quote:Op zondag 27 februari 2011 18:24 schreef Allessio het volgende:
We want FusionFreak we want FusionFreak
FF baas FF baas

Was ook niet zo intressantquote:Op zondag 27 februari 2011 10:08 schreef RianaLuna het volgende:
Jammer dat je niet veel kan zien van de bovenkant

Ziet er van de voorkant erg leuk uit, vind de schoenen wat minder.quote:

Ja klopt, denk dat het er een beetje vanaf hangt wat je er boven aan hebt. Waarschijnlijk accentueer je het juist meer met een strak shirtje erboven dan wanneer je wat lossigs erboven aan draagt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ziet er van de voorkant erg leuk uit, vind de schoenen wat minder.
Maar ik ben wel benieuwd hoe zo'n hoge taillebroek er nou aan de achterkant uit ziet.
Want ik hou nooit van hoge broeken omdat je reet dan zo 'lang' lijkt als het ware.

Yes!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:56 schreef Tamashii het volgende:
Echt fantastisch die combinatie. Waar zijn je schoenen van?Dr Martens?

Ziet er goed uit inderdaad! Nou heb jij ook wel een hele mooie hoge taillebroek gevonden moet ik zeggen. Zie ze zelden zo mooi als deze.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:03 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja klopt, denk dat het er een beetje vanaf hangt wat je er boven aan hebt. Waarschijnlijk accentuur je het juist meer met een strak shirtje erboven dan wanneer je wat lossigs erboven aan draagt.
[ afbeelding ]

HATERS GONNA HATEquote:Op zondag 27 februari 2011 15:43 schreef n8n het volgende:
[ afbeelding ]
Zondagsoutfit![]()
Geeft je wat te doen als je noedels nog in de week liggen

kjoet!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:45 schreef Taartjeh het volgende:
Heb het met de webcam gemaakt ging beetje moelijk.![]()
Bloemetjes Relief:
[ afbeelding ]
Met een grijze broek;.
[ afbeelding ]
En de bijpassende shoes:
[ afbeelding ]

Thanksquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:38 schreef altootje86 het volgende:
[..]
kjoet!!!![]()
mag ik vragen waar je dat shirtje/jurkje vandaan hebt?

Super vet, vette broek, mooie riem en desert boots!quote:

Oké thanks voor de info! Echt hele vette schoenen, zit het ook een beetje lekker?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:20 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Tanks man,
Clarks desert boots, in Rotterdam destijds gekocht bij de lijnbaan a 95e.
Note: je hebt 2 lederen varianten eentje daarvan is de 'beeswax', die heb ik niet.
Overigens gaan ze nog wel eens nieuw via ebay vanaf zo'n 50 dollar (excl. verzendkosten)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |