tuurlijk, ik heb mn uggsjes en nikejasjes ook paraat,quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:16 schreef Captain_MeatBone het volgende:
[..]
in de mode he witte air forcjes![]()
![]()
Bijna dezelfde hipster artsy fartsy stijl maarja.quote:
Die broek is sowieso niet goed. Lelijke kleur, alsof je gaat kamperen. Zo'n ding waarvan ik 100 zakken verwacht en een paar bergschoenen eronder.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die broek is niet echt goed voor je figuur.
Sta jij altijd in Rdam je outfits te showenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:29 schreef nexusje het volgende:
[ afbeelding ]
Van de week
Heel toevallig weer die zelfde trui ghehe
vandaag:
[ afbeelding ]
Zat een brammetje te nuttigen met een vriendquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:42 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Sta jij altijd in Rdam je outfits te showen
Vette g-shock en onesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:29 schreef nexusje het volgende:
[ afbeelding ]
Van de week
Heel toevallig weer die zelfde trui ghehe
vandaag:
[ afbeelding ]
Leuk.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:18 schreef Saisai het volgende:
Laat ik ook eens meedoen.
-edit-
Zo, lekker relaxed op mn vrije dag.
lekker nicequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:28 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Bijna dezelfde hipster artsy fartsy stijl maarja.
Niet dat daar iets mis mee is.
Op river island vind je wel mooie dingen in die stijl.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:49 schreef n8n het volgende:
[..]
[..]
danku beiden heren, heb er toevallig een gevonden waar ik blij mee ben @ River Island
Staat er een nijn op je shirt?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:18 schreef Saisai het volgende:
Laat ik ook eens meedoen.
-edit-
Zo, lekker relaxed op mn vrije dag.
Wat is dat op je shirt?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:22 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
ik vond het wel vrij warm buiten vandaag
[ afbeelding ]
Het logo van de play lijn van comme des garçons.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:10 schreef electrocrash het volgende:
[..]
Wat is dat op je shirt?
Het staat wel leuk in ieder geval.
Die naden op je bovenbenen doen ze steviger lijken.quote:
Is dat in de mode, je blouse schuin geknoopt?quote:
Geen idee had er niet op gelet toen ik 'm dicht deedquote:Op zondag 20 maart 2011 14:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Die naden op je bovenbenen doen ze steviger lijken.
[..]
Is dat in de mode, je blouse schuin geknoopt?
Haha nee blonde beenharen omdat rood. Thanksquote:Op zondag 20 maart 2011 15:24 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Scheer je je benen? Wel vette stylo
Omdat ik het warm genoeg vond, dat ik op de valreep in de winter nog een korte broek aan heb gehad vond ik ook wel leuk lekker leukquote:Op zondag 20 maart 2011 23:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom kleed jij je altijd alsof het 30°C is.
Wat is dat voor overhemd btw? Waar gehaald?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:55 schreef n8n het volgende:
[..]
Omdat ik het warm genoeg vond, dat ik op de valreep in de winter nog een korte broek aan heb gehad vond ik ook wel leuk lekker leuk
H&Mquote:Op maandag 21 maart 2011 22:05 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Wat is dat voor overhemd btw? Waar gehaald?
Geen idee, vorig jaar gehaald. Heb 'm volgens mij nog wel zien hangen op de divided afdeling.quote:
Loafers with no socks, doet me denken aanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:22 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
ik vond het wel vrij warm buiten vandaag
[ afbeelding ]
Allstarsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:38 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
beetje twijfelachtig weer
Bij het bekijken van dit plaatje kreeg ik een ongemakkelijk gevoel.quote:
Tilburg SWAGG boiquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:12 schreef Allessio het volgende:
[..]
Allstars.
NO SWAGG
[..]
Bij het bekijken van dit plaatje kreeg ik een ongemakkelijk gevoel.
Correct.
[..]
NO SWAGG boi![]()
![]()
whatsup met die korte broeken! whooo krijg het al koud als ik het zie!quote:
Het is 13 graden hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:53 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
whatsup met die korte broeken! whooo krijg het al koud als ik het zie!
wooooow!quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:52 schreef Taartjeh het volgende:
[ afbeelding ]
Pailettjes van dicht bij ...
[ afbeelding ]
En zwarte broek, en de schoenen..
[ afbeelding ]
Kunnen me voeten tenminste weer een kleurtje krijgen voor de zomer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |