quote:Boerin Annemarie verknipt in montage? door Mariët Oostwerwijk
AMSTERDAM - De vader van Boer zoekt Vrouw Annemarie kent zijn dochter nauwelijks terug op televisie. Tijdens de citytrip was het net alsof Annemarie alleen maar over koeien kon praten, zo vindt Henk Nell, die samen met zijn vrouw en dochter kaasboerderij Nellesteijn in Wassenaar runt.
Terwijl miljoenen kijkers genieten van Boer zoekt vrouw is één man nog steeds ernstig teleurgesteld in de hitserie. Wederom vindt vader Henk dat zijn dochter Annemarie niet goed uit de verf komt. Het zijn geen filmsterren, meent de kaasboer uit Wassenaar. Die twee hebben allebei geen camera-ervaring en dat was duidelijk te zien. Annemarie heeft duizenden interesses en die zijn echt onderbelicht gebleven. Uit de verhalen van Annemarie maakte ik op dat het wel gezellig is geweest. Maar die twee laten dat gewoon niet zien met de camera erbij.
Afgelopen zondag vierde de Hollandse nuchterheid hoogtij en leek zowel de romantiek als de gezelligheid ver te zoeken tussen Annemarie en Adriaan op het eiland Cyprus. Samen zittend op het terras en turend naar de roodgloeiende zon die achter de horizon verdween, merkte Adriaan op: Hier kijk ik thuis nooit naar. Die zon gaat zonder mij ook wel onder.
Op de laatste dag zag de kijker hoe de kaasboerin op het strand voorzichtig toenadering leek te zoeken. Het was best gezellig, toch? Het is wel leuk om nog een keer af te spreken? Waarop Adriaan stuurs zei: Eerst maar weer eens thuis slapen en kijken hoe dat is. We hebben elkaars nummer. We kunnen altijd nog eens bellen of sms*en.
hmmmm....is er dan geen face-to-face contact meer geweest tusssen H en A? Of zal hij moeten wachten tot aanstaande zondag?quote:Boer Harrie krijgt fanmail van onze redactie
AMSTERDAM - Harrie moest even slikken toen hij werd afgewezen door Boer Zoekt Vrouw-deelneemster Annemarie. Maar inmiddels heeft hij de draad weer opgepakt én krijgt hij fanmail van andere vrouwen...
Harrie (links) en Adriaan "Ik heb al wel wat mailtjes gehad", vertelt de vrolijke boer op de website van het KRO-programma. Deelname aan het volgende seizoen van Boer Zoekt Vrouw ziet hij echter niet zitten. "Ik vind deze ene keer wel leuk geweest. Het was een mooie ervaring, maar mij zie je volgend jaar niet terug."
Harrie schrok toen Annemarie voor Adriaan koos. "Ja, wat ik dacht toen ze voor Adriaan koos? Ik dacht: shit! Oh. Verder heb ik er niet zoveel woorden voor. Ik had het wel willen proberen met haar. Annemarie is namelijk een leuke, spontane meid, en dat maakte de logeerweek erg gezellig."
Tijdens de citytrip naar Cyprus leek het niet echt te klikken tussen Annemarie en Adriaan. Harrie weet niet wat hij zou doen als de boerin op een dag weer op zijn erf zou staan. "Ik hou er in ieder geval geen rekening mee..."
HA! Ik zag het strandincident hierdoor voor het eerst weer terug, maar ik schrok er wel weer van. Wat lomp zeg.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:07 schreef HalvinCarris het volgende:
Zo, m'n video is af. Wou ik toch even met jullie delen
En ja hoor, het was weer ...quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:10 schreef kvd het volgende:
En Harrie is populair
.....
Harrie schrok toen Annemarie voor Adriaan koos. "Ja, wat ik dacht toen ze voor Adriaan koos? Ik dacht: shit! Oh. Verder heb ik er niet zoveel woorden voor. Ik had het wel willen proberen met haar. Annemarie is namelijk een leuke, spontane meid, en dat maakte de logeerweek erg gezellig."
Haha, fraai gecompileerd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:07 schreef HalvinCarris het volgende:
Yep mee eens.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij was Adriaan gewoon pissig dat hij het hele weekend geen toenadering van Annemarie had gehad, en ze het zelfs niet doorhad toen hij voorstelde hand in hand te gaan lopen, dat hij er ook geen zin meer in had toen zij op het laatste moment ineens wel toenadering zocht.
Het had een romantisch weekend samen kunnen worden, maar Annemarie was kennelijk nog steeds bezig met haar "beter leren kennen" en besloot te laat dat ze hem leuk genoeg vond voor wat meer.... toen was Adriaan het al zat.
Al even afgezien van het feit dat het natuurlijk niet goed was voor zijn ego dat het kwartjes bij Annemarie pas veel later viel; als Annemarie hem op dat moment al leuk genoeg vond om het allemaal een beetje romantisch te vinden, dan was dat kwartje ook wel eerder gevallen.
Overigens heeft Annemarie ook nog een keer eerder gehint; toen ze zei dat ze naar die rots moesten... die rots waar mensen elkaar de liefde verklaarden, maar die hint begreep Adriaan weer niet, en Annemarie was te bleu om hardop te zeggen wat er met die rots was.
Ah, ik zag hem op Dumpert staan, maar die heb jij dus gemaaktquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:07 schreef HalvinCarris het volgende:
Geniaal idd om er met 63.000 views vandoor te gaan en de maker met 166 te laten zitten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:00 schreef Pino112 het volgende:
Ah, ik zag hem op Dumpert staan, maar die heb jij dus gemaakt
Ge-ni-aal.
Ik zette hem zelf ook op Dumpert hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Geniaal idd om er met 63.000 views vandoor te gaan en de maker met 166 te laten zitten.
Ook bij voorfilmpjes knippen en plakken ze handigquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:52 schreef Lily1987 het volgende:
Hebben jullie het voorfilmpje van zondag al gezien?
Bij de eind toost met champagne stonden Annemarie en Marcel naast elkaar.Ze proostten samen. Ksenia stond zeker niet naast Marcel. Of Adriaan er was...was niet te zien.
Yvon liet maandag bij DWDD doorschemeren dat niet iedereen aanwezig is zondag. Dat zal dan dus in ieder geval Ksenia zijn denk ik.
Klopt. Maar zou wel erg raar zijn als Ksenia en Marcel een stel zijn en bij de eind toost niet naast elkaar staan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:21 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Ook bij voorfilmpjes knippen en plakken ze handigZe zetten je graag op het verkeerde been.
Waar zie je dat trouwens? Ik kan geen filmpje met toost vinden?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:38 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Klopt. Maar zou wel erg raar zijn als Ksenia en Marcel een stel zijn en bij de eind toost niet naast elkaar staan.
Er komt iig een boer alleen, dat was te horen op 3FM.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:52 schreef Lily1987 het volgende:
Hebben jullie het voorfilmpje van zondag al gezien?
Bij de eind toost met champagne stonden Annemarie en Marcel naast elkaar.Ze proostten samen. Ksenia stond zeker niet naast Marcel. Of Adriaan er was...was niet te zien.
Yvon liet maandag bij DWDD doorschemeren dat niet iedereen aanwezig is zondag. Dat zal dan dus in ieder geval Ksenia zijn denk ik.
Welke post?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:24 schreef Susi het volgende:
Ik denk dat Frank alleen komt, gezien ook een post van iemand hier die op een diergeneeskundefeestje was geweest.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee ik denk Marcel en Annemarie beide alleen.
Uh, pfff al wat topics terug.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:13 schreef Susi het volgende:
[..]
Uh, pfff al wat topics terug.ClassicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thx
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
Ik heb 'm gevondenquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:58 schreef Zo-is-dat het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utrecht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |