je Chai dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:09 schreef Mozy het volgende:
Eww jonge meisjes.
Ik geef de voorkeur aan een meer ontwikkelde vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom heb je Chai dan?haha leuke grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ok sorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |