DAG VRINDEN VAN DEN FOKS RADION ONZINS MAFIA en andere mensen die dezen PM hebben gekregen omdat ik die ook in het ontvangers vakje had getiept
Zoals je wellicht wel hebt gehoord gaan we vanavond toeslaan!
Deze post had ik vandaag geplaatst in het topic en heeft ook in de OP gestaan:
Ik heb een goed idee. ik kies een willekeurig topic uit, ik post daar dit plaatjen:
![2lntz0g.png]()
en zeg: DIT TOPIK WORDT OVERGENOMEN DOOR DE ONZIN RADIO MAFIA EN VANAF HIER GAAT HET OVER [INSERT ONDERWERP BIJVOORBEELD EEKHOORNS]
En iedereen van de mafia post daaronder Eekhoorn plaatjes en als het een reeks is moeten we zorgen dat we de lapo krijgen en dan geven we als TT: [NUMMER VAN TOPIC ETC] DIT TOPIK IS NU VAN DE ONZIN RADIO MAFIA
En vervolgens gaan we weer weg
Nog even dit:
1. We moeten niet in serieuze topiks gaan
2. We moeten pas binnenstappen bij de laatste 20/30 posts.
3. We moeten nieuw topik aanmaken en gelijk weer weg gaan
4. NIETS IN HET TOPIK PLAATSEN DAT TEGEN DE REGELS VAN FOK IS (BLUE WAFFLE ETC)
Dit is dus voor vanavond tussen 20 en 21 uren tijdens TISJEBOYSNUF. Het is niet de bedoeling dat we de reeks verneuken, gewoon een paar posts, lapo kapen, TT kapen en DIRECT verdwijnen zodat zij gedesilluioneerd achterblijven.
Om dit te doen wil ik toch eigenlijk nog minstens 9 anderen naast mijzelf, zodat we de laatste 10 a 20 posts kunnen kapen en dus lapo hunten. Het liefst natuurlijk veel meer maar 10 zou al tof zijn!
Stuur effe een berichtje als je mee wil doen. Bij te weinig aanmeldingen proberen we het een andere keer
STUUR EVEN EEN PM OF EEN DM OF ALLEBEI MAAR LIEVER NIET ALLEBEI naar mij. Vragen etc mogen ook naar mij

ik ga nu een PM rondsturen tenminste als het lukt om er een naar zoveel mensen te sturen want ik kan het niet zo goed handelen. ANDERS KUN JE JE OOK NOG VIA DIT BERICHT OPGEVEN