Leuk, alleen toch wel jammer van die Cruyfjes.quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:55 schreef sarlo013 het volgende:
[ afbeelding ]
HM
Jack and Jones
Naked and Famous
Cruijf
Waarom?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:34 schreef Moffol het volgende:
[..]
Leuk, alleen toch wel jammer van die Cruyfjes.
Omdat het een debiel is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 06:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom zo gemeen dan? Het staat haar leuk.
ongebalanceerd druk uiterlijk, kwestie van smaak.quote:
Ik ben het niet met je eens.quote:Op donderdag 17 maart 2011 06:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee hoor, daar ben ik helemaal niet boos om, iedereen heeft een andere mening. Ik vind alleen wel dat je die mening op een iets aardigere manier kunt verkondigen dan op deze manier, that's all.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:14 schreef Allessio het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens.
Ga niet elke outfit die hier staat leuk vinden helaas. Wie weet post J0ycie88 op een ander tijdstip een ander outfit die ik toevallig wel leuk bij haar vindt staan.
Heroinjunk ben je nou boos omdat ik jouw outfit laatst ook al niet mooi vond?
De dames hier hebben wel een pittige manier van communiceren hou daar wel van
Dat is echt niet duidelijk in die foto's.quote:Op donderdag 17 maart 2011 06:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
NO SWAGG is toch allesbehalve gemeen..quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee hoor, daar ben ik helemaal niet boos om, iedereen heeft een andere mening. Ik vind alleen wel dat je die mening op een iets aardigere manier kunt verkondigen dan op deze manier, that's all.
Mwah, ik denk dat het heel gemeen over kan komen. Maar dat komt denk ik ook omdat je het met hoofdletters post en het dan wat "schreeuwerig" overkomt, u know?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:36 schreef Allessio het volgende:
[..]
NO SWAGG is toch allesbehalve gemeen..
In ieder geval bedankt voor de feedback Heroinjunk.
Mylene zou je mijn 2 nietszeggende posts kunnen verwijderen bvd.
Leuk! Alleen ik hou niet zo van AF.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:35 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
Less talk, more pictures
met leren jasje & witte AF1
Ziet dat gezicht op je shirt er nou zo boos uit of komt dat door de foto?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:35 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
Less talk, more pictures
't Is gewoon zo'n gezicht van: "Fuck You".quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:49 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ziet dat gezicht op je shirt er nou zo boos uit of komt dat door de foto?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:49 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ziet dat gezicht op je shirt er nou zo boos uit of komt dat door de foto?
I like.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:35 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
Less talk, more pictures
Snap ik, lompe zool enzo, hahaquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat het heel gemeen over kan komen. Maar dat komt denk ik ook omdat je het met hoofdletters post en het dan wat "schreeuwerig" overkomt, u know?
[..]
Leuk! Alleen ik hou niet zo van AF.
Ow jou posts hoeven niet weg hoor als het gaat over je reactie op mijn foto's.. Smaken verschillen he.. (en de foto's zijn ook gewoon niet duidelijk)quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:36 schreef Allessio het volgende:
[..]
NO SWAGG is toch allesbehalve gemeen..
In ieder geval bedankt voor de feedback Heroinjunk.
Mylene zou je mijn 2 nietszeggende posts kunnen verwijderen bvd.
Dat t-shirt staat echt niet onder een cardigan en inderdaad die cruyffies.quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:55 schreef sarlo013 het volgende:
[ afbeelding ]
HM
Jack and Jones
Naked and Famous
Cruijf
Mannelijke uitstraling.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:40 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
met grijs vestje & grijze vans
leuk voor zo ver ik kan zienquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:59 schreef J0ycie88 het volgende:
Bovenkant:
[ afbeelding ]
Onderkant:
[ afbeelding ]
Beetje belabberde foto's.. Maar goed ik dacht laat ik ook weer eens wat posten in plaats van alleen maar meelezen/kijken.
Ja, ik heb ze zelf ook gehad!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:37 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Snap ik, lompe zool enzo, haha
thanks trouwens iedereen
hey druggie. nee grapje.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:06 schreef n8n het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is 'm, al is ie op mijn scherm een stuk geler dan IRL
klopt dat zie je dan ook directquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:46 schreef ad0rable het volgende:
[..]
hey druggie. nee grapje.
leuke outfit.
Jouw jasquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:12 schreef n8n het volgende:
[..]
klopt dat zie je dan ook directdankje
[ afbeelding ]
De bovenste is m'n jas
in de mode he witte air forcjesquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:35 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
Less talk, more pictures
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |