Zakelijk maar toch ook weer casual. Ziet er goed uit!quote:
Ja, dat slim fit is nogal belangrijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:42 schreef zwartemarktplaats het volgende:
@OMGWTFBBQSAUCE: H&M, kweet niet of ze deze nog hebben. Zijn niet die standaard chinos maar de slim fit, nog geen 2 tientjes en prima broek.
Derde keer verkleed vandaag, voelt een beetje vrouwelijk maarja je net terug van een orkest repetitie (toeschouwer)
[ afbeelding ]
thanks, schoenen zijn van invitoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:26 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Zakelijk maar toch ook weer casual. Ziet er goed uit!![]()
Welke schoenen zijn het?
Leuk!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Ben van mening dat het mooier met een blouse zou staan, maar die heb ik helaas niet bij.
Kun je die diarree van jou die door moet gaan voor posten niet gewoon in je favoriete forum KLB blijven dumpen i.p.v. in dit topic?quote:
Die broek is niet echt goed voor je figuur.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Ben van mening dat het mooier met een blouse zou staan, maar die heb ik helaas niet bij.
I like it! Ik zoek ook zo'n broekquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik zie wat je bedoelt. Maar in het echt is dat niet zo erg.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die broek is niet echt goed voor je figuur.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:37 schreef Nothingwoman het volgende:
[..]
I like it! Ik zoek ook zo'n broek
H&M! Alleen deze is van vorig jaar, maar ze hebben er een boel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:37 schreef Nothingwoman het volgende:
[..]
I like it! Ik zoek ook zo'n broek
Jasjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:40 schreef Markster het volgende:
[..]
Nee toch?
Dat heb ik namelijk altijd, maar onder een colbert niet
Ja inderdaad, shirt uit de broek. Dat komt toch net iets gemakkelijker en vlotter over!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:37 schreef Markster het volgende:
[ afbeelding ]
Zit alleen nog even over dat shirt te denken, misschien ander kleurtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |