abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93251913
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:18 schreef xenobinol het volgende:
Volgens BVZ heb ik een huurschuld, zeg maar een huurhypotheek. Het leuke van een huurhypotheek is dat je deze overal mee naartoe kan nemen :D
Het niet leuke is dat je die wel mee zult moeten nemen. Je komt er namelijk nooit meer vanaf. ^O^
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_93251976
Xenotje, leg me eens uit waar ik mijn hypotheek naar mee zou moeten nemen volgens jou?

Of vind je alsnog dat ik per default een nomadenbestaan moet leiden, zodra mijn huurachterstand te hoog is geworden weer door te gaan naar de volgende stad?

[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2011 13:25:12 ]
  Moderator donderdag 24 februari 2011 @ 13:23:02 #128
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_93251986
quote:

[..]

Whuzz en Scorpie zijn de trotse eigenaar van een hypotheek. Die hypotheek kan je niet overal mee naartoe nemen, zeker in een dalende markt niet. Volgens BVZ heb ik een huurschuld, zeg maar een huurhypotheek. Het leuke van een huurhypotheek is dat je deze overal mee naartoe kan nemen :D
Yes. Kun je van de ene volksbuurt naar de andere verhuizen. MET meename van mijn huurschuld. SCORE! :') En dan trots melden dat je een huurschuld hebt :') Als je je huur niet kunt betalen is dat eerder iets om niet zo heel trots op te zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_93252001
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:13 schreef Censuur-152 het volgende:

[..]

massa = schaap

[..]

Gast we weten het, hou maar op met je linkdumps
pi_93252121
O nee, ik kan mijn hypotheek niet meenemen! Waarheen? Geen idee, maar ik kan hem niet meenemen! Hellup!! Paniek!!
pi_93252146
En ik heb ook nog eens een gedeeltelijk aflossingsvrije hypotheek!! Hellup!! Nu ben ik verdoemd!!
pi_93252166
EN WEET JE WAT NOG HET ERGSTE IS? PER MAAND WORDT ER GEWOON GELD VAN MIJN REKENING AFGESCHREVEN :(

Nee het is mij wel duidelijk, je kan veel beter gaan huren, dan heb je daar geen last van, je betaalt gewoon een paar maanden niet, like a regular faalhaas that you are :') _O-

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2011 13:27:27 ]
pi_93252335
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:13 schreef xenobinol het volgende:
Wat dacht je van de late instapper... die gaat voorlopig geen kant op.
Die late instapper is pas net ingestapt en die wil ook geen kant op. Ik spreek uit ervaring zegmaar ;)
De níeuwe instapper is de lul. Die kan namelijk niet instappen. En die kan dus ook geen kant op terwijl hij dat eigenlijk wél wil. ;)
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_93252363
Zo, de huurkneusjes mogen weer bukken, Xeno, Censuur, begin maar met slikken!

‘Houd huren betaalbaar, ook in Amsterdam’

quote:
In het regeerakkoord Rutte-Verhagen staat het voornemen om in regio’s met schaarste het aantal woningwaarderingspunten (WWS) met maximaal 25 te verhogen, afhankelijk van de WOZ-waarde. Ondanks dat op dit moment nog weinig bekend is over de precieze uitwerking van dit voorstel, is de Huurdersvereniging Amsterdam (HA) fel tegen deze maatregel.

‘’Deze maatregel zal zeker gelden voor Amsterdam en de effecten ervan zijn desastreus voor onze stad. De betaalbaarheid voor huurders met lage en middeninkomens in onze regio – behorend tot die zogenaamde schaarstegebieden – komt aanzienlijk onder druk te staan. De maatregel kan tot enorme huurverhogingen tot wel ¤ 120 per maand leiden. Vooral voor starters zal de schade groot zijn. Hun inkomens zijn niet hoger dan in de rest van Nederland, maar de huurprijs van hun eerste woning zal veel hoger komen te liggen.’’

Voor doorstromers zal verhuizen nog veel duurder worden volgens de HA.

’Er is sprake van forse huurharmonisatie in Amsterdam en de ruimte daarvoor zal nog veel groter worden. In combinatie met de Europese inkomensmaatregel voor het bestemmen van huurwoningen zal de doorstroming op de Amsterdamse woningmarkt geheel in elkaar zakken. Ook de medewerking van bewoners aan de Stedelijke Vernieuwing zal wegens de veel hogere vervolghuur verdwijnen.’’
Omdat het kabinet van plan is verhuurders een heffing op te leggen van ongeveer 760 miljoen euro per jaar, valt te voorzien dat die verhuurders de ruimte die zij krijgen om de huren te verhogen, volledig benutten. De HA is samen met de Woonbond een groot tegenstander van de maatregel om huurders extra te laten betalen voor de schaarste.

Komende maand wordt in het kader van de verkiezingen voor de Provinciale Staten door de Woonbond in samenwerking met lokale huurdersorganisaties een actie gestart onder het motto ‘Houd Huren betaalbaar in Heel Nederland’.

In het kader daarvan willen zij verhuurders en lokale/regionale politici naar hun mening vragen over de kabinetsplannen om de huren extra te verhogen in de regio.

http://www.webregio.nl/am(...)ok-in-amsterdam.aspx

Daar zit je dan met je goeie gedrag, denk je rustig de huizenmarkt af te kunnen wachten moet je gewoon door je eigen WBV een bailout krijgen omdat ze je anders niet meer kunnen uitpersen _O-

Ik voorzie een hoop huurtokkies die uit pure frustatie van de brug zullen springen of van pure armoede eten uit de vuilnisbak moeten graaien _O-

Dat gaat geld kosten jongens, pay up, jullie hebben inderdaad de vrijheid, vrijheid om te dokken! })

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2011 13:32:48 ]
pi_93252482
En het leukste is dat je straks eerst nog even flink door de bodyscanner mag en je lichaamsholtes even flink worden onderzocht:

Meer screening van huurders

quote:
AMSTERDAM - In toenemende mate worden potentiële huurders door diverse gemeenten in Nederland gescreend om problemen in de wijken te voorkomen.

Dat blijkt zo succesvol dat de VVD pleit voor landelijke invoering, meldt RTL Nieuws.

In een reportage bleek dat zonder screening in het Groningse Nieuw-Buinenonder in korte tijd een moordenaar en een pedofiel een woning toegewezen kregen. Ook had de buurt veel last van geluidsoverlast en burenruzies.

Daarom besloot de gemeente huurders te gaan screenen. De politie kijkt bij een screening of de potentiële huurders iets op hun kerkstok hebben en kan dan een negatief advies uitbrengen. De woning wordt in zo'n geval niet toegewezen.

http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland

Daar ga je dan met je huurachterstand, plop, zo je huis uit geknikkerd worden omdat je niet voldoet aan de omgeving van de wijk _O- _O- _O-
En maar afgeven op woningeigenaren :D

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2011 13:35:25 ]
pi_93252486
quote:
Whuzz en Scorpie zijn de trotse eigenaar van een huis.
Idd! :Y

Volgende week komen vriendin + zoontje weer naar NL. De kleine krijgt dan voor eerst zijn nieuwe kamer te zien. Zijn nieuwe bed, coole piratenkist, zijn ruimte om te spelen. Dát geeft pas een lekker gevoel, zo'n kind super blij te zien zijn. Dat alleen al is het betalen van de hypotheekrente (nou ja, de helft er van, de andere helft betaalt Xeno) waard.
Het aflossingsdeel behoeft verder geen uitleg. Zelfs Xeno snapt dat dat meer waard is dan het betalen van huur.
pi_93252581
quote:
10s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:31 schreef Scorpie het volgende:
Zo, de huurkneusjes mogen weer bukken, Xeno, Censuur, begin maar met slikken!

‘Houd huren betaalbaar, ook in Amsterdam’

[..]

http://www.webregio.nl/am(...)ok-in-amsterdam.aspx

Daar zit je dan met je goeie gedrag, denk je rustig de huizenmarkt af te kunnen wachten moet je gewoon door je eigen WBV een bailout krijgen omdat ze je anders niet meer kunnen uitpersen _O-

Ik voorzie een hoop huurtokkies die uit pure frustatie van de brug zullen springen of van pure armoede eten uit de vuilnisbak moeten graaien _O-

Dat gaat geld kosten jongens, pay up, jullie hebben inderdaad de vrijheid, vrijheid om te dokken! })
LOL! Tot zover de verhuisplannen van Asfixia :D
Die zit nu vast in zijn huidige huis. Kopen lukt niet, want geen bank wil hem hebben. Huren lukt ook niet, want de verhuurder wil geen wanbetaaltokkie :P
  Moderator donderdag 24 februari 2011 @ 13:37:27 #138
16180 crew  CoolGuy
pi_93252614
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:36 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Die zit nu vast in zijn huidige huis. Kopen lukt niet, want geen bank wil hem hebben. Huren lukt ook niet, want de verhuurder wil geen wanbetaaltokkie :P
Asfyxia is een wanbetaler? Vertel.
  donderdag 24 februari 2011 @ 13:39:08 #139
317913 1-800-cop-shot
Armed Society = Polite Society
pi_93252685
gaap
quote:
Rabobank voorziet verdere daling huizenprijzen
24 februari 2011, 12:00 uur | FD.nl
Rabobank voorziet dat de huizenprijzen dit jaar met 2% dalen. De bank wijt de daling aan de 'afnemende betaalbaarheid' van huizen.

Rabobank, met een marktaandeel van circa 30% de grootste hypotheekverstrekker van Nederland, wijst daarbij op de beperkingen aan de hypotheekverstrekking en de verwachte stijging van de hypotheekrente.

Volgens Rabobank maakt de markt voor koopwoningen een 'moeilijke tijd' door. Huizen staan langer te koop en het aantal verkooptransacties ligt laag. Positief is dat het aantal gedwongen verkopen zeer laag ligt, ook in internationaal opzicht. De verwachte daling komt bovenop de daling van 6,4% die het CBS sinds de piek in januari van 2009 heeft gemeten.

Beperkingen hypotheek

Nederlandse banken werken op het moment aan regels die beperkingen stellen aan het verschaffen van een hypotheek. Deze zal in de toekomst nooit hoger mogen zijn dan 112% van de aankoopwaarde van het huis. Binnen een periode van dertig jaar moet de helft van de hypotheek zijn afgelost. De verscherpte voorwaarden komen na druk van de Autoriteit Financiële Markten, die er al in een eerder stadium voor pleitte om vergelijkbare criteria bij wet af te dwingen.
Copyright (c) 2011 Het Financieele Dagblad
pi_93252821
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Asfyxia is een wanbetaler? Vertel.
Zie het topic 104, laatste pagina ofzo. Topic 105 "Waar soms even niet betaald wordt" was daar een reactie op. Meneer vind het normaal om een poosje zijn huur niet te betalen. En komt vervolgens jou vertellen dat je dik in de schulden zit omdat je elke maand je hypotheek betaald.
Toen hij dat tiepte stierven twee honderd puppies aan een overdosis ironie :')
pi_93253088
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:36 schreef Whuzz het volgende:

[..]

LOL _O- grappig dat je het er juist nu over hebt. Ik kreeg gisteren namelijk een mail van m'n bank (Rabo). Of ik alsjeblieft een huis wilde kopen. En om dat mogelijk te maken heeft de bank een "inloopavond" georganiseerd, waarop e.e.a. meteen geregeld kan worden.

Uiteraard ga ik wel ff langs, want je kunt er een iPad winnen. :P
pi_93253198
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:42 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Zie het topic 104, laatste pagina ofzo. Topic 105 "Waar soms even niet betaald wordt" was daar een reactie op. Meneer vind het normaal om een poosje zijn huur niet te betalen. En komt vervolgens jou vertellen dat je dik in de schulden zit omdat je elke maand je hypotheek betaald.
Toen hij dat tiepte stierven twee honderd puppies aan een overdosis ironie :')
Ik moest keihard lachen _O-
pi_93253225
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:49 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

LOL _O- grappig dat je het er juist nu over hebt. Ik kreeg gisteren namelijk een mail van m'n bank (Rabo). Of ik alsjeblieft een huis wilde kopen. En om dat mogelijk te maken heeft de bank een "inloopavond" georganiseerd, waarop e.e.a. meteen geregeld kan worden.

gefeliciteerd, je bent doelwit geworden van een basic mailingcampagne!
Je dacht toch niet dat ze je BKR geschiedenis alvast hadden doorgelicht voor het versturen van die mailing toch? Dat doen ze pas als je probeert een hypotheek aan te vragen. Goed kans dat je NA je hypotheekafwijzing géén mailings meer krijgt overigens ;)

En ook geen DK, PL, CC, enz...
pi_93253232
quote:

[..]

Zo zie je maar weer, ook banken hebben nog geen efficiente koppeling van gegevens. Anders was je natuurlijk nooit uitgenodigd, wanbetaler dat je er bent.
pi_93253251
Hah. Ik was sneller dan Scorpie :P
  Moderator donderdag 24 februari 2011 @ 13:53:49 #146
16180 crew  CoolGuy
pi_93253284
quote:

[..]

Ik denk dat daar nog wel wat haken en ogen aan zitten. Die inloopavond organiseren ze niet speciaal voor jou, dus dat is een algemene mail die naar klanten uit gaat. Ik denk dat als je daar zit, en ze doen een background check en daar komt uit dat jij een wanbetaler bent, dat het wel heel gauw ophoudt met hoe graag ze willen dat JIJ een huis koopt :')
pi_93253377
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:52 schreef Whuzz het volgende:
Hah. Ik was sneller dan Scorpie :P
_O-
pi_93253390
Rabobank: Hoeveel denkt u te zelf in te leggen?
Asfixia: Na dit jaar, ongeveer 12 keer mijn huur!
Rabo: :?
Asfixia: Ja, die beleg ik dan gewoon even een jaartje in zilver :D
Rabo: :? :? en de huur dan?
Asfixia: Nou die betaal ik gewoon even een jaarte niet :Y
Rabo: Goed, geeft u dat kopje koffie maar weer terug. U zei dat u een CC van ons had? :%
pi_93253491
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:56 schreef Whuzz het volgende:
Rabobank: Hoeveel denkt u te zelf in te leggen?
Asfixia: Na dit jaar, ongeveer 12 keer mijn huur!
Rabo: :?
Asfixia: Ja, die beleg ik dan gewoon even een jaartje in zilver :D
Rabo: :? :? en de huur dan?
Asfixia: Nou die betaal ik gewoon even een jaarte niet :Y
Rabo: Goed, geeft u dat kopje koffie maar weer terug. U zei dat u een CC van ons had? :%
Hoax, men heeft hem er al uitgeschopt na het beleggen in zilver verhaal.
  Moderator donderdag 24 februari 2011 @ 13:59:14 #150
16180 crew  CoolGuy
pi_93253500
quote:

[..]

Sluit anders een lening af voor die iPad, of betaal nog een paar maanden je huur niet. Dan heb je die iPad ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')