Je hoort wel vaker dat er gereviseerde blokjes gesneuveld zijn, omdat ze het inlaat spruitstuk hebben laten stralen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:06 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Zand erin gooien kan om de kop te flowen. gewoon stuifzand in de 710 dop en starten. Alles wordt mooi gepolijst en gaat er via de normale weg (uitlaat) weer uit.
Oh ja? Loopt ie dan ook mooier, want dan wil ik het wel eens proberen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:06 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Zand erin gooien kan om de kop te flowen. gewoon stuifzand in de 710 dop en starten. Alles wordt mooi gepolijst en gaat er via de normale weg (uitlaat) weer uit.
Eerst een keer grof voorstralen met en daarna met parelgrit afwerken. Geeft het beste resultaat.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh ja? Loopt ie dan ook mooier, want dan wil ik het wel eens proberen!
Stuifzand? Of mag van dat fijne vogelzand ook, dan wordt het misschien nog wel gladder?
ok, dan druk ik ff op 'volg topic'quote:
Maar dan moet ik twee keer olie verversen, dat wordt me te prijzig.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:58 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Eerst een keer grof voorstralen met en daarna met parelgrit afwerken. Geeft het beste resultaat.
Olie? Waarom heb je olie nodig als je inlaatkanalen geen weerstand meer hebben? Weerstand = wrijving = warmte. Geen weerstand, geen warmte = geen koeling nodig.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Maar dan moet ik twee keer olie verversen, dat wordt me te prijzig.
Tja volgende keer met dat formulier scherm naar je leverancier sturen. Krijg je een nieuwe of een credit.quote:
Normaal gesproken kan/gebeurt dat ook wel, maar in dit geval niet. Dat heeft andere redenen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tja volgende keer met dat formulier scherm naar je leverancier sturen. Krijg je een nieuwe of een credit.
Hebben jullie vaak doa's?
Oh kut, dan had ik het verkeerd. Dan is het dus zeg maar een win-win situatie!quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:59 schreef Tjabbo het volgende:
olie zit onder de zuiger, zand zit er boven. ergo, er komt geen zand in je olie. daarvoor heb je zuigerveren/schraapveren. die gaan dat tegen.
Dus je hoeft niet te verversen. De enige olie die boven in je kop zit is die rechtstreeks uit de nokkenassen komt maar dat is exit only.
Was dat niet iets met twee keer de helft?quote:
Ik heb gisteravond 'The Mechanic' zitten kijken; is ook goed spulquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:02 schreef BroesWillems het volgende:
Trailer van Dead Island is een succes
Goede Trailer idd.
dat issem.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:06 schreef Duvel het volgende:
[..]
Was dat niet iets met twee keer de helft?
*grinnikt* Jewel! Helemaal wel een VW. Alleen geen Golf meer danquote:
Nee, die heb ik nu, andere dus nuquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:12 schreef Barcaconia het volgende:
VW Golf VI 2.0 TDI DSG?
Is ie zwart met grijs interieur en net 2 opties meer dan de buurman?
Oh ja sorry.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, die heb ik nu, andere dus numaakt niet uit of ie net iets meer heeft dan mijn buurman. Ik rij een auto die ik leuk vind, niet een die mijn buurman leuk vindt. Dit is PTA toch
Maakt niet uit, ik ben blij, en dat blijft zo
Dank je dank jequote:Op donderdag 24 februari 2011 15:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Oh ja sorry.
gefeliciteerd met je eenheidsworst
Heb je 't d'r zwaar mee jongen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:16 schreef Barcaconia het volgende:
Scirroco 1.8 misschien? Een auto die er heel dik uitziet maar toch verantwoordelijk genoeg is voor Henk en Annie waardoor Henk toch wel een beetje stoerder lijkt dan hij eigenlijk is.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:14 schreef Barcaconia het volgende:
Ga je nog zeggen wat je gekocht geleased hebt dan?
Nee joh, lease. Ik ga geen auto kopen. Dat is zonde van je geld manquote:
Dat is 'm wel, maar die video wil vooralsnog niet laden. Ik kan niet zien of dat de Europese Jetta of de Amerikaanse is.quote:
Jawel, maar dat maakt niet uit, want ik ben er blij meequote:Op donderdag 24 februari 2011 15:23 schreef ook_gek het volgende:
Jetta kut bak. Is voor mensen die geen smaak hebben. Daar is de jetta speciaal voor gemaakt.
Hey ik heb geen smaak qua niks wat moet ik nu?
Oh meneer koop een jetta is risico loos, als je jetta gaat rijden heb je niks meer te verliezen!
`Jetta is tegenwoordig hetzelfde in EU en USA. Wordt allemaal in Mexico gemaakt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is 'm wel, maar die video wil vooralsnog niet laden. Ik kan niet zien of dat de Europese Jetta of de Amerikaanse is.
Nevermind. video begint net, en het is een nederlander dus is het de europese Jetta.![]()
in de ouwe kever fabriek ? die staat al wat jaren buiten bedrijf namelijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
`Jetta is tegenwoordig hetzelfde in EU en USA. Wordt allemaal in Mexico gemaakt.
Autoweek test, dus .nl idd, de US versie wordt wel genoemdquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is 'm wel, maar die video wil vooralsnog niet laden. Ik kan niet zien of dat de Europese Jetta of de Amerikaanse is.
Nevermind. video begint net, en het is een nederlander dus is het de europese Jetta.![]()
Niet dus; check het filmpje maarquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
`Jetta is tegenwoordig hetzelfde in EU en USA. Wordt allemaal in Mexico gemaakt.
Nee, de Jetta is tegenwoordig niet hetzelfde in EU en USA.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gewoon dezelfde auto hoor. Dat er dan toevallig een andere achteras op zit doet daar weinig aan af.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, de Jetta is tegenwoordig niet hetzelfde in EU en USA.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Oh ja sorry.
gefeliciteerd met je eenheidsworst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:36 schreef BroesWillems het volgende:
[..]aldus de Toyota fanboy
Ja hoho, maar hij heeft wel een echte Zuipra heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Sexusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |