Eerste hit, gelijk raak.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:33 schreef MissMSX het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)&fp=88b6f2ad74361d69
Ja, maar de rest nietquote:
Nee ik wil naar Tokyo, lekker Lost in Translation spelenquote:
Je bent fan van David Icke?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, ik geloof in Reptilians en zo.
C'est la vie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:36 schreef MissMSX het volgende:
Ja, maar de rest niet
De meningen zijn ovderduidelijk verdeeld
Dan moet je een dikke trui meenenem jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik wil naar Tokyo, lekker Lost in Translation spelen
Maar dan is Australie weer een stuk minder.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan moet je een dikke trui meenenem ja
Of in oktober gaan
Zelfs HIJ zegt het!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Papa fume un pipe.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zelfs HIJ zegt het!Ik ga voor GoogleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"métier de chien"
Ongeveer 87.000 resultaten
"chien de métier"
Ongeveer 9.050 resultaten
Ja de metro's e.d. in Parijs hangen vol met aangebonden cursussen Engelsquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:42 schreef stbabylon het volgende:
Frans heb je trouwens steeds minder aan. Ja, in Frankrijk, maar dat is het dan ook wel. En zelfs daar leren ze steeds meer Engels. Ze zullen wel moeten.
Ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:42 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ga voor Google
"métier de chien"
Ongeveer 87.000 resultaten
"chien de métier"
Ongeveer 9.050 resultaten
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:41 schreef MissMSX het volgende:
Zelfs HIJ zegt het!You win.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2011 11:45:59 ]
Sandra Kim, Eurovisie songfestivalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |