De voetbalclubs samen kunnen er wel wat aan doen ja. En nee, als voetbal wegvalt gaan ze niet plotseling spullen slopen bij een hockeywedstrijd, dat is complete onzin. Het zijn het soort mensen en de sport in combinatie die dit soort dingen veroorzaakt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, want de club Ajax kan er ook echt wat aan doen als mensen met een Ajax shirt aan dingen slopen.
Als dit doorgaat voorspel ik een hoop Ajaxshirt-verkoop in Rotterdam, Den Haag etc.
Tot nu toe inderdaad weinig last ervan gehad. Hij heeft wel mooie ogen en is dus niet bangquote:
Ik heb ook geen idee waar het vandaan komt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik reageer alleen zo slecht op de naam harry
Dat doen ze allang.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De voetbalclubs samen kunnen er wel wat aan doen ja. En nee, als voetbal wegvalt gaan ze niet plotseling spullen slopen bij een hockeywedstrijd, dat is complete onzin. Het zijn het soort mensen en de sport in combinatie die dit soort dingen veroorzaakt.
Okay je geeft hier inderdaad het antwoord hoe jij een festival ziet. Inwezen heeft het natuurlijk al snel een popfestival, housefestival etc.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vind ik aan de ene kant wel een eis ja. Maar Dauwpop of BFO vind ik wel een festvial, ondanks dat het maar 1 dag is. Het is bij mij meer dat ik bij een festival meerdere uiteenlopende soorten verwacht. Niet 1 soort (hoeveel subgenres dan ook).
Dat kunnen ze niet, maar ze zijn er wel onbewust oorzaak van.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, want de club Ajax kan er ook echt wat aan doen als mensen met een Ajax shirt aan dingen slopen.
Als dit doorgaat voorspel ik een hoop Ajaxshirt-verkoop in Rotterdam, Den Haag etc.
Rapt die je naar een hoogtepuntquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tot nu toe inderdaad weinig last ervan gehad. Hij heeft wel mooie ogen en is dus niet bang
Hij rapt wel
Maar heeft een goed lichaam
Mwah, Dauwpop, BFO, Lowlands, de 3 die ik eigenlijk elk jaar doe hebben gitaar, pop en house, van alles wat zeg maar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:46 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Okay je geeft hier inderdaad het antwoord hoe jij een festival ziet. Inwezen heeft het natuurlijk al snel een popfestival, housefestival etc.
En dat lukt dus nog niet echt, aangezien er bij Ang3l nog steeds een wijk moet worden afgezet.quote:
Beide namen reageer ik nog steeds slecht opquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waar het vandaan komt.
-knappe (onbereikbare) gozers: Harry's
-leuke gozers: Henkies
Rappen lijkt me geen deal breaker... Al is Duitse rap wel echtquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tot nu toe inderdaad weinig last ervan gehad. Hij heeft wel mooie ogen en is dus niet bang
Hij rapt wel
Maar heeft een goed lichaam
Ajax (en alle andere clubs) geven al bakken met geld uit om de veiligheid te verbeteren, politie-inzet is een gemeentezaak, en dat moet natuurlijk gewoon zo blijven ook.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet, maar ze zijn er wel onbewust oorzaak van.
Dit zijn wat breder georienteerde festivals, het nadeel vind ik persoonlijk aan dergelijke festivals dat ik maar voor een paar namen zou gaan en de rest mij altijd zo weinig interesseert dat ik het zonde vind.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, Dauwpop, BFO, Lowlands, de 3 die ik eigenlijk elk jaar doe hebben gitaar, pop en house, van alles wat zeg maar.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hope so
Duitse jongen, maar gelukkig kan ie wel redelijk Nederlands
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rappen lijkt me geen deal breaker... Al is Duitse rap wel echt
Nee .. mijne is leukerquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daten we nu beide een Duitse jongen?
Het zal t... neeeee!
Best ende aardig, maar dan mag de gemeente ook gewoon zeggen: geen wedstrijd die dag, kost teveel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ajax (en alle andere clubs) geven al bakken met geld uit om de veiligheid te verbeteren, politie-inzet is een gemeentezaak, en dat moet natuurlijk gewoon zo blijven ook.
Dat doen ze al.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Best ende aardig, maar dan mag de gemeente ook gewoon zeggen: geen wedstrijd die dag, kost teveel.
Leve de brede muzieksmaakquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dit zijn wat breder georienteerde festivals, het nadeel vind ik persoonlijk aan dergelijke festivals dat ik maar voor een paar namen zou gaan en de rest mij altijd zo weinig interesseert dat ik het zonde vind.
Dan moet er dus geen politie ingezet worden bij voetbalwedstrijden? Want ik vind het stom dat wij als belastingbetalers moeten opdraaien voor de veiligheid bij een trapwedstrijdje.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ajax (en alle andere clubs) geven al bakken met geld uit om de veiligheid te verbeteren, politie-inzet is een gemeentezaak, en dat moet natuurlijk gewoon zo blijven ook.
Ik ... al .... wel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee .. mijne is leuker
ben je aan t daten?![]()
ik .. nog.. niet
Of hij heeft geheimen voor jequote:Op woensdag 23 februari 2011 14:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik ... al .... wel.
Maar de mijne rapt (gelukkig) niet
Dus zal niet dezelfde zijn!
Mja, nu is er donderdagavond in Eindhoven een noodverordening.... niet vanwege de PSV fans, maar vanwege Belgische en Franse fans die besloten hebben te gaan rellen bij de wedstrijd tegen PSV. Nou, dan zou je als stad toch zeggen: pleur op met je teringvoetbal als t zo moet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |