Een grapje, of een trage verbinding?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:06 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
laatste post
[ afbeelding ]
Nee, laat het volk het maar zelf oplossen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:07 schreef vergezocht het volgende:
gaan de burgers dus oorlog verklaren?
Nu dat hij weigert weg te gaan? Ik zie geen andere optiebehalve inmenging van buitenlandse militairen
Was bij #17 al zo ;-)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:07 schreef yavanna het volgende:
Whehehe.
Topictitel moet eigenlijk beginnen met : Revolutie in Libi #18
Uhhh nee teveel levens en olie in het spel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:08 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Nee, laat het volk het maar zelf oplossen.
Een succesvolle revolutie kost vaak toch wat levens. Olie is wat mij betreft geen reden om oorlog te voeren. Gadaffi is ook geen echte bedreiging voor andere landen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:09 schreef vergezocht het volgende:
Uhhh nee teveel levens en olie in het spel.
De gemiddelde burger in de steden heeft geen vuurwapens.quote:En dat tweede vroeg ik ook, hoe gaan de burgers oorlog voeren? Hebben Libiers sowieso wapens?
Warfalla stam. Al zijn daar nog geen bewijzen van. Warfalla-stam is de grootste en machtigste stam in Libie en ook nog eens de belangrijkste bondgenoot van Gadaffi.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:10 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Op twitters en in vorige topics werd gemeld dat bepaalde stammen (namen erbij iemand?) zich al gekeerd hebben tegen Khaaffi en onderweg waren om de demonstraten / revolutie te steunen. Richting de steden en met name Tripoli.
edit: evenzo in de veiligheidsraadquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:18 schreef Dance99Vv het volgende:
Vanuit amerikaans oogpunt is het een zaak tussen de bevolking en de regering , dus een interne aangelegenheid
Vanuit mijn oogpunt mogen de UN troepen wel voet aan land zetten om veilige plaatsen te maken voor hen die veiligheid verkiezen boven de waanzin van de straat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:18 schreef Dance99Vv het volgende:
Vanuit amerikaans oogpunt is het een zaak tussen de bevolking en de regering , dus een interne aangelegenheid
Ja, wie is dit?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:20 schreef -jos- het volgende:
Komt de zoon van Qaddafi nu niet of wat?
Ajlazeera heeft het gedaan, aldus meneer. Geen Aljazeera = geen uitgebreide coverage = minder internationale druk.quote:
is mij bekentquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:27 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Klopt wel. Baas van Al-Jazeera is de baas van Qatar
Wat dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:28 schreef 1-800-cop-shot het volgende:
WTF die zangeres met die opmerking over Kadafi in Pauw & Witteman
ned mediaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:28 schreef 1-800-cop-shot het volgende:
Was overgeschakeld naar Al Jazeera, wat zei ze??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:28 schreef 1-800-cop-shot het volgende:
die muts zei tegen de oud-minister dat ie eigenlijk had moeten proberen om Kadafi persoonlijk te veranderen tijdens hun 2 ontmoetingen. Plaatsvervangende schaamte..quote:
Onzin natuurlijk, Qatar is eerder bang voor eigen protesten. Al Jazeera is gewoon objectief.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:31 schreef yavanna het volgende:
RawyaRageh Rawya Rageh
Qatar has Egyptian clerics on payroll to incite youth, says speaker on #Libya's state TV #Feb17
op weg naar baghazi toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:32 schreef yavanna het volgende:
Nu op AJE over het oorlogschip bij Malta.
Hij doelt hiermee op Sheikh Qardawi.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:31 schreef yavanna het volgende:
RawyaRageh Rawya Rageh
Qatar has Egyptian clerics on payroll to incite youth, says speaker on #Libya's state TV #Feb17
Een Nederlands oorlogschip om 35 toeristen te redden. We hebben wat voor onze vakanties over!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:32 schreef yavanna het volgende:
Nu op AJE over het oorlogschip bij Malta.
Mwa, een van de meest invloedrijke soennietische geestelijke is de Egyptische Qardawi die zich in Qatar bevind. Hij heeft ook een fatwa uitgebracht om Gadaffi om te leggen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:32 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, Qatar is eerder bang voor eigen protesten. Al Jazeera is gewoon objectief.
wel we worden in ieder geval gered...met dank aan onze zeemachtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:33 schreef 1-800-cop-shot het volgende:
[..]
Een Nederlands oorlogschip om 35 toeristen te redden. We hebben wat voor onze vakanties over!
Nee, een oorlogsschip uit Libi, nog 1 zou ook onderweg zijn naar malta.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:33 schreef 1-800-cop-shot het volgende:
[..]
Een Nederlands oorlogschip om 35 toeristen te redden. We hebben wat voor onze vakanties over!
ons groene boekje gaat over taalveranderingenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:34 schreef lucaszio het volgende:
weet iemand waar ik groene boekje in nederlands kan kopen?
Lees het anders online?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:34 schreef lucaszio het volgende:
Marktplaats even kijken. Stond wel een Engelse vanmiddag.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:34 schreef lucaszio het volgende:
Al Jazeera is niet erg objectief over Qatar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:32 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, Qatar is eerder bang voor eigen protesten. Al Jazeera is gewoon objectief.
Je snapt best wat ze bedoelde. Ze is wat naef en ideaistisch maar louter proosten met Gaddafi is ook weer niet goed.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:30 schreef 1-800-cop-shot het volgende:
[..]
die muts zei tegen de oud-minister dat ie eigenlijk had moeten proberen om Kadafi persoonlijk te veranderen tijdens hun 2 ontmoetingen. Plaatsvervangende schaamte..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |