Is Valencia wat? Daar is het al 20+ graden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:47 schreef stbabylon het volgende:
Vakantie
Maar op dit moment dus echt niet naar Parijs! Nu wil ik naar iets WARMS.
Je hoeft niet zelf te geloven en de les op school moet ook niet een bekering worden, maar iets te weten komen over de geloven, is helemaal niet verkeerd. Zeker niet aangezien meer dan 90% van de wereld in iets geloofd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Ik ben blij dat ik zonder geloof of wat dan ook ben opgegroeid. En dat gun ik mijn kinderen ook.
Neh niet echt. Het moet toch echt op dit moment al wel 25+ zijn. Caribean of zo. Ik wil lekker buiten zwemmen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Is Valencia wat? Daar is het al 20+ graden.
Klinkt al veel beterquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou oke, dan gaan we macarones eten bij Lafayette, boeken kopen bij Shakespeare, zitten aan de vijver bij t Louvre, schilderijtjes kijken in Montmartre, borrelen bij de Rue de Mouftard en lekker zuipen in Quartier Latin en le Marais!
Ik ben juist blij dat ik van alle geloven wat heb meegekregen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Ik ben blij dat ik zonder geloof of wat dan ook ben opgegroeid. En dat gun ik mijn kinderen ook.
Ik ben gristelijk genoeg opgevoed om nu als volwassene het geloof met volle overtuiging te kunnen afwijzen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:53 schreef Tally het volgende:
Vanuit huis kreeg ik niets mee over het geloof. Terwijl mijn vader katholiek is opgevoed. Erg streng ook. En dat is precies de reden waarom hij dat bij ons niet deed.
Ik heb wel altijd op christelijke scholen gezeten
Tadaa! Dat is het preciesquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat ik van alle geloven wat heb meegekregen.Niet dat ik nu zelf geloof, absoluut niet. Maar ik vind het wel belangrijk dat de jeugd er wat van meekrijgt, om hun eigen overwogen keuze te kunnen maken en om het begrip naar anderen te vergroten.
Eens.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat ik van alle geloven wat heb meegekregen.Niet dat ik nu zelf geloof, absoluut niet. Maar ik vind het wel belangrijk dat de jeugd er wat van meekrijgt, om hun eigen overwogen keuze te kunnen maken en om het begrip naar anderen te vergroten.
Daar is maatschappijleer toch mede voor bedoeld?quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:55 schreef Samzz het volgende:
Van álle geloven? Wow, respectquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb met maatschappijleer nooit geloof gehad, daar had ik levensbeschouwing voor. Maar het kan best zijn dat het tegenwoordig anders is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar is maatschappijleer toch mede voor bedoeld?
Maar maatschappijleer gaat daar niet zo diep op in, da's meer een praktische studie sociologie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar is maatschappijleer toch mede voor bedoeld?
Alle grote geloven en een aantal kleinere... *zucht*.quote:
Shit, handvaardigheid vergetenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:03 schreef MissMSX het volgende:
Owh ja, maatschappijleer. Het meest zinlozen vak dat ik ooit heb gehad
Of was dat nou muziek?
Of tekenen?
Vroegah, toen het onderwijs nog stukken beter was.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:02 schreef Samzz het volgende:
Ik heb met maatschappijleer nooit geloof gehad, daar had ik levensbeschouwing voor. Maar het kan best zijn dat het tegenwoordig anders is.
Die vakken en ook nog Dramaquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:03 schreef MissMSX het volgende:
Of was dat nou muziek?
Of tekenen?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alle grote geloven en een aantal kleinere... *zucht*.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toen je ten minste nog pretpakketten hadquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Vroegah, toen het onderwijs nog stukken beter was.
Drama? Hmmm, nooit gehad. Wat heb ik gemist?quote:
Dat dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:03 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |