Dus welk vliegtuig hangt dan wel boven Malta en mag niet landen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Klik er eens op, en ik gaf hierboven al aan wat daarvoor de reden zou kunnen zijn.
[..]
Dat heb ik al gedaan:
[..]
ze bedoelt: welk vliegtuig dan het vliegtuig uit de media zou zijn dat probeert te landenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Klik er eens op, en ik gaf hierboven al aan wat daarvoor de reden zou kunnen zijn.
[..]
Dat heb ik al gedaan:
[..]
Heel simpel, als die F16's vanuit Nederland naar Libie toe moeten vliegen flikkeren ze in de Middelandse Zee omdat de brandstof op zou zijn. En de tankvliegtuigen die Nederland momenteel heeft zijn of in de passagiersconfiguratie of druk bezig met vracht naar Afghanistan vliegen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hoeft ook Amerika niet te zijn om een paar vliegtuigen af te schieten. NL-piloten moet je niet onderschatten.
Als je een 6-maanden missie begint wordt het een hele operatie, maar voor 1 aanval hoef je niet op Malta een hele basis te bouwen.
Ik bedoel dus welk vliegtuig wel degene uit Libie is. En dat lijkt mij degene uit tripoli te zijn welke ik eerder poste.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[..]
Dat heb ik al gedaan:
[..]
Wat wel zou kunnen is dat Malta geen zin heeft om eventueel Ghadaffi op hun grondgebied te hebben en daarom niet wil dat het vliegtuig daar landt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:54 schreef raistlin6 het volgende:
5.25pm: A National Libyan Airline plane is circling the airspace off the coast of Malta, Al Jazeera's Cal Perry reports from Valletta. "The plane is saying they are running out of fuel and need to land .. they are negotiating with the runway about landing," Perry says.
But soldiers have been deployed and authorities are "nervous" about what could be on board the plane, he adds.
Waarom zouden militaire vliegtuigen ook vermeld worden daar??quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jezus tering, lezen mensen dit topic uberhaupt?
Klik eens voor de grap op dat vliegtuig, dan zul je zien dat het een DUITS VERKEERSVLIEGTUIG is.
prive vluchten mogen inderdaad niet landen in ma;ltaquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:53 schreef t-8one het volgende:
[..]
Deze lijkt uit Libie te zijn vertrokken:
[..]
Ohw, toch niet.
Yup. Ik zie nu zo snel alleen onderstaandequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:52 schreef Klaudias het volgende:
[..]
ze bedoelt: welk vliegtuig dan het vliegtuig uit de media zou zijn dat probeert te landen
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:47 schreef yavanna het volgende:
Gaat het om dit vliegtuig?
#
Airline: Alitalia
#
Flightnr: AZ871
#
From: Tripoli Tripoli (TIP)
#
To: Rome Fiumicino (FCO)
Klik gewoon op dat vliegtuig, dan krijg je alle gegevens.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zouden militaire vliegtuigen ook vermeld worden daar??
En IS het nou een militair vliegtuig of een verkeersvliegtuig??
IEMAND??
Ik zie al horrorfilm achtige scenario's voor me waar er niemand uit het vliegtuig stapt en als men eindelijk gaat kijken men alleen wat lichaamsdelen aantreftquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:54 schreef raistlin6 het volgende:
5.25pm: A National Libyan Airline plane is circling the airspace off the coast of Malta, Al Jazeera's Cal Perry reports from Valletta. "The plane is saying they are running out of fuel and need to land .. they are negotiating with the runway about landing," Perry says.
But soldiers have been deployed and authorities are "nervous" about what could be on board the plane, he adds.
Kom zeg. Er is een heel verschil tussen een keer bijtanken en een complete basis bouwen zoals jij vond dat nodig is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heel simpel, als die F16's vanuit Nederland naar Libie toe moeten vliegen flikkeren ze in de Middelandse Zee omdat de brandstof op zou zijn.
of het is helemaal leeg....quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik zie al horrorfilm achtige scenario's voor me waar er niemand uit het vliegtuig stapt en als men eindelijk gaat kijken men alleen wat lichaamsdelen aantreft
juiste link graag?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:56 schreef lipjes het volgende:
http://www.planespotters.(...)tional-Air-Services-(NAS).php
Hard ingrijpen door een overheid maakt een protest nog geen revolutie. Ooit gehoord van de "Tiananmen-revolutie" of de "Tibetaanse revolutie" soms? Een revolutie is een omwenteling, een actie die daadwerkelijk de overheid omverwerpt. Zolang het regime er nog zit is het geen revolutie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:43 schreef remlof het volgende:
Ik verander 'demonstraties' in de TT toch weer in 'revolutie', als je de luchtmacht inzet als overheid gaat het echt niet meer om demonstraties
The Langoliersquote:
Fringequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik zie al horrorfilm achtige scenario's voor me waar er niemand uit het vliegtuig stapt en als men eindelijk gaat kijken men alleen wat lichaamsdelen aantreft
Volgens mij is daar nog wat onenigheid over..quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Klik gewoon op dat vliegtuig, dan krijg je alle gegevens.
Ze zijn notabene ook nog net in dit topic gepost.
Alleen een vreemd gat ergens met wat "alien-goo" ernaastquote:
Jij beseft wel dat 1 keertje wat bommen gooien niet genoeg is om de Lybische luchtmacht plat te leggen? Hoe wil jij trouwens bijtanken?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kom zeg. Er is een heel verschil tussen een keer bijtanken en een complete basis bouwen zoals jij vond dat nodig is.
Je weet natuurlijk niet wat er op het vliegveld in Libie aan de hand is. Of het vliegtuig al afgetankt daar stond, of het slechts snel is geland en meteen weer is opgestegen etc.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:59 schreef Krantenman het volgende:
Het zou wel een beetje vreemd zijn als er een vliegtuig in Libie was opgestegen en nu bij Malta al zonder brandstof zit.Of ze moeten vertrokken zijn met een wel heel erg lege tank.
Dank voor de info.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:00 schreef yavanna het volgende:
Nieuw gerucht :
"Aisha Gaddafi reported aboard ATR-42 plane, (Malta) government sources", landing denied, turning back to #Libya
Laat hem dan lekker landen, kunnen ze hem gelijk oppakkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:00 schreef yavanna het volgende:
Nieuw gerucht :
"Aisha Gaddafi reported aboard ATR-42 plane, (Malta) government sources", landing denied, turning back to #Libya
Maar vanuit Italië wel. Met gemak.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij beseft wel dat 1 keertje wat bommen gooien niet genoeg is om de Lybische luchtmacht plat te leggen? Hoe wil jij trouwens bijtanken?
Als je een no-fly zone wilt afdwingen dan moet je daar 24/7 in de lucht hangen (net als in Irak destijds), en dat ga je vanuit Nederland echt niet redden.
propellor-passagiersvliegtuig dus.. He, he, eindelijk duidelijkheidquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:00 schreef yavanna het volgende:
Nieuw gerucht :
Zie mijn volg.bericht, blijkbaar genoeg om weer terug te keren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank voor de info.
Zonder brandstof? Of was dat gewoon een leugen?
Het was z'n dochter hè.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:04 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Laat hem dan lekker landen, kunnen ze hem gelijk oppakken
hem? Zijn dochter bedoel je zeker.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:04 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Laat hem dan lekker landen, kunnen ze hem gelijk oppakken
Idd, dacht dat het om zijn zoon gingquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:05 schreef yavanna het volgende:
[..]
hem? Zijn dochter bedoel je zeker.
Dat is nog eens info!quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:03 schreef yavanna het volgende:
Libyan aircraft turns back after being denied landing permission
A Libyan Arab Airlines ATR 42 turbo-prop aircraft is heading back to Libya after having been denied permission to land at Malta International Airport.
The aircraft flew unexpectedly to Malta and when queried about landing permission, the pilot gave details about a flight which was supposed to have come to Malta yesterday.
Landing permission was immediately denied and the aircraft then circled for some 20 minutes south of Malta while attempts were made for the decision to be reversed.
The pilot eventually decided to return home.
Soldiers of the AFM's 'A' Company were seen entering the airport when the aircraft approached Malta.
It is understood that the plane had been carrying 14 passengers.
Meanwhile soldiers are continuing to guard two Libyan Air Force Mirage F1 fighters whose pilots defected on Monday. The pilots are in custody.
Ja, maar Italie was de laatste keer dat ik het checkte geen Nederlands grondgebied, dus als je vanuit Nederland een aanval wil doen zul je eerst toestemming van de Italianen (en Duitsers + Zwitsers) moeten hebben.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar vanuit Italië wel. Met gemak.
quote:http://www.volkskrant.nl/vk/nl/4936/VK-Dossier-Onrust-in-het-Midden-Oosten/article/detail/1851275/2011/02/23/Ahmadinejad-je-valt-toch-niet-je-eigen-burgers-aan.dhtml
TEHERAN - De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad is woedend over de 'onvoorstelbare' onderdrukking in Libië. Hij zei dat vandaag op de staatstelevisie.
'Het is onvoorstelbaar dat iemand zijn eigen burgers bombardeert en vermoordt', aldus Ahmadinejad. 'Hoe kan het dat officieren het bevel krijgen geweren, mitrailleurs en tanks tegen de eigen staatsburgers te gebruiken?', vroeg hij zich af. 'Laat het volk vrijuit spreken en vrij zijn. Verzet u niet tegen de wil van het volk', riep hij andere wereldleiders op.
Ahmadinejads felle veroordeling van het geweld in Libië is opvallend. Na zijn omstreden herverkiezing in 2009 sloegen de autoriteiten demonstraties van de oppositie hard neer. Tientallen mensen kwamen om en duizenden werden gearresteerd. Veel critici van het Iraanse bewind zitten in de gevangenis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |