Je bent niet verplicht het te dragen...quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bah, ik blijf stropdassen naar vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:30 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht het te dragen...
Weet je het zeker? Is een pak en een overhemd niet voldoende? Mijn baas verplicht het mij in iedergeval niet.quote:
Ik weet het zekerquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:32 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Is een pak en een overhemd niet voldoende? Mijn baas verplicht het mij in iedergeval niet.
Hmm ben blij met mijn baasquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet het zeker
En we gaan weer aan de slag
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:30 schreef MissMSX het volgende:
aww knuffeltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Whahaha. moet die kat bij mijn hond proberen kan je lachenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
De kop van die hond aan het einde.
Voor een consultant zit je best wel veel in een tunneltjequote:Op woensdag 23 februari 2011 12:32 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Is een pak en een overhemd niet voldoende? Mijn baas verplicht het mij in iedergeval niet.
Als katten en honden in hetzelfde huis wonen is de kat altijd de baas. En dan maakt het niks uit hoe groot die hond is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:40 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Whahaha. moet die kat bij mijn hond proberen kan je lachen
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
De kop van die hond aan het einde.
Op kantoor is de stropdas gelukkig aan het uitstervenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hmm ben blij met mijn baas![]()
Die verplicht de stropdas gelukkig niet.
Hoezo alleen maar omdat mijn baas het niet verplicht en de klanten het ook niet verwachten? De algemene trend veranderd daarin sterk. Waarin je een paar jaar geleden strak met stropdas moest verschijnen veranderd naar het pak en overhemd. Het wordt steeds meer geaccepteerd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor een consultant zit je best wel veel in een tunneltje
Hmm ik betwijfel of mijn hond het accepteert. Die heeft al eens een kat te grazen genomen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als katten en honden in hetzelfde huis wonen is de kat altijd de baas. En dan maakt het niks uit hoe groot die hond is.
Het feit dat jij ervan uitgaat dat alle mensen een kantoorbaan hebben bijvoorbeeldquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hoezo alleen maar omdat mijn baas het niet verplicht en de klanten het ook niet verwachten? De algemene trend veranderd daarin sterk. Waarin je een paar jaar geleden strak met stropdas moest verschijnen veranderd naar het pak en overhemd. Het wordt steeds meer geaccepteerd.
Dat suggereer je toch echt zelf. Heb nergens iets in die aard genoemd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het feit dat jij ervan uitgaat dat alle mensen een kantoorbaan hebben bijvoorbeeld
En hij zal toch zelf wel weten of een stropdas verplicht is of niet?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hmm ik betwijfel of mijn hond het accepteert. Die heeft al eens een kat te grazen genomen.
J-K zit in de touring car business, daar kan ik het me wat beter voorstellen dat men een stropdas daar verplicht houdtquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:46 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat suggereer je toch echt zelf. Heb nergens iets in die aard genoemd.
De hond?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En hij zal toch zelf wel weten of een stropdas verplicht is of niet?
Je quote verkeerdquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En hij zal toch zelf wel weten of een stropdas verplicht is of niet?
Owh, heheh. foutjequote:Op woensdag 23 februari 2011 12:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je quote verkeerdEn uiteraard zal die het wel weten, maar vraag mij af wat de reacties zijn als je het niet doet. Tenzij kledingsvoorschriften zwart op wit staan vermeld. Zo niet is het nog altijd een vrije keus.
Het zou kunnen, maar is het een vastgestelde regel dat het moet dan snap ik het. Is het zo gegroeid dat men er maar van uitgaat dat het zo moet omdat iedereen het maar doet, en zo accepteert is een discussie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:46 schreef STING het volgende:
[..]
J-K zit in de touring car business, daar kan ik het me wat beter voorstellen dat men een stropdas daar verplicht houdt
Staat'em goedquote:
Als de hond een kat in zijn huis accepteert, wordt de kat de baas.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hmm ik betwijfel of mijn hond het accepteert. Die heeft al eens een kat te grazen genomen.
Kijk dat is wel een essentieel gegeven. Mensen hebben verwachtingen omtrent kleding bij bepaalde functies. Een bankier loopt ook niet in een spijkerbroek en een boerenruitblouse.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, heheh. foutje
Mwah, vrije keus. In theorie misschien wel, maar in de praktijk
Zolang mijn t-shirt geen obscene tekst of plaatje heeft, mag ik dat gewoon aan, in mijn kantoorfunctiequote:Op woensdag 23 februari 2011 12:50 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kijk dat is wel een essentieel gegeven. Mensen hebben verwachtingen omtrent kleding bij bepaalde functies. Een bankier loopt ook niet in een spijkerbroek en een boerenruitblouse.
Eens zien of ik de mijne eens een stropdas kan geven. Met enige gevraar dat het gesloopt gaat worden.quote:
Het is cultuurgebonden. In publieke functies is het normaal dat je een stropdas draagt. In kantoorfuncties wordt dit gelukkig steeds minder.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:49 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Het zou kunnen, maar is het een vastgestelde regel dat het moet dan snap ik het. Is het zo gegroeid dat men er maar van uitgaat dat het zo moet omdat iedereen het maar doet, en zo accepteert is een discussie.
Ik vind'em meer wat voor een homopropellorquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Eens zien of ik de mijne eens een stropdas kan geven. Met enige gevraar dat het gesloopt gaat worden.
[ afbeelding ]
Zou het staan?
Het is een haarquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind'em meer wat voor een homopropellor
En als het een ongeschreven regel is kun je je er ook maar beter aan houden als je werk/carriere je lief isquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:50 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kijk dat is wel een essentieel gegeven. Mensen hebben verwachtingen omtrent kleding bij bepaalde functies. Een bankier loopt ook niet in een spijkerbroek en een boerenruitblouse.
Zie je! Ik voelde dat!quote:
Eens.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En als het een ongeschreven regel is kun je je er ook maar beter aan houden als je werk/carriere je lief is
Ik voel ook liever aan poesjes jaquote:
Dat het een verwijfd hondje is, maar dat klopt danquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij voelde...
Ja het is een felle damequote:Op woensdag 23 februari 2011 12:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat het een verwijfd hondje is, maar dat klopt dan
In dit geval, voelde je daar ook aanquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik voel ook liever aan poesjes ja
Een hondenpoesjequote:Op woensdag 23 februari 2011 12:59 schreef STING het volgende:
[..]
In dit geval, voelde je daar ook aan
Vrouwelijke hondjes hebben dus in jou beleving geen poesjequote:
Oh gosh, dat nummerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |