Gelukkig hebben verschillende mensen verschillende meningenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:40 schreef Tjabbo het volgende:
Sexus is van veel betere bouwkwaliteit dan een merc
Buiten dat, merc is duits. en duits zuigt aarsch. [ afbeelding ]
over de kwaliteit kan je haast niet twisten. kijk eens naar de W serie van MB. Die krengen zijn 5 tot 10 jaar oud en ze roesten als de tering. Echte kutauto's zijn het.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gelukkig hebben verschillende mensen verschillende meningen
Huh? Heb je die film nou in je eentje zitten kijken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond 'The Mechanic' zitten kijken; is ook goed spul
Daarom gaan al die afgereden taxi's naar afrika om een 2e leven te beginnen en heeft die supra elke week een revisie nodigquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:40 schreef Tjabbo het volgende:
Sexus is van veel betere bouwkwaliteit dan een merc
Buiten dat, merc is duits. en duits zuigt aarsch. [ afbeelding ]
Idd, 34 is een mooie leeftijd!quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag PeuRac
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, dat is oud. hij word vandaag 26, t is maar een broekie.
Oud man.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:43 schreef Barcaconia het volgende:
Wat is er mis met er uit zien als 34?
Mijn opa heeft dat ook, niet mee spotten.quote:
Mijn opa's zijn dood. Niet spotten met opa's!quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mijn opa heeft dat ook, niet mee spotten.
oh, kom je uit ZO'N familie... vandaar dat je in eindhoven woont jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mijn opa heeft dat ook, niet mee spotten.
Mijn opa is overleden aan spotten, beetje respect jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mijn opa's zijn dood. Niet spotten met opa's!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |