Dit.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:56 schreef Tamashii het volgende:
Afschuwelijke riem. Je ziet geen broek. Kleur shirt is perfect en de fit ook.
Heb die riem vorige week gekregen van m'n ouders die terugkwamen van vakantie. Vond hem eerst nogal apart maar vind hem nu mooi, alleen wel nogal druk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:56 schreef Tamashii het volgende:
Afschuwelijke riem. Je ziet geen broek. Kleur shirt is perfect en de fit ook.
Bruine leren riem?quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:02 schreef Handdoekje het volgende:
[..]
Dit.
't zou er een stuk beter uitzien met een mooie leren riem.
Jij ziet er uit als een hitman dudequote:Op donderdag 10 maart 2011 17:05 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje kil achteraf maarja, t'was maar voor een snelle boodschap.
Is goed met jou, semi-grappige reacties mag je voor je houden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:34 schreef Saisai het volgende:
ik vind de riem wél leuk. past goed bij je mannelijke roze en lila muren.
Riem vind ik ook leuk. Alleen die ketting..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:35 schreef Gemaskerde het volgende:
Zo, ook eens een reactie van mij met foto's van wat ik vandaag droeg
Tevens ben ik niet zo handig met fotos van mezelf maken, dat is dan ook meteen de reden dat ik nooit de zin had om eerder te posten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe alsjeblieft die riem en ketting af. V-halsje daar in tegen staat leuk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:35 schreef Gemaskerde het volgende:
Zo, ook eens een reactie van mij met foto's van wat ik vandaag droeg
Tevens ben ik niet zo handig met fotos van mezelf maken, dat is dan ook meteen de reden dat ik nooit de zin had om eerder te posten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk. Dacht alleen op de tweede foto dat je een rits kogels als riem had, maar je kan het hebben imoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:35 schreef Gemaskerde het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, ik snap wat je bedoeldquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:01 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Leuk. Dacht alleen op de tweede foto dat je een rits kogels als riem had, maar je kan het hebben imo
omg. waar heb je dat super toffe shirt weg?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:40 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
met grijs vestje & grijze vans
quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omg. waar heb je dat super toffe shirt weg?
wordboner.com hehe. ze hebben daar heel veel vette shirts + je kan je eigen ontwerpenquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omg. waar heb je dat super toffe shirt weg?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:40 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
SWAGGquote:
SWAGGquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:40 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
NO SWAGGquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:59 schreef J0ycie88 het volgende:
Bovenkant:
[ afbeelding ]
Onderkant:
[ afbeelding ]
Beetje belabberde foto's.. Maar goed ik dacht laat ik ook weer eens wat posten in plaats van alleen maar meelezen/kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |