Sinds wanneer gaat een bedrijf in 1 seconde failliet?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar dat kost tijd. En die heb je niet als mensen gaan speculeren.
Kapitalisme: aantasting van eigendomsrechten.quote:Het is gewoon diefstal. Ik maak jouw auto kapot, omdat ik aandelen heb in een autoschadebedrijf. En dan niet komen klagen, want winstmaximalisatie is heilig.
Argos door de commerciëlen? In your wet dreams.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:21 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Onzin. Er gaan jaarlijks honderden miljoenen euro's naar de PO, waarbij driekwart van de programma's prima op de commerciele zenders kunnen worden uitgezonden.
Stel dat dan voor.quote:Of heeft Boer zoekt Vrouw een maatschappelijke waarde?
Sinds er via computers gehandeld wordt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:24 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaat een bedrijf in 1 seconde failliet?
[..]
Ik betaal belasting, dus de overheid is van mij, dus ik mag de overheid kapot maken?quote:Kapitalisme: aantasting van eigendomsrechten.
Nu jij weer.
Dan heeft het blijkbaar niet voldoende kijkers en kan het dus van de buis.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Argos door de commerciëlen? In your wet dreams.
Dat heeft toch geen draagvlak? Half Nederland is links en wil zoveel mogelijjk geld in allerlei projecten stoppen. Ondertussen loop de staatsschuld op. Als de VVD vervolgens wil bezuiningen, schreeuwt links moord en brand.quote:Stel dat dan voor.
Meneer heeft zeker Inside the Black Box van het linkse Tegenlicht (waarom maken ze geen enkele pro-kapitalistische documentaire?) en denkt meteen te weten hoe het bedrijfsleven in elkaar steekt?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sinds er via computers gehandeld wordt.
Waarom ga je niet op mijn punt in? Je mag doen wat je wil, als je maar niet de eigendomsrechten aantast.quote:Ik betaal belasting, dus de overheid is van mij, dus ik mag de overheid kapot maken?
Geregeld!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:27 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dan heeft het blijkbaar niet voldoende kijkers en kan het dus van de buis.
Zo simpel is dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want daar kijk je wel naar?quote:Op Nederland 2 vandaag: Kunstuur, Rail away, Nederland zingt, Festival classique. Je wordt er niet goed vanAllemaal op de commerciele zenders!
[..]
De bezuinigingen hebben geen draagvlak.quote:Dat heeft toch geen draagvlak? Half Nederland is links en wil zoveel mogelijjk geld in allerlei projecten stoppen. Ondertussen loop de staatsschuld op. Als de VVD vervolgens wil bezuiningen, schreeuwt links moord en brand.Het staat je vrij de overheid omver te werpen. Je hebt er zelf voor betaald.quote:Daar kan ik niet tussen komen.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Ik heb nog veel meer gezien (en gehoord, gelezen, zelfs zelf meegemaakt.)quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:29 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Meneer heeft zeker Inside the Black Box van het linkse Tegenlicht (waarom maken ze geen enkele pro-kapitalistische documentaire?) en denkt meteen te weten hoe het bedrijfsleven in elkaar steekt?
[..]
Dus als je iemand koopt, mag je met hem doen wat je wilt?quote:Waarom ga je niet op mijn punt in? Je mag doen wat je wil, als je maar niet de eigendomsrechten aantast.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geregeld!Ook goed. Ik kijk niet naar die gesubsidieerde troep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dus.quote:Want daar kijk je wel naar?Geen bezuiningen is de situatie van Griekenland in ons eigen land uitlokken.quote:De bezuinigingen hebben geen draagvlak.Het is een democratie. En zolang rechts niet aan marketing en promotie doet (wat links wel doet in de vorm van staatspropaganda) kan ik er niet tussen komen.quote:Het staat je vrij de overheid omver te werpen. Je hebt er zelf voor betaald.
Zo. En nu?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb nog veel meer gezien (en gehoord, gelezen, zelfs zelf meegemaakt.)
Binnen de kaders van de wet wel ja. Mits diezelfde kaders binnen de wet het toestaan om een individu te kopen.quote:Dus als je iemand koopt, mag je met hem doen wat je wilt?
Ah, maar wie maakt de wet? Genoeg wetten om liegende, stelende bankiers te sponsoren, maar als individu moet je maar eens wat flikken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:32 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Zo. En nu?
[..]
Binnen de kaders van de wet wel ja. Mits diezelfde kaders binnen de wet het toestaan om een individu te kopen.
Juristen maken de wet, waar de meeste juristen links zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah, maar wie maakt de wet? Genoeg wetten om liegende, stelende bankiers te sponsoren, maar als individu moet je maar eens wat flikken.
We zitten al in die situatie. Wij moeten ook bezuinigen vanwege corrupte politici en criminele bankiers.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:31 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ook goed. Ik kijk niet naar die gesubsidieerde troep.
[..]
Niet dus.
[..]
Geen bezuiningen is de situatie van Griekenland in ons eigen land uitlokken.
[..]
Je liegt. De Telegraaf is pure rechtse propaganda.quote:Het is een democratie. En zolang rechts niet aan marketing en promotie doet (wat links wel doet in de vorm van staatspropaganda) kan ik er niet tussen komen.
Je liegt. Donner en Teeven zijn niet links.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:34 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Juristen maken de wet, waar de meeste juristen links zijn.
En nu?
Kijk eens bij een gemiddelde studie Rechten en de meesten stemmen links of midden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je liegt. Donner en Teeven zijn niet links.
Studenten maken de wet niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:36 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Kijk eens bij een gemiddelde studie Rechten en de meesten stemmen links of midden.
Nee, we moeten bezuinigen omdat er teveel geld aan linkse projecten (Publieke Omroep, uitgebreide verzorgingsstaat, straatcoaches etc.) wordt uitgegeven.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We zitten al in die situatie. Wij moeten ook bezuinigen vanwege corrupte politici en criminele bankiers.
Dat is maar 1 krant. Daar tegenover heb je linkse bolwerken als NRC, Trouw, Volkskrant etc. Daar valt niet tegenop te boksen.quote:Je liegt. De Telegraaf is pure rechtse propaganda.
Die studenten stromen later wel door in dergelijke functies.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Studenten maken de wet niet.
Drogredeneringen, drogredeneringen en nog meer drogredeneringen.quote:
quote:
Ik dacht dat ze politicus waren, maar ik kan ernaast zitten...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je liegt. Donner en Teeven zijn niet links.
Ja, die zijn links ja. Net zoals dat bolwerk dat de Publieke Omroep heet, dat ons jaarlijks 760 miljoen (!) kost.quote:
Ik vind de Trouw nou niet bepaald een typisch linkse krant. Van de geschiedenis uit zijn ze ook rechts/conservatief georiënteerd. Hoe dat tegenwoordig zit met de Trouw weet ik niet, nooit wat gevonden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:53 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja, die zijn links ja. Net zoals dat bolwerk dat de Publieke Omroep heet, dat ons jaarlijks 760 miljoen (!) kost.
Het is dat rechts verzuimt om haar ideologie te promoten (wat links dus wel doet), want anders had de VVD makkelijk 50 a 60 zetels kunnen binnen tikken.
Ik ben nog een student, dus hoe de Trouw in het verleden was weet ik niet, maar als ik zo nu en dan online artikelen uit de Trouw lees, vind ik hen behoorlijk links overkomen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:57 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik vind de Trouw nou niet bepaald een typisch linkse krant. Van de geschiedenis uit zijn ze ook rechts/conservatief georiënteerd. Hoe dat tegenwoordig zit met de Trouw weet ik niet, nooit wat gevonden.
Mwah, wellicht zie je alles te rechts/links. Doe dat maar in het verkeer, dat is veiliger.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:06 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik ben nog een student, dus hoe de Trouw in het verleden was weet ik niet, maar als ik zo nu en dan online artikelen uit de Trouw lees, vind ik hen behoorlijk links overkomen.
Je moet idd nog heel veel lerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |