abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 22 februari 2011 @ 23:38:21 #1
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93180096


Wat is Android?
Android is een open source platform voor mobiele telefoons gebaseerd op de Linux-kernel en het Java-programmeerplatform. Het is ontwikkeld door Google en later door de Open Handset Alliance (OHA). Met de vrijgave van het Android-platform op 5 november 2007 werd ook de oprichting van de OHA aangekondigd. Dit samenwerkingsverband bestaat uit 34 hardware-, software- en telecommunicatiebedrijven die zich erop richten open standaarden voor mobiele apparaten te bevorderen. Hoewel Android op vele apparaten te vinden is (telefoons, muziekspelers, netbooks, e-readers), zal dit topic zich vooral richten op de telefoons. Dit betekent echter niet dat het verboden is om over de andere apparaten te praten! Die zijn juist ook heel interessant.

Aanpassingen van de fabrikant
Er zijn verschillende versies van Android. De standaardversie van Google is niet aangepast door providers/fabrikanten. Deze versie verschijnt voornamelijk op telefoons met de Google Experience ('With Google'). Fabrikanten mogen Android vrij aanpassen, maar de telefoon is dan geen Google Experience telefoon meer. HTC is de eerste die dit gedaan heeft, bij de HTC Hero. Zij ontwikkelden de aangepaste versie van Android, genaamd 'HTC Sense.' Op deze manier heeft HTC ervoor gezorgd dat de Hero multi-touch en Flash 9 ondersteunt. Het nadeel is dat men Android niet draadloos kan updaten. Motorola heeft de MOTOBLUR-interface ontwikkeld voor Android, Samung TouchWiz en Sony Ericsson heeft ook een aangepaste versie van Android, genaamd Rachael.

Welke apparaten draaien er op Android?
Android is beschikbaar op diverse soorten apparaten. Het is voornamelijk te vinden op telefoons, maar bijvoorbeeld ook op muziekspelers, e-readers en netbooks. Eens in de zoveel dagen wordt er wel een nieuw apparaat met Android aangekondigd, daarom staan ze niet in de OP. De beschikbare apparaten en het nieuws daarover zijn te vinden bij de onderstaande sites. Mocht je niet de sites willen afzoeken, dan kan je altijd in het topic even vragen wat op dit moment de meest interessante apparaten zijn.

Handige sites:
http://www.androidplanet.nl/ - Android Planet - Nederlandse Android site
http://www.androidworld.nl/ - Android World - Nederlandse Android site
http://www.phandroid.com/ - Phandroid - Engelse Android site
http://www.androidandme.com/ - Android And Me - Engelse Android site
http://www.androidguys.com/ - Android Guys - Engelse Android site
http://www.androidspin.com/ - AndroidSPIN - Engelse Android site, voornamelijk gericht op custom ROMs
http://www.yourandroid.info/ - Your Android Info - Overzicht van vrijwel al het Androidnieuws

Twitter:
http://twitter.com/cyanogen - Android modder
http://twitter.com/maxisma - Android modder
http://twitter.com/Official_Drizzy - Android modder
http://twitter.com/dwang5 - Android modder
http://twitter.com/stericson - Android modder
http://twitter.com/benocharm - Android modder

Wat zijn die witte vierkanten met zwarte puntjes die ik overal op internet tegenkom?
Dat zijn QR-Codes, een soort barcodes zoals je die in de supermarkt hebt. Met deze QR-Codes kun je heel gemakkelijk een app vinden. Het enige wat je moet doen, is even je camera richten op zo’n QR-Code met bijvoorbeeld het programma Barcodescanner (staat in de Market) en vervolgens krijg je de informatie uit de QR-Code gepresenteerd op je telefoon (meestal een link naar de Market).

Ik ben de looks van Android zat. Hoe kan ik deze aanpassen?
Behalve dat je dingen als de achtergrond kunt veranderen, is er weinig mogelijk in Android. Echter zijn er programma’s die dit wél kunnen. Een voorbeeld is het programma Launcherpro. Dit is een soort schil over Android heen (vergelijkbaar met HTC Sense en Samsung TouchWiz). Met Launcherpro kun je veel kanten op. Zo kun je zelf kiezen hoeveel homescreens (bureaubladen) je wilt, wat voor achtergrond, iconen zonder tekst eronder of je eigen iconen instellen voor applicaties. Ook heeft Launcherpro widgets (handige dingen op je homescreen) zoals een mooie kalender en knoppen waarmee je met 1 druk de vliegtuigstand, wifi, Bluetooth etc. kunt in –en uitschakelen. Hieronder zie je een voorbeeld van een telefoonscherm met Launcherpro: [ afbeelding ] Hieronder vind je de QR-Code voor Launcherpro:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie veel mensen pingen (gratis berichten sturen) op hun BlackBerry. Ik wil dit ook op mijn Android telefoon!
Prima, ook dat kan Android! Je moet er nog wel even een programma voor installeren. De 2 meest populaire programma’s zijn WhatsApp en PingChat. Beide programma’s zijn er voor Android, Blackberries en iPhones. Als je met iemand wil pingen via deze programma’s, moet de ontvanger dus óók dat programma hebben. Let wel op: de berichten tussen de programma’s zijn niet uitwisselbaar; je kunt vanuit WhatsApp dus geen berichten sturen naar iemand die alleen PingChat heeft, of andersom. Verder moet je een internetabbo hebben op je telefoon aangezien de berichten via de internetverbinding verzonden worden. Hieronder vind je de QR-Codes voor respectievelijk WhatsApp en PingChat:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, ik heb nu een Android telefoon, wat zijn leuke/handige programma’s?
Nu je een Android telefoon hebt, wil je natuurlijk wel ontdekken (en aan anderen showen) wát Android nou allemaal kan! Vandaar dat we hier een aantal programma’s noemen die erg handig of leuk zijn.

AK Notepad
Met dit programma kun je op eenvoudige wijze notities maken op je telefoon. Het programma is via de volgende QR-Code te vinden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BuienAlarm
Heb jij dat ook altijd? Ben je net 5 minuten buiten, begint het keihard te regenen, en natuurlijk heb je je paraplu niet meegenomen! Met dit programma is dat verleden tijd. BuienAlarm heeft automatisch een melding als er binnen een uur regen voorspeld is in je omgeving. Mooi op tijd om een paraplu mee te nemen dus! BuienAlarm kun je hier vinden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bump
Wil je even snel (en op een grappige manier) een bestand sturen naar een iPhone of Android telefoon? Met Bump kun je dit doen! Het enige wat je hoeft te doen, is het bestand/de bestanden te selecteren en de ander een boks te geven. Nu zal het bestand overgestuurd worden! Bump is hier te vinden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chrome-to-Phone
Soms zie je een toffe site op je computer en zou je die graag op je telefoon willen kijken. Of je komt een handig programma voor Android tegen op een site, maar de link ernaartoe is nogal lang en onhandig. Om die reden is Chrome-To-Phone bedacht. Met dit programma kun je met een druk op de knop in Firefox of Chrome direct de site die je op dat moment bekijkt, naar je telefoon sturen, waar deze geopend wordt. Om dit programma te gebruiken moet je wel even een plugin voor Chrome of Firefox downloaden, deze zijn hier (Chrome)en hier (Firefox)te vinden. Chrome-To-Phone (voor je telefoon dus) vind je hier:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eBuddy
Veel Android telefoons hebben nog geen programma om op MSN, YIM, AIM of ICQ te komen. Het bekende eBuddy heeft nu een app gemaakt waarmee dit wel kan. Hij is te vinden via de volgende QR-Code:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Layar
Layar is een zeer innovatief programma waarmee je dingen als winkels, te koop staande huizen, bakkerijen, banken etc. heel gemakkelijk kunt vinden. Hij zet namelijk je camera aan, en over de camerabeelden projecteert hij de lokaties van de dor jou gekozen items. Stel, je staat tegenover de Bakker Bart en je richt je camera op Bakker Bart, dan zul je in beeld een tekst zien die aangeeft dat de bakkerij zich voor je bevindt. Ook zijn er radarbeelden te zien waarin met puntjes aangegeven staat welke richting je op met kijken om een bepaald item te vinden. Layar is hier te vinden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linda Manager
Een ding wat Android standaard niet heeft, is een file browser. Met een file browser kun je door alle mappen op je telefoon bladeren. Gelukkig is er Linda Manager, die deze taken op zich neemt. Je kunt dit programma hier vinden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Google Navigation
Jazeker, wij op Android hebben het geluk om een gratis navigatiepakket te hebben! Met Google Navigation kun je op een prachtige manier de weg naar een bestemming vinden. Zo laat hij bijvoorbeeld op een foto zien hoe de lokatie eruitziet als je er bijna bent, zodat je niet uren hoeft rond te rijden om de bestemming te vinden in een wijk. Er is 1 nadeel: je hebt een constante internetverbinding nodig om GN te gebruiken, dus in het buitenland is dit programma wat minder geschikt. Je kunt het hier vinden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shazam
Heb jij dat ook wel eens? Zit je in de auto met een lekker nummer op de radio, vertelt de DJ niet hoe het nummer heet… Met Shazam is dat geen probleem! Hij kan namelijk nummers herkennen door ernaar te luisteren. Gewoon even een tijdje de telefoon bij de speaker houden en Shazam vertelt je wie de artiest is, hoe het nummer heet, op welk album het staat etc. Hier kun je Shazam vinden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is Froyo?
Google geeft al zijn updates voor Android een naam. Alle namen beginnen met een letter uit het alfabet (beginnend bij A, daarna B etc.) en allemaal zijn het de Engelse woorden voor lekkernijen. Froyo is de codenaam voor versie 2.2 van Android en heeft als belangrijkste verbetering dat ie een stuk sneller is dan 2.1. In principe is 2.2 al een tijdje uit, echter hebben veel telefoons een speciale versie van 2.2 nodig, omdat de fabrikant (Samsung, Sony Ericsson, HTC) een schil om Android heeft zitten die ook geupdate moet worden. 2.2 Is dus nog niet voor elk type telefoon uit, maar het worden er wel steeds meer. Alle updates zijn ook gratis trouwens en zijn binnen 5 minuutjes geïnstalleerd. Om te checken of jij Froyo al kan installeren, ga je naar instellingen, Over (onderaan), Systeem software updates. Vervolgens druk je daar op de knop onderaan om te checken voor updates.

Wat is een taskkiller, wat kan ik ermee en wat zijn de voor –en nadelen?
Een taskkiller kun je vergelijken met control-alt-delete in Windows. Je kunt hiermee programma’s die zijn blijven hangen, afsluiten. De taskkillers op Android kunnen echter meer. Zo kunnen ze bijvoorbeeld ook automatisch een programma afsluiten als deze even niet meer gebruikt wordt door de gebruiker. Het voordeel van een taskkiller is dat je een programma dat niet meer reageert (en dus niet meer af te sluiten is), tóch kan stoppen. Het nadeel van taskkillers is dat ze de normale werking van programma’s verstoren. Zo kan het bijvoorbeeld zijn dat hij een kalender constant uitschakelt, terwijl je deze op je homescreen hebt staan. Verder is het bij Android ook niet nodig om een programma te hebbendat automatisch programma’s die niet gebruikt worden, af te sluiten omdat Android dit uit zichzelf al doet, en ook beter dan de taskkillers.

Wat is rooten? Wat zijn custom ROMS?
Op je telefoon kun je veel dingen doen. Er zijn echter een aantal beperkingen, die meestal door de fabrikant of door Android zelf zijn opgelegd. Zo kun je bijvoorbeeld niet een aantal zeer ingrijpende wijzigingen in Android aanbrengen. Als je je telefoon root (root is vergelijkbaar met de administratoraccount op Windows) kan dit allemaal wel. Je hebt in principe dus geen beperkingen meer. Eigenlijk heeft dit voor de meeste gebruikers weinig tot geen nut. Custom ROM’s zijn alternatieve versies van Android. Veel fabrikanten zetten hun programma’s en skins op hun telefoons, zoals HTC met Sense en Samsung met TouchWiz. Als je liever een kale Android telefoon wilt, dan kun je een custom ROM op je telefoon zetten. Uit zo’n custom ROM zijn alle overbodige dingen gesloopt zodat je als het ware de Androidversie krijgt ‘zoals Google het bedoeld heeft’. Handleidingen om custom ROM’s te downloaden en je telefoon te rooten kun je op internet vinden, met name op xdadevelopers.com.

Ik heb vandaag een Android telefoon gekocht, maar mijn accu is na een paar uur alweer leeg? Wat is dit?
In de meeste smartphones van nu zitten Li-ion accu’s. Deze accu’s moeten als het ware ‘leren’. Dit houdt in dat je vooral in het begin de accu zo vaak mogelijk moet opladen. Het beste is dus om je telefoon bij elke mogelijkheid aan de lader te hangen. Bij andere types accu’s is het zo dat je de accu in het begin helemaal moet laten ‘leeglopen’ en em dan pas op moet laden, maar dat moet je bij een Li-Ion accu juist niet doen. Gewoon zo vaak mogelijk opladen dus (en niet alleen als ie (zo goed als) leeg is) en je zal de accuduur met sprongen vooruit zien gaan. Eén tot 3 dagen accuduur is gebruikelijk voor smartphone-accu’s.

Ik heb nu Android, maar ik heb geen idee hoe ik internet werkend krijg op mijn telefoon. Wat zijn de instellingen?
Dit is afhankelijk van je provider. Wat je moet instellen, wordt de APN genoemd. Deze kun je instellen op de volgende manier: Instellingen, Draadloos en netwerken, Mobiele netwerken, Toegangspunten. Vervolgens druk je de Menutoets in en kies je voor Nieuwe APN. Daarna vul je de onderstaande gegevens in (verschilt dus per provider):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Vorig topic: Android #25: Op naar Gingerbread
De OP vind je hier
HTC Desire topic: HTC Desire #29 - Alles in de Google Cloud
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 22 februari 2011 @ 23:39:44 #2
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93180160
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 23:37 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ga er eens heen via C -> Users -> Je naam -> Muziek (even ervan uitgaande dat je muziek daar staat).
Ja je bedoelt op mn gsm toch? Ik dubbelklik dan op de mp3, maar er gebeurt niks...
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_93180206
Pas even de OP een beetje aan, :)
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93180222
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 23:39 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Ja je bedoelt op mn gsm toch? Ik dubbelklik dan op de mp3, maar er gebeurt niks...
Ja, via de app. Je hoeft trouwens maar één keer te drukken. Vreemd dat 'ie het niet doet dan.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 23:41:37 #5
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93180257
Welke versie heb je? Ik 1.21 zie ik nu.,..
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_93180311
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 23:41 schreef Parafernalia het volgende:
Welke versie heb je? Ik 1.21 zie ik nu.,..
Ook 1.21.

Probeer eens iets anders te openen, een .txt bijvoorbeeld?
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 22 februari 2011 @ 23:43:19 #7
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_93180331
Present.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 23:44:02 #8
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93180358
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 23:42 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ook 1.21.

Probeer eens iets anders te openen, een .txt bijvoorbeeld?
Ook niet...er gebeurt niks.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  woensdag 23 februari 2011 @ 00:06:27 #9
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93181355
* Parafernalia is even alle .NET framework rommel aan het downloaden
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_93182144
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 00:06 schreef Parafernalia het volgende:
* Parafernalia is even alle .NET framework rommel aan het downloaden
Dat zou het best wel eens kunnen zijn ja :')
  woensdag 23 februari 2011 @ 00:26:12 #11
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93182252
quote:
10s.gif Op woensdag 23 februari 2011 00:23 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Dat zou het best wel eens kunnen zijn ja :')
Ik moest 3.5 hebben...ik had 3.5 SP1, maar er waren de nodige updates.

Nu werkt het helemaal niet meer :')
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  woensdag 23 februari 2011 @ 01:29:12 #12
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93184623
Zo .NET weer weggegooid en opnieuw geinstalleerd en het werkt nu :D

_O_

.NIET :r
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_93187517
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 23:43 schreef Pino112 het volgende:
Present.
Dito :P
pi_93187603
Even ingelezen, vond Unified Remote in eerste instantie maar onzin aangezien ik PocketCloud gebruik, maar na op de website van Unified Remote gelezen te hebben wat het programma allemaal kan, ga ik het toch eens uittesten.
Ben alleen een beetje huiverig voor het "Server" idee, ben altijd bang dat anderen (lees Unified Remote) kunnen "meekijken" op mijn server als ik het programma daarop geïnstalleerd heb.

Hmmm, eens goed uitzoeken dus ;)
pi_93193747
En Google is begonnen met het uitrollen van versie 2.3.3; ook voor de Nexus One. Dit fixt de willekeurige bootloops welke mensen met 2.3 ervaarden (ik ook ;() en zorgt ervoor dat 2.3 nu ook volledig goed zal werken op de Desire _O_
pi_93195001
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:20 schreef CaptainCookie het volgende:
En Google is begonnen met het uitrollen van versie 2.3.3; ook voor de Nexus One. Dit fixt de willekeurige bootloops welke mensen met 2.3 ervaarden (ik ook ;() en zorgt ervoor dat 2.3 nu ook volledig goed zal werken op de Desire _O_
Nadeel daarbij wel is dat je facebook contacten niet meer kunt sync'en ;(
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93195257
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 12:48 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Nadeel daarbij wel is dat je facebook contacten niet meer kunt sync'en ;(
Jawel, de Facebook-app installeren en syncen aanzetten. Ik heb alle profielfoto's en linkjes naar profielen gewoon bij het goede contact staan.
pi_93195612
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:54 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Jawel, de Facebook-app installeren en syncen aanzetten. Ik heb alle profielfoto's en linkjes naar profielen gewoon bij het goede contact staan.
Dus niet :N
http://www.nu.nl/internet(...)cten-in-android.html
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93196281
quote:
Wat is dezen
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 23 februari 2011 @ 13:23:34 #20
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_93196563
quote:
16s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:48 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Nadeel daarbij wel is dat je facebook contacten niet meer kunt sync'en ;(
Nope, is alleen bij de Nexus S ;).
pi_93196716
Oh, het schijnt alleen voor de Nexus S te zijn.
pi_93196736
Ik moet leren refreshen voor ik post.
pi_93196754
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:23 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Nope, is alleen bij de Nexus S ;).
even goed door lezen andere toestelen komen ook aanbod

quote:
De verwijdering is vooralsnog alleen van toepassing op het toestel Nexus S, maar Google laat al doorschemeren dat ook andere populaire toestellen binnenkort zullen worden aangepast.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93197773
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 13:28 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

even goed door lezen andere toestelen komen ook aanbod

[..]

Maar met een custom-rom heb je er toch geen last van.
pi_93201289
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:50 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Maar met een custom-rom heb je er toch geen last van.
Helaas wel. Is een beperking die google oplegt. En helaas is het zo dat een custom rom nog steeds gebaseerd is op stock Android het zei 0.5, 1.5, 1.6, 2.0, 2.1, 2.2, 2.2-1, 2.3, 2.3.2, 2.3.3
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93203676
quote:
16s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:02 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Helaas wel. Is een beperking die google oplegt. En helaas is het zo dat een custom rom nog steeds gebaseerd is op stock Android het zei 0.5, 1.5, 1.6, 2.0, 2.1, 2.2, 2.2-1, 2.3, 2.3.2, 2.3.3
Maar wel op bepaalde toestellen, zoals het er nu uitziet gewoon de leidende toestellen van Google, zoals de Nexus S en opvolgende apparaten.
pi_93204140
Android + Helvetica _O_
pi_93205691
Ik vind het standaard layout een beetje... saai worden na bijna een jaartje...

Welke app kunnen jullie me aanraden om wat meer te kunnen customizen?
pi_93205751
quote:
99s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef wc-eend het volgende:
Ik vind het standaard layout een beetje... saai worden na bijna een jaartje...

Welke app kunnen jullie me aanraden om wat meer te kunnen customizen?
LauncherPro, daar kan je echt alles mee aanpassen. Homescreen tenminste.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 23 februari 2011 @ 16:39:03 #30
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_93206449
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:53 schreef CaptainCookie het volgende:
Android + Helvetica _O_
[ afbeelding ]
Android + geen idee welke font _O_
pi_93207770
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:39 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Android + geen idee welke font _O_
[ afbeelding ]
Waar heb je dat thema vandaan :o? Ik zoek nog een monochroom thema, ipv dat groen van 2.3 :P.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 23 februari 2011 @ 17:08:48 #32
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_93207935
quote:
10s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:05 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Waar heb je dat thema vandaan :o? Ik zoek nog een monochroom thema, ipv dat groen van 2.3 :P.
Is een zelfgemaakte mix van WP7 en BlackAndroid op mijn Galaxy S.
Screens:


[ Bericht 63% gewijzigd door Pino112 op 23-02-2011 17:32:56 ]
pi_93210426
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:08 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Is een zelfgemaakte mix van WP7 en BlackAndroid op mijn Galaxy S.
Screens:
[ Flickr Photoset ]
Waarom is die er niet voor de Desire ;(
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 23 februari 2011 @ 18:09:47 #34
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_93210886
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 17:58 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Waarom is die er niet voor de Desire ;(
Omdat de Galaxy S meer ownender is. 8-)
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:29:00 #35
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93214983
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 08:32 schreef Juup© het volgende:
Even ingelezen, vond Unified Remote in eerste instantie maar onzin aangezien ik PocketCloud gebruik, maar na op de website van Unified Remote gelezen te hebben wat het programma allemaal kan, ga ik het toch eens uittesten.
Ben alleen een beetje huiverig voor het "Server" idee, ben altijd bang dat anderen (lees Unified Remote) kunnen "meekijken" op mijn server als ik het programma daarop geïnstalleerd heb.

Hmmm, eens goed uitzoeken dus ;)
Je kan de port zelf kiezen. En het ip-adres van je pc ook natuurlijk
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:37:18 #36
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93215474
quote:
16s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:09 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Omdat de Galaxy S meer ownender is. 8-)
:7
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  woensdag 23 februari 2011 @ 20:18:02 #37
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_93217822
Ik speel op zo'n appelding (aaipet) Smurfs Village, erg leuk en verslavend. Iemand een idee wat er voor de Android in de buurt komt?
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_93218049
quote:
16s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:09 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Omdat de Galaxy S meer ownender is. 8-)
Ik heb er al één
  woensdag 23 februari 2011 @ 20:40:09 #39
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93219188
Wat is nou de laatste versie van Android? 2.3 toch?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_93219812
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 20:40 schreef Parafernalia het volgende:
Wat is nou de laatste versie van Android? 2.3 toch?
2.3.3
pi_93219817
Op dit moment 2.3.3 en zodra de eerste Honeycomb tablets beschikbaar zijn, is het versie 3.0
  woensdag 23 februari 2011 @ 20:58:05 #42
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_93220510
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 20:49 schreef Ireyon het volgende:
Op dit moment 2.3.3 en zodra de eerste Honeycomb tablets beschikbaar zijn, is het versie 3.0
Graag Honeycomb voor m'n Tab :D
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
  woensdag 23 februari 2011 @ 21:10:09 #43
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93221421
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 20:49 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

2.3.3
En die is ook voor de Galaxy S?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_93221488
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

En die is ook voor de Galaxy S?
Officieel nog niet.
  woensdag 23 februari 2011 @ 21:12:55 #45
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93221628
quote:
2s.gif Op woensdag 23 februari 2011 21:11 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Officieel nog niet.
Aha..enig idee wanneer wel? Heb T-Mobile. En gaat de update dan automatisch?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 23 februari 2011 @ 21:14:12 #46
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_93221737
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Aha..enig idee wanneer wel? Heb T-Mobile. En gaat de update dan automatisch?
Ja, zo van de één op de andere dag is je telefoon geüpdate. ^O^
pi_93221739
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Aha..enig idee wanneer wel? Heb T-Mobile. En gaat de update dan automatisch?
2.3.3 is vandaag pas via een OTA-update naar de Nexus S en de Nexus One verzonden. Dat duurt nog wel minimaal 2 maanden, denk ik. Of je moet je toestel rooten natuurlijk :P.
  woensdag 23 februari 2011 @ 21:14:31 #48
258616 Mr.DD
Yes, it is me.
pi_93221760
Screenshots maken, iemand een idee hoe? Met behulp van gratis app zou handig zijn.
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
pi_93221789
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 21:14 schreef Mr.DD het volgende:
Screenshots maken, iemand een idee hoe? Met behulp van gratis app zou handig zijn.
Screenshot-app in de market.
  woensdag 23 februari 2011 @ 21:15:33 #50
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93221837
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 21:14 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Ja, zo van de één op de andere dag is je telefoon geüpdate. ^O^
:)
quote:
2s.gif Op woensdag 23 februari 2011 21:14 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

2.3.3 is vandaag pas via een OTA-update naar de Nexus S en de Nexus One verzonden. Dat duurt nog wel minimaal 2 maanden, denk ik. Of je moet je toestel rooten natuurlijk :P.
En 2.3 dan? Want ik heb nog steeds gewoon 2.2
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_93222019
Een update naar 2.3 zal je niet krijgen, dat wordt gewoon 2.3.3 (de min of meer 'definitieve' Gingerbread versie). Wanneer dat gebeurt, hangt af van Samsung (die er eerst nog z'n eigen schil omheen wil programmeren) en je provider (die er eerst nog wat functies uit wil slopen), en dat zal zoals gezegd nog wel een paar maanden duren.
pi_93222061
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 21:15 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

:)

[..]

En 2.3 dan? Want ik heb nog steeds gewoon 2.2
Samsung gaat echt geen moeite doen om een verouderde versie te gaan pushen :'). Hoewel jullie ook pas heel laat 2.2 kregen.

Misschien heb je geluk, de Galaxy S II wordt geleverd met 2.3.3; dus voor Samsung zal het niet zo moeilijk zijn om hem beschikbaar te maken voor de Galaxy S.
  woensdag 23 februari 2011 @ 21:22:08 #53
258616 Mr.DD
Yes, it is me.
pi_93222368
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 21:14 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Screenshot-app in de market.
Zonder te rooten aub. :s)
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
pi_93222483
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 21:22 schreef Mr.DD het volgende:

[..]

Zonder te rooten aub. :s)
Dan kan het alleen via de computer :P
  woensdag 23 februari 2011 @ 22:05:46 #55
258616 Mr.DD
Yes, it is me.
pi_93225571
quote:
2s.gif Op woensdag 23 februari 2011 21:23 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Dan kan het alleen via de computer :P
;(
Ik wacht liever nog even op gingerbread. De Desire is prima zoals ik hem nu heb. :s)
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
  woensdag 23 februari 2011 @ 22:11:14 #56
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93226000
Duidelijk :)
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  woensdag 23 februari 2011 @ 22:21:48 #57
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93226785
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 08:32 schreef Juup© het volgende:
Even ingelezen, vond Unified Remote in eerste instantie maar onzin aangezien ik PocketCloud gebruik, maar na op de website van Unified Remote gelezen te hebben wat het programma allemaal kan, ga ik het toch eens uittesten.
Ben alleen een beetje huiverig voor het "Server" idee, ben altijd bang dat anderen (lees Unified Remote) kunnen "meekijken" op mijn server als ik het programma daarop geïnstalleerd heb.

Hmmm, eens goed uitzoeken dus ;)
Ik ben PocketCLoud eens gaan proberen nav je post, maar hoe heb je dat in vredesnaam aan de praat gekregen?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_93227624
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 22:05 schreef Mr.DD het volgende:

[..]

;(
Ik wacht liever nog even op gingerbread. De Desire is prima zoals ik hem nu heb. :s)
Rooten staat los van het installeren van een andere rom hoor.
pi_93227974
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 22:21 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Ik ben PocketCLoud eens gaan proberen nav je post, maar hoe heb je dat in vredesnaam aan de praat gekregen?
Gewoon instellen :D Vond het best makkelijk om te doen. Is wel gemakkelijk om waar dan ook ter wereld de server te bedienen :P
pi_93228331
Ben benieuwd wanneer Oxygen naar 2.3.3 gaat en of het daarmee de bootloop fixt
pi_93228602
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 22:42 schreef kikoooooo het volgende:
Ben benieuwd wanneer Oxygen naar 2.3.3 gaat en of het daarmee de bootloop fixt
Het zou de bootloop moeten fixen, dat was namelijk een probleem van 2.3; wat door Google gefixt is in 2.3.3 (de Nexus S had er ook last van).

Ik denk dat die update er deze week nog wel komt, dan zal iemand wel de OTA-update beschikbaar gemaakt hebben zodat die adamg het in Oxygen kan stoppen.
  woensdag 23 februari 2011 @ 22:56:54 #62
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93229272
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 22:37 schreef Juup© het volgende:

[..]

Gewoon instellen :D Vond het best makkelijk om te doen. Is wel gemakkelijk om waar dan ook ter wereld de server te bedienen :P
Wat gebruik je verder? VNC? of RDP?

En heb je de gratis of Pro versie?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_93229327
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 22:56 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Wat gebruik je verder? VNC? of RDP?

En heb je de gratis of Pro versie?
Je moet het programma van hun site downloaden en installeren op je computer. Dan gaat het vanzelf.
  woensdag 23 februari 2011 @ 22:59:18 #64
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93229436
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 22:57 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Je moet het programma van hun site downloaden en installeren op je computer. Dan gaat het vanzelf.
Heb ik gedaan. Maar je moet ook de app installeren op je pc
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_93230143
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 22:56 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Wat gebruik je verder? VNC? of RDP?

En heb je de gratis of Pro versie?
Ik gebruik momenteel RDP omdat ik even geen zin heb om met VNC te klooien. Ik heb overigens de PRO versie, maar de gratis versie werkt ook goed al is de bediening wat onhandiger vind. En nee, ik heb niets op de server geïnstalleerd staan want dat is niet nodig met PocketCloud.

quote:
Device Requirements:

* Android OS 1.5 or later
* Supported connections include 3G and Wi-Fi

Host Machine Requirements:

* Remote Desktop Connection enabled on a 32-bit or 64-bit Windows OS (Wyse PocketCloud and Wyse PocketCloud Windows Companion software support a 32-bit or 64-bit Windows OS):
o Windows 2003 Standard/Enterprise with SP2 or later
o Windows 2008 Enterprise
o Windows XP Media Center Edition with SP2 or later
o Windows XP Pro with SP2 or later
o Windows Vista Business/Enterprise/Ultimate with SP1 or later
o Windows Vista - Business, Enterprise, Ultimate with SP1 or later
o Windows 7 - Professional, Enterprise or Ultimate only
o Windows OS Home editions do not include remote desktop support; use the VNC feature
* For VMware View Users: VMware View 4.5 (PocketCloud is backward compatible with VMware View 3.1 or later)
* For VNC Users:
o All supported Windows OS listed above and Home editions of Windows XP, Windows Vista, or Windows 7 on the host machine
o Mac OS X v10.4 or later on the host machine
o TightVNC Server 2.0 or later, RealVNC Server Enterprise Edition 4.0 or later, or UltraVNC Server 1.0.8 or later on the host machine (PocketCloud supports 24 bits per pixel and 32 bits per pixel)
  woensdag 23 februari 2011 @ 23:12:58 #66
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93230308
Helemaal opnieuw geinstalleerd. Probeer nu in te loggen via dat gmailaccountgedoe. Hij zegt:

"Login Success. If any of your remote computers have the free PocketCloud Companion installed and logged in, those computers will apear on My Computers list".

Maar het scherm erna zegt: No Remote Connection. Tap on the + sign....
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  woensdag 23 februari 2011 @ 23:15:56 #67
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93230484
Hoe zet ik RDP "aan"?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_93230807
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:15 schreef Parafernalia het volgende:
Hoe zet ik RDP "aan"?
Welke versie van Windows?
  woensdag 23 februari 2011 @ 23:22:04 #69
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93230833
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:21 schreef Juup© het volgende:

[..]

Welke versie van Windows?
XP
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_93230861
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:12 schreef Parafernalia het volgende:
Helemaal opnieuw geinstalleerd. Probeer nu in te loggen via dat gmailaccountgedoe. Hij zegt:

"Login Success. If any of your remote computers have the free PocketCloud Companion installed and logged in, those computers will apear on My Computers list".

Maar het scherm erna zegt: No Remote Connection. Tap on the + sign....
GMail account gedoe? Dat gebruik ik niet, nergens voor nodig vind ik.
pi_93230934
http://www.microsoft.com/(...)ted/remoteintro.mspx

Oftewel: Configuratiescherm -> Systeem -> Systeemeigenschappen -> Verbindingen van buitenaf -> "Gebruikers mogen een externe verbinding met deze computer maken" aan vinken.
Selecteer ook een externe gebruiker.

Om van buitenaf verbinding te kunnen maken moet je wel poort 3389 open zetten in de firewall van de pc en/of router.

[ Bericht 21% gewijzigd door Juup© op 23-02-2011 23:29:28 ]
  woensdag 23 februari 2011 @ 23:32:22 #72
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93231443
Dat heb ik allemaal...maar toch geen verbinding.

In PocketCloud op mijn gsm doe ik dus:

-> RDP
Nickname: maakt niet uit denk ik?
Host address: ip adres van mijn pc
Username: naam van de pc?
Password: ?
Port: 3389
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_93231557
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:32 schreef Parafernalia het volgende:
Dat heb ik allemaal...maar toch geen verbinding.

In PocketCloud op mijn gsm doe ik dus:

-> RDP
Nickname: maakt niet uit denk ik?
Host address: ip adres van mijn pc
Username: naam van de pc?
Password: ?
Port: 3389
Username is natuurlijk je gebruikersnaam van de computer :'). En het wachtwoord het bijbehorende wachtwoord (RDP werkt volgens mij ook alleen als je wel een account mét wachtwoord op je computer hebt).
  woensdag 23 februari 2011 @ 23:34:53 #74
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93231609
Als ik Auto Discovery Settings doe op de server op mn pc, en dan Option -> Test, zegt ie "RDP to port 3389 failed."
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  woensdag 23 februari 2011 @ 23:35:12 #75
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93231626
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:34 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Username is natuurlijk je gebruikersnaam van de computer :'). En het wachtwoord het bijbehorende wachtwoord (RDP werkt volgens mij ook alleen als je wel een account mét wachtwoord op je computer hebt).
Mét wachtwoord? Ahaa...ja die heb ik niet..
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  woensdag 23 februari 2011 @ 23:42:30 #76
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93232041
maar dan nog werkt het niet :')
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 23 februari 2011 @ 23:43:59 #77
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_93232129
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:42 schreef Parafernalia het volgende:
maar dan nog werkt het niet :')
Ik zou er a la minute mee stoppen als ik jou was :').
  woensdag 23 februari 2011 @ 23:48:37 #78
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93232396
Binnenkort XP maar eens opnieuw installeren
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_93241621
Heb je poort 3389 wel geforward naar je pc? Of connect je vanaf je eigen netwerk?

Werkt de rdp wel vanaf een pc?
  donderdag 24 februari 2011 @ 08:09:14 #80
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_93241986
Waarom installeer je niet gewoon VNC?
pi_93243505
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 08:09 schreef Visitor.Q het volgende:
Waarom installeer je niet gewoon VNC?
Waarom zou je een apart programma installeren voor iets wat gewoon in windows zit?
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  donderdag 24 februari 2011 @ 23:45:33 #83
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93286935
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 06:59 schreef kikoooooo het volgende:
Heb je poort 3389 wel geforward naar je pc? Of connect je vanaf je eigen netwerk?

Werkt de rdp wel vanaf een pc?
Had ik gedaan ja.
Ja rdp werkte blijkbaar niet...geen idee..ik heb er geen kaas van gegeten
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  donderdag 24 februari 2011 @ 23:46:00 #84
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93286961
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 08:09 schreef Visitor.Q het volgende:
Waarom installeer je niet gewoon VNC?
Heb ik gedaan, maar werkte ook niet. Misschien dat ik een windows service uit heb staan
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 24 februari 2011 @ 23:54:55 #85
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_93287428
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 23:46 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Heb ik gedaan, maar werkte ook niet. Misschien dat ik een windows service uit heb staan
Gozer, kap er alsjeblieft eens mee. Dit is hopeloos :').
  vrijdag 25 februari 2011 @ 03:16:16 #86
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93294139
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:54 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Gozer, kap er alsjeblieft eens mee. Dit is hopeloos :').
Kap jij er alsjeblieft mee ^O^
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 25 februari 2011 @ 03:25:44 #87
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_93294266
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 03:16 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Kap jij er alsjeblieft mee ^O^
Nee, want ik ben er niet mee begonnen.
pi_93305871
Kutsite van Vodafone :( Ik mag verlengen maar als ik op 'bekijk alle toestellen' bij het aanbod klik zie ik alleen de 2 iPhones :r
pi_93306237
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:05 schreef BluesRebel het volgende:
Kutsite van Vodafone :( Ik mag verlengen maar als ik op 'bekijk alle toestellen' bij het aanbod klik zie ik alleen de 2 iPhones :r
Je meot ze gewoon bellen. Of ga lekker verlengen via een externe partij. Dat hoeft niet via vodafone zelf (dat is vaak zelfs het onvoordeligst)
pi_93306579
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:13 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Je meot ze gewoon bellen. Of ga lekker verlengen via een externe partij. Dat hoeft niet via vodafone zelf (dat is vaak zelfs het onvoordeligst)
Ik ben al langs geweest en heb ook op andere sites gekeken. Wilde de Desire (gewone, éénjarig) halen maar die is nog best duur voor een telefoon die al meer dan een jaar oud is. HTC heeft al veel meer sindsdien uitgebracht.

Zal even verder op internet kijken en anders wacht ik op de SE Xperia Neo en dan zal ik wel 2 jaar overwegen.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 14:46:26 #91
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_93307640
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:21 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ik ben al langs geweest en heb ook op andere sites gekeken. Wilde de Desire (gewone, éénjarig) halen maar die is nog best duur voor een telefoon die al meer dan een jaar oud is. HTC heeft al veel meer sindsdien uitgebracht.

Zal even verder op internet kijken en anders wacht ik op de SE Xperia Neo en dan zal ik wel 2 jaar overwegen.
Hangt een beetje af van wat je uit wil geven en wat je maandelijkse kosten zullen zijn en wat je eventueel wil bijleggen. Heb je wat meer gegevens?
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_93310175
Vraagje; ik heb auto-update aan staan voor de meeste APPS. Ik ga echter even naar het buitenland, blijft android auto updates doen als hij merkt dat er geroamd wordt?
  vrijdag 25 februari 2011 @ 15:50:36 #93
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_93310589
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:41 schreef Niesl het volgende:
Vraagje; ik heb auto-update aan staan voor de meeste APPS. Ik ga echter even naar het buitenland, blijft android auto updates doen als hij merkt dat er geroamd wordt?
Roaming gewoon uitzetten, alleen gebruiken als je wifi hebt
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_93310592
Dat ligt eraan of je in je instellingen Roaming hebt aangevinkt ;)
  vrijdag 25 februari 2011 @ 20:02:06 #95
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93320381
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 03:25 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Nee, want ik ben er niet mee begonnen.
Zo, met Windows 7 werkt het prima :) :W
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 25 februari 2011 @ 20:04:18 #96
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_93320468
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:02 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Zo, met Windows 7 werkt het prima :) :W
:) Draaide je nog op XP ofzo dan?
pi_93321875
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:02 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Zo, met Windows 7 werkt het prima :) :W
^O^
  vrijdag 25 februari 2011 @ 21:09:08 #98
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93323757
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:04 schreef Pino112 het volgende:

[..]

:) Draaide je nog op XP ofzo dan?
:Y

quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:48 schreef Parafernalia het volgende:
Binnenkort XP maar eens opnieuw installeren
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_93332893
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:05 schreef BluesRebel het volgende:
Kutsite van Vodafone :( Ik mag verlengen maar als ik op 'bekijk alle toestellen' bij het aanbod klik zie ik alleen de 2 iPhones :r
Ik had dat ook een jaartje geleden, gewoon bellen, dan blijkt dat je uit veel meer toestellen kan kiezen.

Maar ik zou effe wachten op de Desire S of de Incredible S (of de Galaxy SII)
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_93333348
Ik vind het zo zonde van Samsung dat ze hun telefoons expres zo op de iPhones laten lijken

Galaxy S -> 3Gs
Galaxy S II -> 4

Hardware- en softwarematig. Ze hebben aan de binnenkant beide heel goede hardware, maar softwarematig wordt het nogal verpest. Aangezien die Samsungs ook vreselijk duur zijn, kan je bijna beter gewoon een iPhone kopen dan. Je zou toch denken dat ze daar in Korea wel iets beters kunnen verzinnen, of in ieder geval de duidelijke iPhone-verwijzingen weglaten (de app-drawer met zijwaarts scrollende pagina's met onderin een dock met vier vaste iconen bijvoorbeeld).
  zaterdag 26 februari 2011 @ 09:14:14 #101
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_93339853
phluphy for president!
pi_93340002
http://www.nu.nl/internet(...)nt-in-jaar-tijd.html

_O_ Android *O*

Beat that Apple fan boys!

[ Bericht 4% gewijzigd door Exentric90 op 26-02-2011 09:47:23 ]
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  zaterdag 26 februari 2011 @ 10:14:56 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93340467
Huh whatsapp laat ineens telefoonnummers zien ipv namen?
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 26 februari 2011 @ 10:27:06 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93340628
Even opnieuw geïnstalleerd en nu is het gefixt.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 26 februari 2011 @ 10:29:30 #105
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_93340671
quote:
13s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 00:11 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik vind het zo zonde van Samsung dat ze hun telefoons expres zo op de iPhones laten lijken

Galaxy S -> 3Gs
Galaxy S II -> 4

Hardware- en softwarematig. Ze hebben aan de binnenkant beide heel goede hardware, maar softwarematig wordt het nogal verpest. Aangezien die Samsungs ook vreselijk duur zijn, kan je bijna beter gewoon een iPhone kopen dan. Je zou toch denken dat ze daar in Korea wel iets beters kunnen verzinnen, of in ieder geval de duidelijke iPhone-verwijzingen weglaten (de app-drawer met zijwaarts scrollende pagina's met onderin een dock met vier vaste iconen bijvoorbeeld).
Beter goed gejat dan slecht verzonnen.
pi_93341785
Ff een vraagje. Hoe kan ik achter het werkgeheugen en processorsnelheid komen van mijn Zenithink tablet? De handleiding is nl. erg summier en kan ik dit niet in terug vinden.
pi_93347461
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 11:19 schreef Vlinder33 het volgende:
Ff een vraagje. Hoe kan ik achter het werkgeheugen en processorsnelheid komen van mijn Zenithink tablet? De handleiding is nl. erg summier en kan ik dit niet in terug vinden.
Kun je misschien beter in het Android tablet discussie topic #8 vragen?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  zaterdag 26 februari 2011 @ 16:22:00 #108
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_93352307
edit
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_93360455
:( :( :( :(

Ik wil deze app graag hebben Pillbox Alert, maar kan alleen met een creditcard betalen die ik dus niet heb. Dan maar verder zoeken naar een soortgelijk programma dat wel Paypal ondersteund of gratis is.
pi_93360565
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 19:35 schreef Juup© het volgende:
:( :( :( :(

Ik wil deze app graag hebben Pillbox Alert, maar kan alleen met een creditcard betalen die ik dus niet heb. Dan maar verder zoeken naar een soortgelijk programma dat wel Paypal ondersteund of gratis is.
Aan de zijkant worden 'n aantal apps genoemd die er op lijken en grtis zijn, is dat dan niks?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_93360850
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 19:35 schreef Juup© het volgende:
:( :( :( :(

Ik wil deze app graag hebben Pillbox Alert, maar kan alleen met een creditcard betalen die ik dus niet heb. Dan maar verder zoeken naar een soortgelijk programma dat wel Paypal ondersteund of gratis is.
Zie ik het goed, kan ik bij Android Market alleen nog maar met dat Google geneuzel c.q. creditcard betalen?
pi_93360886
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 19:38 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Aan de zijkant worden 'n aantal apps genoemd die er op lijken en grtis zijn, is dat dan niks?
Nee dat is idd niets, heb ze getest en voldoen niet aan hetgeen ik wens. Maar ik zoek verder ;)
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 26 februari 2011 @ 19:45:50 #113
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_93360917
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 19:35 schreef Juup© het volgende:
:( :( :( :(

Ik wil deze app graag hebben Pillbox Alert, maar kan alleen met een creditcard betalen die ik dus niet heb. Dan maar verder zoeken naar een soortgelijk programma dat wel Paypal ondersteund of gratis is.
Je kan een prepaid creditcard kopen, heb ik ook gedaan ^O^
pi_93361199
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 19:45 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Je kan een prepaid creditcard kopen, heb ik ook gedaan ^O^
Ja misschien ga ik dat idd doen, wil nog meer dingen kopen voor op de Desire.
pi_93363654
Of je neemt gewoon een creditcard :? ?
pi_93363760
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 20:45 schreef Ireyon het volgende:
Of je neemt gewoon een creditcard :? ?
Voor die 2 maal per jaar dat ik dat ding gebruik? Daar ga ik geen ¤25,- o.i.d. p/j voor betalen.

En dan nog, ik wil dat programma NU hebben 8-)
pi_93363985
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 20:47 schreef Juup© het volgende:

[..]

Voor die 2 maal per jaar dat ik dat ding gebruik? Daar ga ik geen ¤25,- o.i.d. p/j voor betalen.

En dan nog, ik wil dat programma NU hebben 8-)
4shared?
pi_93364994
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 20:51 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

4shared?
Heb het programma al "gevonden" via een "gratis" site. Wil ik eens iets kopen en eerlijk zijn, word ik nog gedwongen om een CC te nemen :')
pi_93365982
Ik koop apps altijd via een prepaid creditcard van 3vcash. Enig nadeel daar is dat je niet één vast creditcardnummer krijgt, iedere keer als je op wilt waarderen krijg je een nieuwe 'creditcard'. Maargoed, 't is een oplossing. Geen zin om alleen voor m'n telefoon een creditcard te gaan nemen. }:|
You only know what I want you to.
pi_93375145
2.3 beschikbaar op de galaxy s?
pi_93378891
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 01:08 schreef rumiii het volgende:
2.3 beschikbaar op de galaxy s?
Nee
  zondag 27 februari 2011 @ 03:39:00 #122
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_93379210
quote:
quote:
34 iphone user can't watch this video cause it was made with Flash.
_O-
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_93380865
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:35 schreef Sold het volgende:
Ik koop apps altijd via een prepaid creditcard van 3vcash. Enig nadeel daar is dat je niet één vast creditcardnummer krijgt, iedere keer als je op wilt waarderen krijg je een nieuwe 'creditcard'. Maargoed, 't is een oplossing. Geen zin om alleen voor m'n telefoon een creditcard te gaan nemen. }:|
Dat laatste dus.
  zondag 27 februari 2011 @ 14:04:41 #124
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93388625
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 01:08 schreef rumiii het volgende:
2.3 beschikbaar op de galaxy s?
komt in maart
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_93388784
Ik kan market.android.com niet bereiken... al een paar dagen niet. Krijg een 200 error.
Blijkbaar ben ik de enige? :?
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_93388893
quote:
2s.gif Op zondag 27 februari 2011 14:10 schreef Loveless85 het volgende:
gebruik es https://market.android.com
Ja, die. Doet t niet.
quote:
Error 200 (net::ERR_CERT_COMMON_NAME_INVALID): Unknown error.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_93389389
Bij je trusted sites zetten?
pi_93389488
Hmm. Heb mijn browsercache + cookies en ergelijke verwijderd... nu doet market het weer 8)7

Thanks anyway. Happy browsing!
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_93389567
kan je in de android market alleen apps kopen met een CC?
pi_93390073
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 14:28 schreef rumiii het volgende:
kan je in de android market alleen apps kopen met een CC?
Jep.
https://market.android.co(...)?hl=en&answer=105916

MasterCard, Visa en Visa Electron.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_93390337
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 14:28 schreef rumiii het volgende:
kan je in de android market alleen apps kopen met een CC?
Als je geen CC hebt, kan je een virtuele CC aanmaken.
http://www.androidplanet.(...)-creditcard-kan-dat/
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_93390674
Ik snap dat gezeik over CC's niet zo. Prima dat je er geen wil, maar altijd dat eeuwige geklaag over dat je dan niks kan kopen, er zijn genoeg alternatieven zoals die virtuele CC's, of familie of vrienden lief aankijken. En het is ook niet dat het een geheim is, of ineens is ingevoerd ofzo.
pi_93392490
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 14:45 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Als je geen CC hebt, kan je een virtuele CC aanmaken.
http://www.androidplanet.(...)-creditcard-kan-dat/
thanks!
heb zelf de telefoon nog niet dus weet niet hoe het allemaal zit,
betaal je in de android market met euros of dollars?
euros neem ik aan?
  zondag 27 februari 2011 @ 15:29:31 #135
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93392593
Applanet werkt bij mij niet meer goed. Bij alles wat ik download krijg ik de volgende melding:

"Er is een fout opgetreden bij het parseren van het pakket"

:?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_93392603
Volgende week komt de Neo waarschijnlijk uit. Wat vinden jullie van die?
Ja, ik ken het update-gedrag van SE.

Hij is vrijwel dezelfde als de Arc, maar een andere design en goedkoper.

http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_xperia_neo-3734.php
pi_93392651
Persoonlijk vind ik SE geheel nogal falen qua design, specs, en support...
Voor mij dus sowieso geen optie.
  zondag 27 februari 2011 @ 15:31:26 #138
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_93392704
quote:
2s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
Persoonlijk vind ik SE geheel nogal falen qua design, specs, en support...
Voor mij dus sowieso geen optie.
Eensch.. behalve dan t design.. dat vind ik in details net niet top, maar grote lijnen erg mooi (snappu?)
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_93392889
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:27 schreef rumiii het volgende:

[..]

thanks!
heb zelf de telefoon nog niet dus weet niet hoe het allemaal zit,
betaal je in de android market met euros of dollars?
euros neem ik aan?
Dat ligt eraan, voor apps uit de USA betaal je met dollars, uit de UK in ponden en uit Japan met Yen. Maar dat wordt natuurlijk allemaal netjes naar euro omgerekend volgens huidige wisselkoersen.

quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:29 schreef Parafernalia het volgende:
Applanet werkt bij mij niet meer goed. Bij alles wat ik download krijg ik de volgende melding:

"Er is een fout opgetreden bij het parseren van het pakket"

:?
Probeer het eens uit de gewone market te downloaden, daar heb 'k nooit problemen mee ^O^
pi_93392963
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:31 schreef Koepert het volgende:

[..]

Eensch.. behalve dan t design.. dat vind ik in details net niet top, maar grote lijnen erg mooi (snappu?)
Ik snap je, dat heb ik heel erg met die Xperia play, leuk idee, maar als je die console uitklapt vind ik het al een veel te basic ding. En dat je maar een paar uur er op kan spelen is natuurlijk sowieso jammer, imho is de smartphone markt gewoon nog niet klaar voor zoiets, dan moet eerst de batterijduur verbeterd worden.
pi_93393039
quote:
2s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
Persoonlijk vind ik SE geheel nogal falen qua design, specs, en support...
Voor mij dus sowieso geen optie.
Design van het toestel of van de UI? Het toestel vind ik mooi (en niet belangrijk eigenlijk, voor mijzelf). De UI moet ik een keer mee werken om het te weten. Support is waardeloos ja.

Maar de specs? Die zijn toch goed?
pi_93393079
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:37 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Design van het toestel of van de UI? Het toestel vind ik mooi (en niet belangrijk eigenlijk, voor mijzelf). De UI moet ik een keer mee werken om het te weten. Support is waardeloos ja.

Maar de specs? Die zijn toch goed?
De toestellen :D
pi_93393097
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:35 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Dat ligt eraan, voor apps uit de USA betaal je met dollars, uit de UK in ponden en uit Japan met Yen. Maar dat wordt natuurlijk allemaal netjes naar euro omgerekend volgens huidige wisselkoersen.



[..]

Probeer het eens uit de gewone market te downloaden, daar heb 'k nooit problemen mee ^O^
euro dus.
dankjewel
  zondag 27 februari 2011 @ 18:23:55 #144
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93401117
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:35 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Probeer het eens uit de gewone market te downloaden, daar heb 'k nooit problemen mee ^O^
Nee daar staat ie niet :')
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_93401465
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:29 schreef Parafernalia het volgende:
Applanet werkt bij mij niet meer goed. Bij alles wat ik download krijg ik de volgende melding:

"Er is een fout opgetreden bij het parseren van het pakket"

:?
ff de nieuwe versie downloaden. Eerst de oude eraf gooien.
  zondag 27 februari 2011 @ 18:39:45 #146
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93401743
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 18:33 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

ff de nieuwe versie downloaden. Eerst de oude eraf gooien.
Ja die downloadt hij automatisch, maar daarmee hetzelfde probleem
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 27 februari 2011 @ 18:39:53 #147
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93401753
Maar ouwe er nog niet afgegooid nee,,
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 27 februari 2011 @ 18:41:46 #148
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93401835
Shit, nu heb ik m eraf gegooid...maar applanet.net werkt niet meer
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_93404974
-edit-
Maar effe niet, in afwachting overleg met DIG mods.

[ Bericht 80% gewijzigd door Fendy op 27-02-2011 21:34:03 ]
  zondag 27 februari 2011 @ 19:52:29 #150
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93405412
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:45 schreef kikoooooo het volgende:
-edit2-
Is dat niet wat anders?

[ Bericht 14% gewijzigd door Fendy op 27-02-2011 21:34:20 ]
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_93406191
Zucht. Nee.
pi_93406403
Woehoe, eindelijk Oxygen2.0 met 2.3.3 _O_
  zondag 27 februari 2011 @ 20:10:24 #153
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93406528
thx!
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_93408608
quote:
Op zondag 27 februari 2011 20:08 schreef CaptainCookie het volgende:
Woehoe, eindelijk Oxygen2.0 met 2.3.3 _O_
auto update??
pi_93408901
Ik gebruik ADW EX, en kan dus iconen aanpassen op mn homescreen.

Maar ik zou ook het icoontje om het scherm uit te zetten (gemaakt met extended controls of een app Lock Screen Widget) willen veranderen. Maar dat kan niet, omdat het widgets zijn, en geen appjes. Iemand een oplossing?
pi_93409416
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 20:39 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

auto update??
Ja, iig vanuit de laatste TEST-versie. Hoewel ik hem eerst gedownload had om het font aan te passen:



Ziet er net wat strakker uit :P

[ Bericht 5% gewijzigd door CaptainCookie op 27-02-2011 20:56:52 ]
pi_93414596
Applanet eventjes de oude deleten ;) http://Bit.ly/hGa657
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93421431
Hungry shark 2 O+, ik kan die kutkrab maar niet verslaan }:|
pi_93424230
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 21:57 schreef Exentric90 het volgende:
Applanet eventjes de oude deleten ;) http://Bit.ly/hGa657
Thanks. Eindelijk de NBA app op mijn Android. Wil best betalen voor apps maar 9,99 gaat mij te ver.

[ Bericht 7% gewijzigd door emokid op 28-02-2011 01:03:11 ]
pi_93425068
De android market stelt een beetje teleur vergeleken met de appstore.. kwalitatief.laag of ik zoek verkeerd u
  maandag 28 februari 2011 @ 01:38:54 #161
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93425354
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 28 februari 2011 @ 08:15:56 #162
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_93428892
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 20:43 schreef jampot het volgende:
Ik gebruik ADW EX, en kan dus iconen aanpassen op mn homescreen.

Maar ik zou ook het icoontje om het scherm uit te zetten (gemaakt met extended controls of een app Lock Screen Widget) willen veranderen. Maar dat kan niet, omdat het widgets zijn, en geen appjes. Iemand een oplossing?
Waarom heb je een icon om het scherm uit te zetten? Op elke Android telefoon zit toch gewoon een knop waar dit ook al mee kan? :')
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_93428991
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:25 schreef rumiii het volgende:
De android market stelt een beetje teleur vergeleken met de appstore.. kwalitatief.laag of ik zoek verkeerd u
Dat ben ik wel met je eens ja :)
pi_93429777
quote:
5s.gif Op maandag 28 februari 2011 08:15 schreef Devolution het volgende:

[..]

Waarom heb je een icon om het scherm uit te zetten? Op elke Android telefoon zit toch gewoon een knop waar dit ook al mee kan? :')
Ja, maar die zit op een onhandige plek. Bovendien, als ik een hoesje gebruik is ie niet in te drukken.
  maandag 28 februari 2011 @ 09:29:11 #165
19529 Fendy
True Spirit
pi_93429829
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:38 schreef Parafernalia het volgende:
verkeerde topic Paar :')
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  maandag 28 februari 2011 @ 09:37:44 #166
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_93431669
quote:
Op maandag 28 februari 2011 09:26 schreef jampot het volgende:

[..]

Ja, maar die zit op een onhandige plek. Bovendien, als ik een hoesje gebruik is ie niet in te drukken.
Dat, en het schijnt dat die knop een van de eerste onderdelen is dat aan slijtage onderhevig is, omdat je hem zo ontieglijk veel gebruikt. Ik heb ook een touchknop om de boel te locken.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_93436340
quote:
14s.gif Op zondag 27 februari 2011 20:49 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ja, iig vanuit de laatste TEST-versie. Hoewel ik hem eerst gedownload had om het font aan te passen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ziet er net wat strakker uit :P
Ik wil ook zo'n homescreen, maar vind het maar klooien met LP om het zo te krijgen.
  maandag 28 februari 2011 @ 15:38:03 #169
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_93442626
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 09:26 schreef jampot het volgende:

[..]

Ja, maar die zit op een onhandige plek. Bovendien, als ik een hoesje gebruik is ie niet in te drukken.
Hoe zet je em dan aan?
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_93442671
Met Oxygen kun je hem ook unlocken door 2x op de sensorknop te drukken. Ideaal :)
pi_93443653
quote:
Op maandag 28 februari 2011 15:39 schreef kikoooooo het volgende:
Met Oxygen kun je hem ook unlocken door 2x op de sensorknop te drukken. Ideaal :)
Dat zit alleen nog niet in de nieuwste versie, net als het lang indrukken van de volumeknop om naar het volgende liedje te gaan.
pi_93448323
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:05 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik wil ook zo'n homescreen, maar vind het maar klooien met LP om het zo te krijgen.
1 widget, 1 dock en 1 icon, dat klooien valt best mee?
pi_93449162
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:05 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik wil ook zo'n homescreen, maar vind het maar klooien met LP om het zo te krijgen.
Dat is toch zo gedaan? Alleen een wallpaper instellen, dock instellen en die ene widget er neerzetten. Verder gewoon één transparante png als icon voor alle dock-items.

https://www.dropbox.com/g(...)oid%20Stuff?h=1c63c1
Op die Dropbox staan veel docks en wallpapers, evenals een zooi screenshots voor ideeën.
pi_93450827
quote:
5s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:38 schreef Devolution het volgende:

[..]

Hoe zet je em dan aan?
Met de home-knop. En zoals gezegd, die power button voelt al niet al te stevig aan.
pi_93451540
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:30 schreef jampot het volgende:

[..]

Met de home-knop. En zoals gezegd, die power button voelt al niet al te stevig aan.
Wat voor kuttelefoon heb je dan :')?
  maandag 28 februari 2011 @ 20:36:16 #176
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_93459034
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:30 schreef jampot het volgende:

[..]

Met de home-knop. En zoals gezegd, die power button voelt al niet al te stevig aan.
Dus je hebt een icon om je telefoon uit te zetten omdat je powerknop niet bereikbaar is met een hoesje en hij volgens jou niet stevig aanvoelt.. Maar om de telefoon aan te zetten gebruik je de homeknop. Waarom gebruik je de homeknop dan niet ook om de telefoon aan te zetten?
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_93459302
quote:
14s.gif Op zondag 27 februari 2011 20:49 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ja, iig vanuit de laatste TEST-versie. Hoewel ik hem eerst gedownload had om het font aan te passen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ziet er net wat strakker uit :P
Hoe verander je een lettertype :@ ? Van die Typefresh app vat ik niet veel..
pi_93459564
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:40 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Hoe verander je een lettertype :@ ? Van die Typefresh app vat ik niet veel..
Heb je een custom ROM?
pi_93459597
Hoe moet je een custom rom maken dan?
pi_93459653
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:44 schreef Zozamiz het volgende:
Hoe moet je een custom rom maken dan?
Heb je überhaupt je toestel geroot?
pi_93459724
jep!
pi_93459740
Ik draai nu darky 9.2 op mn galaxy s
pi_93459752
quote:
5s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:44 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Heb je een custom ROM?
Cyanogen 7 :)
pi_93460020
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:46 schreef Zozamiz het volgende:
Ik draai nu darky 9.2 op mn galaxy s
Dat is dus een custom ROM.

Wat je nu doet, is de zip die je op je toestel geflashed hebt, openen in Winrar. Navigeer naar de map /system/fonts/.

Pak nu het font dat je op je toestel wil, deze moet in .ttf-formaat zijn. Hernoem deze naar 'DroidSans.ttf', en eventueel de dikke versie ervan naar DroidSans-Bold.ttf. Nu sleep je deze naar de fonts-map uit de zip welke je open hebt staan in Winrar en drukt op Ok.

Dan gewoon die zip weer flashen op je telefoon, en klaar. Hierbij verlies je geen gebruikersgegevens, en mocht het mis gaan flash je gewoon weer de originele ROM.

Het is simpeler dan het lijkt.

EDIT: De andere fonts uit de map zo laten als ze zijn. Je kan wel eventueel 'Clockopia.ttf' vervangen, dit is het font wat gebruikt wordt voor de digitale clock in het lockscreen.
pi_93460049
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:40 schreef Ireyon het volgende:

[..]

1 widget, 1 dock en 1 icon, dat klooien valt best mee?
Welke widget? Welke dock? Welk Icon?

;)
pi_93460081
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:51 schreef Juup© het volgende:

[..]

Welke widget? Welke dock? Welk Icon?

;)
Widget is de SiMi Clock Widget. De wallpaper + dock zijn hier te vinden:
https://www.dropbox.com/g(...)oid%20Stuff?h=1c63c1
pi_93460102
quote:
14s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:56 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Dat is toch zo gedaan? Alleen een wallpaper instellen, dock instellen en die ene widget er neerzetten. Verder gewoon één transparante png als icon voor alle dock-items.

https://www.dropbox.com/g(...)oid%20Stuff?h=1c63c1
Op die Dropbox staan veel docks en wallpapers, evenals een zooi screenshots voor ideeën.
Dank :P
pi_93460153
quote:
14s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:51 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Widget is de SiMi Clock Widget. De wallpaper + dock zijn hier te vinden:
https://www.dropbox.com/g(...)oid%20Stuff?h=1c63c1
Wederom dank. Ik ga downloaden *O*

Launcher Pro Plus gekocht :D

[ Bericht 8% gewijzigd door Juup© op 28-02-2011 21:18:16 ]
pi_93461847
Heeft iemand een handleiding custom rom/root voor beginners :@
pi_93462087
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:19 schreef rumiii het volgende:
Heeft iemand een handleiding custom rom/root voor beginners :@
Welke telefoon heb je? Het is namelijk heel erg afhankelijk van je telefoon hoe makkelijk het rooten is.

Bij die van mij (HTC Desire) was het niet meer dan de telefoon via USB verbinden met de computer, een programma downloaden, op 'Root' klikken, even wachten en klaar.
pi_93462193
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:52 schreef Juup© het volgende:

[..]

Wederom dank. Ik ga downloaden *O*

Launcher Pro Plus gekocht :D
Dat was ook m'n eerste gekochte app (en nog steeds de enige). Vooral om die poppups die je kan instellen bij het vegen over een dock-icon _O_
pi_93462538
LauncherProPlus _O_

Op mijn trage Wildfire ook stukken sneller dan Sense, zeker na de Froyo update wilde Sense nog weleens laggen of freezen. Greep in het begin toch nog vaak terug, maar na de boel wat opgeleukt te hebben met Beautiful Widgets & SiMi Clock mis ik Sense totaal niet :D
  Redactie Sport / Supervogel maandag 28 februari 2011 @ 22:05:59 #193
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_93465102
Gingerbread op Galaxy S _O_ _O_ _O_
pi_93465471
quote:
Op maandag 28 februari 2011 22:05 schreef Pino112 het volgende:
Gingerbread op Galaxy S _O_ _O_ _O_
Is er al een gb rom voor de sgs dan? Of is dat gewoon die 2.2 met gb skin?
  Redactie Sport / Supervogel maandag 28 februari 2011 @ 22:17:45 #195
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_93465858
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:11 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Is er al een gb rom voor de sgs dan? Of is dat gewoon die 2.2 met gb skin?
Een uur geleden is er eentje online gezet, gelekt via Polen. Ik flash hem nog maar even niet, reacties afwachten enzo.
  maandag 28 februari 2011 @ 22:20:24 #196
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93466047
tvp
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_93466227
quote:
Op maandag 28 februari 2011 22:17 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Een uur geleden is er eentje online gezet, gelekt via Polen. Ik flash hem nog maar even niet, reacties afwachten enzo.
Met een nandroid-backup kan er toch niks mis gaan?
  Redactie Sport / Supervogel maandag 28 februari 2011 @ 22:26:29 #198
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_93466453
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:23 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Met een nandroid-backup kan er toch niks mis gaan?
Nee, maar schijnt tegen te vallen. Zie verder SGS-topic.
pi_93472189
quote:
14s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:26 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Nee, maar schijnt tegen te vallen. Zie verder SGS-topic.
Voor de Desire is hij nu volledig stabiel, snel en werkbaar sinds 2.3.3
pi_93472596
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 00:10 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Voor de Desire is hij nu volledig stabiel, snel en werkbaar sinds 2.3.3
HTC heeft meer dev'ers en HTC gooit wel bijna alles open-source wat het werk ook nog eens makkelijker voor ze maakt.

Samsung helaas niet -O-
pi_93472675
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 00:17 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

HTC heeft meer dev'ers en HTC gooit wel bijna alles open-source wat het werk ook nog eens makkelijker voor ze maakt.

Samsung helaas niet -O-
Versie 2.3.3 is geheel buiten HTC om op mijn telefoon gekomen hoor. HTC brengt hem pas eind juni uit geloof ik.
pi_93472760
CaptainCookie

Ik doel meer op drivers en dergelijke waardoor ports veel makkelijker zijn

Btw. Samsung heeft nu wel zijn eerste gelekte officiele Rom. Gaat HTC nu verslagen worden door Samsung in update snelheid? Zou wel een stunt zijn 8-)
pi_93472879
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 00:20 schreef Kandijfijn het volgende:
CaptainCookie

Ik doel meer op drivers en dergelijke waardoor ports veel makkelijker zijn

Btw. Samsung heeft nu wel zijn eerste gelekte officiele Rom. Gaat HTC nu verslagen worden door Samsung in update snelheid? Zou wel een stunt zijn 8-)
De Desire heeft het voordeel dat hij hardwarematig zowat gelijk is aan de Nexus One. Omdat dat een Google-phone is krijgt die altijd als eerste de updates, wat afgelopen weekend ook gebeurde. De ROM-bakkers konden de drivers uit die ROM halen en in die van de Desire stoppen.
pi_93472952
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 00:22 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

De Desire heeft het voordeel dat hij hardwarematig zowat gelijk is aan de Nexus One. Omdat dat een Google-phone is krijgt die altijd als eerste de updates, wat afgelopen weekend ook gebeurde. De ROM-bakkers konden de drivers uit die ROM halen en in die van de Desire stoppen.
Klopt wel ongeveer, maar hetzelfde zou op moeten gaan voor SGS en Nexus S lijkt me dan in dit geval?
pi_93473024
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 00:23 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Klopt wel ongeveer, maar hetzelfde zou op moeten gaan voor SGS en Nexus S lijkt me dan in dit geval?
Volgens mij delen die niet dezelfde interne hardware. Anders was er ook al lang een stabiele 2.3-ROM voor de Galaxy S geweest.
pi_93479495
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
LauncherProPlus _O_

Op mijn trage Wildfire ook stukken sneller dan Sense.
Bij mij is het superTRAAAAG :( Eens kijken waar het probleem zit. Gebruik nu maar weer even Sense.
pi_93480536
quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 09:47 schreef Juup© het volgende:

[..]

Bij mij is het superTRAAAAG :( Eens kijken waar het probleem zit. Gebruik nu maar weer even Sense.
Je hebt niet nog Sense op de achtergrond draaien?
pi_93481877
quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 10:27 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Je hebt niet nog Sense op de achtergrond draaien?
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93491606
quote:
Op maandag 28 februari 2011 21:23 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Welke telefoon heb je? Het is namelijk heel erg afhankelijk van je telefoon hoe makkelijk het rooten is.

Bij die van mij (HTC Desire) was het niet meer dan de telefoon via USB verbinden met de computer, een programma downloaden, op 'Root' klikken, even wachten en klaar.
ik heb dus een SGS alleen geen enkel verstand van rooten of een rom, wat ik verwacht is dat het UI betreft, en als je hem root verbeter je de prestaties?
  woensdag 2 maart 2011 @ 00:53:06 #210
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_93523146
Okay, ik heb lekker met de Android SDK zitten spelen en een App gemaakt :')

Check (directe download)
Minimaal Android 1.6 vereist.

Het is een dobbelprogramma met Yahtzee support. :P
Je moeder is een hamster
pi_93528802
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:13 schreef rumiii het volgende:

[..]

ik heb dus een SGS alleen geen enkel verstand van rooten of een rom, wat ik verwacht is dat het UI betreft, en als je hem root verbeter je de prestaties?
Nee, rooten heeft alleen met de rechten op je telefoon te maken.
pi_93528959
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:53 schreef Crutch het volgende:
Okay, ik heb lekker met de Android SDK zitten spelen en een App gemaakt :')

Check (directe download)
Minimaal Android 1.6 vereist.

Het is een dobbelprogramma met Yahtzee support. :P
Beetje feedback: Ik had verwacht dat je ook dobbelsteen rolgeluiden zou horen. Verder past het appje op de Hero niet helemaal op het scherm, de rollcounter in de yahtzee verdwijnt van het scherm af. Oh en nu doet Yahtzee het niet meer... Ik kan klikken wat ik wil maar er gebeurd niets meer :(
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:58:47 #213
19529 Fendy
True Spirit
pi_93529060
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:13 schreef rumiii het volgende:

[..]

ik heb dus een SGS alleen geen enkel verstand van rooten of een rom, wat ik verwacht is dat het UI betreft, en als je hem root verbeter je de prestaties?
Android draait op een linux kernel, wat weer een UNIX variant is. Als je naar de rechtenstructuur in UNIX/linux kijkt zijn root rechten het hoogst haalbare, wordt ook wel superuser genoemd. Met andere woorden, als je root bent kun je alles aan je telefoon aanpassen en dus ook een andere rom installeren.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:04:42 #214
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_93531118
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 09:54 schreef Karstman het volgende:

[..]

Beetje feedback: Ik had verwacht dat je ook dobbelsteen rolgeluiden zou horen. Verder past het appje op de Hero niet helemaal op het scherm, de rollcounter in de yahtzee verdwijnt van het scherm af. Oh en nu doet Yahtzee het niet meer... Ik kan klikken wat ik wil maar er gebeurd niets meer :(
Ah, thanks. Ga ik fixen. :P
Je moeder is een hamster
pi_93537840
Hoe moet je nou meelopen als in mei/juni 2.3 telefoons uitkomen, maar in April 2.4 uitkomt en later dit jaar "Ice-cream sandwich"

:?

Edit: en ik wil niet rooten
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:31:47 #216
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_93539046
Meeloper :')
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_93539360
Er is geen 2.4
pi_93539892
quote:
3s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:58 schreef Fendy het volgende:

[..]

Android draait op een linux kernel, wat weer een UNIX variant is. Als je naar de rechtenstructuur in UNIX/linux kijkt zijn root rechten het hoogst haalbare, wordt ook wel superuser genoemd. Met andere woorden, als je root bent kun je alles aan je telefoon aanpassen en dus ook een andere rom installeren.
Aanvulling op dat:

Je hebt geen root nodig om je rom te vervangen, je hebt een gekraakte bootloader nodig.
pi_93541297
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:39 schreef Ireyon het volgende:
Er is geen 2.4
Nog niet
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93542085
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:52 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Aanvulling op dat:

Je hebt geen root nodig om je rom te vervangen, je hebt een gekraakte bootloader nodig.
Maar die kun je er alleen opzetten als je root hebt toch?
pi_93542223
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 15:47 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Maar die kun je er alleen opzetten als je root hebt toch?
Jep :Y
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93543099
2.3.3 op de Desire _O_
pi_93543385
quote:
16s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:28 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Nog niet
Nooit niet. Android 2.3.3 is API level 10, Android 3.0 is API level 11. Dat houdt in dat er niks meer komt tussen 2.3.3 en 3.0, zo simpel is 't.
pi_93543432
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:14 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Nooit niet. Android 2.3.3 is API level 10, Android 3.0 is API level 11. Dat houdt in dat er niks meer komt tussen 2.3.3 en 3.0, zo simpel is 't.
Er zou toch een 2.4 komen met de functies van 3.0 (dus ook de API) maar dan voor smartphones? 3.0 is namelijk alleen gemaakt voor tablets.
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:18:24 #225
19529 Fendy
True Spirit
pi_93543583
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:52 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Aanvulling op dat:

Je hebt geen root nodig om je rom te vervangen, je hebt een gekraakte bootloader nodig.
Eens, alleen was hier de term 'root' onderwerp van de vraag, dus vandaar dat ik daar dieper op in ging ;)
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_93549683
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 16:14 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Nooit niet. Android 2.3.3 is API level 10, Android 3.0 is API level 11. Dat houdt in dat er niks meer komt tussen 2.3.3 en 3.0, zo simpel is 't.
Bullcrap, dat het voorgaande keren zo is geweest wilt niet zeggen dat het nu ook zo is. Daarnaast heeft Google t zelf aangekondigd en waarschijnlijk zullen ze 3.0 op schuiven naar level 12 , of ze maken van 12, 2.4
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93549805
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 16:15 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Er zou toch een 2.4 komen met de functies van 3.0 (dus ook de API) maar dan voor smartphones? 3.0 is namelijk alleen gemaakt voor tablets.
Ook dit.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93555128
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 10:27 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Je hebt niet nog Sense op de achtergrond draaien?
Volgens mij niet, maar ik zal het eens nakijken.
pi_93556712
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 10:27 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Je hebt niet nog Sense op de achtergrond draaien?
Hoe zie je dat eigenlijk? Hoe ze je Sense uit?
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_93562632
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:47 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Maar die kun je er alleen opzetten als je root hebt toch?
Dat is niet waar met mijn G1 was het juist andersom. Moest mijn bootloader hacken met de goldcard-methode zodat ik kon downgraden na een Android 1.0. Vervolgens kon ik Engineerings-bootloader er op zetten. Vanaf daar kon ik pas een versie rom flashen met root-toegang :').
pi_93563151
Applanet ligt er weer uit. Heeft dat programma ooit gewerkt?
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:14:35 #232
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_93565058
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:49 schreef emokid het volgende:
Applanet ligt er weer uit. Heeft dat programma ooit gewerkt?
komt omdat je niet wil kopen dan krijg je dat ~O>
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_93568455
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 21:49 schreef emokid het volgende:
Applanet ligt er weer uit. Heeft dat programma ooit gewerkt?
Ja
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93568651
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 21:41 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Dat is niet waar met mijn G1 was het juist andersom. Moest mijn bootloader hacken met de goldcard-methode zodat ik kon downgraden na een Android 1.0. Vervolgens kon ik Engineerings-bootloader er op zetten. Vanaf daar kon ik pas een versie rom flashen met root-toegang :').
Dan heb je dat flink omslachtig gedaan. Ik heb toen een oudere official geflashed. Ik dacht 1.5. Daarna een telnet commandante waardoor ik root kreeg. Waardoor ik kon flashen.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93581193
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:01 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Ja
Dat dus.
pi_93588327
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 23:03 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Dan heb je dat flink omslachtig gedaan. Ik heb toen een oudere official geflashed. Ik dacht 1.5. Daarna een telnet commandante waardoor ik root kreeg. Waardoor ik kon flashen.
Die hack was niet meer beschikbaar voor de firmware die ik had. Moest eerst de bootloader ontgrendelen voordat ik überhaupt iets kon flashen.
pi_93589523
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 13:07 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Die hack was niet meer beschikbaar voor de firmware die ik had. Moest eerst de bootloader ontgrendelen voordat ik überhaupt iets kon flashen.
Je had hem ook gewoon met originele software kunnexn flashen :) dat werkt namelijk altijd op de g1 ook al pak je 1.5 terwijl je 1.6 er op had staan. ;)
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93592596
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:37 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Je had hem ook gewoon met originele software kunnexn flashen :) dat werkt namelijk altijd op de g1 ook al pak je 1.5 terwijl je 1.6 er op had staan. ;)
Met een vergrendelde bootloader kan je niks flashen.
  donderdag 3 maart 2011 @ 15:49:21 #239
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93594738
Is Applanet nu helemaal weg...t werkt al een paar dagen niet meer ;(
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_93598110
Ze moesten overhuizen naar 'n andere server heb ik ergens gelezen. En niet elke server wil geässocieerd worden met minder legale zaken. Dus misschien zit daar 'n probleempje.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_93598939
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 15:49 schreef Parafernalia het volgende:
Is Applanet nu helemaal weg...t werkt al een paar dagen niet meer ;(
Probeer anders de Android Market eens, nooit problemen mee ^O^
pi_93603306
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 17:36 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Probeer anders de Android Market eens, nooit problemen mee ^O^
:{
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93606660
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 17:36 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Probeer anders de Android Market eens, nooit problemen mee ^O^
Dat, en er zijn meer dan genoeg alternatieven.
  donderdag 3 maart 2011 @ 21:28:48 #244
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93611570
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:17 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Dat, en er zijn meer dan genoeg alternatieven.
Ik vond Applanet toch wat ehhm..fijner dan de Market 8-)
En ehhh wat zijn de eeehhh
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_93611904
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 21:28 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Ik vond Applanet toch wat ehhm..fijner dan de Market 8-)
En ehhh wat zijn de eeehhh
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?
Usenet?
pi_93612172
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 21:28 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Ik vond Applanet toch wat ehhm..fijner dan de Market 8-)
En ehhh wat zijn de eeehhh
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?
Een leven krijgen, en eens gewoon die paar dollar betalen voor goeie apps die vaak door vrijwillgers gemaakt worden.
  donderdag 3 maart 2011 @ 21:44:17 #247
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93612855
quote:
15s.gif Op donderdag 3 maart 2011 21:35 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Een leven krijgen, en eens gewoon die paar dollar betalen voor goeie apps die vaak door vrijwillgers gemaakt worden.
:{
Nevermind joh.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  donderdag 3 maart 2011 @ 21:50:05 #248
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_93613326
quote:
15s.gif Op donderdag 3 maart 2011 21:35 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Een leven krijgen, en eens gewoon die paar dollar betalen voor goeie apps die vaak door vrijwillgers gemaakt worden.
Wat heeft dat met een leven krijgen te maken... Evenals Par. heb ik geen creditcard, en vind ik een app van n paar euro n verrekte slechte reden om wel een creditcard aan te schaffen.. maar ik zal me verder van commentaar onthouden gij nobele ^O^
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_93614197
Ik denk altijd maar, als die mensen die die apps maken geen geld krijgen, houden ze vanzelf op met apps maken... En sowieso vind ik ook dat werken beloond mag worden. Dus ja, ik betaal gewoon.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_93616382
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 21:50 schreef Koepert het volgende:

[..]

Wat heeft dat met een leven krijgen te maken... Evenals Par. heb ik geen creditcard, en vind ik een app van n paar euro n verrekte slechte reden om wel een creditcard aan te schaffen.. maar ik zal me verder van commentaar onthouden gij nobele ^O^
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93618744
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 21:59 schreef Pandora73 het volgende:
Ik denk altijd maar, als die mensen die die apps maken geen geld krijgen, houden ze vanzelf op met apps maken... En sowieso vind ik ook dat werken beloond mag worden. Dus ja, ik betaal gewoon.
Helemaal mee eens, alleen heb ik nou eenmaal geen CC. Apps die bijvoorbeeld via PayPal gekocht kunnen worden, koop ik dan ook. Zo heb ik bijvoorbeeld LauncherPro wel gekocht, omdat die app gratis te downloaden was en te unlocken met een code die je krijgt via PayPal.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 01:01:40 #252
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93624005
quote:
14s.gif Op donderdag 3 maart 2011 23:00 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, alleen heb ik nou eenmaal geen CC. Apps die bijvoorbeeld via PayPal gekocht kunnen worden, koop ik dan ook. Zo heb ik bijvoorbeeld LauncherPro wel gekocht, omdat die app gratis te downloaden was en te unlocken met een code die je krijgt via PayPal.
^O^
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 4 maart 2011 @ 07:27:02 #253
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_93626788
quote:
14s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:27 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Er zijn voldoende mogelijkheden om een prepaid creditcard te krijgen, koste je alleen het bedrag voor de App dus dat is geen excuus
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_93626948
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 18:25 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Bullcrap, dat het voorgaande keren zo is geweest wilt niet zeggen dat het nu ook zo is. Daarnaast heeft Google t zelf aangekondigd en waarschijnlijk zullen ze 3.0 op schuiven naar level 12 , of ze maken van 12, 2.4
Bullcrap? Lees jezelf een keer in. 2.4 is bedacht door tweakers.net omdat zij het op de Arc aantroffen. Nu blijkt echter dat 2.4 is vervangen door 2.3.3. Er is geen noodzaak voor een 2.4 meer. Google zal nu druk bezig zijn om Honeycomb te optimaliseren en de features naar smartphones te krijgen voor mei (Ice Cream).

Google heeft het ook niet zelf aangekondigd overigens.
pi_93627919
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 07:27 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Er zijn voldoende mogelijkheden om een prepaid creditcard te krijgen, koste je alleen het bedrag voor de App dus dat is geen excuus
Tot op heden geen trustworthy site gevonden.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93627999
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 07:44 schreef Alxander het volgende:

[..]

Bullcrap? Lees jezelf een keer in. 2.4 is bedacht door tweakers.net omdat zij het op de Arc aantroffen. Nu blijkt echter dat 2.4 is vervangen door 2.3.3. Er is geen noodzaak voor een 2.4 meer. Google zal nu druk bezig zijn om Honeycomb te optimaliseren en de features naar smartphones te krijgen voor mei (Ice Cream).

Google heeft het ook niet zelf aangekondigd overigens.
Ik kom niet op tweakers.

http://www.google.com/m?c(...)d-home#q=android+2.4

Lees dat maar eens. En kijk ook even verder dan alleen de eerste 3 hits...
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93628085
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:58 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Tot op heden geen trustworthy site gevonden.
Dat is dan jouw probleem. Het is niet iets nieuws ofzo, dus dat hele 'boehoe het kan alleen met CC en ik ben te pauper er eentje te nemen ;( '-excuus gaat al niet op.

Genoeg CC-sites die wél thrustworthy zijn trouwens, zo kan je alles natuurlijk rechtlullen en gewoon idiote voorwaarden bedenken zodat in JOUW ogen geen enkele site goed genoeg is.

En alsof mensen die appplanet gebruik alleen bij uitzondering even een app leechen die ze écht willen hebben en waar écht geen lite versie van te vinden is :')
pi_93628559
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 09:06 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat is dan jouw probleem. Het is niet iets nieuws ofzo, dus dat hele 'boehoe het kan alleen met CC en ik ben te pauper er eentje te nemen ;( '-excuus gaat al niet op.

Genoeg CC-sites die wél thrustworthy zijn trouwens, zo kan je alles natuurlijk rechtlullen en gewoon idiote voorwaarden bedenken zodat in JOUW ogen geen enkele site goed genoeg is.

En alsof mensen die appplanet gebruik alleen bij uitzondering even een app leechen die ze écht willen hebben en waar écht geen lite versie van te vinden is :')
Als jij mij een site vind met goeie voorwaarden dan maak ik er een aan. Want jaa alle apps die te koop zijn met paypal koop ik. En alle apps die een lite versie hebben gebruik ik. Dus loop niet zo te nitpick'en. Wan ik gebruik een App als applanet liever ook niet. Want wat kan mij die fucking 3 euro schelen?
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93628647
Neuh, ik héb een CC, dus waarom zou ik me tijd verdoen met een goeie site voor jóu te gaan zoeken?
pi_93628784
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:30 schreef Loveless85 het volgende:
Neuh, ik héb een CC, dus waarom zou ik me tijd verdoen met een goeie site voor jóu te gaan zoeken?
:D
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_93628798
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 09:30 schreef Loveless85 het volgende:
Neuh, ik héb een CC, dus waarom zou ik me tijd verdoen met een goeie site voor jóu te gaan zoeken?
Dus niet zeiken dan
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93628806
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:35 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Dus niet zeiken dan
Je begint een beetje vervelend te worden :r
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_93629354
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 09:36 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Je begint een beetje vervelend te worden :r
Boe fucking hoe.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93629570
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:27 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Als jij mij een site vind met goeie voorwaarden dan maak ik er een aan. Want jaa alle apps die te koop zijn met paypal koop ik. En alle apps die een lite versie hebben gebruik ik. Dus loop niet zo te nitpick'en. Wan ik gebruik een App als applanet liever ook niet. Want wat kan mij die fucking 3 euro schelen?
Als die 3 euro je niets kan schelen, dan kun je toch ook gewoon een creditcard nemen, zo'n ding kost 10 a 15 euro per jaar en heb je ook nodig als je goedkoop wil vliegen, een hotel wil boeken, dingen wilt kopen op internet, met plastic wil betalen in het buitenland, etcetera.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_93629635
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 09:58 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Als die 3 euro je niets kan schelen, dan kun je toch ook gewoon een creditcard nemen, zo'n ding kost 10 a 15 euro per jaar en heb je ook nodig als je goedkoop wil vliegen, een hotel wil boeken, dingen wilt kopen op internet, met plastic wil betalen in het buitenland, etcetera.
Geen vaste baan = geen creditcard bij mij. Maw. Ik moet geduld hebben tot augustus. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Exentric90 op 04-03-2011 10:08:38 ]
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93629698
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:06 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat is dan jouw probleem. Het is niet iets nieuws ofzo, dus dat hele 'boehoe het kan alleen met CC en ik ben te pauper er eentje te nemen ;( '-excuus gaat al niet op.

Genoeg CC-sites die wél thrustworthy zijn trouwens, zo kan je alles natuurlijk rechtlullen en gewoon idiote voorwaarden bedenken zodat in JOUW ogen geen enkele site goed genoeg is.

En alsof mensen die appplanet gebruik alleen bij uitzondering even een app leechen die ze écht willen hebben en waar écht geen lite versie van te vinden is :')
Spijker op de kop ^O^
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_93629898
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 10:02 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Spijker op de kop ^O^
Lezen is ook moeilijk of niet? Wie was er ook weer irritant.

quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 09:27 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Als jij mij een site vind met goeie voorwaarden dan maak ik er een aan. Want jaa alle apps die te koop zijn met paypal koop ik. En alle apps die een lite versie hebben gebruik ik. Dus loop niet zo te nitpick'en. Wan ik gebruik een App als applanet liever ook niet. Want wat kan mij die fucking 3 euro schelen?
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93630011
Neuh, ik héb een CC, dus waarom zou ik me tijd verdoen met een goeie site voor jóu te gaan zoeken?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_93630228
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 10:11 schreef -J-D- het volgende:
Neuh, ik héb een CC, dus waarom zou ik me tijd verdoen met een goeie site voor jóu te gaan zoeken?
Hoe aandoenlijk, een meeloper :)
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93630342
Wat is er precies niet trustworthy aan die sites, in jouw ogen?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_93630627
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 10:20 schreef -J-D- het volgende:
Wat is er precies niet trustworthy aan die sites, in jouw ogen?
Och alleen maar de voorwaarden, minimaal 1x per zoveel weken gebruiken of opwaarderen anders vervalt t geld. (Mijn plan is in 1x ¤500 opwaarderen en voorlopig klaar) gegevens die door worden gespeeld aan derden. Etc.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93630681
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:26 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Och alleen maar de voorwaarden, minimaal 1x per zoveel weken gebruiken of opwaarderen anders vervalt t geld.
Serieus? Wat een kutvoorwaarde
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_93630805
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 10:27 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Serieus? Wat een kutvoorwaarde
Dat zeg ik
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93630929
Gelul, bv. een wirecard is gewoon prepaid en blijft een jaar geldig, je kan er gewoon 25 euro op zetten bv. en dan betaal je 1 (!) euro transactiekosten. Je moet gewoon een keer zo'n kaartje nemen, thats all.
pi_93631022
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
Gelul, bv. een wirecard is gewoon prepaid en blijft een jaar geldig, je kan er gewoon 25 euro op zetten bv. en dan betaal je 1 (!) euro transactiekosten. Je moet gewoon een keer zo'n kaartje nemen, thats all.
En bij 150 euro erop zetten, betaal je al 5 euro transactiekosten.
Maar goed, dat is geen probleem, gezien onderstaande quote.
Loveless: Ik neem aan dat jij het over 3vcash hebt?

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:27 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Want wat kan mij die fucking 3 euro schelen?
Ben benieuwd of een van de andere voorwaarden een probleem zal vormen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_93631117
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:35 schreef -J-D- het volgende:

[..]

En bij 150 euro erop zetten, betaal je al 5 euro transactiekosten.
Maar goed, dat is geen probleem, gezien onderstaande quote.
Loveless: Ik neem aan dat jij het over 3vcash hebt?

[..]

Ben benieuwd of een van de andere voorwaarden een probleem zal vormen.
www.mywirecard.com ofzo

En natuurlijk zitten er kosten aan, en dat is uiteraard meteen allemaal kut en niet goed, want geld is geen issue voor deze man, maar het moet natuurlijk allemaal niet te duur en omslachtig worden :')
pi_93631683
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 10:37 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

www.mywirecard.com ofzo

En natuurlijk zitten er kosten aan, en dat is uiteraard meteen allemaal kut en niet goed, want geld is geen issue voor deze man, maar het moet natuurlijk allemaal niet te duur en omslachtig worden :')
Geld is totaal geen issue. Ik wil alleen ¤500,- er op zetten er dan vanaf zijn. En dat het onbeperkt geldig is. Want, ik heb geen garantie dat ik dat op heb binnen dat jaar. Zoiets heet gewoon jatten. Ik stort geld er op en na een jaar halen hun het er weer af. Huh wtf? :? Die transactie kosten kunnen mijn reet jeuken.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93631808
Daarnaast mywirecard speelt geen gegevens door? Anderzijds 3vcash ?
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93632658
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:52 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Geld is totaal geen issue. Ik wil alleen ¤500,- er op zetten er dan vanaf zijn. En dat het onbeperkt geldig is. Want, ik heb geen garantie dat ik dat op heb binnen dat jaar. Zoiets heet gewoon jatten. Ik stort geld er op en na een jaar halen hun het er weer af. Huh wtf? :? Die transactie kosten kunnen mijn reet jeuken.
Dat bedoelde ik dus met idiote eisen stellen zodat er geen enkele aanbieder aan je voorwaarden voldoet.

Ik wil ook de nieuwe Galaxy S II gratis met een eenjarig abo van een tientje per maand, en dan onbeperkt sms en internet van 7,2 mbps. En als dat niet kan zijn alle telco's KUT! :( :(

:')
pi_93632700
Overigens betaal je volgens mij bij wirecard na een jaar gewoon 0,50c per maand ofzo, als je er nog geld op hebt staan en een jaar niet hebt opgewaardeerd. Maar nu zitten wij nog jouw huiswerk te doen.
pi_93632998
T zijn geen belachelijke voorwaarden. Ik zet mijn geld er op, en dat gebruik ik nu zoals ik wil. En dat wil ik dan ook. Ik zeg niet dat ze kut zijn, alleen dat ze belachelijke voorwaarden hebben.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93633298
Gister mijn eerste android gekocht, Samsung galaxy ace, tot nu toe zeer tevreden met het systeem en de google integratie.
pi_93636705
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 11:30 schreef NietTeVolgen het volgende:
Gister mijn eerste android gekocht, Samsung galaxy ace, tot nu toe zeer tevreden met het systeem en de google integratie.
Werktie ace een beetje? Ik heb een beetje het idee dat het een slap aftreksel is van de Galaxy S.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93638295
Geen ervaring met andere android toestellen, maar hij doet tot nu toe niet onder voor mijn iphone 3gs.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:27:20 #285
202014 JJH
Knetter. O+
pi_93649125
Vandaag een Desire Z gekocht gekregen bij een nieuw abbo.

_O_ Android. _O_

Binnen 3 uur de eerste keer de batterij leeggejaagd. :')
  vrijdag 4 maart 2011 @ 19:18:12 #286
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93654011
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:27 schreef JJH het volgende:
Vandaag een Desire Z gekocht gekregen bij een nieuw abbo.

_O_ Android. _O_

Binnen 3 uur de eerste keer de batterij leeggejaagd. :')
gekocht
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 4 maart 2011 @ 19:23:26 #287
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93654295
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:58 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Werktie ace een beetje? Ik heb een beetje het idee dat het een slap aftreksel is van de Galaxy S.
Dacht ik ook, maar t scheelt echt niet veel volgens mij.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_93654510
Iemand een idee?

De tijd van binnenkomende smsjes is zo'n 2 minuten later dan de tijd van verzonden smsjes. Dus: als ik snel antwoord, is de tijd van mijn antwoord eerder dan het smsje waarop ik antwoorde. Waardoor er dus niks van die volgorde klopt..
  vrijdag 4 maart 2011 @ 19:28:22 #289
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93654545
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 19:27 schreef jampot het volgende:
Iemand een idee?

De tijd van binnenkomende smsjes is zo'n 2 minuten later dan de tijd van verzonden smsjes. Dus: als ik snel antwoord, is de tijd van mijn antwoord eerder dan het smsje waarop ik antwoorde. Waardoor er dus niks van die volgorde klopt..
Dat lijkt me best vet!
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 4 maart 2011 @ 21:37:40 #290
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_93662394
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 19:27 schreef jampot het volgende:
Iemand een idee?

De tijd van binnenkomende smsjes is zo'n 2 minuten later dan de tijd van verzonden smsjes. Dus: als ik snel antwoord, is de tijd van mijn antwoord eerder dan het smsje waarop ik antwoorde. Waardoor er dus niks van die volgorde klopt..
Dat is bij mij ook al een hele tijd, maar alleen bij 1 van mijn contacten. Ik denk dat dat komt omdat hij een andere provider heeft, en dat deze de verkeerde tijd doorgeeft aan mijn provider, waardoor het lijkt alsof mijn reply eerder verstuurd is dan zijn originele bericht. Is zeer irritant inderdaad, maar ik heb er mee leren leven. Ik heb ook al van alles geprobeerd, zoals de tijd in mijn telefoon aanpassen, maar niks hielp.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_93666633
Check de widget 'rimshot' uit de market. Geniaal _O-
  vrijdag 4 maart 2011 @ 22:46:34 #292
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_93666820
Zojuist mijn contacten gesynct met Google Contacts, werkt goed alleen zie ik bij sommige contacten 2 keer het Google logo erachter staan. Als ik dan dat contact bekijk staat er dat ie is opgeslagen op:

phone
google
google

Wat betekend dit? En hoe krijg ik dit verholpen, handmatig is een beetje teveel werk :)

edit:
Hij slaat nu ook alle contacten 2 keer op in Google Contacts

edit2:
Opgelost, gewoon de dubbele contacts uit Google contacts verwijderd. Werd als een tierelier nu

[ Bericht 15% gewijzigd door Apfel. op 04-03-2011 22:55:15 ]
  vrijdag 4 maart 2011 @ 23:00:53 #293
19529 Fendy
True Spirit
pi_93667565
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 22:42 schreef kikoooooo het volgende:
Check de widget 'rimshot' uit de market. Geniaal _O-
Wat doet ie?

Als ie toffe geluiden maakt wil ik het over de enorme speakerset in mijn Grand Espace hebben ;)
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 23:28:29 #294
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_93669091
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 22:42 schreef kikoooooo het volgende:
Check de widget 'rimshot' uit de market. Geniaal _O-
instant buttons... meer keuze....
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_93669880
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:02 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Ik kom niet op tweakers.

http://www.google.com/m?c(...)d-home#q=android+2.4

Lees dat maar eens. En kijk ook even verder dan alleen de eerste 3 hits...
Dude :') , ik volg alle Techblogs (Engadget, Ars Technica, Techcrunch) en Androidblogs (AndroidCentral, AndroidAndMe, Phandroid) en volg alle mensen die bij Google iets te vertellen hebben op de voet, ga me nou niet vertellen wat ik bij Google moet zoeken.

Als ik naar Google kijk (oké dan :') ), zie ik: 2.4 Ice Cream komt in de zomer, aantoonbaar niet waar. Android 2.4 Honeycomb wordt binnenkort gereleased :'), 2.4 biedt ondersteuning voor multicore processors, die support zit al in Honeycomb en zal rustig zijn weg vinden naar Ice Cream in mei.
pi_93670848
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 23:43 schreef Alxander het volgende:

[..]

Dude :') , ik volg alle Techblogs (Engadget, Ars Technica, Techcrunch) en Androidblogs (AndroidCentral, AndroidAndMe, Phandroid) en volg alle mensen die bij Google iets te vertellen hebben op de voet, ga me nou niet vertellen wat ik bij Google moet zoeken.

Als ik naar Google kijk (oké dan :') ), zie ik: 2.4 Ice Cream komt in de zomer, aantoonbaar niet waar. Android 2.4 Honeycomb wordt binnenkort gereleased :'), 2.4 biedt ondersteuning voor multicore processors, die support zit al in Honeycomb en zal rustig zijn weg vinden naar Ice Cream in mei.
Dus kom 2.4 uit en kan dat api level 12 worden. :)
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93671055
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 19:23 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Dacht ik ook, maar t scheelt echt niet veel volgens mij.
Morgen toch even proberen onder t werk. :)

quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 19:27 schreef jampot het volgende:
Iemand een idee?

De tijd van binnenkomende smsjes is zo'n 2 minuten later dan de tijd van verzonden smsjes. Dus: als ik snel antwoord, is de tijd van mijn antwoord eerder dan het smsje waarop ik antwoorde. Waardoor er dus niks van die volgorde klopt..
Even naar berichten >menuknop >settings>onderaan>use originaliteit time stamp. En zet in t date&time menu ook even use time and date grond provider aan :)
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93671588
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 00:09 schreef Exentric90 het volgende:



[..]

Even naar berichten >menuknop >settings>onderaan>use originaliteit time stamp.
Hmmm, die optie kan ik niet vinden in dat menu.
pi_93672269
quote:
Op zaterdag 5 maart 2011 00:21 schreef Juup© het volgende:

[..]

Hmmm, die optie kan ik niet vinden in dat menu.
Ik weet de Nederlandse benoeming niet sorry :@ ;(
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93673259
Probeer wel even die date & time from provider ;)
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93673279
En dicht

Volgend topic: Android #32 - Met een OP vabaf een HTC Legend met CM7

[ Bericht 90% gewijzigd door Exentric90 op 05-03-2011 01:34:49 ]
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')