Die hebben ze bij IKEA vast welquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:04 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, true
Net als roomboter.
Moet nog steeds een keer een botervloot op de kop tikken
"Gratis af te halen, zgan, van een oud vrouwtje geweest".quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:09 schreef littledrummergirl het volgende:
miss hebben we de twee singles voor de prijs van een aanbieding gemist ofzo
Ze horrorquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:09 schreef Q. het volgende:
[..]
"Gratis af te halen, zgan, van een oud vrouwtje geweest".
Zou Singles dan toch een langzaam maar pijnlijke dood sterven?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:08 schreef MissMSX het volgende:
Ja, het Singlesaanbod is wat schraal de laatste tijd
"Singles-reeks gaat nooooooit verloren, knoop dat in je oren, van achter en van vooooren"quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou Singles dan toch een langzaam maar pijnlijke dood sterven?
quote:
Met dat laatste ben ik het helemaal mee eens. Alle Hollanders er uit, wordt het een stuk gezelliger vanquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uitgekauwde opmerking
Ik vind nederland ook een leuk land, maar die hollanders...
Dat is vaker gebeurd. Het leeft vast wel weer eens opquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou Singles dan toch een langzaam maar pijnlijke dood sterven?
Liever niet, want dan mag ik er ook niet meer komenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met dat laatste ben ik het helemaal mee eens. Alle Hollanders er uit, wordt het een stuk gezelliger van
Tofquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:11 schreef Q. het volgende:
[..]
"Singles-reeks gaat nooooooit verloren, knoop dat in je oren, van achter en van vooooren"
Oh, okequote:Op woensdag 23 februari 2011 12:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is vaker gebeurd. Het leeft vast wel weer eens op
Stuur de Friezen en Flevolanders ook meteen mee danquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met dat laatste ben ik het helemaal mee eens. Alle Hollanders er uit, wordt het een stuk gezelliger van
Tof, hou je alleen maar Marokkaantjes over die elkaar dan gaan beroven.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hadden het over mensen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stuur de Friezen en Flevolanders ook meteen mee dan
krijg je je man aageleverd met een kunstgebit aan zn leuter geklemtquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:09 schreef Q. het volgende:
[..]
"Gratis af te halen, zgan, van een oud vrouwtje geweest".
Daarom! Singles bestaat in deze vorm al een jaartje of zes, dat komt wel weer goed.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is vaker gebeurd. Het leeft vast wel weer eens op
Dat is meer dan de helft van mijn foklevenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom! Singles bestaat in deze vorm al een jaartje of zes, dat komt wel weer goed.
Win-winquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Liever niet, want dan mag ik er ook niet meer komen
ben jij een tropische verrassingquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Liever niet, want dan mag ik er ook niet meer komen
En Limbo's, Brabo's, Geldernaren, Achterhoekers, Tukkers, Sallanders, Drenten, Groningers, Friezenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Tof, hou je alleen maar Marokkaantjes over die elkaar dan gaan beroven.
Whut?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben jij een tropische verrassing?
Ik zeg net: Stuur de Friezen ook gelijk meequote:Op woensdag 23 februari 2011 12:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En Limbo's, Brabo's, Geldernaren, Achterhoekers, Tukkers, Sallanders, Drenten, Groningers, FriezenJe weet wel, de toffe mensen in Nederland
O god, ze heeft Zalando ontdektquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:18 schreef Samzz het volgende:
Hee, waarom heb ik eigenlijk nooit op Zalando.nl gekeken...
Voor mij ook!quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is meer dan de helft van mijn fokleven
En wat voor eentje.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben jij een tropische verrassing?
Omdat de reclame waarschuwt het niet te doen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:18 schreef Samzz het volgende:
Neequote:Op woensdag 23 februari 2011 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg net: Stuur de Friezen ook gelijk mee
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O god, ze heeft Zalando ontdekt
In welk universum?quote:
I luv you too.quote:
Net wel, nu even niet want ik heb m'n opdracht af en wacht op feedbackquote:
Dat zeggen ze allemaalquote:
Kan je ondertussen mooi even koffie halen voor je collega'squote:Op woensdag 23 februari 2011 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Net wel, nu even niet want ik heb m'n opdracht af en wacht op feedback
Ga je dan ook gillen als ze de schoenen komen brengenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:18 schreef Samzz het volgende:
Dat doen ze zelfquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan je ondertussen mooi even koffie halen voor je collega's
Nee, want de kans dat ik daar wat ga bestellen is heel klein. Gewoon merken die ze in winkels ook verkopen, dus dan koop ik ze liever in de winkelquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:26 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ga je dan ook gillen als ze de schoenen komen brengen![]()
Goedemiddag
Logische verklaring, maar wat nu als ze in de winkel duurder zijn dan op Zalando.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want de kans dat ik daar wat ga bestellen is heel klein. Gewoon merken die ze in winkels ook verkopen, dus dan koop ik ze liever in de winkel
Misschien dan. Maar ik acht de kans klein, vind de collectie niet zo geweldig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:27 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Logische verklaring, maar wat nu als ze in de winkel duurder zijn dan op Zalando.
Geen idee, vond de reclame al genoeg waarschuwen en zo op vrouwen gericht dat ik niet de behoefte heb gehad om er een blik op te werpen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien dan. Maar ik acht de kans klein, vind de collectie niet zo geweldig.
Je bent niet verplicht het te dragen...quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bah, ik blijf stropdassen naar vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:30 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht het te dragen...
Weet je het zeker? Is een pak en een overhemd niet voldoende? Mijn baas verplicht het mij in iedergeval niet.quote:
Ik weet het zekerquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:32 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Is een pak en een overhemd niet voldoende? Mijn baas verplicht het mij in iedergeval niet.
Hmm ben blij met mijn baasquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet het zeker
En we gaan weer aan de slag
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:30 schreef MissMSX het volgende:
aww knuffeltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Whahaha. moet die kat bij mijn hond proberen kan je lachenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
De kop van die hond aan het einde.
Voor een consultant zit je best wel veel in een tunneltjequote:Op woensdag 23 februari 2011 12:32 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Is een pak en een overhemd niet voldoende? Mijn baas verplicht het mij in iedergeval niet.
Als katten en honden in hetzelfde huis wonen is de kat altijd de baas. En dan maakt het niks uit hoe groot die hond is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:40 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Whahaha. moet die kat bij mijn hond proberen kan je lachen
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
De kop van die hond aan het einde.
Op kantoor is de stropdas gelukkig aan het uitstervenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hmm ben blij met mijn baas![]()
Die verplicht de stropdas gelukkig niet.
Hoezo alleen maar omdat mijn baas het niet verplicht en de klanten het ook niet verwachten? De algemene trend veranderd daarin sterk. Waarin je een paar jaar geleden strak met stropdas moest verschijnen veranderd naar het pak en overhemd. Het wordt steeds meer geaccepteerd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor een consultant zit je best wel veel in een tunneltje
Hmm ik betwijfel of mijn hond het accepteert. Die heeft al eens een kat te grazen genomen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als katten en honden in hetzelfde huis wonen is de kat altijd de baas. En dan maakt het niks uit hoe groot die hond is.
Het feit dat jij ervan uitgaat dat alle mensen een kantoorbaan hebben bijvoorbeeldquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hoezo alleen maar omdat mijn baas het niet verplicht en de klanten het ook niet verwachten? De algemene trend veranderd daarin sterk. Waarin je een paar jaar geleden strak met stropdas moest verschijnen veranderd naar het pak en overhemd. Het wordt steeds meer geaccepteerd.
Dat suggereer je toch echt zelf. Heb nergens iets in die aard genoemd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het feit dat jij ervan uitgaat dat alle mensen een kantoorbaan hebben bijvoorbeeld
En hij zal toch zelf wel weten of een stropdas verplicht is of niet?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hmm ik betwijfel of mijn hond het accepteert. Die heeft al eens een kat te grazen genomen.
J-K zit in de touring car business, daar kan ik het me wat beter voorstellen dat men een stropdas daar verplicht houdtquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:46 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat suggereer je toch echt zelf. Heb nergens iets in die aard genoemd.
De hond?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En hij zal toch zelf wel weten of een stropdas verplicht is of niet?
Je quote verkeerdquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En hij zal toch zelf wel weten of een stropdas verplicht is of niet?
Owh, heheh. foutjequote:Op woensdag 23 februari 2011 12:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je quote verkeerdEn uiteraard zal die het wel weten, maar vraag mij af wat de reacties zijn als je het niet doet. Tenzij kledingsvoorschriften zwart op wit staan vermeld. Zo niet is het nog altijd een vrije keus.
Het zou kunnen, maar is het een vastgestelde regel dat het moet dan snap ik het. Is het zo gegroeid dat men er maar van uitgaat dat het zo moet omdat iedereen het maar doet, en zo accepteert is een discussie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:46 schreef STING het volgende:
[..]
J-K zit in de touring car business, daar kan ik het me wat beter voorstellen dat men een stropdas daar verplicht houdt
Staat'em goedquote:
Als de hond een kat in zijn huis accepteert, wordt de kat de baas.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hmm ik betwijfel of mijn hond het accepteert. Die heeft al eens een kat te grazen genomen.
Kijk dat is wel een essentieel gegeven. Mensen hebben verwachtingen omtrent kleding bij bepaalde functies. Een bankier loopt ook niet in een spijkerbroek en een boerenruitblouse.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, heheh. foutje
Mwah, vrije keus. In theorie misschien wel, maar in de praktijk
Zolang mijn t-shirt geen obscene tekst of plaatje heeft, mag ik dat gewoon aan, in mijn kantoorfunctiequote:Op woensdag 23 februari 2011 12:50 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kijk dat is wel een essentieel gegeven. Mensen hebben verwachtingen omtrent kleding bij bepaalde functies. Een bankier loopt ook niet in een spijkerbroek en een boerenruitblouse.
Eens zien of ik de mijne eens een stropdas kan geven. Met enige gevraar dat het gesloopt gaat worden.quote:
Het is cultuurgebonden. In publieke functies is het normaal dat je een stropdas draagt. In kantoorfuncties wordt dit gelukkig steeds minder.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:49 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Het zou kunnen, maar is het een vastgestelde regel dat het moet dan snap ik het. Is het zo gegroeid dat men er maar van uitgaat dat het zo moet omdat iedereen het maar doet, en zo accepteert is een discussie.
Ik vind'em meer wat voor een homopropellorquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Eens zien of ik de mijne eens een stropdas kan geven. Met enige gevraar dat het gesloopt gaat worden.
[ afbeelding ]
Zou het staan?
Het is een haarquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind'em meer wat voor een homopropellor
En als het een ongeschreven regel is kun je je er ook maar beter aan houden als je werk/carriere je lief isquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:50 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kijk dat is wel een essentieel gegeven. Mensen hebben verwachtingen omtrent kleding bij bepaalde functies. Een bankier loopt ook niet in een spijkerbroek en een boerenruitblouse.
Zie je! Ik voelde dat!quote:
Eens.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En als het een ongeschreven regel is kun je je er ook maar beter aan houden als je werk/carriere je lief is
Ik voel ook liever aan poesjes jaquote:
Dat het een verwijfd hondje is, maar dat klopt danquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij voelde...
Ja het is een felle damequote:Op woensdag 23 februari 2011 12:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat het een verwijfd hondje is, maar dat klopt dan
In dit geval, voelde je daar ook aanquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik voel ook liever aan poesjes ja
Een hondenpoesjequote:Op woensdag 23 februari 2011 12:59 schreef STING het volgende:
[..]
In dit geval, voelde je daar ook aan
Vrouwelijke hondjes hebben dus in jou beleving geen poesjequote:
Oh gosh, dat nummerquote:
Nooit zo over nagedacht en het klinkt zo raarquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Vrouwelijke hondjes hebben dus in jou beleving geen poesje
It's in you face!quote:
Een poesje die het op zo'n hondjes doet, is nooit grappigquote:
Waarom moest ik dan lachen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:04 schreef STING het volgende:
[..]
Een poesje die het op zo'n hondjes doet, is nooit grappig
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:04 schreef STING het volgende:
[..]
Een poesje die het op zo'n hondjes doet, is nooit grappig
Black Swan MI'squote:Op woensdag 23 februari 2011 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb mezelf iets te enthousiast gekrabd geloof ik
auch....quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Krassen!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Een buisje GHB en wat glijmiddelquote:
Vind je het heel gek als je als hobby pony's swaffelt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:14 schreef asfalthooligan het volgende:
# zegt lekker niet dat ie nog single is #
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:21 schreef stbabylon het volgende:
w000t nieuwe Foo Fighters op de radio
heb je die nu van babs gepikt of babs van jou?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:22 schreef Ang3l het volgende:
http://raaskalderij.wordp(...)vertrek-grote-smurf/
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:22 schreef Ang3l het volgende:
http://raaskalderij.wordp(...)vertrek-grote-smurf/
Ik heb 'm niet van babs, kheb 'm van een kennis van mequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb je die nu van babs gepikt of babs van jou?
Hoe verzinnen ze het haha
dan is t toeval dat ik m daar net van las, kan gebeuren hahaquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet van babs, kheb 'm van een kennis van me
Ik heb hem gejat van Ang3l's FBquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan is t toeval dat ik m daar net van las, kan gebeuren haha
Redelijk, psychische problemen willen niet echt over gaan en daar?quote:
Hier goed hoor. Ik kan je niet anders dan sterkte wensenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Redelijk, psychische problemen willen niet echt over gaan en daar?
Echt niet. Je blijft mijn faptastische lustobjectquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:35 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kan mijn foto eindelijk van de muur!
Ik ga toch niet met een Duitser trouwen?!quote:
Ben ik tenminste nog voor iemand een lustobjectquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt niet. Je blijft mijn faptastische lustobject
Dank jequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier goed hoor. Ik kan je niet anders dan sterkte wensen
De mijne weet het volgens mij wel, maar hij doet er zo weinig mee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
Mijn lustobject weet niet eens dat hij mijn lustobject is
Sorry daarvoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
Wat een trutquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De mijne weet het volgens mij wel, maar hij doet er zo weinig mee.
Behalve heeeeeeeeeeel soms met mij zoenen en 1x met mij naar bed gaan
Dit soort zaken zijn niet goed voor m'n zelfvertrouwen, Babsquote:
Ik zou me aangesproken voelen als ik echt je lustobject wasquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit soort zaken zijn niet goed voor m'n zelfvertrouwen, Babs
Of van die praatjes dat me echt heel graag mag en dat ie diep diep diep respect voor me heeft.quote:
Hoe weet jij dan zo zeker dat jij dat niet bent, hmmm?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou me aangesproken voelen als ik echt je lustobject was
Tell him you love him, how much you love him!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of van die praatjes dat me echt heel graag mag en dat ie diep diep diep respect voor me heeft.
.... Ik wil best diep diep diep maar dan wat anders ja!![]()
![]()
Goed punt, en dan klopt je opmerking wel. Maar toch, toch denk ik niet dat ik het benquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe weet jij dan zo zeker dat jij dat niet bent, hmmm?
Heb ik al een keer gedaanquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tell him you love him, how much you love him!
Kut Jim Bakkum
It's can''t be me! Je bent mij liever kwijt dan rijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
Tenzij jij Johnny Depp bentquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed punt, en dan klopt je opmerking wel. Maar toch, toch denk ik niet dat ik het ben
Oh, wat zei ie?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik al een keer gedaan
Jim Bakkum........Ik geloof dat ie Wicked gaat doen. Neeeheeeheeeeejjjj
Hoe kom je daar dan bij?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:58 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
It's can''t be me! Je bent mij liever kwijt dan rijk
Ik was zat, maar ik geloof dat ie iets zei van ex, kwetsen, nog geen relatie, zoiets.quote:
What a Wicked Game you play, to make me feel this waaaayquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik al een keer gedaan
Jim Bakkum........Ik geloof dat ie Wicked gaat doen. Neeeheeeheeeeejjjj
Nee! Je leven!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:03 schreef stbabylon het volgende:
*GASP*
Mijn telefoon herkent mijn SIM niet meer. En nu start hij telkens opnieuw op EN (belangrijker) kan ik niet meer gebruik maken van mijn telefoon- of internetverbinding
Ouchquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:03 schreef stbabylon het volgende:
*GASP*
Mijn telefoon herkent mijn SIM niet meer. En nu start hij telkens opnieuw op EN (belangrijker) kan ik niet meer gebruik maken van mijn telefoon- of internetverbinding
Goed plan, even collega lastig vallen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:04 schreef STING het volgende:
[..]
Ouch
SIM al in een andere mobiel geprobeerd? Als dat uberhaupt tot de mogelijkheden behoort
Ik kan het me niet herinnerenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
In een topic ergens... weet het zeker
Is dit een nee?quote:
Ah, net een wijfquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was zat, maar ik geloof dat ie iets zei van ex, kwetsen, nog geen relatie, zoiets.
I'd like to play with wicked-gamequote:Op woensdag 23 februari 2011 14:04 schreef STING het volgende:
[..]
What a Wicked Game you play, to make me feel this waaaay
And iiiiiiiiiiiiiiiii don't wanna fall in loovee
Oeh, boefje jijquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I'd like to play with wicked-game
En toch is t een man met een piemeltje en borsthaar en zoquote:
Natuurlijk wel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:12 schreef Samzz het volgende:
Strafzaak prins carnaval verzet vanwege feest
Dit moet toch eigenlijk niet kunnen
Go get em, tigerquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lekker op mijn geplastificeerde foto blijken rukken, meer plezier ga ik je niet gevenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met carnaval kan blijkbaar alles... ach onze rechtstaat is toch al een groot circus.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:12 schreef Samzz het volgende:
Strafzaak prins carnaval verzet vanwege feest
Dit moet toch eigenlijk niet kunnen
Je doelt op je sportschoolboy?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:17 schreef Cue_ het volgende:
Hi mensen
Wat is het irritant als je op een telefoontje aan het wachten bent!!(zeker als je weet dat je die nog niet gaat krijgen
)
"We bellen je nog"?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:17 schreef Cue_ het volgende:
Hi mensen
Wat is het irritant als je op een telefoontje aan het wachten bent!!(zeker als je weet dat je die nog niet gaat krijgen
)
Je weet niet wat je mistquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:16 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Lekker op mijn geplastificeerde foto blijken rukken, meer plezier ga ik je niet geven
Dat valt te fakenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En toch is t een man met een piemeltje en borsthaar en zo
Nonsensquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Voor carnaval moet alles wijken.
Kijk, dat vind ik dan weer een beetje kortzichtigquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:16 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Lekker op mijn geplastificeerde foto blijken rukken, meer plezier ga ik je niet geven
Ik ben hetero schat, en het woord spelen en samen met een homo daar pas ik voor. Gezellig biertjes drinken is wat anders als spelen. En dat doe ik wel met homo's en hetero's of met wie dan ook. Maar het spelen suggereert iets heel andersquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk, dat vind ik dan weer een beetje kortzichtig
Nu nog kijken of dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren, dat Ajax gaat betalen voor de inzet van politie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:22 schreef Samzz het volgende:
Amsterdam wil Ajax laten betalen voor politie
Terecht. Nu de rest van Nederland nog.
Het was een grapjequote:Op woensdag 23 februari 2011 14:21 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik ben hetero schat, en het woord spelen en samen met een homo daar pas ik voor. Gezellig biertjes drinken is wat anders als spelen. En dat doe ik wel met homo's en hetero's of met wie dan ook. Maar het spelen suggereert iets heel andersEn dan moet hij maar lekker zijn fantasie de vrije loop laten!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:18 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je doelt op je sportschoolboy?
Als dat in een nieuwe regelgeving terecht komt, heeft Ajakkes geen keusquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:23 schreef STING het volgende:
[..]
Nu nog kijken of dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren, dat Ajax gaat betalen voor de inzet van politie.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was een grapjeI was just kidding
Ich hab nur Spass gemacht
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en op sollicitatie die ik heb lopen, maar dat wordt zeker volgende week
Ja, direct landelijk invoeren!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:22 schreef Samzz het volgende:
Wat is daar jammer aan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, direct landelijk invoeren!
"Ja, maar dan gaan alle prof-clubs failliet!!"
Jammer
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:21 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik ben hetero schat, en het woord spelen en samen met een homo daar pas ik voor. Gezellig biertjes drinken is wat anders als spelen. En dat doe ik wel met homo's en hetero's of met wie dan ook. Maar het spelen suggereert iets heel andersEn dan moet hij maar lekker zijn fantasie de vrije loop laten!
Ik herkende t, maar kon t toch niet latenquote:
Zo slecht ben ik nu ook weer nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het wel lief dat ik over je mag fantaseren![]()
Welk festival is dat in je Fobo?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:27 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zo slecht ben ik nu ook weer niet
No, just a dirty cocktease, that's allquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:27 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zo slecht ben ik nu ook weer niet
jij bent eigenlijk best welquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:29 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Loveland is met de koptelefoon, en dat ik emt die dames om mijn nek hang is Mysteryland
Glibber niet van de stoel af hequote:Op woensdag 23 februari 2011 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
jij bent eigenlijk best wel, ik had je fobo nooit gezien
Nou ben ik wel benieuwd naar de definitie van pony swaffelaar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:30 schreef asfalthooligan het volgende:
is een optie ja wicked
Pony swaffelaar heeft bij mij een andere betekenis dan swaffelen op die echte knollen
Merciquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah, Mysteryland... Ik dacht het al te herkennen. Leukquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:29 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Loveland is met de koptelefoon, en dat ik met die dames om mijn nek hang is Mysteryland
Ja hequote:Op woensdag 23 februari 2011 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh, vertel eens want volgens mij heb ik dat gemistquote:
Geen idee of ik dit jaar weer ga, vind Mysteryland te massaal. Doe maar liever iets kleinere festivals dat bevalt mij wat beter. Loveland ben ik wel weer van de partij, was voor 2010 toch wel mijn beste Festival.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, Mysteryland... Ik dacht het al te herkennen. Leuk
Jammer op een sarcastische wijze. Ik zal er geen traan om laten als betaald voetbal verdwijnt. En daarmee ook alle problemen en hoge kostenquote:
Mine. Back off bitch.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Buiten het feit ook om dat swaffelaar nog kant nog wal raakt bij de opmerking. Maar goed Friezen het blijven apartelingenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:34 schreef asfalthooligan het volgende:
Heel simpel
Toen ik eens een leuke meid zag lopen zei ik tegen me collega van zo das een lekkere pony om te zien ,en sindsdien heb ik de bijnaam pony swaffelaar
(friezen zijn soms apartelingen met opmerkingen )![]()
Klopt, hier nog niks over gezegdquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
Oeh, vertel eens want volgens mij heb ik dat gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je noemt vrouwen pony's?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:34 schreef asfalthooligan het volgende:
Heel simpel
Toen ik eens een leuke meid zag lopen zei ik tegen me collega van zo das een lekkere pony om te zien ,en sindsdien heb ik de bijnaam pony swaffelaar
(friezen zijn soms apartelingen met opmerkingen )![]()
Mja. Donderdag weer een noodverordening in het centrum waar ik woon omdat er waarschijnlijk weer van die debiele supporters komen rellenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jammer op een sarcastische wijze. Ik zal er geen traan om laten als betaald voetbal verdwijnt. En daarmee ook alle problemen en hoge kosten
Okquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil hem best met jou delen
Mijne de Zwarte Cross. Maar ik weet nog niet of ik dit jaar weer het hele weekend ga. Laat staan of ik uberhaupt wel ga.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Geen idee of ik dit jaar weer ga, vind Mysteryland te massaal. Doe maar liever iets kleinere festivals dat bevalt mij wat beter. Loveland ben ik wel weer van de partij, was voor 2010 toch wel mijn beste Festival.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, hier nog niks over gezegdOooeeeh, leuk johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik zou me echt bescheuren als iemand me zo zou noemenquote:
Schoot er zo uit toen hahaquote:
En toch he, toch vind ik die housefeesten niet echt festivals...quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Geen idee of ik dit jaar weer ga, vind Mysteryland te massaal. Doe maar liever iets kleinere festivals dat bevalt mij wat beter. Loveland ben ik wel weer van de partij, was voor 2010 toch wel mijn beste Festival.
Ik wel, vergezeld door Dirk met de snorquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijne de Zwarte Cross. Maar ik weet nog niet of ik dit jaar weer het hele weekend ga. Laat staan of ik uberhaupt wel ga.
Ja, I know. En ik wil eigenlijk ook wel gaan, maar vorig jaar is me een beetje tegengevallen vergeleken met afgelopen jaren...quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wel, vergezeld door Dirk met de snor
Oh, Duits lijkt me goed te doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hope so
Duitse jongen, maar gelukkig kan ie wel redelijk Nederlands
Tenzij meerdere dagen en een campingquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En toch he, toch vind ik die housefeesten niet echt festivals...
Nature1quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tenzij meerdere dagen en een camping
Ja, want de club Ajax kan er ook echt wat aan doen als mensen met een Ajax shirt aan dingen slopen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:22 schreef Samzz het volgende:
Hoezo niet?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En toch he, toch vind ik die housefeesten niet echt festivals...
Dat vind ik aan de ene kant wel een eis ja. Maar Dauwpop of BFO vind ik wel een festvial, ondanks dat het maar 1 dag is. Het is bij mij meer dat ik bij een festival meerdere uiteenlopende soorten verwacht. Niet 1 soort (hoeveel subgenres dan ook).quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tenzij meerdere dagen en een camping
De voetbalclubs samen kunnen er wel wat aan doen ja. En nee, als voetbal wegvalt gaan ze niet plotseling spullen slopen bij een hockeywedstrijd, dat is complete onzin. Het zijn het soort mensen en de sport in combinatie die dit soort dingen veroorzaakt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, want de club Ajax kan er ook echt wat aan doen als mensen met een Ajax shirt aan dingen slopen.
Als dit doorgaat voorspel ik een hoop Ajaxshirt-verkoop in Rotterdam, Den Haag etc.
Tot nu toe inderdaad weinig last ervan gehad. Hij heeft wel mooie ogen en is dus niet bangquote:
Ik heb ook geen idee waar het vandaan komt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik reageer alleen zo slecht op de naam harry
Dat doen ze allang.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De voetbalclubs samen kunnen er wel wat aan doen ja. En nee, als voetbal wegvalt gaan ze niet plotseling spullen slopen bij een hockeywedstrijd, dat is complete onzin. Het zijn het soort mensen en de sport in combinatie die dit soort dingen veroorzaakt.
Okay je geeft hier inderdaad het antwoord hoe jij een festival ziet. Inwezen heeft het natuurlijk al snel een popfestival, housefestival etc.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vind ik aan de ene kant wel een eis ja. Maar Dauwpop of BFO vind ik wel een festvial, ondanks dat het maar 1 dag is. Het is bij mij meer dat ik bij een festival meerdere uiteenlopende soorten verwacht. Niet 1 soort (hoeveel subgenres dan ook).
Dat kunnen ze niet, maar ze zijn er wel onbewust oorzaak van.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, want de club Ajax kan er ook echt wat aan doen als mensen met een Ajax shirt aan dingen slopen.
Als dit doorgaat voorspel ik een hoop Ajaxshirt-verkoop in Rotterdam, Den Haag etc.
Rapt die je naar een hoogtepuntquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tot nu toe inderdaad weinig last ervan gehad. Hij heeft wel mooie ogen en is dus niet bang
Hij rapt wel
Maar heeft een goed lichaam
Mwah, Dauwpop, BFO, Lowlands, de 3 die ik eigenlijk elk jaar doe hebben gitaar, pop en house, van alles wat zeg maar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:46 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Okay je geeft hier inderdaad het antwoord hoe jij een festival ziet. Inwezen heeft het natuurlijk al snel een popfestival, housefestival etc.
En dat lukt dus nog niet echt, aangezien er bij Ang3l nog steeds een wijk moet worden afgezet.quote:
Beide namen reageer ik nog steeds slecht opquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waar het vandaan komt.
-knappe (onbereikbare) gozers: Harry's
-leuke gozers: Henkies
Rappen lijkt me geen deal breaker... Al is Duitse rap wel echtquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tot nu toe inderdaad weinig last ervan gehad. Hij heeft wel mooie ogen en is dus niet bang
Hij rapt wel
Maar heeft een goed lichaam
Ajax (en alle andere clubs) geven al bakken met geld uit om de veiligheid te verbeteren, politie-inzet is een gemeentezaak, en dat moet natuurlijk gewoon zo blijven ook.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet, maar ze zijn er wel onbewust oorzaak van.
Dit zijn wat breder georienteerde festivals, het nadeel vind ik persoonlijk aan dergelijke festivals dat ik maar voor een paar namen zou gaan en de rest mij altijd zo weinig interesseert dat ik het zonde vind.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, Dauwpop, BFO, Lowlands, de 3 die ik eigenlijk elk jaar doe hebben gitaar, pop en house, van alles wat zeg maar.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hope so
Duitse jongen, maar gelukkig kan ie wel redelijk Nederlands
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rappen lijkt me geen deal breaker... Al is Duitse rap wel echt
Nee .. mijne is leukerquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daten we nu beide een Duitse jongen?
Het zal t... neeeee!
Best ende aardig, maar dan mag de gemeente ook gewoon zeggen: geen wedstrijd die dag, kost teveel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ajax (en alle andere clubs) geven al bakken met geld uit om de veiligheid te verbeteren, politie-inzet is een gemeentezaak, en dat moet natuurlijk gewoon zo blijven ook.
Dat doen ze al.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Best ende aardig, maar dan mag de gemeente ook gewoon zeggen: geen wedstrijd die dag, kost teveel.
Leve de brede muzieksmaakquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dit zijn wat breder georienteerde festivals, het nadeel vind ik persoonlijk aan dergelijke festivals dat ik maar voor een paar namen zou gaan en de rest mij altijd zo weinig interesseert dat ik het zonde vind.
Dan moet er dus geen politie ingezet worden bij voetbalwedstrijden? Want ik vind het stom dat wij als belastingbetalers moeten opdraaien voor de veiligheid bij een trapwedstrijdje.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ajax (en alle andere clubs) geven al bakken met geld uit om de veiligheid te verbeteren, politie-inzet is een gemeentezaak, en dat moet natuurlijk gewoon zo blijven ook.
Ik ... al .... wel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee .. mijne is leuker
ben je aan t daten?![]()
ik .. nog.. niet
Of hij heeft geheimen voor jequote:Op woensdag 23 februari 2011 14:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik ... al .... wel.
Maar de mijne rapt (gelukkig) niet
Dus zal niet dezelfde zijn!
Mja, nu is er donderdagavond in Eindhoven een noodverordening.... niet vanwege de PSV fans, maar vanwege Belgische en Franse fans die besloten hebben te gaan rellen bij de wedstrijd tegen PSV. Nou, dan zou je als stad toch zeggen: pleur op met je teringvoetbal als t zo moet!quote:
Ik schat hem intelligenter in dan de gemiddelde rapperquote:
Dat is een een vooroordeel inderdaadquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik schat hem intelligenter in dan de gemiddelde rapper
Of is dat een vals vooroordeel van mijn kant?
Ik heb het niet zo op rappers.
Deze zit op de universiteit, dus hij doet vast wel wat goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik schat hem intelligenter in dan de gemiddelde rapper
Of is dat een vals vooroordeel van mijn kant?
Ik heb het niet zo op rappers.
Welnee, andere grote evenementen betalen ook voor de inzet van politie. Ik heb jaren lang te maken gehad met (buiten)terreinen van evenementen en dr moest altijd betaald worden voor de inzet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zonder PSV zou niemand buiten NL weten waar Eindhoven ligt, en die burgemeester staat vooraan als PSV een prijs wint, met zijn PSV sjaaltje om.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, nu is er donderdagavond in Eindhoven een noodverordening.... niet vanwege de PSV fans, maar vanwege Belgische en Franse fans die besloten hebben te gaan rellen bij de wedstrijd tegen PSV. Nou, dan zou je als stad toch zeggen: pleur op met je teringvoetbal als t zo moet!
Alle stadions ergens in de polder pleuren, kunnen ze daar ruzie gaan makenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, nu is er donderdagavond in Eindhoven een noodverordening.... niet vanwege de PSV fans, maar vanwege Belgische en Franse fans die besloten hebben te gaan rellen bij de wedstrijd tegen PSV. Nou, dan zou je als stad toch zeggen: pleur op met je teringvoetbal als t zo moet!
Precies.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alle stadions ergens in de polder pleuren, kunnen ze daar ruzie gaan maken
Zullen we het eens 3 maanden proberen. 3 maanden geen politie-inzet meer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zonder PSV zou niemand buiten NL weten waar Eindhoven ligt, en die burgemeester staat vooraan als PSV een prijs wint, met zijn PSV sjaaltje om.
Noodverordening is zwaar overdreven, omdat er vorige week in Lille wat verdwaalde Belgische supporters liepen te rellen, en er op internet vast allerlei stoere verhalen staan over een invasie van Eindhoven, loopt het dun nu door de broek van die burgemeester.
Je zal zien dat het allemaal overdreven bleek achteraf.
Als ik goddomme donderdag niet naar huis kan (moet langs psv stadion) dan ga ik hoogstpersoonlijk tegen meneer van Gijsel rellenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zonder PSV zou niemand buiten NL weten waar Eindhoven ligt, en die burgemeester staat vooraan als PSV een prijs wint, met zijn PSV sjaaltje om.
Noodverordening is zwaar overdreven, omdat er vorige week in Lille wat verdwaalde Belgische supporters liepen te rellen, en er op internet vast allerlei stoere verhalen staan over een invasie van Eindhoven, loopt het dun nu door de broek van die burgemeester.
Je zal zien dat het allemaal overdreven bleek achteraf.
Ik vind de meeste (bekende) rappers niet bepaald snugger overkomen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is een een vooroordeel inderdaad
Lijkt mij een prima plan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zullen we het eens 3 maanden proberen. 3 maanden geen politie-inzet meer.
Die noodverordening lijkt me toch niet zo'n gek idee nu.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik goddomme donderdag niet naar huis kan (moet langs psv stadion) dan ga ik hoogstpersoonlijk tegen meneer van Gijsel rellen
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Die noodverordening lijkt me toch niet zo'n gek idee nu.
Run while you still canquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:06 schreef rival het volgende:
Jezus, had ik mijn date aan de telefoon, begon ze over kinderen
Zullen we eerst even langs de Prenatal, voordat we naar de bios gaan, schat?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:06 schreef rival het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:06 schreef rival het volgende:
Willen!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over dat ze ze had of over dat ze ze wil?
In both cases: RUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jouw PM box is volquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:06 schreef STING het volgende:
[..]
Zullen we eerst even langs de Prenatal, voordat we naar de bios gaan, schat?
Ik condoleer je alvastquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
Willen!!
en ze vroeg of ik een kinderwens had
Dus je bent weer single?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
Willen!!
en ze vroeg of ik een kinderwens had
Kinderen die er nog niet zijn kun je zelf voorkomen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over dat ze ze had of over dat ze ze wil?
In both cases: RUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Veel hedendaagse rappers zijn nou niet echt een een toonbeeld van intelligentie nee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de meeste (bekende) rappers niet bepaald snugger overkomen.
Yo yo yo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |