Dit kan wel uit de OPquote:Het snelste topic van FOK!
Hij had toch vrij of zo?quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:55 schreef Samzz het volgende:
HW is de laatste weken duidelijk absent
Ik zou het niet weten... Zou best kunnen jaquote:
Ik wil wel even doen alsof.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:58 schreef Q. het volgende:
Zelfs ik ben niet genoeg Apple-troll om hem te vervangen.!
Oeh, please do! Singles historie nieuw leven in blazenquote:
Die ging toch slapen op z'n werk?quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, please do! Singles historie nieuw leven in blazen
Nu nog even wachten op Babs
Weet ik nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die ging toch slapen op z'n werk?
Ik snap die Android-hype eerlijk gezegd niet zo, het is gewoon de zoveelste Linux distributie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:02 schreef PeuRac het volgende:
Ik vind Apple ansich wel tof, maar Android tofferik wacht ook met smart op de Chrome OS tot die tijd krijgt mijn nieuwe laptop Android
Op een Apple, Android draaien is dan wel ultiem lijkt me
Hij had ze binnen moeten laten, kon hij nog wat van lerenquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:11 schreef missbehavin het volgende:
Goeiemorgen!
Zoonlief heeft net zijn eerste Jehovah's getuige vriendelijk de deur gewezen.
Jong geleerd is oud gedaan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:11 schreef missbehavin het volgende:
Goeiemorgen!
Alsjeblieft niet zeg!quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij had ze binnen moeten laten, kon hij nog wat van leren
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:11 schreef missbehavin het volgende:
Goeiemorgen!
Mja, werd tijd dat er in sommige landen iets ging gebeuren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:12 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me af hoe lang het duurt voor Afrika klaar is met de opstanden. Libië is wel echt tien keer erger dan Egypte ook nog. En Marokko begint ook al... M'n baas moet daar over een paar weken heen
Nee, dat hoeft toch ook weer niet! Kill 'em with kindnessquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is de eerste stap in de goede richting!
Nog even en hij verbrijzelt de voeten tussen de deur en deurstijl!
Niet dat hij een Jehova moet worden, maar is niks mis mee om te ontdekken wat andere mensen geloven.quote:
Toppertje.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:11 schreef missbehavin het volgende:
Goeiemorgen!
Duidelijk is dat als in Libie het volk de macht krijgt en kiest voor het volk, Amerika binnen no time daar is om het volk 'te helpen'.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, werd tijd dat er in sommige landen iets ging gebeuren.
De vraag is echter: wat gaat er gebeuren na de opstanden?
Wie staat er dan op om te leiden?
Iran is ook niet helemaal goed afgelopen.
In Libië heb je het probleem dat er diverse stammen zijn en niet 1 volk. Dus dat gaat vrijwel zeker een burgeroorlog worden. Wat dat betreft heeft de huidige leider wel een punt om te blijven zitten en verkiezingen uit te schrijven. Helaas doet die dat iets te hardhandigquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh dat ben ik wel met je eens, maar hij zit al op een gelovige basisschool, dat vind ik wel zatquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet dat hij een Jehova moet worden, maar is niks mis mee om te ontdekken wat andere mensen geloven.
Kadhafi en eerlijke verkiezingenquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In Libië heb je het probleem dat er diverse stammen zijn en niet 1 volk. Dus dat gaat vrijwel zeker een burgeroorlog worden. Wat dat betreft heeft de huidige leider wel een punt om te blijven zitten en verkiezingen uit te schrijven. Helaas doet die dat iets te hardhandig
Het biedt iig meer mogelijkheden dan een burger oorlog, dan wordt de volledige grip op t land verloren (nouja, dat is nu eignelijk ook al zo).quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kadhafi en eerlijke verkiezingen
Ik denk dat de US het geweldig zou vinden. Olie-controlequote:Op woensdag 23 februari 2011 10:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het biedt iig meer mogelijkheden dan een burger oorlog, dan wordt de volledige grip op t land verloren (nouja, dat is nu eignelijk ook al zo).
Ja, ik snap ook helemaal waarom ze zijn gaan demonstreren, hun goed recht na jarenlange onderdrukking.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uiteraard, want daar zitquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Duidelijk is dat als in Libie het volk de macht krijgt en kiest voor het volk, Amerika binnen no time daar is om het volk 'te helpen'.
Dat is maar 1 geloof dan toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat ben ik wel met je eens, maar hij zit al op een gelovige basisschool, dat vind ik wel zat
Anders zou t ze ook aan hun reet roesten idd, eigenlijk zou Europa met een gezamelijk leger ze voor moeten zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat de US het geweldig zou vinden. Olie-controle
En jij maar afvragen waarom ie zo opstandig kan zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat ben ik wel met je eens, maar hij zit al op een gelovige basisschool, dat vind ik wel zat
Ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook helemaal waarom ze zijn gaan demonstreren, hun goed recht na jarenlange onderdrukking.
En inderdaad, wie gaat regeren.
Openbare basisschool, Christelijke en Katholieke middelbare en Christelijke HBO. Van alles wat. Overigens op de Katholieke middelbare school hadden we levensbeschouwing, de nadruk lag wel op het Christendom, maar alle geloven kwamen aan bod.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is maar 1 geloof dan toch?
Ik heb vroegah ook niets anders geleerd dan RK. Op de basisschool (St Joseph) en de middelbare (Bisschoppelijk). De rest werd een beetje afgedaan als science fiction volgens mijIkw eet nog wel dat we met proefwerken op t VWO van Godsdienst nooit onze mening moesten geven maar gewoon die van de leraar op moesten schrijven, anders kregen we slechte puntebn
O wee als je op de vraag "Ben je voor abortie?" ja antwoordde... ONVOLDOENDE!!!!!!!!!!
te belachelijk voor woorden eigenlijk, want zulke subjectieve vragen naar een mening horen niet in een rpoefwerk thuis, of je beoordeelt ze op hun onderbouwing of zo.
Zowel mn basis als middelbare school waren RK, toch op beide heel open onderwijs ontvangenquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb vroegah ook niets anders geleerd dan RK. Op de basisschool (St Joseph) en de middelbare (Bisschoppelijk). De rest werd een beetje afgedaan als science fiction volgens mijIkw eet nog wel dat we met proefwerken op t VWO van Godsdienst nooit onze mening moesten geven maar gewoon die van de leraar op moesten schrijven, anders kregen we slechte puntebn
O wee als je op de vraag "Ben je voor abortie?" ja antwoordde... ONVOLDOENDE!!!!!!!!!!
te belachelijk voor woorden eigenlijk, want zulke subjectieve vragen naar een mening horen niet in een rpoefwerk thuis, of je beoordeelt ze op hun onderbouwing of zo.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik.
And instead of a dark lord, they shall have a Queer! And he shall be glooooorious!
Onze olie!quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Anders zou t ze ook aan hun reet roesten idd, eigenlijk zou Europa met een gezamelijk leger ze voor moeten zijn.
Ja oke, hoewel ze ook wel over andere geloven leren, er zitten ook moslims op bv. En een gelovige school is voor mij al heel wat hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, China en India. Blijft geweldig dat we daar nog steeds geld heen sturen. We zijn onze eigen concurrentie aan het opleiden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Onze olie!
Europa stelt niets meer voor, wij zijn te verdeeld om iets te doen. De toekomst ligt in het oosten.
Daarbij, China en India zijn geloof ik vermogend zat om hun eigen volk te onderhouden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, China en India. Blijft geweldig dat we daar nog steeds geld heen sturen. We zijn onze eigen concurrentie aan het opleiden.
Dat was in mijn tijd (de prehistorie) nog niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zowel mn basis als middelbare school waren RK, toch op beide heel open onderwijs ontvangen
Ja vandaar Queer ipv Queenquote:
Ik kom als toerist nog best vaak in kerken. En ik ben daarnaast een keer of wat naar een normale dienst geweest van verschillende kerken om het een keer mee te maken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:34 schreef Royco1 het volgende:
Ik kom 1 keer per jaar in de kerk en dat is met carnaval.
Vind ik meer dan genoeg.
Maar voor Afrika willen we dat niet, dus kopen we ons schuldgevoel af m.b.v. de e.o.a. giro 555 actie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:33 schreef stbabylon het volgende:
Ja, China en India. Blijft geweldig dat we daar nog steeds geld heen sturen. We zijn onze eigen concurrentie aan het opleiden.
Same here. Ik kom in het buitenland graag in kerken, maar heb er inhoudelijk verder niets meequote:Op woensdag 23 februari 2011 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kom als toerist nog best vaak in kerken. En ik ben daarnaast een keer of wat naar een normale dienst geweest van verschillende kerken om het een keer mee te maken.
Maar ik geloof zelf niet in God of zo, zal dat ook nooit doen, want het is zo tegenstrijdig als de pleuris. Nou ja, behalve Henk, ik geloof in Henk. Maar Henk heeft verder niks gecreeert of zo.
A fairy?quote:
We sturen ook geld naar China en India, daar had ik het over, dus ik snap je opmerking niet helemaal..quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar voor Afrika willen we dat niet, dus kopen we ons schuldgevoel af m.b.v. de e.o.a. giro 555 actie.
Dito, dat is gewoon voor de architectuur en bouwkundige prestatie an sich.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:36 schreef STING het volgende:
Same here. Ik kom in het buitenland graag in kerken, maar heb er inhoudelijk verder niets mee
Sint Pieterquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kom als toerist nog best vaak in kerken. En ik ben daarnaast een keer of wat naar een normale dienst geweest van verschillende kerken om het een keer mee te maken.
Maar ik geloof zelf niet in God of zo, zal dat ook nooit doen, want het is zo tegenstrijdig als de pleuris. Nou ja, behalve Henk, ik geloof in Henk. Maar Henk heeft verder niks gecreeert of zo.
Ik als toerist ook, vind het vaak erg mooie gebouwen en hou van de symboliek.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En de kunst! Vergeet de kunst nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Dito, dat is gewoon voor de architectuur en bouwkundige prestatie an sich.
Ja kerken bezoeken vind ik ook nog wel leuk, maar dan om een bouwstijl ofzo.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja leuk buitenhuisje heb ik he?quote:
God is een wispelturig figuur. Niks geschikts aanquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik als toerist ook, vind het vaak erg mooie gebouwen en hou van de symboliek.
Hou alleen niet zo van de meningen van de instantie. God lijkt me soms een geschikte peer, maar zijn grondpersoneel is zo kut.
Zou ie dat zelf doorhebben en daarom als statement een stad als Christchurch aangevallen hebben?
Hey, watch it. God = Allah.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja kerken bezoeken vind ik ook nog wel leuk, maar dan om een bouwstijl ofzo.
Heb verder echt helemaal niks met god , of allah, of wat voor naam ze er ook aan willen hangen.
Mij voor gek verklaren omdat ik science fiction leuk vind maar ondertussen geloven in de grootste onzin die er ooit geschreven is.
Het is een metafooooohoooooor... hoe ze toen dachten goed te moeten leven ... maar helaas snappen velen dat niet en gaan ze het allemaal heel letterlijk nemenquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja kerken bezoeken vind ik ook nog wel leuk, maar dan om een bouwstijl ofzo.
Heb verder echt helemaal niks met god , of allah, of wat voor naam ze er ook aan willen hangen.
Mij voor gek verklaren omdat ik science fiction leuk vind maar ondertussen geloven in de grootste onzin die er ooit geschreven is.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:38 schreef Ang3l het volgende:
God lijkt me soms een geschikte peer, maar zijn grondpersoneel is zo kut.
Lijdt me eens rond, zou ik zeggenquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja leuk buitenhuisje heb ik he?
In Oostenrijk hebben we ook de kerk van St Stephan. Daar zit ik ook wel eens
Dat is eigenlijk de enige reden dat ik Parijs tof vind... Het Louvre en de Notre Damequote:
God is menselijk dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
God is een wispelturig figuur. Niks geschikts aan
Het is rondleiden samzzquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijdt me eens rond, zou ik zeggen
[..]
Dat is eigenlijk de enige reden dat ik Parijs tof vind... Het Louvre en de Notre Dame
En de Madeleine dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijdt me eens rond, zou ik zeggen
[..]
Dat is eigenlijk de enige reden dat ik Parijs tof vind... Het Louvre en de Notre Dame
Nobody said it wasquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn god vriend.
Ik ben mijn eigen god
Ik zal haar laten lijden!!!!quote:
God didn't create men, men created god.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:41 schreef Ang3l het volgende:
God is menselijk dus
Hij heeft ons in zijn evenbeeld geschapen, dus dat is dan eigenlijk best logisch
Ja, I knowquote:
Ja, ik vergeet de Parijse kerken, die uiteraard ook. Verder vind ik het een kutstadquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de Madeleine dan?En de St Sulpice? En de Sacre Coeur?
Hail Royco!quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn god vriend.
Ik ben mijn eigen god
Parijs heeft heel veel mooie gebouwen en leuke museaquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de Madeleine dan?En de St Sulpice? En de Sacre Coeur?
Altijd fijn zulke trouwe volgelingenquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hail Royco!
*gaat op de knietjes het kruis aanbidden*
Nou, het was ook wel een grove foutquote:
Nou oke, dan gaan we macarones eten bij Lafayette, boeken kopen bij Shakespeare, zitten aan de vijver bij t Louvre, schilderijtjes kijken in Montmartre, borrelen bij de Rue de Mouftard en lekker zuipen in Quartier Latin en le Marais!quote:
En daarna overnachten in Château de Versailles?quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:45 schreef Ang3l het volgende:
Nou oke, dan gaan we macarones eten bij Lafayette, boeken kopen bij Shakespeare, zitten aan de vijver bij t Louvre, schilderijtjes kijken in Montmartre, borrelen bij de Rue de Mouftard en lekker zuipen in Quartier Latin en le Marais!
Nu ik dit zo lees heb ik wel weer zin om een paar dagen naar Parijs te gaan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou oke, dan gaan we macarones eten bij Lafayette, boeken kopen bij Shakespeare, zitten aan de vijver bij t Louvre, schilderijtjes kijken in Montmartre, borrelen bij de Rue de Mouftard en lekker zuipen in Quartier Latin en le Marais!
Hear, hear.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:47 schreef stbabylon het volgende:
Vakantie
Maar op dit moment dus echt niet naar Parijs! Nu wil ik naar iets WARMS.
Alsjeblieft niet zeg. Ik ben blij dat ik zonder geloof of wat dan ook ben opgegroeid. En dat gun ik mijn kinderen ook.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:31 schreef Samzz het volgende:
Ik vind ook dat ze op openbare scholen meer naar geloof moeten kijken, het maakt een erg groot deel uit van de wereld.
Is Valencia wat? Daar is het al 20+ graden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:47 schreef stbabylon het volgende:
Vakantie
Maar op dit moment dus echt niet naar Parijs! Nu wil ik naar iets WARMS.
Je hoeft niet zelf te geloven en de les op school moet ook niet een bekering worden, maar iets te weten komen over de geloven, is helemaal niet verkeerd. Zeker niet aangezien meer dan 90% van de wereld in iets geloofd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Ik ben blij dat ik zonder geloof of wat dan ook ben opgegroeid. En dat gun ik mijn kinderen ook.
Neh niet echt. Het moet toch echt op dit moment al wel 25+ zijn. Caribean of zo. Ik wil lekker buiten zwemmen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Is Valencia wat? Daar is het al 20+ graden.
Klinkt al veel beterquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat ik van alle geloven wat heb meegekregen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Ik ben blij dat ik zonder geloof of wat dan ook ben opgegroeid. En dat gun ik mijn kinderen ook.
Ik ben gristelijk genoeg opgevoed om nu als volwassene het geloof met volle overtuiging te kunnen afwijzen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:53 schreef Tally het volgende:
Vanuit huis kreeg ik niets mee over het geloof. Terwijl mijn vader katholiek is opgevoed. Erg streng ook. En dat is precies de reden waarom hij dat bij ons niet deed.
Ik heb wel altijd op christelijke scholen gezeten
Tadaa! Dat is het preciesquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat ik van alle geloven wat heb meegekregen.Niet dat ik nu zelf geloof, absoluut niet. Maar ik vind het wel belangrijk dat de jeugd er wat van meekrijgt, om hun eigen overwogen keuze te kunnen maken en om het begrip naar anderen te vergroten.
Eens.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat ik van alle geloven wat heb meegekregen.Niet dat ik nu zelf geloof, absoluut niet. Maar ik vind het wel belangrijk dat de jeugd er wat van meekrijgt, om hun eigen overwogen keuze te kunnen maken en om het begrip naar anderen te vergroten.
Daar is maatschappijleer toch mede voor bedoeld?quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:55 schreef Samzz het volgende:
Van álle geloven? Wow, respectquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb met maatschappijleer nooit geloof gehad, daar had ik levensbeschouwing voor. Maar het kan best zijn dat het tegenwoordig anders is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar is maatschappijleer toch mede voor bedoeld?
Maar maatschappijleer gaat daar niet zo diep op in, da's meer een praktische studie sociologie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar is maatschappijleer toch mede voor bedoeld?
Alle grote geloven en een aantal kleinere... *zucht*.quote:
Shit, handvaardigheid vergetenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:03 schreef MissMSX het volgende:
Owh ja, maatschappijleer. Het meest zinlozen vak dat ik ooit heb gehad
Of was dat nou muziek?
Of tekenen?
Vroegah, toen het onderwijs nog stukken beter was.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:02 schreef Samzz het volgende:
Ik heb met maatschappijleer nooit geloof gehad, daar had ik levensbeschouwing voor. Maar het kan best zijn dat het tegenwoordig anders is.
Die vakken en ook nog Dramaquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:03 schreef MissMSX het volgende:
Of was dat nou muziek?
Of tekenen?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alle grote geloven en een aantal kleinere... *zucht*.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toen je ten minste nog pretpakketten hadquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Vroegah, toen het onderwijs nog stukken beter was.
Drama? Hmmm, nooit gehad. Wat heb ik gemist?quote:
Dat dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:03 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Nou, zo oud ben ik ook weer niet hequote:Op woensdag 23 februari 2011 11:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Vroegah, toen het onderwijs nog stukken beter was.
Muziek.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:03 schreef MissMSX het volgende:
Of was dat nou muziek?
Of tekenen?
Hey, tekenen was tof!quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:03 schreef MissMSX het volgende:
Of was dat nou muziek?
Of tekenen?
Daar heb ik leren acteren, jeweetsquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toen je ten minste nog pretpakketten had
[..]
Drama? Hmmm, nooit gehad. Wat heb ik gemist?
Datquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Muziek.
Tekenen.
Handvaardigheid.
Maatschappijleer was inderdaad maar meh ja.
En muziek vond ik ook leuk!quote:
Make up your mindquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:05 schreef Tally het volgende:
O en in tegenstelling van mijn TT gister (of was het al eergister - diegene dat je niets aan mannen hebt dus) heb je aan sommige best wel iets![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan hadden we daarnaast ook nog Techniek en Lichamelijke Opvoeding.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Muziek.
Tekenen.
Handvaardigheid.
Maatschappijleer was inderdaad maar meh ja.
Niks dus. Dank uquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:06 schreef STING het volgende:
[..]
Daar heb ik leren acteren, jeweets
Oja, was ik ook al zo goed in. Gym mocht ik gelukkig overslaan op een gegeven momentquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:07 schreef STING het volgende:
[..]
En dan hadden we daarnaast ook nog Techniek en Lichamelijke Opvoeding.
Wat veel niet-standaard vakken eigenlijk
Owh ja, gymquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:07 schreef STING het volgende:
[..]
Oeh, daar heb ik vroegah mee leren lezen van maquote:
Ik ook, maar dat vond ik niet zinloosquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:09 schreef STING het volgende:
[..]
En ook nog een jaartje Latijn gedaan
Neuh das niet nodig!quote:
10 hierquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kon ik niet, daar had ik serieus een 3 voor.
Techniek vond ik leukquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:07 schreef STING het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehad jaquote:
Tekenen was leuk, gewoon lekker klooien met verf enzo. Kon de docent eigenlijk weinig schelen of je er was.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Neuh das niet nodig!
[..]
10 hierEn 9,5 voor tekenen.
Oj, mijn docent was heel serieus. Daar heb ik echt ontzettend veel van geleerd en uiteindelijk ben ik beter gaan tekenen dan hij. Ik was de kroon op zijn werk, zei hijquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tekenen was leuk, gewoon lekker klooien met verf enzo. Kon de docent eigenlijk weinig schelen of je er was.
Ik kon eigenlijk helemaal niet tekenen, dus dat werd kliederen met verfquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oj, mijn docent was heel serieus. Daar heb ik echt ontzettend veel van geleerd en uiteindelijk ben ik beter gaan tekenen dan hij. Ik was de kroon op zijn werk, zei hij
Wij hadden geen cijfers, maar symbolen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Neuh das niet nodig!
[..]
10 hierEn 9,5 voor tekenen.
Of japansquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja ik ook. Vond het maar saai. Had liever Spaans gehad, maar dat gaven ze indertijd nog niet.
I hate to be the one to break it to you, maar hij wou alleen maar in je broekje.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oj, mijn docent was heel serieus. Daar heb ik echt ontzettend veel van geleerd en uiteindelijk ben ik beter gaan tekenen dan hij. Ik was de kroon op zijn werk, zei hij
Dat soort vakken hadden wij helemaal niet.quote:
Wilde mijn lerares tekenen maar in mijn broekjequote:Op woensdag 23 februari 2011 11:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I hate to be the one to break it to you, maar hij wou alleen maar in je broekje.
Maatschappijleer.... daar waar je bij onze school leerde over de normen en waarden en als je vrouwelijk was met een flinke cup ook nog eens met de leraar naar bed mocht.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:03 schreef MissMSX het volgende:
Of was dat nou muziek?
Of tekenen?
Mijn kunnen gaan chinees en arabisch leren. Ff op twee paarden wedden hoorquote:
Wij hadden nou niet echt een leraar die je wilde doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maatschappijleer.... daar waar je bij onze school leerde over de normen en waarden en als je vrouwelijk was met een flinke cup ook nog eens met de leraar naar bed mocht.
Daarom kreeg ik dus die 10'enquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I hate to be the one to break it to you, maar hij wou alleen maar in je broekje.
Haha, bij ons kwamen en gingen de docenten maatschappijleer met 3 per jaar ofzo. Totdat er een jonge corpsbal kwam die eigenlijk wel heel tof en relaxed was. Hij heeft er nog heel veel jaar lesgegeven. Misschien nog wel. Hoop kwijlende meisjes enzo hequote:Op woensdag 23 februari 2011 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maatschappijleer.... daar waar je bij onze school leerde over de normen en waarden en als je vrouwelijk was met een flinke cup ook nog eens met de leraar naar bed mocht.
Ik bleef vaak zitten na het tekenenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:17 schreef STING het volgende:
[..]
En moest je desondanks toch zo vaak nablijven
Ik snapte er niks van...quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:17 schreef STING het volgende:
[..]
En moest je desondanks toch zo vaak nablijven
Had wel wat vakken die ik leuk vond. Engels, Nederlands, geschiedenis, biologie en natuurkunde. En bij scheikunde was het altijd leuk om de boel in de fik te steken met die gaskraantjes of op te blazen met e.o.a. goedje dat werd behandeld tijdens de les.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:15 schreef MissMSX het volgende:
Dat soort vakken hadden wij helemaal niet.
Gelukkig maar, want ik had er vast gee klap aan gevonden
Come to think of it, ik vond aan geen enkel vak een klap
Of wacht... aardrijkskunde
Algemene Natuurwetenschappenquote:
In januari is het niet heel warm in het grootste deel van Japan hequote:Op woensdag 23 februari 2011 11:17 schreef Ang3l het volgende:
En ik wil eigenlijk ook wel vakantie ja. Iets warms.
Ben al jaren niet meer ver weg geweest, verste was Parijs, Angers, Berlijn.
En dat was allemaal niet echt uber-zonnig.
Daarom Jan 2011 maar naar Japan en Australie als t goed is.
Dit jaar zit vakantie er niet echt in en gaan we op visite bij schoonouders op de campingquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:17 schreef Ang3l het volgende:
En ik wil eigenlijk ook wel vakantie ja. Iets warms.
Ben al jaren niet meer ver weg geweest, verste was Parijs, Angers, Berlijn.
En dat was allemaal niet echt uber-zonnig.
Daarom Jan 2011 maar naar Japan en Australie als t goed is.
Owh ja, engels was nog wel leuk, maar alleen omdat ik daar goed in was en de docent jointjes ging leren draaien tijdens de lesquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Had wel wat vakken die ik leuk vond. Engels, Nederlands, geschiedenis, biologie en natuurkunde. En bij scheikunde was het altijd leuk om de boel in de fik te steken met die gaskraantjes of op te blazen met e.o.a. goedje dat werd behandeld tijdens de les.
En januari 2011 is al een beetje geweest.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In januari is het niet heel warm in het grootste deel van Japan he
Ik vond tekenen altijd erg leuk, ook al had ik er niet echt het talent voorquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik bleef vaak zitten na het tekenenLeuke leraar. Ik kreeg natuurlijk speciaal aandacht
want ja enige meisje
Ik kan tekenen. Vond de leraar ook helemaal tof.
En ik wilde wel helpen opruimen
Owh LOL, daar las ik overheen met m'n Japanfixatiequote:Op woensdag 23 februari 2011 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En januari 2011 is al een beetje geweest.
Samzz's boobs destroy societyquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snapte er niks van...
Blij dat ik dat verborgen trauma ook kan afsluiten nu.
Professor Barabas?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik was altijd de spreekwoordelijke lul tijdens die open dagen. En dan werd ik gedeeldquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:20 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vond tekenen altijd erg leuk, ook al had ik er niet echt het talent voor
quote:
Wij ook niete cht, maar hij probeerde t altijd welquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij hadden nou niet echt een leraar die je wilde doen
Onze leraar Frans ging stelselmatig na een kwartier na het begin van de les naar de wc om te rukkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij ook niete cht, maar hij probeerde t altijd wel
En dat gaf dan Maatschappijleer.
Er was eens een klas die een programma ging kijken in de les wat ie opgenomen had, terwijl hij de les uitging en dat ding aan liet staan. Hij bleef iets te lang weg dus toen sprong de video (ja dta was nog video) op het porgramma waar ie overheen had genomen.... porno
Nah, let them destroy societyquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]![]()
Ik zal ze maar laten amputeren dan he...
Ja, dat is zoquote:
Woordjes leren vond ik altijd erg coolquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:22 schreef MissMSX het volgende:
En Frans was echt een drama. Altijd maar die debiele rijtjes in je kop stampen en nooit eens normaal Frans leren zals we Engels kregen. Blegh
Australie juist wel. Het was oktober of januari en januari is dik vet zomer dan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of jij had het gewoon als enige niet doorquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik had echt hele nette leraren als ik zo over die van jullie leesof ze konden het beter verbergen.
Nee, net niet. De hoek is niet goed en er staat een boom voorquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:23 schreef PeuRac het volgende:
CL, kan jij bij de kapsalon naar binnen kijken of niet?
Punten scoren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:23 schreef STING het volgende:
[..]
Woordjes leren vond ik altijd erg cool
Tegenwoordig hebben ze allemaal Hyves en Facebook en flirten ze met hun leerlingenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik had echt hele nette leraren als ik zo over die van jullie leesof ze konden het beter verbergen.
Shit, dan ga ik er maar op de gok heenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, net niet. De hoek is niet goed en er staat een boom voor
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij ook niete cht, maar hij probeerde t altijd wel
En dat gaf dan Maatschappijleer.
Er was eens een klas die een programma ging kijken in de les wat ie opgenomen had, terwijl hij de les uitging en dat ding aan liet staan. Hij bleef iets te lang weg dus toen sprong de video (ja dta was nog video) op het porgramma waar ie overheen had genomen.... porno
Wat bedoel je eigenlijk met 'niet heel warm'.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
O jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik leg liever verbanden dan dat ik rijtjes stamp. Daarom was ik ook zo goed in aardrijkskundequote:Op woensdag 23 februari 2011 11:23 schreef STING het volgende:
[..]
Woordjes leren vond ik altijd erg cool
oehquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Shit, dan ga ik er maar op de gok heenIk zal wel ff zwaaien als ik er voor sta
Net zo koud als hierquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat bedoel je eigenlijk met 'niet heel warm'.
Bij aardrijkskunde was ik altijd gek op topografiequote:Op woensdag 23 februari 2011 11:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik leg liever verbanden dan dat ik rijtjes stamp. Daarom was ik ook zo goed in aardrijkskunde
Serieusquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Net zo koud als hier
In Tokyo iig.
Dat wel jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Australie juist wel. Het was oktober of januari en januari is dik vet zomer dan.
Ik kreeg Duitse les van een Turk en die vond mij heel tof, want ik deed niks en haalde toch hoge cijfers, dat paste wel bij zijn volkquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:25 schreef Tally het volgende:
En bij Duits moest ik altijd nablijven
Un chien de métier!quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:22 schreef MissMSX het volgende:
En Frans was echt een drama. Altijd maar die debiele rijtjes in je kop stampen en nooit eens normaal Frans leren zals we Engels kregen. Blegh
Dan moet je niet in de zomer gaan. 30+ en zeer vochtigquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Serieus
Nou ja, liever deze kou dan 30+
Die moffenleraar liet me na blijven zodat hij stiekem aan me kon zitten en achterlijke dingen aan me vragenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kreeg Duitse les van een Turk en die vond mij heel tof, want ik deed niks en haalde toch hoge cijfers, dat paste wel bij zijn volk
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Die moffenleraar liet me na blijven zodat hij stiekem aan me kon zitten en achterlijke dingen aan me vragen
Un métier de chien dan nog eerderquote:
Nou ja we weten nog niet wanneeeer in 2012 we vergaan toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:25 schreef STING het volgende:
[..]
Dan is het overal "warm" op de wereld
Oh het lag niet aan mijquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Un métier de chien dan nog eerder
Ik ken de woorden niet maar kan wel zinnen maken. Samenwerken?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Da's het kutte met Frans he, ik ken de woorden dan wel maar kan er geen zin van maken, dat duurt een eeuw
En als we gaan, gaan we iig met z'n allenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja we weten nog niet wanneeeer in 2012 we vergaan toch?
december toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja we weten nog niet wanneeeer in 2012 we vergaan toch?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ken de woorden niet maar kan wel zinnen maken. Samenwerken?
Dus dan moet ik voor -10 pakken (Tokyo) en voor +30 Australie rondreis?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Net zo koud als hier
In Tokyo iig.
Een hond van een baan dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee zo klopt het, het is een Frans spreekwoord.
Tussendoor je kleren naar huis sturen, deed een vriendin van me ook.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus dan moet ik voor -10 pakken (Tokyo) en voor +30 Australie rondreis?
Handiiiiiig!
There's a party at the end of the wooooooooooooorld!quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
En als we gaan, gaan we iig met z'n allen
Wordt wel mega gezellig in helquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
There's a party at the end of the wooooooooooooorld!
Ja? http://www.google.nl/sear(...)&fp=88b6f2ad74361d69quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee zo klopt het, het is een Frans spreekwoord.
Nee, gewoon een hondenbaan. Je moet het niet letterlijk cq. 1 op 1 vertalen. Doen mensen ook zo vaak verkeerd met Engels (en andere talen).quote:
Of je gaat alleen naar Okinawaquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus dan moet ik voor -10 pakken (Tokyo) en voor +30 Australie rondreis?
Handiiiiiig!
Als er wereldvernietigende gebeurtenissen zijn in 2012, zijn die zo snel en heftig dat je geen tijd hebt om te feestenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
There's a party at the end of the wooooooooooooorld!
Voila: http://nl.wikiquote.org/wiki/Franse_spreekwoordenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:31 schreef MissMSX het volgende:
Ja? http://www.google.nl/sear(...)&fp=88b6f2ad74361d69
Jij gelooft in wiki?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Voila: http://nl.wikiquote.org/wiki/Franse_spreekwoorden
Je verwacht datgene wat na de 'de' komt, iets zegt over het zelfstandig naamwoord.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, gewoon een hondenbaan. Je moet het niet letterlijk cq. 1 op 1 vertalen. Doen mensen ook zo vaak verkeerd met Engels (en andere talen).
http://www.google.nl/sear(...)&fp=88b6f2ad74361d69quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Voila: http://nl.wikiquote.org/wiki/Franse_spreekwoorden
Ja, moet je tegen mij zeggen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, gewoon een hondenbaan. Je moet het niet letterlijk cq. 1 op 1 vertalen. Doen mensen ook zo vaak verkeerd met Engels (en andere talen).
Eerste hit, gelijk raak.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:33 schreef MissMSX het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)&fp=88b6f2ad74361d69
Ja, maar de rest nietquote:
Nee ik wil naar Tokyo, lekker Lost in Translation spelenquote:
Je bent fan van David Icke?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, ik geloof in Reptilians en zo.
C'est la vie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:36 schreef MissMSX het volgende:
Ja, maar de rest niet
De meningen zijn ovderduidelijk verdeeld
Dan moet je een dikke trui meenenem jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik wil naar Tokyo, lekker Lost in Translation spelen
Maar dan is Australie weer een stuk minder.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan moet je een dikke trui meenenem ja
Of in oktober gaan
Zelfs HIJ zegt het!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Papa fume un pipe.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zelfs HIJ zegt het!Ik ga voor GoogleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"métier de chien"
Ongeveer 87.000 resultaten
"chien de métier"
Ongeveer 9.050 resultaten
Ja de metro's e.d. in Parijs hangen vol met aangebonden cursussen Engelsquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:42 schreef stbabylon het volgende:
Frans heb je trouwens steeds minder aan. Ja, in Frankrijk, maar dat is het dan ook wel. En zelfs daar leren ze steeds meer Engels. Ze zullen wel moeten.
Ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:42 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ga voor Google
"métier de chien"
Ongeveer 87.000 resultaten
"chien de métier"
Ongeveer 9.050 resultaten
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:41 schreef MissMSX het volgende:
Zelfs HIJ zegt het!You win.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2011 11:45:59 ]
Sandra Kim, Eurovisie songfestivalquote:
Da's pas fijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:52 schreef MissMSX het volgende:
Mmmmmmmmmmm, boterham met paturain en plakjes komkommer
Past wel goed bij het Franse thema van vandaag.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:52 schreef MissMSX het volgende:
Oui, c'est tres fijn!quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:53 schreef STING het volgende:
[..]
Da's pas fijn
Ik ga denk ik zo maar ff langs de AH
Ik zag het ook, maar wilde er niets over zeggenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Past wel goed bij het Franse thema van vandaag.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:52 schreef MissMSX het volgende:
In hoeveel tijd?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:57 schreef Nouk84 het volgende:
Ik doe even een dansje, want ik ben al 8.7 kilo afgevallen![]()
jemigquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:57 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga er zo NOG twee nemen! Jajaquote:
Boursin > Paturainquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga er zo NOG twee nemen! Jaja
2 maanden.quote:
Frankrijk is wel oké, het is alleen zo jammer dat er Fransen wonen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:58 schreef stbabylon het volgende:
Maar, dan wil ik nog wel even graag toevoegen:
Frankrijk
Netjesquote:
Vast, maar de structuur en het pakje zijn minder praktischquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:02 schreef STING het volgende:
[..]
Dat Boursin lekkerder is dan Paturain
Uitgekauwde opmerkingquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Frankrijk is wel oké, het is alleen zo jammer dat er Fransen wonen.
Hehe, truequote:Op woensdag 23 februari 2011 12:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vast, maar de structuur en het pakje zijn minder praktisch
Hoe ouderwetschquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:04 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, true
Net als roomboter.
Moet nog steeds een keer een botervloot op de kop tikken
Minder Nouk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:57 schreef Nouk84 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |