Ik hoef niet perse in Zweden te wonen, mag ook waar dan ook buiten Nederland zijn, maar ik werk nu voor een Zweedse firma en Duits en Engels ken ik al goed genoeg dus waarom niet. Heb ik ook wat te doen en misschien loopt mijn werk nog wel op een kans uit als ik Zweeds een beetje kenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je er ooit wil gaan wonen zeker!
Ik weet niet hoe dat nu is, maar er is een tijd geweest dat die landen graag mensen zagen komen die wilde komen werken en wonen daar.
Bellen jullie als er een vestiging in Berlijn komt?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dus we gaan een bedrijf starten?
achteruit was ook tandenpoetsen in het ²quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:23 schreef lipje het volgende:
dat ziet er inderdaad goed gesloopt uit
bij het olie aftappen leken het wel kiezels, maar na nadere inspectie waren het een handvol kogelsquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:32 schreef Barcaconia het volgende:
Heb je bij de laatste oliebeurt per ongeluk kiezelstenen erin gegooid ipv olie?
met het lager wat je op de foto ziet blijven doorrijden, dit lager vervangen is net zoveel werk als de hele bak reviseren. dus maar gewoon doorgereden met een rot lager, tot het niet meer ging en nu zit er een zo goed als nieuwe ruilbak inquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:35 schreef Barcaconia het volgende:
Hoe komt het dan dat het er zo uitziet? Olijfolie ipv bakolie dan?
Daar gaat de revisieboer blij mee zijn, lekker makkelijk; alles kan wegquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:39 schreef densmee het volgende:
[..]
met het lager wat je op de foto ziet blijven doorrijden, dit lager vervangen is net zoveel werk als de hele bak reviseren. dus maar gewoon doorgereden met een rot lager, tot het niet meer ging en nu zit er een zo goed als nieuwe ruilbak in
revisie was duurder dan een gecontroleerde ruilbak dus het was toch al dag versnellingsbakquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar gaat de revisieboer blij mee zijn, lekker makkelijk; alles kan weg![]()
Toch grappig altijd om zoiets achteraf open te maken
Ziet er goed uit!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:16 schreef densmee het volgende:
mijn versnellingsbak deed een beetje vreemd de laatste tijd, hij maakte wat herrie net of er iemand in beton stond te boren
en vorige week deed hij zelfs heel vreemd ik schakelde van de 4 naar de 5 en toen wilden de wielen blokkeren![]()
achteruit had hij ook al geen zin meer in.
dus maar naar de garage laten brengen, en die zouden het wel eens bekijken.
olie afgetapt, het was net of er iemand had staan spauwen in de versnellingsbak, ook allemaal brokjes en dikke vloeistofdus toen was het dag dag versnellingsbak.
ruilbakje eronder en weer rijden zij de garage. dus vandaag kon ik het apparaat weer ophalen.
Oude bak meegenomen en thuis de tussenbak eraf gesloopt (nog iemand intresse in een tussenbak voor een suzuki grand vitara met j20a motor?)
versnellingsbak opengemaakt, en toen kwam ik dit tegen
[ afbeelding ]
hoorde hier niet een lager tussen te zitten
hier heeft de tandarts ook wel wat werk aan
[ afbeelding ]
en deze verdient ook wel een kroon, een vulling zal niet meer voldoende zijn ben ik bang
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:32 schreef Barcaconia het volgende:
Heb je bij de laatste oliebeurt per ongeluk kiezelstenen erin gegooid ipv olie?
Ik benieuwd naar de foto's!quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:22 schreef BroesWillems het volgende:
[..]oh ja, dat overkomt mij nou ook altijd....
succesquote:
Zand erin gooien kan om de kop te flowen. gewoon stuifzand in de 710 dop en starten. Alles wordt mooi gepolijst en gaat er via de normale weg (uitlaat) weer uit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:22 schreef BroesWillems het volgende:
[..]oh ja, dat overkomt mij nou ook altijd....
hoiquote:
voor jou welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |