tuurlijk, ik heb mn uggsjes en nikejasjes ook paraat,quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:16 schreef Captain_MeatBone het volgende:
[..]
in de mode he witte air forcjes![]()
![]()
Bijna dezelfde hipster artsy fartsy stijl maarja.quote:
Die broek is sowieso niet goed. Lelijke kleur, alsof je gaat kamperen. Zo'n ding waarvan ik 100 zakken verwacht en een paar bergschoenen eronder.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die broek is niet echt goed voor je figuur.
Sta jij altijd in Rdam je outfits te showenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:29 schreef nexusje het volgende:
[ afbeelding ]
Van de week
Heel toevallig weer die zelfde trui ghehe
vandaag:
[ afbeelding ]
Zat een brammetje te nuttigen met een vriendquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:42 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Sta jij altijd in Rdam je outfits te showen
Vette g-shock en onesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:29 schreef nexusje het volgende:
[ afbeelding ]
Van de week
Heel toevallig weer die zelfde trui ghehe
vandaag:
[ afbeelding ]
Leuk.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:18 schreef Saisai het volgende:
Laat ik ook eens meedoen.
-edit-
Zo, lekker relaxed op mn vrije dag.
lekker nicequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:28 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Bijna dezelfde hipster artsy fartsy stijl maarja.
Niet dat daar iets mis mee is.
Op river island vind je wel mooie dingen in die stijl.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:49 schreef n8n het volgende:
[..]
[..]
danku beiden heren, heb er toevallig een gevonden waar ik blij mee ben @ River Island
Staat er een nijn op je shirt?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:18 schreef Saisai het volgende:
Laat ik ook eens meedoen.
-edit-
Zo, lekker relaxed op mn vrije dag.
Wat is dat op je shirt?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:22 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
ik vond het wel vrij warm buiten vandaag
[ afbeelding ]
Het logo van de play lijn van comme des garçons.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:10 schreef electrocrash het volgende:
[..]
Wat is dat op je shirt?
Het staat wel leuk in ieder geval.
Die naden op je bovenbenen doen ze steviger lijken.quote:
Is dat in de mode, je blouse schuin geknoopt?quote:
Geen idee had er niet op gelet toen ik 'm dicht deedquote:Op zondag 20 maart 2011 14:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Die naden op je bovenbenen doen ze steviger lijken.
[..]
Is dat in de mode, je blouse schuin geknoopt?
Haha nee blonde beenharen omdat rood. Thanksquote:Op zondag 20 maart 2011 15:24 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Scheer je je benen? Wel vette stylo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |