Er viel niets meer te zeggen op m'n pm?quote:
Pardon, ik moet nog evuh inspiratie op doen.. Komt nog (a)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er viel niets meer te zeggen op m'n pm?
Uhu, alleen is er geen goede ondertiteling voor seizoen 2 te vinden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pardon, ik moet nog evuh inspiratie op doen.. Komt nog (a)
Maar iig.. Netjes dat je al weer kijkt
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:31 schreef Mozy het volgende:
Niet hakken stelletje fags. Ik bedoel harde schoenen.
http://shop.adidas.nl/pro(...)Forum-Mid/detail.jsf
Ok bedankt mattie..Doet me deugdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:36 schreef amenth het volgende:
Omdat je dat nooit zal weten het brein is te ingewikkeld je moet niet eens proberen om te begrijpen wie je bent mara gewroon je leven leven
Hmm maar is dat zo erg dan? Ondertiteling is toch alleen maar afleidend i.m.oquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Uhu, alleen is er geen goede ondertiteling voor seizoen 2 te vinden.
Ha ha gr grquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:38 schreef BobbyB het volgende:
oh hier is de sc ik was jullie al kwijt ha ha
lolquote:
Nee, want ik versta niet alles en van sommige woorden weet ik niet de betekenis.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok bedankt mattie..Doet me deugd
[..]
Hmm maar is dat zo erg dan? Ondertiteling is toch alleen maar afleidend i.m.o
Roflcopterquote:
Haha. Ik haat niet, ik vind ze gewoon niet mooi.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ziet deze haten. met zijn fag schoenen.
Beiden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij geen vakantie? Of ben jij een verstandige jongen die een vast ritme aan houdt?
Oh.. Hm ja.. Mja ik weet het dus ook nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, want ik versta niet alles en van sommige woorden weet ik niet de betekenis.
Ik las rendierquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:39 schreef moomoo het volgende:
ik heb al sinds gistermorgen een render aanstaan en hij is pas op d ehelft
Zal je energiemaatschappij blij mee zijn...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:39 schreef moomoo het volgende:
ik heb al sinds gistermorgen een render aanstaan en hij is pas op d ehelft
Bijv. mijn werk, verpleegkundige.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:21 schreef moomoo het volgende:
[..]
wat is dan leuk werk dat je alleen als werk kan doen en niet als hobby?
Als hij t niet zou doen zou het pas vies zijnquote:
viespeukquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als hij t niet zou doen zou het pas vies zijn
Was ik maar viesquote:
Sarah (L)quote:
Sarahquote:
gaat dat lang duren? anders denk ik dat ik maar bij brad pittquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:58 schreef BobbyB het volgende:
Please excuse I dont mean to be rude
But tonight Im fucking you
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:58 schreef BobbyB het volgende:
Please excuse I dont mean to be rude
But tonight Im fucking you
matt damon?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gaat dat lang duren? anders denk ik dat ik maar bij brad pitt
fixed u_uquote:
quote:
quote:
Slaaplekkerquote:
Care, als ze maar mooi kan zingenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:59 schreef secondewijzer het volgende:
Haar neus is alleen een beetje jammer.
quote:People diss me, try to dismiss me, wait for me then say they miss me.
Girls get jealous, the boys wanna kiss me, damn their eyes are keeping busy.
Some will chase try to rap my case, match my pace then run the race.
You can't replace or crowd my space, so step off bitch or I'll punch your face.
1000 likes 11000 dislikesquote:
Cultuurbarbaren.quote:
Ben wel verbaasd, als je kijkt wat voor volk er op youtube rondloopt zou je het juist andersom verwachtenquote:
Haha, inderdaad.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:06 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ben wel verbaasd, als je kijkt wat voor volk er op youtube rondloopt zou je het juist andersom verwachten
l o lquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:03 schreef secondewijzer het volgende:
Even deze nog droppen hier, want trompetten
Oke.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:12 schreef Lakitu het volgende:
ja laten we allemaal kankermuziek plaatsen
quote:
het is al lang kleuter bedtijd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:12 schreef Lakitu het volgende:
ja laten we allemaal kankermuziek plaatsen
Hij s al weg.. Logeerpartijtje bij otis u_uquote:
?quote:
Viesssssssss ehquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kakmuziek, hoe kun je dat nou posten dqod.
quote:
dat je niet zo moet mauwen als een kleuter.quote:
Ja stukken beter.quote:
Nee? Ohquote:
Dacht ik al.. Dit vind ik dan echt pure bagger ehquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja stukken beter.
Dit is echt mijn muziek.
* Bejaarden-stem opzet: dat is toch geen muziek meer?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dacht ik al.. Dit vind ik dan echt pure bagger eh
Bah
WALGELIJK IDD!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Bejaarden-stem opzet: dat is toch geen muziek meer?
Dit kan echt niet, tevens topickiller.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
WALGELIJK IDD!!
W8 ik maak het nog erger
Het lijkt wel trance.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het lijkt wel trance.
Me gusta!
Ik snap die benaming van stromingen niet echt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]! Ja, heeft er veel van weg inderdaad. Dit staat er als genre bij: Progressive/ Uplifting Trance. Hm.
Ik merk het.quote:
quote:paardenvervoerding
IK KON ER NIET OP KEAUMUUUUHHHquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
misschien hebben ze wel zo'n episch kattenmeubel dat dat beest zich geen seconde verveelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
elke kat wil naar buitenquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:11 schreef moomoo het volgende:
[..]
misschien hebben ze wel zo'n episch kattenmeubel dat dat beest zich geen seconde verveelt.
wat een KANKERSLECHT nummerquote:
Slim.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:08 schreef Dwab het volgende:
Jawel, want ik ben bang dat ik zijn trots krenk. Hij is namelijk al vrij onzeker in bed... Om hem wat meer zelfvertrouwen te geven heb ik vaak gedaan alsof alles helemaal geweldig is qua seks... Ook wel dom natuurlijk, maar ik wil hem niet beledigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |