Dank je dank jequote:Op donderdag 24 februari 2011 15:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Oh ja sorry.
gefeliciteerd met je eenheidsworst
Heb je 't d'r zwaar mee jongen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:16 schreef Barcaconia het volgende:
Scirroco 1.8 misschien? Een auto die er heel dik uitziet maar toch verantwoordelijk genoeg is voor Henk en Annie waardoor Henk toch wel een beetje stoerder lijkt dan hij eigenlijk is.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:14 schreef Barcaconia het volgende:
Ga je nog zeggen wat je gekocht geleased hebt dan?
Nee joh, lease. Ik ga geen auto kopen. Dat is zonde van je geld manquote:
Dat is 'm wel, maar die video wil vooralsnog niet laden. Ik kan niet zien of dat de Europese Jetta of de Amerikaanse is.quote:
Jawel, maar dat maakt niet uit, want ik ben er blij meequote:Op donderdag 24 februari 2011 15:23 schreef ook_gek het volgende:
Jetta kut bak. Is voor mensen die geen smaak hebben. Daar is de jetta speciaal voor gemaakt.
Hey ik heb geen smaak qua niks wat moet ik nu?
Oh meneer koop een jetta is risico loos, als je jetta gaat rijden heb je niks meer te verliezen!
`Jetta is tegenwoordig hetzelfde in EU en USA. Wordt allemaal in Mexico gemaakt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is 'm wel, maar die video wil vooralsnog niet laden. Ik kan niet zien of dat de Europese Jetta of de Amerikaanse is.
Nevermind. video begint net, en het is een nederlander dus is het de europese Jetta.![]()
in de ouwe kever fabriek ? die staat al wat jaren buiten bedrijf namelijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
`Jetta is tegenwoordig hetzelfde in EU en USA. Wordt allemaal in Mexico gemaakt.
Autoweek test, dus .nl idd, de US versie wordt wel genoemdquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is 'm wel, maar die video wil vooralsnog niet laden. Ik kan niet zien of dat de Europese Jetta of de Amerikaanse is.
Nevermind. video begint net, en het is een nederlander dus is het de europese Jetta.![]()
Niet dus; check het filmpje maarquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
`Jetta is tegenwoordig hetzelfde in EU en USA. Wordt allemaal in Mexico gemaakt.
Nee, de Jetta is tegenwoordig niet hetzelfde in EU en USA.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gewoon dezelfde auto hoor. Dat er dan toevallig een andere achteras op zit doet daar weinig aan af.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, de Jetta is tegenwoordig niet hetzelfde in EU en USA.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Oh ja sorry.
gefeliciteerd met je eenheidsworst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:36 schreef BroesWillems het volgende:
[..]aldus de Toyota fanboy
Ja hoho, maar hij heeft wel een echte Zuipra heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Sexusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |