Klopt. Ik ken ook vrouwen die beter in wiskunde zijn dan ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klopt... er zijn ook wel vrouwen die wel goed zijn in wiskunde.. maar de meesten gewoon niet.
Doe je niks aan
Ik heb al tieten, lulquote:
1000 dingen tegelijk regelen.. stressbestendig, koken ( ook niet allemaal)quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zoals sandwiches maken en de was doen
Hier ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:58 schreef Spouwerranger het volgende:
Het sneeuwt hier als een mongool. DIE SHIT IS AAN
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:58 schreef Spouwerranger het volgende:
Het sneeuwt hier als een mongool. DIE SHIT IS AAN
Was maar een grapje hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
1000 dingen tegelijk regelen.. stressbestendig, koken ( ook niet allemaal)
Luisteren ( lange niet allemaal) een ander een goed gevoel geven ( door praten)
advies geven.... etc etc etc
1quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:58 schreef Snuf. het volgende:
Vrouwen zijn goed in zeiken als ik weer eens iets doe wat verkeerd is. Ik heb nog een leuke anekdote over een meisjen die boos werd op mij. Stem 1 als je hem wil horen stem 2 als je hem niet wil horen
oh kut moet eeffe weg zo back nerds mijn moeder en zusje lopen te schreeuwen
ik verveel me.. dus typ het graag neerquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Was maar een grapje hoorIk hou van jullie soort, dus ik ken de goeie aspecten
3quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:58 schreef Snuf. het volgende:
Vrouwen zijn goed in zeiken als ik weer eens iets doe wat verkeerd is. Ik heb nog een leuke anekdote over een meisjen die boos werd op mij. Stem 1 als je hem wil horen stem 2 als je hem niet wil horen
oh kut moet eeffe weg zo back nerds mijn moeder en zusje lopen te schreeuwen
Hahha okequote:Op woensdag 23 februari 2011 15:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik verveel me.. dus typ het graag neer
dit dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
waar was jij van 12 tot 2? je meost draaien
Hallonquote:
jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ben ik nou echt zo dement geworden?
Hoiquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja inclusief koppijn ben ik ook weer aanwezig
Ja denk hetquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
Is het vandaag woensdag?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
falert. kijk gewoon op rooster johquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
Kan me niet herinneren te hebben ingepland
Toestemming om pm te plaatsen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
Kan me niet herinneren te hebben ingepland
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:03 schreef Spouwerranger het volgende:
Omg.. het gaat hier steeds harder sneeuwen
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:03 schreef Spouwerranger het volgende:
snufland is aangevallenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:03 schreef Spouwerranger het volgende:
Ruilen?quote:
Jij nooit. Maar ik heb het inmiddels wel gevonden. Ik faal.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toestemming om pm te plaatsen?
Ok even kort en krachtig:quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Jij nooit. Maar ik heb het inmiddels wel gevonden. Ik faal.
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ok even kort en krachtig:
Ik hosselde een chickie
ik ging met haar "film kijken"
toen heeft ze ook veel tegen me gezegd dat was smiddags maar ik ben niet zo goed in onthouden
savonds moest ze ergens heen en toen sms te ze hoe het was bij blablabal
toen vroeg ik: IS HET LEUK IN [INSERT PLAATS WAAR ZIJ TOEN WAS]
Zegt ze: ik ben bij een condoleance dat had ik toch gezegd
Gelukkig heeft mn ghetto wel verwarmingquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
Waarom heb ik in vredensnaam 12-14 aangevraagdVoortaan minder coke snuiven want dit gaat niet echt goed zo
Ik faal. Jij bent 16. Raad eens wie er harder faaltquote:
Heb jij opnames van ik en Dragems die gaan rappen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
Waarom heb ik in vredensnaam 12-14 aangevraagdVoortaan minder coke snuiven want dit gaat niet echt goed zo
Heb je niet 00-02 aangevraagd misschien en heeft iemand dat geintepreteerd als 12-14?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
Veel zeggen oke, maar een condoleance moet je toch wel herinnerenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik hosselde een chickie
toen heeft ze ook veel tegen me gezegd dat was smiddags maar ik ben niet zo goed in onthouden
ja maar toch.. sneeuwquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig heeft mn ghetto wel verwarming
jijquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik faal. Jij bent 16. Raad eens wie er harder faalt
Nee hij heeft 12- 14 gevraagd EN 0:00 tot euh geen ideequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb je niet 00-02 aangevraagd misschien en heeft iemand dat geintepreteerd als 12-14?
nee echt 12-14, via pm naar Huppel, ik zie het nu staan. Gisteravond gepm'd. Herinner me er niks van, wel van het andere tijdstip in dezelfde pm. Misschien dat ik een ander tijdstip bedoelde maar het er zo neer heb gezet o.i.d.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb je niet 00-02 aangevraagd misschien en heeft iemand dat geintepreteerd als 12-14?
fixedquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hij heeft 12- 14 gevraagd EN 0:00 tot 02:00
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik hosselde een chickie
Dan gewoon dikke foei voor jou!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
nee echt 12-14, via pm naar Huppel, ik zie het nu staan. Gisteravond gepm'd. Herinner me er niks van, wel van het andere tijdstip in dezelfde pm. Misschien dat ik een ander tijdstip bedoelde maar het er zo neer heb gezet o.i.d.
Zoals ik al zei, ik faal. Publiek vernederen van mijn ego mag de komende 5 minuten in dit topique.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan gewoon dikke foei voor jou!
Flikker nou eens op jij!!quote:
oei huppel kort lontje?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flikker nou eens op jij!!
Dat heeft hij niet gevraagd sukkel. Opbokken gewoon, irritant pleuriskind. Man kruip terug je moeder in ofzo
Dat is niet nodig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik faal. Publiek vernederen van mijn ego mag de komende 5 minuten in dit topique.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik faal. Anaal vernederen van mijn ego mag de komende 5 minuten in dit topique.
Nee ik ben dat kutkind gewoon spuugzat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oei huppel kort lontje?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Heb jij opnames van ik en Dragems die gaan rappen?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik ben dat kutkind gewoon spuugzat.
Echt als het mijn koter was geweest had ik hem tot na de zomer in de schuur opgesloten
De schuur waar normaal dieren geslacht worden?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt als het mijn koter was geweest had ik hem tot na de zomer in de schuur opgesloten
Heeft je buurjongen toch gelijk, jij bent een aso.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ben ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heeft je buurjongen toch gelijk, jij bent een aso.ik doe niet liev tegen jou, sorry.
Kijk Youp, daar is Ajacied422 dan!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
De schuur waar normaal dieren geslacht worden?
Nog niet goed voorbereid moet nog PM's rondsturen maar dan moet ik eerst een lijst maken met iedereen die bij de Mafia zitquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snuf, heb je al doelwit gevonden?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nog niet goed voorbereid moet nog PM's rondsturen maar dan moet ik eerst een lijst maken met iedereen die bij de Mafia zit
Dat zou je 2 uur geleden al doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nog niet goed voorbereid moet nog PM's rondsturen maar dan moet ik eerst een lijst maken met iedereen die bij de Mafia zit
Ik heb wel al een idee hoor? Maar kun jij niet even iedereen die in de mafia zit in een lijstje zetten?quote:
JA SOORT VAN IK MOEST NAAR DE ALBERT HEIJN EN IK MOEST ETEN EN ENGELS BOEK LEZENquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat zou je 2 uur geleden al doen
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Kont verhuren achter het station zou ik niet een "baan" noemen
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Beter dan die depri ANGELS DESEVE TO DIE muziek.
Dude, chill the fuck out. Mij maakt het niet uit hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
JA SOORT VAN IK MOEST NAAR DE ALBERT HEIJN EN IK MOEST ETEN EN ENGELS BOEK LEZEN
Ik welquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hier word je toch instant blij van![]()
eerder een beetje knetter..quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hier wordt je toch instant blij van![]()
Knetter is goed.. Knetter is blijquote:
als het onder je gameboy zitquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hier wordt je toch instant blij van![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:18 schreef Snuf. het volgende:
Goede riekwest goed gedaan jongeman die dit aanvroeg
Dat is één bazennummerquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:21 schreef andreas612 het volgende:
DJ isaac.. komen de bitches eraan?
Face downquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:21 schreef andreas612 het volgende:
DJ isaac.. komen de bitches eraan?
[ONZ-FB] Steven, voor al je vragen en problemenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
PM is nog niet verstuurd want ik faal met naar ee ngroep sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |