Welke post?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:24 schreef Susi het volgende:
Ik denk dat Frank alleen komt, gezien ook een post van iemand hier die op een diergeneeskundefeestje was geweest.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee ik denk Marcel en Annemarie beide alleen.
Uh, pfff al wat topics terug.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:13 schreef Susi het volgende:
[..]
Uh, pfff al wat topics terug.ClassicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thx
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
Ik heb 'm gevondenquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:58 schreef Zo-is-dat het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utrecht!
Misschien is Gijsbert wel de enige boer die in duo komt en is de rest weer alleen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:58 schreef bloodymary het volgende:
Bij ons in de krant (Limburger) stonden vandaag vier foto's van stellen gemaakt op duidelijk dezelfde locatie (terugbliklocatie?). Daarbij staan Richard en Annemieke en Anita en Frank in een innige omhelzing op de foto en Marcel en Ksenia en Annemarie en Adriaan gewoon los van elkaar. Gijsbert onbtreekt.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:49 schreef Smikke het volgende:
[..]
Misschien is Gijsbert wel de enige boer die in duo komt en is de rest weer alleen.
Je weet het maar nooit, dit seizoen.
Al denk ik, persoonlijk, dat Gijsbert en Femke niet (lang) meer samen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben wel benieuwd naar de uitzending van zondag![]()
Is dat nu echt de laatste?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:07 schreef Devz het volgende:
[..]jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben wel benieuwd naar de uitzending van zondag![]()
Is dat nu echt de laatste?
ik ook,wil wel weten hoe het er nu voor staat na al die speculaties en bronnen die we hier hebben. Maar ook omdat het dan gewoon klaar is. Het is niet mijn favoriete seizoen geloof ik, maar toch moet ik het kijken, kan niet iets anders kijken of doen op dat tijdstip. Moet toch weten wat er aan het gebeuren is op de boerderijen en in de liefdequote:
juistquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:32 schreef kvd het volgende:
[..]
ik ook,wil wel weten hoe het er nu voor staat na al die speculaties en bronnen die we hier hebben. Maar ook omdat het dan gewoon klaar is. Het is niet mijn favoriete seizoen geloof ik, maar toch moet ik het kijken, kan niet iets anders kijken of doen op dat tijdstip. Moet toch weten wat er aan het gebeuren is op de boerderijen en in de liefde
Kunnen we het in ieder geval ook weer echt afsluiten, daarom moet ik het morgen ook zien.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:32 schreef kvd het volgende:
[..]
ik ook,wil wel weten hoe het er nu voor staat na al die speculaties en bronnen die we hier hebben. Maar ook omdat het dan gewoon klaar is. Het is niet mijn favoriete seizoen geloof ik, maar toch moet ik het kijken, kan niet iets anders kijken of doen op dat tijdstip. Moet toch weten wat er aan het gebeuren is op de boerderijen en in de liefde
Eind januari geloof ik.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:12 schreef JustD1984 het volgende:
[..]
Kunnen we het in ieder geval ook weer echt afsluiten, daarom moet ik het morgen ook zien.
Ben benieuwd hoe het er nu voor staat. Wanneer zijn de opnames voor de aflevering van morgen eigenlijk geweest? Ik weet wel 3 maanden later, maar is dat deze maand? Januari?
Ik wil het ook weten. Het zou zonde zijn als ik deze aflevering niet kan mee pakken. Ik zou gewoon willen weten wat er allemaal waar is van die vele geruchten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:32 schreef kvd het volgende:
[..]
"Hmm. Good kok!"quote:Op zondag 27 februari 2011 13:46 schreef marcodej het volgende:
Net effe de aflevering van vorige week terug gekeken.
Mijn samenvatting: Adriaan, kolere.
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:27 schreef guitargirl84 het volgende:
Die Adriaan is echt een botte boer zeg!
Die indruk had ik ook een beetje.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:58 schreef mootie het volgende:
Zoals ik het zag was Adriaan het gewoon beu, hij had z'n best gedaan (op zijn manier), Annemarie reageerde op z'n Annemaries (geen respons dus) en op de laatste avond probeert ze nog heel vaag wat toenadering te zoeken. Ik vond dat Adriaan er eerder verdrietig uitzag. Soort verslagen.
+ Frank en Anita denk ikquote:Op zondag 27 februari 2011 19:50 schreef MissJ het volgende:
Nog een half uur![]()
Mijn gok is dat alleen Gijsbert & Femke en Richard & Annemieke nog samen zijn.
Wat heeft hij geprobeerd danquote:Op zondag 27 februari 2011 17:58 schreef mootie het volgende:
Zoals ik het zag was Adriaan het gewoon beu, hij had z'n best gedaan (op zijn manier), Annemarie reageerde op z'n Annemaries (geen respons dus) en op de laatste avond probeert ze nog heel vaag wat toenadering te zoeken. Ik vond dat Adriaan er eerder verdrietig uitzag. Soort verslagen.
Of annemarie komt toch met Harry aanzetten, dat zou ik super vinden!quote:Op zondag 27 februari 2011 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
En als Annemarie en Adriaan nog samen zijn ga ik lachen
dat hoop ik echt!quote:Op zondag 27 februari 2011 19:54 schreef JustD1984 het volgende:
[..]
Of annemarie komt toch met Harry aanzetten, dat zou ik super vinden!
Hier zit eigenlijk ook wel wat in. Volgens mij heeft Adriaan vooral met harry en johannes erover gesproken hoe leuk hij haar vond en niet met Annemarie zelf dus kan me dan ook wel weer voorstellen dat ze het niet goed wist wat hij wilde, ze hebben allemaal niet echt toenadering gezocht tijdens de logeerweek, vooral leuk samengewerktquote:Op zondag 27 februari 2011 19:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat heeft hij geprobeerd dan
En zijn ogen spuwden vuur door die zonnebril heen. Heul raar.
ik zit het nog even uit, maar wel met kleine tegenzin.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:58 schreef Beach het volgende:
Ik heb geeneens zin om te kijken meer.
Ik zag trouwens wel vrijdag Harrie op de trekker rijden op de N228geen grapje.
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:09 schreef kvd het volgende:
[..]
ik zit het nog even uit, maar wel met kleine tegenzin.
Volgende week weer Medium kijken, nu al zin in(en dan worden de Pfaffs opgenomen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:58 schreef Beach het volgende:
Ik heb geeneens zin om te kijken meer.
Ik zag trouwens wel vrijdag Harrie op de trekker rijden op de N228geen grapje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |