Rogerquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:24 schreef djkoelkast het volgende:
Kapsters![]()
En kan dat mafiagedoe uit de OP, zeer storend, heeft niks met de radio te maken
Ik ben altijd Engelandquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wees Rusland en maak een shitload aan mannetjes
Jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oeh, die hebben die raketkanonnen toch?
Die zijn wel nice
neequote:Op woensdag 23 februari 2011 15:28 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Sorry, dat nummer gaat dieper dan de rest.
Het is alleen stom dat je niet meer dan 200 "manschappen" kan hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:28 schreef JApieman het volgende:
[..]
Jaen imperial redcoats/imperial king's lifeguards
Ja, dat is inderdaad kut. Bij red alert kun je oneindigquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het is alleen stom dat je niet meer dan 200 "manschappen" kan hebben
Twitteren doe je maar op twitterquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:29 schreef naatje_1 het volgende:
wtf RT @NUnl: Brand en cyberaanval bij Rabobank opgeëist: http://bit.ly/fQ5qNC
lolwutquote:"We houden Rabobank verantwoordelijk voor de dood van duizenden mensen, waaronder ook kinderen", aldus de groepering
Neem meteen een zak.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik krijg het advies een pruik te nemen van een oud klasgenootje
En bedanktquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Waarom zei die persoon dat danquote:
omdat ze net zo gek is als mijquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:35 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Waarom zei die persoon dat dan
Oh gelukkigquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat ze net zo gek is als mij
als ik benquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat ze net zo gek is als mij
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:36 schreef naatje_1 het volgende:
Verkeerde kandidatenlijst bezorgd in Lelystad: http://bit.ly/eAJXLh!
Hoiquote:
fixedquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
't komt wel goed schatje
leerze.. en sorryquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ga naar mijn kamer en zitten wiegen in de foetushouding
en ik ga leren, ciao
doodsverwensing, banquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:38 schreef Snuf. het volgende:
Ga ik godverdomme helemaal naar de Albert Heijn om shit te halen voor mijn moeder en zusje omdat zij zonodig de aanbouw moeten opruimen, schilderen etc.
GAAN ZE LOPEN ZEIKEN DAT IK DE VERKEERDE VUILNISZAKKEN HEB GEKOCHT. STERF
oke dat lucht op.
nu croissants met energy drink nuttigen
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:38 schreef Snuf. het volgende:
Ga ik godverdomme helemaal naar de Albert Heijn om shit te halen voor mijn moeder en zusje omdat zij zonodig de aanbouw moeten opruimen, schilderen etc.
oke dat lucht op.
vanavondquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:38 schreef Lama443 het volgende:
Is er nog een Vieze Verhalen Show van Monopoly? Want ik heb er nog eentje over Snuf
Ik ook van jouquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:38 schreef Lama443 het volgende:
Is er nog een Vieze Verhalen Show van Monopoly? Want ik heb er nog eentje over Snuf
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:38 schreef Snuf. het volgende:
oke dat lucht op.
dmv "de aanbouw" proberen aan te tonen wat voor een rijk verwend kutkind je bentquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:38 schreef Snuf. het volgende:
oke dat lucht op.
echt? Oh kutquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Heb je al over de mafia bijeenkomst gelezen?
Nee om aan te geven dat het gescheiden is van mijn woonomgeving en dat ik er dus geen ENE HOER mee te maken wil hebben danwel mee ga helpen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
dmv "de aanbouw" proberen aan te tonen wat voor een rijk verwend kutkind je bent
Jah snuf loopt altijd te pochen over zijn 'kasteel' met 'butler' en zijn 'mac' enzoquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
dmv "de aanbouw" proberen aan te tonen wat voor een rijk verwend kutkind je bent
applequote:Op woensdag 23 februari 2011 15:41 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Jah snuf loopt altijd te pochen over zijn 'kasteel' met 'butler' en zijn 'mac' enzo
ga jij ook altijd naar de kassa met de lekkerste chick?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
apple
ik kwam onze buitenlandse vriend nog tegen in de Albert heijn
en kassa chick dat maakte het nog enigszins goed
Sla die marokkaanquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
apple
ik kwam onze buitenlandse vriend nog tegen in de Albert heijn
en kassa chick dat maakte het nog enigszins goed
Zijn die er dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:42 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb een goed idee. ik kies een willekeurig topic uit, ik post daar dit plaatjen:
[ afbeelding ]
en zeg: DIT TOPIK WORDT OVERGENOMEN DOOR DE ONZIN RADIO MAFIA EN VANAF HIER GAAT HET OVER [INSERT ONDERWERP BIJVOORBEELD EEKHOORNS]
En iedereen van de mafia post daaronder Eekhoorn plaatjes en als het een reeks is moeten we zorgen dat we de lapo krijgen en dan geven we als TT: [NUMMER VAN TOPIC ETC] DIT TOPIK IS NU VAN DE ONZIN RADIO MAFIA
En vervolgens gaan we weer weg
Nog even dit:
1. We moeten niet in serieuze topiks gaan
2. We moeten pas binnenstappen bij de laatste 20/30 posts.
3. We moeten nieuw topik aanmaken en gelijk weer weg gaan
4. NIETS IN HET TOPIK PLAATSEN DAT TEGEN DE REGELS VAN FOK IS (BLUE WAFFLE ETC)
Ja ik ga altijd naar de kassa met de lekkerste chick en ja dat is okequote:Op woensdag 23 februari 2011 15:42 schreef Lama443 het volgende:
[..]
ga jij ook altijd naar de kassa met de lekkerste chick?en is dat ok?
Doe ik ook altijd. Altijd opvallend dat de rijen veel langer zijn bij de lekkere chicksquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:42 schreef Lama443 het volgende:
[..]
ga jij ook altijd naar de kassa met de lekkerste chick?en is dat ok?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:42 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb een goed idee. ik kies een willekeurig topic uit, ik post daar dit plaatjen:
[ afbeelding ]
en zeg: DIT TOPIK WORDT OVERGENOMEN DOOR DE ONZIN RADIO MAFIA EN VANAF HIER GAAT HET OVER [INSERT ONDERWERP BIJVOORBEELD EEKHOORNS]
En iedereen van de mafia post daaronder Eekhoorn plaatjes en als het een reeks is moeten we zorgen dat we de lapo krijgen en dan geven we als TT: [NUMMER VAN TOPIC ETC] DIT TOPIK IS NU VAN DE ONZIN RADIO MAFIA
En vervolgens gaan we weer weg
Nog even dit:
1. We moeten niet in serieuze topiks gaan
2. We moeten pas binnenstappen bij de laatste 20/30 posts.
3. We moeten nieuw topik aanmaken en gelijk weer weg gaan
4. NIETS IN HET TOPIK PLAATSEN DAT TEGEN DE REGELS VAN FOK IS (BLUE WAFFLE ETC)
Heb je haar gegeven?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja ik ga altijd naar de kassa met de lekkerste chick en ja dat is oke
EN IK KWAM EEN DIKKE OUDE MEVROUW MET PAARS HAAR TEGEN EN EEN FLUORISEREND GELE JAS
versieren h'equote:Op woensdag 23 februari 2011 15:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Altijd opvallend dat de rijen veel langer zijn bij de lekkere chicks
Ja ik dacht dat je het alleen over de ONZ/KLB/PUB topics hadquote:
DOE JE MEE?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:44 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat je het alleen over de ONZ/KLB/PUB topics had
En nu ga ik engels boekjen lezen
Toen ik Engels boeken moest lezen geloofde ze niet dat ik het boek had gelezen dat ik daadwerkelijk had gelezen (100 blz.) en geloofde ze wel dat ik een boek had gelezen wat ik niet heb gelezen (600 blz.)quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:44 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat je het alleen over de ONZ/KLB/PUB topics had
En nu ga ik engels boekjen lezen
grijp/versier ze. dus je schenkt ze?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Bij mijn AH om de hoek werken er 2 die echt lekker zijn
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Bij mij op het internet zijn er duizenden die echt lekker zijn![]()
Ik zou ze wel willen schenken ja. Maar nog niet gedaanquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
grijp/versier ze. dus je schenkt ze?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sterf jij met je ijsjes. hebben we geen last van jouw geneuzel
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:46 schreef FreezePop het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_______________!!!!!!
[ afbeelding ]
NATUURLIJK DOE IK MEEquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
DOE JE MEE?
ik zou ook moeten lezen nu
Ik lees ze om mn cijfer hoog te houdenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:45 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Toen ik Engels boeken moest lezen geloofde ze niet dat ik het boek had gelezen dat ik daadwerkelijk had gelezen (100 blz.) en geloofde ze wel dat ik een boek had gelezen wat ik niet heb gelezen (600 blz.)![]()
as je dit niet snapt: boeken lezen is onzin is de hoofdgedachte
welken boek?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:47 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
NATUURLIJK DOE IK MEE
Eerste zin in Author's Note:
This book was born as I was hungry.
Begint al goed
[..]
Ik lees ze om mn cijfer hoog te houden
hihiquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:46 schreef FreezePop het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_______________!!!!!!
[ afbeelding ]
kutreactie permabannnquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:46 schreef FreezePop het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_______________!!!!!!
[ afbeelding ]
Gastquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:46 schreef FreezePop het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_______________!!!!!!
[ afbeelding ]
Life of Pi van Yann Martel, zo'n Lijstersboekjequote:
Hoog te houden??quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:47 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
NATUURLIJK DOE IK MEE
Eerste zin in Author's Note:
This book was born as I was hungry.
Begint al goed
[..]
Ik lees ze om mn cijfer hoog te houden
Life of PI? De teloorgang van de PI.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:47 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Life of Pi van Yann Martel, zo'n Lijstersboekje
heuj ik heb mijn compensatiepunten van engels nodig voor wiskundequote:Op woensdag 23 februari 2011 15:48 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Hoog te houden??![]()
Wat is dat nou voor fok instelling, nerdje
ZEI LAMA443 DE GROOTSTE NERD VAN DE HELE ERASMUS UNIVERSITEITquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:48 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Hoog te houden??![]()
Wat is dat nou voor fok instelling, nerdje
wiskunde is zo'n stom vakquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:48 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
heuj ik heb mijn compensatiepunten van engels nodig voor wiskunde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |